Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMartin Vaculík ve videu pořádně naložil Subaru XV! Za pět minut dvanáct…
20 komentářů
KANKUNEN
mrtvý motor doráží CVT. Zbytek paráda.
Si si istý, že vieš, čo píšeš? Povedzme že s motorom 1,6 by som ti dal za pravdu, ale s dvojlitrom je to celkom slušné auto, papierových 10,7 s na stovku nie je najhoršia hodnota a objem pomáha aj pružnému zrýchleniu vo vyšších rýchlostiach, takže by som až tak kritický nebol. Podobne CVT - s prednastavenými prevodmi radí ako bežná automatika, žiadne vytáčanie a hučanie sa nekoná. To len podaktorí dokola opakujete to isté otrepané klišé. Pritom to nie je pravda a mnohí z kritikov v Subaru ani nesedeli.
V roce 2014 mělo XV 9,0 na stovku. Viděl jsi vůbec video, když to jede jako běžný automat, tak se to právě vytáčí. Na co si ztěžuje Vaculík. No, na co?
No čo ja viem? Sused má ten dvojliter a ako by som to povedal... jeho manželka si pochvaľuje, ale žeby z neho nadšenie striekalo sa nedá povedať.
Tiež som nič takého nenapísal a XV sa rozhodne na žiadneho premianta nehrá. Ale motor sa rozhodne mŕtvym nazvať nedá, dá sa s ním jazdiť svižne, aj predbiehať bez zbytočného stresu. Šiel som s tým a pocit, že to ide zbytočne do otáčok som popravde nikdy nemal. Povedal by som, že to auto ide na istotu a na pohodu a jazdilo sa mi s ním príjemne. Kto má športové ambície, asi by sa mal obzrieť inde ale veľa z kritiky, ktorá sa naň sype, je často už len zo zvyku, lebo je to Subaru,
Mne príde XV skôr nepraktické vzhľadom k veľkosti a proporciám, ale pohonu nie veľmi čo vyčítať.To skôr u Forestera, je to o kus väčšie a ťažšie auto a nejaké kone naviac by mu neublížili.
P.S. Ako sledujem Vaculíka, tak často ide podľa mustra "kam vietor, tam plášť"; jeho názory si vypočujem, ale treba ho brať s rezervou.
Mne príde XV skôr nepraktické vzhľadom k veľkosti a proporciám, ale pohonu nie veľmi čo vyčítať.To skôr u Forestera, je to o kus väčšie a ťažšie auto a nejaké kone naviac by mu neublížili.
P.S. Ako sledujem Vaculíka, tak často ide podľa mustra "kam vietor, tam plášť"; jeho názory si vypočujem, ale treba ho brať s rezervou.
Hm, já v tom seděl (kus ze začátku modelového cyklu). CVT (vcelku logicky) řadí stupně jen při vyšším požadavku na výkon a motor nepůsobí nijak výbušně. Nenazval bych ho mrtvým, jelo se s tím příjemně, ale je to prostě velké 4x4 s atmosférou a CVT, které je pomalejší a subjektivně utrápenější než kdejaká Fabia.
Papírových 10,7 s na stovku musí být s CVT v reálu peklo. Naše RAV4 PHEV s eCVT má papírových 6 s na stovku a je to konečně (na rozdíl od běžné RAVky HEV) tak akorát (žádné hyperauto, ale už to i trochu jede a zase tak moc to přitom neřve... a to jsem nenáročný uživatel zvyklý i na 1.2TSI, 1.4TSI apod.)
Marek Pospíšil
Proč ještě není v Evropě Outback XT když v USA ano ?
Vždyť to auto je dokonalost a jestli ho někdo odmítá tak právě kvůli té dynamice..
Já jsem obecně kochací řidič co na 90 jezdí 90% času opravdu 90 ale někdy prostě je potřeba mít tu možnost se přiřadit.. nebo spíše čím dál tím více to je potřeba..
Vedle elektroaut a výkonných SUV se prostě v nedynamickém autě cítíte ohrožen..
Vždyť to auto je dokonalost a jestli ho někdo odmítá tak právě kvůli té dynamice..
Já jsem obecně kochací řidič co na 90 jezdí 90% času opravdu 90 ale někdy prostě je potřeba mít tu možnost se přiřadit.. nebo spíše čím dál tím více to je potřeba..
Vedle elektroaut a výkonných SUV se prostě v nedynamickém autě cítíte ohrožen..
Tomogo
... a vlastně všechny dnešní Subaru, co se tu prodávají, jsou specifická... Kdybych o tom měl napsat víc, tak asi urazím spoustu Subaristů, což nechci. Stále si dokáží najít nějaké zákazníky. Je škoda, že ze Subaru zbylo už jen torzo.
Tomogo
... tak říkajíc "mezi řádky".
Ten motor má výhody, má ale i nevýhody (o autě samotném nemluvě). A jak pan Vaculík uvedl ve videu, už jen proto bych to auto nechtěl. Prostě každý novinář musí alespoň trochu auta chválit, jinak by jim ta auta do redakcí nepůjčovali.
On i můj 3.0 TDI je skvělý motor, ale.... a věřte, že těch "ale" je v něm spousta. 😉
Ten motor má výhody, má ale i nevýhody (o autě samotném nemluvě). A jak pan Vaculík uvedl ve videu, už jen proto bych to auto nechtěl. Prostě každý novinář musí alespoň trochu auta chválit, jinak by jim ta auta do redakcí nepůjčovali.
On i můj 3.0 TDI je skvělý motor, ale.... a věřte, že těch "ale" je v něm spousta. 😉
Tomogo
... není jen tak aby něco... To je proto, že při zatížení se musí řetěz/řemen v CVT převodovce přimáčknout, aby neproklouznul a při tom nelze plynule měnit převodový poměr. Takže CVT plynule mění převodový poměr jen při nízkém zatížení.
No, je to prostě jiné. Ale také je jiné, když vám v servisu řeknou, že příští technickou už neprojdete, protože vám vaše milé Subaru zrezlo natolik, že už je to neopravitelné.
No, je to prostě jiné. Ale také je jiné, když vám v servisu řeknou, že příští technickou už neprojdete, protože vám vaše milé Subaru zrezlo natolik, že už je to neopravitelné.
trapid
Tak jsme se dozvěděli, že má Vaculda dítě s medvědicí.
Jinak XV se mi vždy moc líbilo. Nikdy jsem v něm nejel, takže by mě zajímalo, jak je to s tou extrémní pohodlností pérování. Někde jsem totiž slyšel pravý opak - že je auto tvrdé. Tak nevím.
Jinak XV se mi vždy moc líbilo. Nikdy jsem v něm nejel, takže by mě zajímalo, jak je to s tou extrémní pohodlností pérování. Někde jsem totiž slyšel pravý opak - že je auto tvrdé. Tak nevím.
... asi to plati i pro auta
proto ty ooody 😁 😁 😁