Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M2 M Performance – Trochu pozérská, víc přitažlivá

22 komentářů

Avatar - pradeda777
pradeda777
Města jsou ucpaná, protože pořízení auta je snadné, benzin/nafta relativně levná záležitost, ale hlavně vlastnictví auta je také levné. Krom povinného ručení, což je většinou pakatel, vůz nic moc nestojí. Ve většině států se z vlastnictví vozů platí roční registrační poplatek 10-20kkč. To by určitě odradilo řadu lidí od vlastnictví třetího a čtvrtého vozu v rodině a peníze by měly jít na údržbu silnic.
Mr.Murphy
.... můžu na konci říct, že bych si raděj koupil minulou generaci, ale stejně dát autu 5* 😁 😁 😁 No můžete pane kolego, ale vypadá to trošku nelogicky....

Jinak výrok "je strojem pro člověka, který vždycky pojede do práce autem, i když ví, že to bude trvat déle, že to bude dražší a že většinu času z té cesty stráví poskakováním v koloně, protože si ten čas strávený v autě i tak užije." je docela smutný.... pak se nedivme, že jsou města ucpaná.... Pokud někomu připadá smysluplné proletět si autem pár zatáček a pak s tím šestiválcem popojíždět ucpaným městem do práce, tak mu přeju, aby dříve nebo později dospěl.... :yes: Jo a prosím takové lidi, aby se nedivili že jim radnice zavádí v centru města mýto a že se jakkoliv snaží je z měst vypudit....

Samozřejmě, to okreskové lítání o víkendech schvaluji, byť bych asi jel jinam než do Jeseníků..... 8-s
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Aj ta maska je tu fajn zvladnuta... ma idealne proporcie... cele auto je fakt pekne vysekane ... oproti tlustym inym bmw fakt parada .. pripomina mi este tie zlate casy peknych baworakov :yes:
webpaja
Když se podívám na parametry, hmotnosti atd., tak si říkám, co by mě vedlo k tomu, abych za podobné peníze nevzal radši základní M4. Váží stejně nebo lehce méně, i přes bobra celkově vypadá lépe, má větší výkon, ovladatelností zaostávat nebude.

Tohle BMW podle mě moc nevyšlo, když menší, těžší nebo stejně těžký a méně výkonný vůz stojí podobné peníze.
Mr.Murphy
tak je rozdil mezi "obcas" a "denne cestou do prace"....

ale co uz, je to teoreticka diskuse, sam autor toho vyroku pripoustu za na takove auto nema. Ale ver mi ze ani lidi co s to mohou dovolit vetsinou nejezdi do prace autem co v kolonach zere 15....
Avatar - iudex
iudex
Alebo proste M nadstavbu vyvíjali iní ľudia, ako dizajnovali základné 2er kupé. To totiž má nejakú jednotiacu dizajnovú myšlienku, kdežto M2 je proste nesúrodé capnutie štvorcov a hrán na oblé auto.
https😐/content.homenetiol.com/…c70aa7d5c5e0.jpg
Mr.Murphy
jasny.... ja hlavne pisu o extremu ze nekdo radeji popojizdi v M-kovem Bavu v kolone nez by to vyresil nejak racionalne..... nastesti teda pan redaktor na takove auto nema jak sam pise, takze se takto chova jen hypoteticky 😉
Ondrej Stedry
ahoj, skvelej clanek s nadhledem, pan kolega nohy na zemi a vi o cem pise. videl jsem tu m2 nazivo asi 3x, a libi se mi, i kdyz na fotkach mi prisla hnusna. vaha je teda uz hrozna, ale svezeni v tom bude supr, verim.

zdravim o.
Avatar - white label
white label
Škála nastavení je bonus, ale podstatný je "základ".
Avatar - iudex
iudex
Len problémik je, že to podobné peniaze nie sú. M2 od 73100 eur, M4 od 92500 eur, to je skoro 20t rozdiel. Podvozok v podstate rovnaký, motor S58 v podstate rovnaký, výkonový rozdiel len malý, 460 vs. 480k, to nebude v reále cítiť, skôr to bude len nejaké softwarové priškrtenie úplne hore (notabene keď krútiak je identický, 550 Nm). Takže reálne dostávaš veľmi podobné auto, ale o triedu lacnejšie.
Avatar - speedfred
speedfred
Keby bola taká dilema medzi nimi tak možno, ale ja by som snáď k BMW (a to ich mám moc rád) nešiel ani po jedno. 3-er kupé vždy bývali nádherné autá ale súčasná generácia sa mi nepáči vôbec a nielen bobor za to môže. Celkové proporcie mi nejako nepasujú.
To už radšej Touringa v eMku.
Najhoršie je že pomaly není kde brať.
ericn
To mi řekni, proč bych měl státu platit registrační poplatek 10-20k Kč, když už mě kvůli vlastnictví sdírá na každém litru benzinu o více jak 50% z ceny díky spotřební dani + DPH? Už tak je daňová zátěž v tomhle státě příliš vysoká, ještě tohle :no:
adamzprahy
Kolega s M3 se neustále chlubí, že když jezdí s dětma tak jezdí vždy pod 10l a nemá tak důvod mít druhé civilnější auto. Není teda z Prahy, takže spíš menší město a jak přišlápne plyn, jde to samozřejmě nahoru 😊
Avatar - iudex
iudex
No neviem, ja do práce denne jazdím, a keď je občas kolóna, tak to proste žerie (v pondelok, keď bola nehoda a kolóna, som mal spotrebu 13,1 l), ale pri nezapchatom meste to bežne robím za 9-9,5. Aj keď je pravda, že B58 je úspornejší motor ako S58.
webpaja
No ano, zadek je s tím nárazníkem taky děs.
webpaja
Ano, M240i je oproti tomuto krasavec. Neumím tu zadní část, ale předek a základní tvar je fajn.
Avatar - iudex
iudex
To je teoreticky fajn, ale prakticky čo mám spraviť, vymeniť eMkový bavorák za Fabiu 1,0? Alebo iba kvôli mestu si mám kúpiť ďalšie auto do mesta? Kolobežkou/bicyklom to nedám, MHD chodí sporadicky, proste do toho mesta autom musím ísť. Ja naopak uznávam filozofiu, že auto sa má používať a nie stáť v garáži, takže občas musíš použiť auto v režime, ktorý mu úplne nesedí. Zase normálne eMká nie sú nejaké hardcore stroje, na ktorých by sa nedalo jazdiť aj v tom meste. Bol tu chalan čo jazdil do práce na Lotuse Elise, to už je trochu hardcore, ale M3 a spol. (nehovoriac o X3M a pod.)? Nevidím problém.
Mr.Murphy
ty nasavaci otvory v prednim i zadnim narazniku tam opravdu nacpal nekdo jako zlomyslnost vuci tem, co delali zbytek auta.... A samolepku "performance" na prahy lepili asi pubertalni synci nekoho z managementu BMW 😉
TiaS1
Po 3 letech ten problém nepociťuji. Na delších cestách nejsou zrovna nejpohodlnější, ale umožňují opravdu širokou škálu nastavení (pokud máte zaplaceno).
webpaja
Vypadá jakoby na něm pracovaly dvě skupiny lidí s rozdílným názorem.
Avatar - m.z.
m.z.
A taky tě za chvilku při každodenním používání, začnou pěkně srát...
TiaS1
K mání jsou M Sportovní sedadla za 26 tisíc – to jsou ta, která jsou základem ve větších „emkách“ a mají nastavitelné bočnice či délku sedáku, a hlavně mnohem lepší boční vedení na opěradle.

- na fotkách je vidět, že i tyto sedačky mají nastavitelnou délku sedáku a nastavitelné bočnice.... Znám je z jiných modelů a ano, ty M sportovní za 26 jsou pro sportovní jízdu lepší (tyhle nemají nic zejména v oblasti ramen a nohou), nicméně nikdy jsem neměl při nastavení bočnice ani u těchto pocit, že bych po interiéru lítal. Možná je autor jiných rozměrů, kdo ví...