Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid – Zapomeňte na malý kufr, tady jde o něco jiného!
81 komentářů
KANKUNEN
Proč tohle podařené auto má tak nechutnou masku. CRV je úplně v poho a tohle je úplně mimo identifikaci dnešních Hond. Kdo tohle mohl navrhnout a ještě schválit. To úplně volá, jsem hnusné, kup si raději CRV.
Ako suhlasim. Pripomina mi to nejake Daihatsu 90tych rokov. Plus ten zadok ako prva generacia Q7 ;-\
Vzhladom na to, aky je zaklad v podobe Civicu dobre zvladnuty, nerozumiem, preco sli touto cestou. Vobec mi to nezapada medzi ostatne Hondy.
Vzhladom na to, aky je zaklad v podobe Civicu dobre zvladnuty, nerozumiem, preco sli touto cestou. Vobec mi to nezapada medzi ostatne Hondy.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
scart
Hon za maximálkou je u SUV dost zbytečný, tohle si lidi kupujou jen pro styl. Pokud chce někdo jezdit 200 po dálnici, koupí si diesel. Nejzásadnější vidím oproti škodovce lepší spolehlivost, reálnou spotřebu a trochu stylu. Honda je za mě krásný auto i s mírně nepovedenou maskou. SUV od škody se mi nelíbí žádný, prostě ten design mi nepadl do oka.
Vidim to stejne. ZRV se mi libi. Vybava, technika, vsechno super. Trochu mi vadi vyssi cena, proti Corolle Cross ci CX5 je ZRV vyse. Skoda je jen toho kufru, neco pres 300 litru je na urovni Fabie.
Ginger Kyriakos
Jsou brutální, fakt to už stojí jak elektromobil. ZR-V má poměrně velkou kabinu, ale opravdu reálně menší kufr. Není to žádná tragédie, aspoň nelže v objemech jak Korejci se stejně velkým kufrem, ale objemově o 200 litrů větším. Exteriér se mi moc nelíbí, interiér pěkný, přehledný. Materiálově jak Civic.
Ty ceny u Hondy jsou fakt sebevědomé.
O prázdninách jsem chtěl ženě koupit Jazz, v ceníku byl základ za 480k. U prodejce jsem se dozvěděl, že ho už nemají, jen nový modelový rok a tam je základ 609k! Jako fakt?
O prázdninách jsem chtěl ženě koupit Jazz, v ceníku byl základ za 480k. U prodejce jsem se dozvěděl, že ho už nemají, jen nový modelový rok a tam je základ 609k! Jako fakt?
ericn
Proč tohle auto s divným pohonem chtít? Hezké není, praktické není, levné není, z Hondy jako takové jí nic nezbylo, konkurence ve třídě obrovská a nabídne za ty peníze daleko víc… Poslední dobou Hondu vůbec nechápu, nemá trhu co nabídnout a prodeje to jen dokazují. Dopadne jako nový Civic, na okraji zájmu… Nemít ho kamarád, ani nevím, že je nový Civic na trhu :no:
Divny pohon. 😁 😁
Tohle je posledni (a podle me) nejdokonalejsi evoluce fosilu. :yes:
Z jakeho pohledu konkretne je pohon divny?
Ze to neni 2.0TDI?
Spotreby? Prilis nizka?
Zazitku? Obdobnych jako s klasickym automatem?
V cem se tohle auto lisi od normalnich fosilu?
V tom, ze start-stop funguje... 😄
Tohle je posledni (a podle me) nejdokonalejsi evoluce fosilu. :yes:
Z jakeho pohledu konkretne je pohon divny?
Ze to neni 2.0TDI?
Spotreby? Prilis nizka?
Zazitku? Obdobnych jako s klasickym automatem?
V cem se tohle auto lisi od normalnich fosilu?
V tom, ze start-stop funguje... 😄
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Však to tady už zaznělo, divný je když při výkonu 105 resp. 135 kW neumí jet rychleji než 170.
S mechanickými převody by neměl problém okusovat 200
S mechanickými převody by neměl problém okusovat 200
Je to dobrý pohon do města. Ale na dálnici není efektivní motorem život generátor elektřiny a z něho pohon elektromotoru. Sama Honda to ví a snaží se to zamaskovat možností připojit motor ke kolům napřímo pomocí jednoho převodu.
Zážitek z automatu a/nebo hybridu? Pokud motor dojde do omezovače nebo před omezovač a auto samo přeřadí, kde je jaký zážitek?
Zážitek z automatu a/nebo hybridu? Pokud motor dojde do omezovače nebo před omezovač a auto samo přeřadí, kde je jaký zážitek?
Tohle uspořádání hybridu je naprd, byl bych raději kdyby Honda udělala klasický hybrid jako Toyota. Hlavní je ICE a elektro jen pomáhá, alespoň by to bylo použitelnější v reálném životě 😉
Muzes byt konkretni, v cem je podle tebe slabina Hondy, resp v cem je na prd???
Jel jsi nekdy s e:hev?
Hybrid Hondy je na urovni Toyoty, plynulosti ho dokonce prekonava...
Jel jsi nekdy s e:hev?
Hybrid Hondy je na urovni Toyoty, plynulosti ho dokonce prekonava...
Proč chtít zbytečně komplikovaný hybrid s mizernou dynamikou za cenu EV, když ho navíc na dálnici předjede každá Fabie s litrovým TSI? Prostě nedává smysl.
Prodeje Hondy jsou v ČR víc než mizerné. Jen 510ks ze 167tis ks je jasný ukazatel, co si o jejich hybridech zákazníci myslí 😉 I to blbé MG prodalo 3x víc aut...
Prodeje Hondy jsou v ČR víc než mizerné. Jen 510ks ze 167tis ks je jasný ukazatel, co si o jejich hybridech zákazníci myslí 😉 I to blbé MG prodalo 3x víc aut...
Jj dalnicni predator. 😁
Ano, jestli ti jde o to pojezdit predatory na dalnici nebo o velikost kufru, jdi jinam.
Jestli ne, tak na hybrid nekydej spinu.
Ten motor je technicky velmi cistej a seriovej hybrid jednoduchej a spolehlivej!
Ano, jestli ti jde o to pojezdit predatory na dalnici nebo o velikost kufru, jdi jinam.
Jestli ne, tak na hybrid nekydej spinu.
Ten motor je technicky velmi cistej a seriovej hybrid jednoduchej a spolehlivej!
Teorie je moc hezká věc, jen to prodat 😉
Neprodava se to v Cechach presne kvuli pitomostem, jaky jsi napsal.
Aby te v Nemecku na dalnici nepredjela Fabie.
😁
Aby te v Nemecku na dalnici nepredjela Fabie.
😁
No to víš, když automobilky nemají rozum, musí ho mít zákazníci 😉 Jejich peníze rozhodují, ať se ti to líbí nebo ne…
Tak tohle je relativně novinka, tady se teprve uvidí jak se to bude prodávat... ale price/value nevypadá moc dobře, prostě malé auto za hodně peněz... ano, se solidní dynamikou a spotřebou, asi dobrým podvozkem.
Tak bude o něj zájem asi tak jako o Jazz a Civic = minimální 😉
Civic je jedno z nejlepších aut ve třídě a jako rodinné auto si ho představit umím... po pravdě nevidím žádnou přidanou hodnotu u té ZRV, ale když lidi chtějí SUV, no tak je mají mít.
Civic dojíždí právě na ten Hybrid, je drahý a lidi ho nechtějí. Být k tomu v nabídce ještě čistý benzín 1.5T , tak se i prodávává. 150 aut za 3/4 rok je nic… Nový Civic na silnici v podstatě nepotkáš…
Jako víš co... Octavia 1.5TSI 110kW DSG Ambition je 730t, Civic Elegance je 820t za 135kW hybrid... s tím, že něco se ti vrátí na provozních nákladech. Takže jo, Civicu chybí nějaká levnější varianta, ale ten hybrid není nějak šíleně drahý.
Civic 1.5 turbo v nabidce mel.
A diru do sveta neudelal ani s nim.
Realita je takova, ze 9 z 10i zakazniku si koupi Golf (nebo klon Oktavku) a na Hondu s uspornejsim, dynamictejsim a komfortnejsim pohonem si ani nevzpomenou...
A ty co si vzpomenou se budou bit v hrud, jak by to teto Honde natreli na dalnici.
Tudiz pomerovat v Cesku kvalitu auta (Hondy) jeho prodeji je kompletne zcestny!
A diru do sveta neudelal ani s nim.
Realita je takova, ze 9 z 10i zakazniku si koupi Golf (nebo klon Oktavku) a na Hondu s uspornejsim, dynamictejsim a komfortnejsim pohonem si ani nevzpomenou...
A ty co si vzpomenou se budou bit v hrud, jak by to teto Honde natreli na dalnici.
Tudiz pomerovat v Cesku kvalitu auta (Hondy) jeho prodeji je kompletne zcestny!
Zcestné jsou akorát ty tvoje kydy 😉 Pokud byl Civic tak úžasný, tak se prodává jak víno (viz. 7G - UFO, která byla na každém rohu). Tahle není a nebude, je to příliš komplikované auto. Navíc bez marketingu a může být sebelepší, ale neprorazí…
Ano.
Diky za tu posledni vetu.
Kdybych si odmyslel prvni cast prispevku, tak bych te mohl za tento prispevek pochvalit.
😐
Tak jen tak dal, priste vic premyslej, vynech urazky nastuduj si fakta (ufo...) a bude se s tebou hezky diskutovat.
😄
Diky za tu posledni vetu.
Kdybych si odmyslel prvni cast prispevku, tak bych te mohl za tento prispevek pochvalit.
😐
Tak jen tak dal, priste vic premyslej, vynech urazky nastuduj si fakta (ufo...) a bude se s tebou hezky diskutovat.
😄
Upřímně se mi Civic 11G líbí. Má ho kamarád nově jako služební. Zatím jsem si ho jen prolezl a když najdeme čas, svezu se určitě...
Nicméně jsem koukl jen tak na čísla prvních dvou let prodeje a to 2022, v USA spadl o 50% oproti 2021 na pouhých 130tis ks. V Evropě je to ještě horší, rok 2021 jen cca 15tis Ks a loni jen třetina, asi 5000ks 😒
Btw u nás je to naprosto tristní 2021 - 188ks / 2022 - 144ks / 2023 do teď 118ks...
Nicméně jsem koukl jen tak na čísla prvních dvou let prodeje a to 2022, v USA spadl o 50% oproti 2021 na pouhých 130tis ks. V Evropě je to ještě horší, rok 2021 jen cca 15tis Ks a loni jen třetina, asi 5000ks 😒
Btw u nás je to naprosto tristní 2021 - 188ks / 2022 - 144ks / 2023 do teď 118ks...
Ufo bylo 8G, ne?
Emel: Ano, máš pravdu, UFO se říkalo 8G (sekl jsem se o jednu G) kvůli jejím tvarů a hlavně kvůli futuristickému interiéru😒br />
https😐/www.auto.cz/…t-plazovy-svihak?…
Kamarád si koupil tuhle generaci s 2.2 I-CDTI v roce 2008 za cca 650tis Kč, tehdy mazec 😉
https😐/www.auto.cz/…t-plazovy-svihak?…
Kamarád si koupil tuhle generaci s 2.2 I-CDTI v roce 2008 za cca 650tis Kč, tehdy mazec 😉
Osm z deseti zákazníků jsou firmy (které ocení i to, že jim automobilka dokáže dodat jak auta pro obchoďáky, tak i něco lepšího). Osm z deseti Octavií prodaných v Evropě je v kombíku.
Síla Octavie byla šíře nabídky. Čtyřkolka (ta dělala prodeje AT a CH), nafta (ta sloužila jako služební letadlo), plyn... lift a combi... a i ve výbavě jsi měl nějaký manévrovací prostor. Proti tomu stojí Civic v jediné variantě (+TypeR). Jo, minulý čas je na místě, ta flexibilita u Octavie už zdaleka není co bývala a bude hůř.
Pokud je člověk zvyklý kupovat ojetiny, tak mu to nepřijde, ale pro kupce nových aut je Honda občas k vzteku 😄
Síla Octavie byla šíře nabídky. Čtyřkolka (ta dělala prodeje AT a CH), nafta (ta sloužila jako služební letadlo), plyn... lift a combi... a i ve výbavě jsi měl nějaký manévrovací prostor. Proti tomu stojí Civic v jediné variantě (+TypeR). Jo, minulý čas je na místě, ta flexibilita u Octavie už zdaleka není co bývala a bude hůř.
Pokud je člověk zvyklý kupovat ojetiny, tak mu to nepřijde, ale pro kupce nových aut je Honda občas k vzteku 😄
Mne byl vzdy blizsi system Hondy, Toyoty nebo Tesly.
A sice vetsi efektivita (value for money) na ukor konfigurovatelnosti.
Ale rozhoduje zakaznik, ktery je zrejme ochotny za konfigurovatelnost platit - v patrioticke Evrope...
A sice vetsi efektivita (value for money) na ukor konfigurovatelnosti.
Ale rozhoduje zakaznik, ktery je zrejme ochotny za konfigurovatelnost platit - v patrioticke Evrope...
Já to zkoušel, ale tu větší value pro zákazníka jsem tam nikdy nenašel. Mám lehce specifické požadavky - silný motor, lepší světla, třeba lepší sedačky... ale zase nemám rád kůži ano panoramu ani asistenty...
V česku frčí ojetiny lojzíku, dneska za mnou byli 3 kamrádi s V8 😄 Na hybridní R4 ti jebe bílej tesák, servis na to stojí 4x tolik jak na tu V8 😄
Mokrous
Pohon je zajímavej a mimo dálnice jistě dobře použitelnej, interiér vypadá útulně a dobře zpracovanej, ale když už to ma mizernej kufr, proč to zase sakra nemá po asijsku žádnej průvlak na lyže, proč to nemá bederní opěrky (dokonce čtu v detailech nejvyšší výbavy, že nejde ani výškově nastavit sedadlo spolujezdce - WTF?!? V tomhle asiaty nechápu - všude opulentní kůže a 3,14 čovinky, ale naprostý základ chybí.) a proč je to zvenku tak strašně hnusný?
Tak dizajn je subjektívna vec a pre mňa je rozhodne zaujímavejší ako ingoty od Škodovky. A kufor by som tiež neposudzoval len podla papierových litrov, mnohý výrobcovia tam vedia započítať aj dutinu v rezerve, len aby to v katalógu vyzeralo dobre. V čom sa ale zhodneme je, že Japonci často skladajú výbavu podivným spôsobom. Kórejci sa v tomto už trochu lepšia, ale Japonci si idú stále svoje.
Ham.
by nemusel vůbec vadit. Je to už filosofií pohonu auto určené do města a ve městě nikdo nepotřebuje 600l kufr. Ovšem za podmínky, že by to auto mělo také kompaktní vnější rozměry. A to nemá, délka 457 cm a šířka 190 cm jsou stejné jako minulá generace CR-V nebo současná RAV-4 (šířka je dokonce o dost větší).
A potřebuje někdo do města auto s váhou 1,6 tuny?
evidentne to je omezeny umele
jak casto bys s takovouhle pidi kozou jezdil 180+ ?
mnohem dulezitejsi je zrychleni, ktery v tyhle kategiorii neni uplne spatny
SUV s atmosférickým dvoulitrem o 105kW by klidně mohlo končit na 173km/h. Nebyla by to nějak úžasná hodnota, ale možný to je. Přijde mi to pravděpodobnější, než že by to u Civicu omezili na 180 a tady na 173.
https😐/zeperfs.com/…el10289-7916.htm
takze jestlize na stovce maj stejne cas, tak to znamena, ze zabira i elektromotor a pak mu dosla stava a 105kW < 140kW navic atmosfera vs turbo a jeste ty 1.5-2q navic znamena logicky horsi cas kdyz je baterka prazdna
ve vysledku to mas tech 105kW vytoceny atmosfery
ten mechanickej jednoprevod se pripojuje pri ustaleny jizde
pri maximalni dynamice potrebujes maximalni vykon a tedy spojeni vytocenej spalovak+elektro+baterka a kdyz je baterka prazdna, tak jen vytocenej spalovak+elektro
oboji samozrejme bez mechanickyho prevodu
koukam, ze o prispevek vejs sem to napsal nepresne ... zabira elektromotor pohanenej elektrikou z baterky i spalovaku, po vybiti baterky elektromotor pohanenej jen elektrikou ze spalovaku ..
Dosahuje ji jako seriovy hybrid.
Ne se zarazenou rychlosti.
Tudiz pri Vmax ma k dispozici max vykon fosilu (minus ztraty hybridu samozrejme).
Alespon ostatni e:hevy to tak maji.
Vmax je tedy dana maximalnimi pripustnymi ztratami hybridniho systemu, ktere jsou stejne jako u Civicu uz pri nizsi rychlosti...
Můžou existovat HW limity, například maximální otáčky elektromotoru.
Jen jsem predpokladal shodny HW s Civicem.
Pohon by mel byt s Civicem shodny.
Jednou jsme tady vyhody a nevyhody tohoto systemu dost rozsahle diskutovali pod nejakou jinou Hondou.
Je samozrejme mozne, ze to tenkrat nekdo napsal spatne nebo je v tehle Honde ten system jiny, vylepseny.
Hledal jsem nejaka cisla a par jsem jich nasel tady: https😐/toyota-club.net/files/2023/23-02-28_honda_en.htm Podle toho to vypada, ze pri vyssich rychlostech se jeden primo na spalovak, takze si to bud pamatuju blbe, nebo to v dalsi generaci e:HEV predelali 😊
Napr. u meho auta pri maximalni rychlosti (coz je myslim nekde okolo 165km/h) toci jeden z elektromotoru 17 tisic za minutu.
https😐/youtu.be/QLUIExAnNcE?t=628
https😐/www.auto.cz/…jsi-kombo-143808
pisou jen 195 se 143kW, pricemz u vetsiho kodiaka ze 140kW pisou 216 a se 110kW 204
takze u tech co pises bude asi nejaky umely omezeni nebo uvadej maximalku na hodne dlouhej prevod ty vzdelance
tenhle problem odpada u popisovany hybridni hondy, kde bude nejspis nejaky umely omezeni
a kdyz budes chtit jet rychlejc, tam musis u normalniho auta bud podratit, a nebo vypnout primej prevod u tohodle a jet na vytocenej spalovak + elektromotor
nehledej v tom zadnou slozitost, kdyz tam zadna neni