Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Lrrtm1
2
No to bych ale nesměl vyjet. Připravit se dá na věci, které čekám. Ale bohužel se na našich silnicích dějou věci, na které se připravit nedá. Zrovna před měsícem mi vběhl pod kola zpoza zaparkovaných aut pes. Ano, byl to "jen" pes. A jel jsem asi tak 30. A ano, zastavil jsem (Conti PremiumContact). Ale taky jsem mohl být sice "připravený" a jet jen 30, ale na místě, kde jsem stál jet ještě 10km/h.
Othello
....Nízkoteplotní zkoušky probíhaly na zasněžených silnicích při -4,5 stupně Celsia ve finském Ivalu, ostatní na testovací dráze Goodyearu ve francouzském Mirevalu při 13 až 18 stupních.....
13 až 18 stupňů ??? Máte někdo tušení, k čemu jsou dobré zkoušky nových zimních pneumatik při téměř letních teplotách ?
13 až 18 stupňů ??? Máte někdo tušení, k čemu jsou dobré zkoušky nových zimních pneumatik při téměř letních teplotách ?
Kvůli dnešku v Česku. 😄
No taky tomu moc nerozumím. Chápal bych nejčastější teploty 5-10 stupňů.
A nějací 4 lidé tady dávají dislajky na všechny příspěvky, to je asi nějaká zábava dávat dislajky na všechno asi...
A nějací 4 lidé tady dávají dislajky na všechny příspěvky, to je asi nějaká zábava dávat dislajky na všechno asi...
KANKUNEN
No name Čína umí sníh, ale na vodě jsou katastrofa.
Yimania Antonio
Já tak trochu čekal, že se tu zmíníte i o českých Barumkách, sem čech ale hlavně že v testech nejsou...tak proč to sem dáváte, když si barum koupí většina z nás obyč lidí
1.) Prosím o definici co je "obyč člověk"
2.) Vzhledem k prodejům obyč lidí není úplná většina, že?
3.) Prosím, takhle nablblé příspěvky už ne.
2.) Vzhledem k prodejům obyč lidí není úplná většina, že?
3.) Prosím, takhle nablblé příspěvky už ne.
Barumky jsou asi stejně české jako Continentaly. Nicméně, občas jsou jak v ADAC, tak i AutoBild testech. Co jsem je pročítal, na sněhu jsou docela slušné, na mokru průměrné. Sám jsem si je objednal, ale ne že jsou české, ale mají slušný poměr cena/výkon. A hlavně razím teorii, lepší častěji kupovat středně kvalitní pneumatiky než koupit top pneumatiky a jet je nadoraz (resp. 6 a více let)
mám opačnou teorii - koupím to nejlepší a to pak ojedu na hranu. Minimálně je to víc eko 😄 :yes:
Zimní Barum jsem měl jen jednou , tehdy to byly tuším polaris 3. Měl jsem s nimi problém kamkoliv dojet, vyjet. Od ty doby jen Continental, Michelin nebo Nokian ( ale ne ty tady testovaný, jezdím na WRD3 a ty jsou mnohem lepsi)
Takže Barum mi na auto nesmi...
Takže Barum mi na auto nesmi...
Barumky sem měl jednou v životě když mě stála ve výprodeji 800 kč 1 pneu. A bylo to na Alero co sem koupil za 35 000 Kč 😄
3_diamanty
Svokor ma presne tento rozmer pneu na svojom "novom" stale aktualnom passate kombi ( ktory pred 2 rokmi nahradil jeho golfika 6 ) tak mu aspon poradim co na zimu.... sice planuje nove zimne az o rok... ale cas tak rychlo leti ... dik :yes😒br />
No a mna cakaju na leto nove 185/60 15tky... ze keby nahodou... tak predsa nepredam auto na starych 7 rocnych pneu ... ale tak ci tak uz to chce nove pneu
No a mna cakaju na leto nove 185/60 15tky... ze keby nahodou... tak predsa nepredam auto na starych 7 rocnych pneu ... ale tak ci tak uz to chce nove pneu
Jenik3
Zvazuji poridit celorocni pneu, ale kazi mi tento zamer povinnost mit na zimnich pneu vzorek alespon 4mm (na vymezem useku silnice znackou, napr. D1). To dost limituje pouzivani celorocnich pneu v zime, protoze 3mm staci v lete, ale v zime bych s nimi na D1 uz nesmel.
Jak se k celorockam strategicky postavit?
Jak se k celorockam strategicky postavit?
nové pneu maj 9 mm cca, takže až to ojedeš na 4, musíš to používat jen v létě nebo jezidt jen když nejsou na silnici zimní podmínky, protože na +10 v prosinci, kdy je sucho a svítí sluníčko můžeš vyjet i na letnákách 😊
Pouzivat jen v lete jde proti ucelu celorocnich pneu. Ty 4mm to uziti limituji. Menit pneu jen proto, ze maji mene nez 4mm je neefektivni.
Ved si to treba nacasovat, kupit nove na jesen, jazdit zimu, dojazdit v lete a na zimu dalsie nove na jesen. Inak kto to bude merat a ako? Su tam nejake mierky, kym nie su zosuchane, tak sa pouzivat mozu.
Nemuzes vyloučit, že hloubku dezénu bude měřit orgán. Zimní období k tomu svádí. Navíc úseky vymezené značkou neukecas, když tam sníh nebo náledí už je.
Celoroční plánují na minimálně 4 roky. Nevím, na kolik se sjedou. To nedokážu odhadnout. Teď mám letní už šestou sezónu cca (70tis km).
Celoroční plánují na minimálně 4 roky. Nevím, na kolik se sjedou. To nedokážu odhadnout. Teď mám letní už šestou sezónu cca (70tis km).
Já mám celoroční Michelin Crossclimate SUV. Stáří 2 roky, najeto cca 20000. Nové měli asi 8 mm, teď necelých 6. Při měření posuvkou mi připadá, že se první rok ojely více, než ten druhý při podobném nájezdu. Tak uvidím, jak to bude dál.
To musíš přeci ale zimní taky. Když je ojedeš na 4 mm, sou v zimě k ničemu a když je neodjedš za jednu sezonu, si na tom stejně jak u celoroček - vyhodit zimáky se 4mm nebo pak přezouvat na zimu nové zimáky/celoročky a na léto zimáky na dojetí 😊
Furt nevidím rozdíl. Celoročky maj tu výhodu, že nemusí platit 2x roně přezutí, dneska 1000-2000 kč za jedno přezutí+ vyvážení dle lokality a velikosti pneu a nemusíš mít dvě sady a dvoje disky.
Jinaá alternativa není, teda můžeš jezdit celoročně zimní nebo celoročně letní ....
Furt nevidím rozdíl. Celoročky maj tu výhodu, že nemusí platit 2x roně přezutí, dneska 1000-2000 kč za jedno přezutí+ vyvážení dle lokality a velikosti pneu a nemusíš mít dvě sady a dvoje disky.
Jinaá alternativa není, teda můžeš jezdit celoročně zimní nebo celoročně letní ....
Jednou za rok stejně převážit a prohodit předek se zadkem, ať se to sjíždí rovnoměrně, já mám Kleber Quadraxer 30tkm najeto a protože jsem na to sral tak mám 4-4.5 a 5.5-6mm. Já bych sezóní pneu dal jen na sportovní auto jinak na daily jedině celoroční, k vzhledem podmínkám bych hledal ty co jsou lepší na vodě a suchu, sníh aby byly obstojné...