Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová generace paliv se stoprocentním čisticím účinkem: Novinka je v Česku

30 komentářů

cjoctavian
A teraz chcem vediet, ci to aj 100% vycisti ventily na priamovstrekovom TSI... 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Přesně. A úplně nejvíc to vyčistí EGR a sací kanály.

Jen další prázdný stupidní PR žvást ideální na autoblesk.

Klíčové je opakovat slůvko klíčové 😁 😁 😁

„Účinek se spustí při každém natankování. Při každé jízdě potom tato paliva působí na klíčové části motoru a dokážou je 100% vyčistit. Doba, za kterou je motor zcela zbaven karbonových usazenin, závisí na stavu motoru, stylu jízdy a četnosti tankování Shell V-Power“


Přitom místo kreténských asistentů stačilo nechat nepřímé vstřikování (resp. duální) a nemuseli bychom řešit zasraný motory a číst zasraný a neoznačený PR reklamy.
Michal220
Já duální vstřikování mám s chhb motorem 😄 i tak tankuji aditiv palivo.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Neboj. Já taky tankoval a tankuju vždy Verva 98, nebo naftu.
Ono to má spoustu jiných výhod. Ale zanesenej motor to nevyčistí.
topten
ja sem pred xx lety ozivil 2.0fsi motor tim, ze sem do nej lil jen V100
po letech s N95 a 200tis na hrbu to bylo lenivy a testovaci kopec jezdil uz jen cca 120, po nekolika nadrzich s V100 to ozilo a ten kopec sem zase vyjizdel 140, takze sem u V100 zustal i u jinych aut
jestli mel vliv jen V100 je otazka, ale pochybuju, ze by s tim v servisu neco delali a nerekli mi o tom
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak 2.0 FSI je známej tím, že šíleně karbonoval a podpalovaly se mu písty a hlavně fungoval jen na 98 oktanů. Až po letech dostal novej software, kdy to fungovalo i na 95, ale za cenu snížení výkonu. Konstrukční zmetek první generace přímovstřiků.
Jinak v praxi 98 oktanů v 99% případů výkon spíš sníží o 1-2%, než, že by ho zvýšil.
Jen některé vyhoněné vysokokompresní, nebo hodně foukané motory a zmetky, nebo motory kde čidlo klepání už vyhodnocuje průser, tak tam může 98 benzín pomoci tím, že paradoxně hůř hoří.
topten
ja s tim jezdil normalne na predepsanejch 95, pak s tim jezdila manzelka kolem komina a kdyz sem do toho po asi 2 letech vlez, tak to nejelo. tak sem do toho zacal lejt V100 a obcas vyhnal pavouky a uplne to ozilo ...
ryccardo
Myslím si že stejného efektu by si dosáhl používáním VIF. Mám s ním dobrou zkušenost na TSI motoru. Ale jak se píše výše. Zakarbonovaný sání mezi klapkou a motorem to stejně nevyčistí.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak, když si tam sám naleješ VIF, SONAX či STP, máš to lepší jak celý předražený benzíny od MOL, OMV, SHELL a Benzina Orlen.

Tam ještě nepřišli na to, že benzín už zlevnuje a je k mání za 36,90 a vesele prodávaj obyč. 95 stále za 41,50. Marže 4,60 na litru je celkem brutál 😄 😄 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Žvást to není, ale účinek se u přímovstřiku projeví zejména na vstřikovačích.
Avatar - Tomas_2002
Tomas_2002
"Nové palivo udržuje klíčové části motoru během provozu čisté a plně omlazuje výkon motoru."

- omlazený výkon motoru, to je termín hodný ceny e😜erta Pepy ...
Avatar - Mokrous
Mokrous
:yes: :yes: :yes:
gil54
To je seriózní informace o omlazování výkonu. Elixír mládí, císařův pekař a pekařův císař. 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁 :yes:
cjoctavian
Nastala hodina Sirael 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Zhmotnuji tmu 😄
rohor
jako reklamní sdělení? Navíc, normální člověk při smyslech nemůže tak zběsilou fantasmagorii blábolů brát vážně. Někdy by kreativní uzny v PR odděleních měly produkovat méně blábolů a firma by nebyla tolik k smíchu.
Nějak se mi začíná nechtít jet napříště k Shellce...
Miorolo
PR oddělení = AI 😁
gil54
...Ale zase třeba když si nafoukneš gumy u Shellky, tak ti je to určitě omladí taky. Akorát musíš dávat pozor, aby se ti ty omlazený gumy, díky dorůstajícímu vzorku, vešly do podběhů.
Michal220
Na to řidiči zapomínají hlavně v zimě kdy je třeba koně(pneu) přifukovat co měsíc a ne jen při výměně pneumatik za zimní.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Zajímavý. Já pneu nedofukoval nikdy a tlak držel a drží. Naopak po výměně servisu vždy upustím.
rohor
Když potřebuješ přifukovat pneu každý měsíc, tak máš buď pojebaný ráfek a nebo špatné pneu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Přesně.
Avatar - Mokrous
Mokrous
😁 😁 😁
rohor
:yes: 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
Na mě to má stejnej účinek. Pokaždý, když si přečtu podobnej kýbl sraček, tak příště jdu radši jinam.
To je skoro stejná sratchka, jako 100% uhlíkově neutrální přeprava od DPD. Hlavně když pod oknem smrdí 15 let stará vylágrovaná naftová dodávka. Tvl. To nevymyslíš. Jako jebe jim všem solidně.
Avatar - Anonym
Anonym
stačí nalít adetiva 1x za 5000 km a udrží to palivovou soustavu čistou a bez úsad.
Daleko efektivnější než tankovat předražené adetivované benzíny s cenou 4-5 kč na litr dražší než obyčejná N95 😄

A kdo má přímovstřik, tak to má holt blbý no, musí to občas pořádně portáhnout po dálnici, měnit olej po 10 tis km, dávat adetiva a modlit se...
ryccardo
Po 10 tis mi přijde zbytečně brzy, ale spíš než měnit po 10 tis bych napsal NEMĚNIT TAK JAK DOPORUČUJE AUTORIZOVANÝ SERVIS!!!
Pokud někdo dá na jejich nekompetentní rady a hobluje v TSI motoru olej 2 roky, tak udělá z motoru mrzáka velice rychle.
Avatar - Anonym
Anonym
No 10, max 15, víc nikdo z mechaniků co zam osobně ani z těch intenetových nikdy nepodouručuje. U amerik a starých aut doporučuju těch 10 jako max hranici, kdo s tím jezdí extrémy typu drfity každej víkned nebo naopak denně někam 6km sem a 6 km zpět, tak to naopak doporučuju ještě zkrátit někde na 5-7 tis km
traveldrive
Uvoľní to usadené nečistoty...
...a tie zadrú motor.