Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNovodobá éra Dacie přinesla přes 8 milionů aut. Kdo jsou zákazníci a co se prodává nejvíce?
5 komentářů
Arese
3
...že jako jedna z posledních automobilových značek se snaží zákazníkům nabízet vozy, které reflektují skutečné potřeby běžných normálních lidí - skvělý poměr užitná hodnota/cena, velký vnitřní a zavazadlový prostor, nízké servisní náklady a elektronika jen tam, kde je skutečně ku prospěchu věci. Bohužel právě proto to tato značka v dnešní šílené elektrofašistické EU má čím dál těžší... 😲 😲 😲
Luboš Dolejš
Proč jezdit v ojetině, která bude o třídu výše ale do které budu sypat, když si za tu cenu pořídím užitné nové průměrné auto, které i dobře vypadá. Když vezmu nového Dustera, dobře jede, jezdím za málo díky továrnímu LPG a nemusím řešit problémy dodatečných vestaveb LPG, interiér na úrovni (Renault Clio), podvozek Nissan, motor Renault, prostorný kufr i interiér oproti Karogu, modulární hagusy - nepotřebuji piskajici pricniky, široká dostupná servisní síť- můžu se rozhodovat dle ceny, 5 let záruka, levnější autorizovaný servis než škoda a ford, na vozidlo po nájezdu celkem dobré recenze.
Oproti Karoqu? Karoq je ve všech směrech větší auto, v některých o třídu (třeba vnitřní šířka 150 cm vs 141 cm), výška nad sedáky opět o třídu větší u Karoqu (vpředu 99cm vs 86 cm), podélný prostor vzadu i vpředu větší u Karoqu, kufr větší u Karoqu (521/1631 vs 478/147😄
https😐/www.auto.cz/…uhe-cesty-149871
https😐/www.auto.cz/…-trivalci-146294
https😐/www.auto.cz/…uhe-cesty-149871
https😐/www.auto.cz/…-trivalci-146294
Luboš Dolejš
Příspěvek podléhá schvalování.