Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-AMG GLE 53 přijíždí jako plug-in hybrid. Má 543 koní a EL značky

12 komentářů

stewo99
130k je celkom dost ... kto to vlastne kupuje?
DonVito
Dalsi duvod pro zavedeni EL jen pro EV.

Jinak samozrejme porad lepsi nez diesel.
Obzvlast kdyz majitel poctive dobiji a jezdi predevsim kratke trasy okolo 50km.
stewo99
Naco je komu taketo auto ked dochadzas 50 km denne?
Avatar - Johnnie Walker
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
K ničemu, to jsou jen elektroargumenty. Taky nenávidí diesel, protože jede a nežere, výfuk jak z výroby a už nesmrdí.
DonVito
K cemu?
Na bezne denni jezdeni?
Nedojizdi do 50km denne vetsina populace?
ericn
V obrovským SUV? Trochu nesmysl ne?
DonVito
Debata o typu karoserie souvisi s pohonem diesel vs PHEV jak?

Ale abych ti odpovedel. Myslim, ze kupci tohoto auta ho pouzivaji daily.
ericn
Ano, většinou slouží jako “mama car” a těm je jedno, co je pod kapotou 😉 Tj je to jen o statusu, takže to postrádá smysl. Obří SUv jako auto do města. Ale pokud to někdo musí mít….
DonVito
Jako mama-car je tohle blbost. 😄

Tohle je jednoznacne macho-car.

Idealni mama-car je EQB. :yes:
ericn
Asi moc nejezdíš do lepších čtvrtí, viď? Např. před školou na Hanspaulce GLE, GLS a hlavně Véčko na denním pořádku, elektro (ani od MB) žádné 😉 Sem tam nějaká Q7, Cayenne nebo BMW X5… a pak normální auta, většinou Škodovky a Toyoty…
Jiří Rektorys
Další auto, které se stydí ukázat kufr? Tolik fotek a ani jedna neukáže kufr, natož se sklopenými sedadly, kde by bylo vidět, jestli se podařilo vytvořit rovnou plochu bez schodu a bez zdvižených opěradel. Pro potenciálního uživatele je to důležitější informace než jestli je auto stejně ošklivé zleva i zprava.