Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
xxc
Nejsem ten typ, který by potřeboval pálit gumy na každém rozjezdu, někdy jsem měl ale pocit, že mě auto nechává na výkon čekat zbytečně dlouho. To platilo jak při snaze o rychlé projetí křižovatky, tak při potřebě zrychlit z klidné jízdy.
Klasické emisné priškrtenie, zlo dnešnej doby špeciálne pri automatoch. Na normálne reakcie treba jazdiť v šport móde.
Ringhofer
Nejenže řídící elektronika motoru a převodovky pracuje totálně nevyladěně, ale také všechny asistenční systémy jsou s vysokou pravděpodobností ty nejhorší, jaké jsem kdy poznal.
Zatímco motor, podvozek, celý interiér a jeho materiály jsou opravdu výborné, elektronika celé auto nasměřuje k "nechci". Hovořím o 16-denní osobní zkušenosti.
Dotykové ovládání všeho mi nevadilo- displej pracuje dobře, rychle, zas až tak moc jsem nastavené parametry měnit nemusel.
DSG pracovalo velmi dobře, žádné škubnutí jsem za celou dobu nezaznamenal.
Formentor je ukázkou toho, jak VW a podřízené, pardon, spolupracující vývoje zaspaly dobu právě v řídící elektronice. Teď navíc dostaly finanční a personální přednost EV, takže benzíny a hybridy musí na odladění počkat.... Chyba, obrovská chyba. Formentor by se mi jinak moc líbil.
Zatímco motor, podvozek, celý interiér a jeho materiály jsou opravdu výborné, elektronika celé auto nasměřuje k "nechci". Hovořím o 16-denní osobní zkušenosti.
Dotykové ovládání všeho mi nevadilo- displej pracuje dobře, rychle, zas až tak moc jsem nastavené parametry měnit nemusel.
DSG pracovalo velmi dobře, žádné škubnutí jsem za celou dobu nezaznamenal.
Formentor je ukázkou toho, jak VW a podřízené, pardon, spolupracující vývoje zaspaly dobu právě v řídící elektronice. Teď navíc dostaly finanční a personální přednost EV, takže benzíny a hybridy musí na odladění počkat.... Chyba, obrovská chyba. Formentor by se mi jinak moc líbil.
PS: na Slovensku je aj cenníková cena oproti ČR nižšia, 55 560 Eur pre toto auto ~ 1,37 mil Kč, lacnejšie o cca 150-160 tis. Kč podľa kurzu, okolo 10%.
https😐/www.cupraofficial.sk/…-technicke-udaje
To sú niekedy “výhody” vlastnej meny. U japonských áut boli tie rozdiely aj 18-20% v neprospech českého trhu. Aktuálne sa to tiež pohybuje na cca 10% - Toyota, Mazda…
Kamarát kupoval Mazdu v SR a zľava bola cca 10%, napriek tomu, že cenníková cena bola v tom čase asi o 15% nižšia ako v ČR. Žiaden firemný zákazník, bežný človek, prvá Mazda v živote.
Rozprávka o menšom trhu v ČR tu akosi pokulháva.
Nechce sa mi púšťať do debaty o korune, Eur, zľavách u vás vo firme, apod. Len sa mi páčil iudexov príspevok a zaujalo ma, že Cupra nielenže predáva v ČR o 50% drahšie ako na odkazoch čo poslal, ale aj o 10% drahšie ako na menšom slovenskom trhu. A nie je jediná.