Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M4 Competition Cabrio – Neopakovatelný zážitek

37 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ten rambajz, co dělá vzduch a že mi fučí do uší. Vadí mi i MX5 když je bez střechy.
ptr078
Je to specificky typ automobilu, ktory nesadne kazdemu. Sam mam skusenost iba s tebou spominanou mx5 pri zapade slnka v teply vecer a pri pomalom vozeni to bol prijemny zazitok. Tento kabriolet musi byt uz totalny overkill a vzdy by som siel do verzie kupe, nehovoriac o vahe, pevnosti karoserie a jazdnych vlastnostiach. A v teplych krajoch je vzdy moznost pucit si nieco zaujimave bez strechy na jeden den a uzit si specenu lebku.
Avatar - iudex
iudex
Ja som išiel v zopár dosť výkonných otvorených autách (všetky cez 400k) cca. do 200 kmh. Dá sa to s vytiahnutými oknami pomerne v pohode, na chvíľu, aspoň to zintenzívňuje ten zážitok z rýchlej jazdy. Nejde pochopiteľne o cestovnú rýchlosť, ktorou by si chcel trvale fičať bez strechy po diaľnici, ale jednak otvorené auto nie je primárne určené na diaľnicu a naviac po diaľnici sa u nás bežne 200 nechodí; tých 140-150 sa dá ísť pomerne komfortne aj v kabriu.
Inak samozrejme tiež by som do kabria nešiel, ani keby som na to mal, je to fakt jednoúčelové auto, ktoré môže byť až ako tretie v rodine. To dvojdverové kupé (samé osebe nie zrovna rodinné auto) je oproti kabriu prototyp praktickosti. Osobne pri dileme M4 kupé - M4 kabrio by som kúpil... M3 sedan. 😁
ptr078
Si zabudol na kombi
Avatar - iudex
iudex
Nezabudol, M3 kombi je už pre mňa niekde inde, proste aj keď hot, stále klasické kombi, tvarovo tam už dominuje tá praktickosť nad eleganciou. Kdežto M3 sedan je stále primárne elegantný športový sedan, za mňa proporčne vydarenejší ako súčasná M4 kupé, ktorá mi proporčne až tak nesedí, je to z môjho pohľadu taký bavorský Mustang.
Avatar - speedfred
speedfred
Bavorský Mustang, to je ten správny výraz.
Avatar - white label
white label
Jo.
Jinak ta bazénově modrá s černým "bobrem", to je taky dílo...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Ta barva k tomu náhodou sedí parádně, když už gay car, tak pořádný 😁

Teď vážně, na M3 je bobr trochu mimo, ale u čtyřkové řady s ním problém nemám, tak nějak koresponduje se zbytkem auta. Ledvinky na předchozí generaci proti tomu vypadají, že je to 20 let starý youngtimer 😁 .

Nicméně aktuálně si na 440i Gran Coupe myslím, tak mám možná už trochu nekritické vidění 😄 . Co mi naopak na BMW nesedí, je nabídka barev... Od prémie bych čekal víc... (když i takovou Octavii si můžete za nevelký příplatek nechat nalakovat do asi bambilionu odstínů...)
saabik
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Aha, no dobrý vědět, díky moc za odkazy :yes: . No už vidím, proč to v reálu nějak nevidno. Ty ceny jsou prostě vysoký... (snad kromě 7er, kde už se to ztratí) 😄
petr fcl
Vie niekto ako sa vola konkretne farba ? Dik
Avatar - white label
white label
Jen podle fotek je to zrádné, ale vypadá to na Riviera Blue.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Přesně ten design, jde u BMW do kytek toto vypadá jak poskládané z lega
Avatar - iudex
iudex
Jasné, bobor potrebuje skryť v tmavšej farbe a nie zvýrazňovať bledou farbou, v ktorej zbytočne kričí. Naviac takouto nevydarenou bazénovou.
Za mňa M3/4 proste nepotrebuje vymýšľať s farbami, dať tam vydarenú, originálnu a bezpríplatkovú (!) Isle of Man zelenú a je to najlepšie, ako môže byť. Aj keď ani Toronto red naživo nevyzerá vôbec zle, ale predsalen tmavá zelená bobra ukryje lepšie.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Alpina B4 Gran Coupé bude ještě praktičtější 😉 .

Mimochodem už má trojka odvětrávaný sedačky? Nějak to v konfiguráturu nevidím, čtyřka je za příplatek má. Nechápu to, vždyť cena je prakticky stejná (jinými slovy i 340i je drahá jako prase a jako mít auto za 2 mega + a zpocený v záda je v roce 2023/24 už trochu mimo...)


Jinak takový inspektor Colombo měl taky kabriolet a za všech 69 dílů stáhnul střechu myslím jenom jednou (proč už si nepamatuju) 😁 .
saabik
Větrané sesle může mít jen M3, pokud nemá skořepiny. Ano, je to fail.
PS. A ještě praktičtější je B3 Touring :-! .
Avatar - Emel
Emel
Měl jsem jednu RX-7 v cabriu a pro mě to taky není to pravé, raději auto se střechou. Ale manželce se to docela líbilo... jízda kopečkama na kochačku...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jj a na to stačí podladěný motor R6 a naladěný výfuk. :yes:
Avatar - white label
white label
Auto bez střechy, to je skoro jako barák bez střechy... 😁 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Většinou to je tak, že kdo rád řídí, moc kabria nemusí, kabrio, pominu-li pozéry, je auto pro lidi, kteří rádi vnímají jízdu jako pohyb krajinou a moc jim nejde o to, co auto umí nabídnout řidičsky.
Avatar - iudex
iudex
V zásade máš asi pravdu, aj keď po nedávnej skúsenosti so fredovou 718 Spyder musím povedať, že sú autá, ktoré vedia oboje, aj kochačku, aj ostrú jazdu po okreskách a sú majitelia, ktorí také auto majú práve kvôli tomu, ako jazdí.
Avatar - Dinar
Dinar
Pro mě je pořád rozdíl mezi kabriem a roadsterem, ta malá auta se dvěma sedačkami, vyloženě sportovní, tam to bez střechy dává smysl, jezdí většinou výborně, jsou řidičsky zajímavé, plus mají zajímavé motory, tj. zvuk, nezapomenu např. na ftype V8, to byl rachot a zábava i ve dvou kilech, ale kabrio M3/M4 to mi prostě nepasuje, a většina kabrií trojek nebo céček (např. v D) jsou v dýzlu, takže to opravdu není řidičská záležitost. 😉
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Naopak super, sám mám 190cm a ten pocit otevřené střechy je perfektní a při velké rychlosti jak to sviští okolo ještě více a to jsem měl Boxstra jen s 205 koni a teď mám SLK s jen 272 koni
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Urcite radsej nejaku X5ku :yes:
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
s0va
Auto je to určitě perfektní. Ale jako majiteli téhle M4 by mi každý pohled na ni připomínal, že jsem škudlil a nepřidal ještě několik set tisíc za finální destinaci - Porsche 911 Carrera Cabrio :-!
Avatar - speedfred
speedfred
Tak akurát 911 v kabriu je snáď to najškaredšie Porsche z ich športových modelov.
Avatar - Dinar
Dinar
Přesně, není horšího přerodu z kupé v kabrio než u 911, z krásného auta tlustá berta.
s0va
To je váš názor, já s ním nesouhlasím, ale to neznamená, že někdo z nás má pravdu. Vzhled je subjektivní 😄
Avatar - white label
white label
Je a není, kdyby byl ryze subjektivní, nemělo by smysl studovat design apod.
Avatar - white label
white label
Zvlášť u současné 992 s vysokou pr.delí (díky nutné instalaci opf).
Tiborek
Tak buď budeš mít za stejné peníze absolutní vrchol daného modelu v plné výbavě a nebo úplný základ a o 100kW méně.
s0va
Ano, o 100 kW méně, ale taky o 345 kg lehčí kultovní záležitost :-!
Mr.Murphy
.... jistěže ano, plutí krajinou v otevřeném prostoru má sakra něco do sebe.... :yes: ale jak všichni petrollheadi vědí - musíš těch aut mít víc.... 😉

tzn. M4 určitě jako kupé, bez střechy třeba k tomu MX-5.... Mimochodem, jsou auta, kde verze bez střechy neznamená (kromě kraválu) žádný kompromis.... třeba Alfa 4C Spider.... :-! Jezdil jsem v ní a nemá to chybu....
jannis_80
Fajn článek, jen ty mínusy bych jako majitel a uživatel obral o ty údajně "nepoužitelné zadní sedačky". Já teda nevím, koho jste tam pane Bednáři vezl, ale jestli to byl dvoumetrovej metrákovej chlap, tak ten se necítí komfi ani v M3 Kombi 😊. Vezl jsem tam Pha - Brno dvě slečny cca 175cm, a k mému podivu si v Brně vůbec nestěžovaly. Ano v M5 by jim asi bylo o kus lépe, ale nechtěl jsem se vracet měnit auta. Jinak tam vozím dvě děti, jedno na podsedáku (9 let) druhé v sedačce (6 let) a ty jsou spoko. Takže za mě tu nepoužitelnost sedaček moc nechápu. To zde zmiňovaná 911 má zadní sedačky fakt nepoužitelné
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
použitelnost zadních sedaček se zpravidla odvíjí od nastavení sedaček předních, takže se tu můžete dohadovat až do aleluja, dokud si nepoměříte délku vašich nohavic 😁