Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
TiaS1
K mání jsou M Sportovní sedadla za 26 tisíc – to jsou ta, která jsou základem ve větších „emkách“ a mají nastavitelné bočnice či délku sedáku, a hlavně mnohem lepší boční vedení na opěradle.
- na fotkách je vidět, že i tyto sedačky mají nastavitelnou délku sedáku a nastavitelné bočnice.... Znám je z jiných modelů a ano, ty M sportovní za 26 jsou pro sportovní jízdu lepší (tyhle nemají nic zejména v oblasti ramen a nohou), nicméně nikdy jsem neměl při nastavení bočnice ani u těchto pocit, že bych po interiéru lítal. Možná je autor jiných rozměrů, kdo ví...
- na fotkách je vidět, že i tyto sedačky mají nastavitelnou délku sedáku a nastavitelné bočnice.... Znám je z jiných modelů a ano, ty M sportovní za 26 jsou pro sportovní jízdu lepší (tyhle nemají nic zejména v oblasti ramen a nohou), nicméně nikdy jsem neměl při nastavení bočnice ani u těchto pocit, že bych po interiéru lítal. Možná je autor jiných rozměrů, kdo ví...
A taky tě za chvilku při každodenním používání, začnou pěkně srát...
3_diamanty
Aj ta maska je tu fajn zvladnuta... ma idealne proporcie... cele auto je fakt pekne vysekane ... oproti tlustym inym bmw fakt parada .. pripomina mi este tie zlate casy peknych baworakov :yes:
Vypadá jakoby na něm pracovaly dvě skupiny lidí s rozdílným názorem.
ty nasavaci otvory v prednim i zadnim narazniku tam opravdu nacpal nekdo jako zlomyslnost vuci tem, co delali zbytek auta.... A samolepku "performance" na prahy lepili asi pubertalni synci nekoho z managementu BMW 😉
Alebo proste M nadstavbu vyvíjali iní ľudia, ako dizajnovali základné 2er kupé. To totiž má nejakú jednotiacu dizajnovú myšlienku, kdežto M2 je proste nesúrodé capnutie štvorcov a hrán na oblé auto.
https😐/content.homenetiol.com/…c70aa7d5c5e0.jpg
https😐/content.homenetiol.com/…c70aa7d5c5e0.jpg
Ano, M240i je oproti tomuto krasavec. Neumím tu zadní část, ale předek a základní tvar je fajn.
Mr.Murphy
.... můžu na konci říct, že bych si raděj koupil minulou generaci, ale stejně dát autu 5* 😁 😁 😁 No můžete pane kolego, ale vypadá to trošku nelogicky....
Jinak výrok "je strojem pro člověka, který vždycky pojede do práce autem, i když ví, že to bude trvat déle, že to bude dražší a že většinu času z té cesty stráví poskakováním v koloně, protože si ten čas strávený v autě i tak užije." je docela smutný.... pak se nedivme, že jsou města ucpaná.... Pokud někomu připadá smysluplné proletět si autem pár zatáček a pak s tím šestiválcem popojíždět ucpaným městem do práce, tak mu přeju, aby dříve nebo později dospěl.... :yes: Jo a prosím takové lidi, aby se nedivili že jim radnice zavádí v centru města mýto a že se jakkoliv snaží je z měst vypudit....
Samozřejmě, to okreskové lítání o víkendech schvaluji, byť bych asi jel jinam než do Jeseníků..... 8-s
Jinak výrok "je strojem pro člověka, který vždycky pojede do práce autem, i když ví, že to bude trvat déle, že to bude dražší a že většinu času z té cesty stráví poskakováním v koloně, protože si ten čas strávený v autě i tak užije." je docela smutný.... pak se nedivme, že jsou města ucpaná.... Pokud někomu připadá smysluplné proletět si autem pár zatáček a pak s tím šestiválcem popojíždět ucpaným městem do práce, tak mu přeju, aby dříve nebo později dospěl.... :yes: Jo a prosím takové lidi, aby se nedivili že jim radnice zavádí v centru města mýto a že se jakkoliv snaží je z měst vypudit....
Samozřejmě, to okreskové lítání o víkendech schvaluji, byť bych asi jel jinam než do Jeseníků..... 8-s
Města jsou ucpaná, protože pořízení auta je snadné, benzin/nafta relativně levná záležitost, ale hlavně vlastnictví auta je také levné. Krom povinného ručení, což je většinou pakatel, vůz nic moc nestojí. Ve většině států se z vlastnictví vozů platí roční registrační poplatek 10-20kkč. To by určitě odradilo řadu lidí od vlastnictví třetího a čtvrtého vozu v rodině a peníze by měly jít na údržbu silnic.
jasny.... ja hlavne pisu o extremu ze nekdo radeji popojizdi v M-kovem Bavu v kolone nez by to vyresil nejak racionalne..... nastesti teda pan redaktor na takove auto nema jak sam pise, takze se takto chova jen hypoteticky 😉
To je teoreticky fajn, ale prakticky čo mám spraviť, vymeniť eMkový bavorák za Fabiu 1,0? Alebo iba kvôli mestu si mám kúpiť ďalšie auto do mesta? Kolobežkou/bicyklom to nedám, MHD chodí sporadicky, proste do toho mesta autom musím ísť. Ja naopak uznávam filozofiu, že auto sa má používať a nie stáť v garáži, takže občas musíš použiť auto v režime, ktorý mu úplne nesedí. Zase normálne eMká nie sú nejaké hardcore stroje, na ktorých by sa nedalo jazdiť aj v tom meste. Bol tu chalan čo jazdil do práce na Lotuse Elise, to už je trochu hardcore, ale M3 a spol. (nehovoriac o X3M a pod.)? Nevidím problém.
tak je rozdil mezi "obcas" a "denne cestou do prace"....
ale co uz, je to teoreticka diskuse, sam autor toho vyroku pripoustu za na takove auto nema. Ale ver mi ze ani lidi co s to mohou dovolit vetsinou nejezdi do prace autem co v kolonach zere 15....
ale co uz, je to teoreticka diskuse, sam autor toho vyroku pripoustu za na takove auto nema. Ale ver mi ze ani lidi co s to mohou dovolit vetsinou nejezdi do prace autem co v kolonach zere 15....
No neviem, ja do práce denne jazdím, a keď je občas kolóna, tak to proste žerie (v pondelok, keď bola nehoda a kolóna, som mal spotrebu 13,1 l), ale pri nezapchatom meste to bežne robím za 9-9,5. Aj keď je pravda, že B58 je úspornejší motor ako S58.
Kolega s M3 se neustále chlubí, že když jezdí s dětma tak jezdí vždy pod 10l a nemá tak důvod mít druhé civilnější auto. Není teda z Prahy, takže spíš menší město a jak přišlápne plyn, jde to samozřejmě nahoru 😊
To mi řekni, proč bych měl státu platit registrační poplatek 10-20k Kč, když už mě kvůli vlastnictví sdírá na každém litru benzinu o více jak 50% z ceny díky spotřební dani + DPH? Už tak je daňová zátěž v tomhle státě příliš vysoká, ještě tohle :no:
webpaja
Když se podívám na parametry, hmotnosti atd., tak si říkám, co by mě vedlo k tomu, abych za podobné peníze nevzal radši základní M4. Váží stejně nebo lehce méně, i přes bobra celkově vypadá lépe, má větší výkon, ovladatelností zaostávat nebude.
Tohle BMW podle mě moc nevyšlo, když menší, těžší nebo stejně těžký a méně výkonný vůz stojí podobné peníze.
Tohle BMW podle mě moc nevyšlo, když menší, těžší nebo stejně těžký a méně výkonný vůz stojí podobné peníze.
Keby bola taká dilema medzi nimi tak možno, ale ja by som snáď k BMW (a to ich mám moc rád) nešiel ani po jedno. 3-er kupé vždy bývali nádherné autá ale súčasná generácia sa mi nepáči vôbec a nielen bobor za to môže. Celkové proporcie mi nejako nepasujú.
To už radšej Touringa v eMku.
Najhoršie je že pomaly není kde brať.
To už radšej Touringa v eMku.
Najhoršie je že pomaly není kde brať.
Len problémik je, že to podobné peniaze nie sú. M2 od 73100 eur, M4 od 92500 eur, to je skoro 20t rozdiel. Podvozok v podstate rovnaký, motor S58 v podstate rovnaký, výkonový rozdiel len malý, 460 vs. 480k, to nebude v reále cítiť, skôr to bude len nejaké softwarové priškrtenie úplne hore (notabene keď krútiak je identický, 550 Nm). Takže reálne dostávaš veľmi podobné auto, ale o triedu lacnejšie.
zdravim o.