Novinky
ACE.
5
jako nové vždy škodovky jezdí super a takřka nejlépe co se dá na thu najít, jak se ale zjeví další generace, je zde už možnost upozornit na nedostatky a v čem ji ta noví generace (co ted jezdí naprosto nejlépe) překonává.
Přejít do diskuze
Arese
Ano, Kia takový posun potřebovala, aby srovnala krok s evropskými značkami. Samozřejmě vč. VW Group. 😄
Mokrous
Tím se netrap. Ale hlavně se nehlas o práci testovacího jezdce 😁
Kroutí se mi i můj poslední Passat B8FL. A to bych na něj měl jen pět chválu.
Ale čistě objektivně musím přiznat, že to nedokázali vyrobit dostatečně tuhý.
A brzdy krom 200kW verze stojí taky za howno.
Kroutí se mi i můj poslední Passat B8FL. A to bych na něj měl jen pět chválu.
Ale čistě objektivně musím přiznat, že to nedokázali vyrobit dostatečně tuhý.
A brzdy krom 200kW verze stojí taky za howno.
Arese
Nemáš pravdu, Superb I. generace měl zpočátku obrovský problém z kroucením karoserie - podlahu Passatu v Kvasinách jen upnuli do přípravku, příčně přeřízli a mezi ty 2 kusy navřili 10centimetrový výlisek plechu - viděl jsem to tam při exkurzi. Auto bylo tak měkké, že v rychlostech nad 150 km/h ztrácelo jisté vedení stopy - sám jsem to ztehdy zažíval při služebkách na německých dálnicích. Výrobce proto potichu začal do prahů vevařovat speciáí tyčové výztuhy, což tuhosti karoserie a následně jízdním vlastnostem dost pomohlo. Auto, které vyztuženou karoserií ještě nemá, se pozná snadno - nemá ani sklopná zadní opěradla.
Mr.Murphy
Nejakou dobu jsem s tim jezdil v dobe kdy to prislo. Vzdy ctyrvalce Tdi, jak jinak. Jezdilo to pekne, proste jako Passat B5 s vetsim prostorem vzadu. TDI 96kW fakt stacilo.... byly to casy kdy se na D1 dalo jet plynule 150 Praha-Brno. Proste ta prvni generace byla fajn, moc chyb tam optikou tehdejsi doby nevidim.... Samozrejme, kdyz v te dobe pak clovek sedl do Passatu 1.8T, tak najednou teprv videl, jak ma vypadat zatah a kultura chodu.... ale byly to fajn casy.... az teda na tu rakovinu co tehdejsi diesely podporovaly.... 8-s
rohYpnol
Každá přece jezdila úplně skvěle ne? Vždyť Superb II porazil ve srovnání i E- classe 😒] 😒]
I když Superb I prý trochu drncal. Aspoň to říkal významný influencer své doby... 😒]
I když Superb I prý trochu drncal. Aspoň to říkal významný influencer své doby... 😒]
Arese
Ale tak to bývalo skoro u všech tehdejších aut, prostě jak se během let zvyšovala úroveň jejich jízdních vlastností, logicky se zvyšovala i měřítka, resp. přísnost při hodnocení. 😄
P.S. V posledních cca 10 letech už to moc neplatí, protože konstrukce podvozků už se moc nezdojkonaluje a totéz patí o tuhosti karoserie... Všichni výrobci kvůli ***ským limitům a likvidačním pokutám EU už vlastně honí jen normované emise nejedovatého CO2... 😲 😒 :no:
P.S. V posledních cca 10 letech už to moc neplatí, protože konstrukce podvozků už se moc nezdojkonaluje a totéz patí o tuhosti karoserie... Všichni výrobci kvůli ***ským limitům a likvidačním pokutám EU už vlastně honí jen normované emise nejedovatého CO2... 😲 😒 :no:
Anonym
jak 1 tak 2 generace.
A taky to krásně hulí černým nebo bílým kouřem, to v případě sazometích TDI. 😄
A taky to krásně hulí černým nebo bílým kouřem, to v případě sazometích TDI. 😄
Mokrous
Nemám se Sup I extra velké zkušenosti, ale je fakt, že když jsem to měl kdysi půjčené na pár desítek km, tak to byla divná zkušenost. Sice to bylo velký a komfortní a tichý oproti G4, kterej byl v servisu, ale zároveň to auto nebrzdilo, nezatáčelo a děsně se kroutilo. Tzn. na rovinkách a na dálnici v klidu to bylo fajn, ale běda s tím vyjet na záplatovaný a zakroucený okresky v tempu. To bylo o život.
Arese
Jj, přijmení tohoto magora už se na českém internetu stalo neoficiální jednotkou trollí blbosti a zdaleka ne jen na auto.cz!! 😒]
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohYpnol
Myslím si že 1.8 TSI pokud už je s novými pistnimi kroužky, novými válci a novou klikovkou, nemusí být špatnou volbou. Co do jízdního projevu to byl naprosto skvělý motor.
Zůstává samozřejmě problém karbonování při krátkých trasách. Ale to nevidím jako neschopnost VAG, to je prostě vlastnost přímovstřiku.
Zůstává samozřejmě problém karbonování při krátkých trasách. Ale to nevidím jako neschopnost VAG, to je prostě vlastnost přímovstřiku.
Ja Prvni 123
tak dvojku.
V kombiku.
Z poslednich dvou let vyroby.
A bohuzel naftu, protoze benzinyvte doby staly uplne za ... nic.
😒
V kombiku.
Z poslednich dvou let vyroby.
A bohuzel naftu, protoze benzinyvte doby staly uplne za ... nic.
😒
Mr.Murphy
hele možný to je... píšu jen své subjektivní dojmy.... rozhodně jsem v tom nenajel tisíce kilometrů a kdoví jaký modelový rok jsem řídil....
Miorolo
Konstrukce podvozků se nezdokonaluje? No možná to platí u VAGu, ale ku příkladu taková nová Sportage je proti předchozí generaci naprosto jiné auto, zejména ten podvozek je neskutečný posun vpřed.
ACE.
Myslíš u všech Škodovek, případně Folksů a dalších příbuzných značek. Ale pravda v posledních letech se už něchtějí redaktoři a novináři asi tolik zesměšnovat. Ještě donedávna když jsem po čase nahlédl do jednoho Autotipu a jejich srovnání, bylo komické jak nevyvážené je hodnocení a jak závěrečné hodnocení kolikrát ani s měřením nesouhlasí.
Jenik3
Moc nerozumím tomu, že auto nezatacelo, nebrzdilo, kroutilo se...to opravdu poznáš při jízdě?
Pár aut jsem řídil, ale nemohu říci, že bych u auta poznal, že nezataci nebo že by se kroutilo.
Nektera auta brzdila ostře, jiná měkce, ale vždy bezpečně.
Pár aut jsem řídil, ale nemohu říci, že bych u auta poznal, že nezataci nebo že by se kroutilo.
Nektera auta brzdila ostře, jiná měkce, ale vždy bezpečně.