Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyTom
2
Bago je pecka. Poradnej sport. Jenze muzes taky vzit 4,5 mega a do garaze nastehovat neco lepsiho z ceho se poseres do vrtule. Z tohodle bych si dal leda mokrej hadr i kdyby by schodili 20 procent dolu.
Mokrous
Tak brutálně se odlehčovalo až tam zbyly těžký elektrický sedačky a těžký Hi-fi systém.
No jak to vyjádřit….hmotnost standardní E92 M3 s osmiválcem, která byla brána jako tlouštík a spíš pohodlnější GT, než lehkonohý sporťák byla cca. 1650 kg. Tahle superodlehčená verze je o 200 kg těžší.
Vysledek univerzalni platformy sdilene EV a fosilem?
Slucuje nevyhody obou.
😁
Slucuje nevyhody obou.
😁
Dokud bude platit hmotnostní koeficient pro výpočet emisních limitů, který zvýhodňuje hrochy, nemůžeme čekat nic jiného, než že to skončí vyléváním prahů olovem z výroby.
Hoši mali by ste sa prestať priveľmi fixovať na jeden parameter (hmotnosť) a posudzovať auto ako celok.
Plus keď už porovnávame, tak hrušky s hruškami, teda štvorkolku s automatom a 4 dverami neporovnávajme so kupé zadokolkou s manuálom. Takže ak by sme do tej starej M3 E90 vážiacej 1655 kg (teda o 185 kg menej) dali xdrive, automat plus všetky tie prvky výbavy, čo má dnes M3, plus štyri dvere, tak by sme boli na tom istom, možno i vyššie.
Ale hlavne M3CS jazdí podľa všetkých testov famózne, dostáva všade plný počet bodov a píšu o nej ako o budúcej legende po boku najlepších BMW histórie (M3 CSL a pod.). Ak niečo kritizujú, tak je to vysoká cena (je to fakt nenormálne drahé, ale v dobe, keď mainstreamový kompakt s R4 môže stáť 76t eur sa nemožno diviť).
https😐/www.evo.co.uk/bmw/m3/cs
https😐/www.bmwblog.com/…mw-m3-cs-review/
Plus keď už porovnávame, tak hrušky s hruškami, teda štvorkolku s automatom a 4 dverami neporovnávajme so kupé zadokolkou s manuálom. Takže ak by sme do tej starej M3 E90 vážiacej 1655 kg (teda o 185 kg menej) dali xdrive, automat plus všetky tie prvky výbavy, čo má dnes M3, plus štyri dvere, tak by sme boli na tom istom, možno i vyššie.
Ale hlavne M3CS jazdí podľa všetkých testov famózne, dostáva všade plný počet bodov a píšu o nej ako o budúcej legende po boku najlepších BMW histórie (M3 CSL a pod.). Ak niečo kritizujú, tak je to vysoká cena (je to fakt nenormálne drahé, ale v dobe, keď mainstreamový kompakt s R4 môže stáť 76t eur sa nemožno diviť).
https😐/www.evo.co.uk/bmw/m3/cs
https😐/www.bmwblog.com/…mw-m3-cs-review/
Cena v době kdy Arteon R stojí 2 mil. Kč, tady testovaná Kia 900 je u tohodle auta stejná pitomost. Prostě je na čase si přiznat, že za 10 let stojí auta (byty...) dvojnásobek co stávaly...
Právě hmotnost je u sportovně zaměřeného auta a zde ještě v extrémně odlehčeném provedení parametr zásadní, tak proč o něm nediskutovat? Zvlášť když to auto váží jak stádo slonů. Generaci E9x jsem udával proto, že se v době jejího uvedení kritizoval odklon od sportu směrem k těžkému GT. Ale s čím tedy srovnávat? Pokud se podíváme na M3 E90 sedan v automatu, tak je hmotnost 1.700 kg. Ale to je stadardní verze se vším (včetně loketní opěrky 😉 ). Na druhou stranu pokud se zaměříme na odlehčené verze, tak limuzína M3 CRT měla pokud jsem dohledal správně 1.587 kg (v automatu). Čtyřkolku v takto zaměřeném autě beru jako mínus. Je to prostě tučná Berta.
GeekStar
BMW zaslouží poklonu, v dnešní době je malý zázrak, že tyhle bomby ještě někdo dokáže uvést na trh. :yes:
speedfred
Na toto fakt není pekný pohľad a asi trochu "zaTooperujem"
kde sú tie zlaté časy M3 e30/36/46.
https😐/www.auto.cz/…i-loketni-operku?…
kde sú tie zlaté časy M3 e30/36/46.
https😐/www.auto.cz/…i-loketni-operku?…
Hlavně bylo zajímavé toto - e30 1200kg / e36 1450kg / e46 1310kg / e92 1655 kg a dneska odlehčený hroch s 1840kg :no:
Az na tu E36, to je zruda i vedle tehle zrudicky a asi nejskaredsi generace 3er vubec.
E30 a E46 a paradoxne i E92 jsou ale nadherna auta.
Ale abych to trosku vyvazil, tak treba moje zena neda na vzhled aktualni M3/M4 dopustit. 😄
E30 a E46 a paradoxne i E92 jsou ale nadherna auta.
Ale abych to trosku vyvazil, tak treba moje zena neda na vzhled aktualni M3/M4 dopustit. 😄
Vidíš, mne sa zase e36 (iba) v eMku páči daleko viac ako e92.
Takú M3 Touring by som bol ochotný vziať na milosť, z celej rady je to top.
Takú M3 Touring by som bol ochotný vziať na milosť, z celej rady je to top.
Machýrek
Nechci to hejtit, bral bych to, ale přijde mi sranda, že odlehčovací kůru přežilo el. ovládání kdečeho, muzika… k čemu? A když už tam nechali tempomat, proč dali pryč hlídání odstupu, bez toho je tempomat stejně k ničemu.
Ale zase spotřeba 13 l/100 je zázrak a ne mínus.
Ale zase spotřeba 13 l/100 je zázrak a ne mínus.
Mr.Murphy
je podle údajů auto.cz o 220kg lehčí.... ano, má o 30kw míň.... ale.... 😉
Interiér té Alfy tedy už dnes vypadá jak z pravěku, ale zas je funkční a není tam milión nějakých nesmyslných tabletů.... to v autě (zvlášť takovém) fakt nepotřebuju a nechci....
Jinak nechci ty auta porovnávat, nejel jsem ani v jednom.... tohle CS proti té Alfě stojí nesmysl, běžná M3 je asi porovnatelnější....
Interiér té Alfy tedy už dnes vypadá jak z pravěku, ale zas je funkční a není tam milión nějakých nesmyslných tabletů.... to v autě (zvlášť takovém) fakt nepotřebuju a nechci....
Jinak nechci ty auta porovnávat, nejel jsem ani v jednom.... tohle CS proti té Alfě stojí nesmysl, běžná M3 je asi porovnatelnější....
Z cenového hľadiska sú nezmysel všetky tie limitované verzie športových áut, za drobné zlepšenie dynamiky pýtajú brutálne príplatky. Viď napr. limitka Golfu R Yellow edition: stojí absurdných 76t eur, čo je o 21t eur viac, ako bežný Golf R.
Takže z hľadiska value for money má význam kúpiť si bežnú M3 Competition a dostaneš 95% auta za 2/3 ceny. Lebo všetky tie vylepšenia dobrého sú nákladné a prínosy neadekvátne cene.
Na druhej strane kto chce to najlepšie, čo BMW M ponúka, tak M3CS je zrejme práve to.
Takže z hľadiska value for money má význam kúpiť si bežnú M3 Competition a dostaneš 95% auta za 2/3 ceny. Lebo všetky tie vylepšenia dobrého sú nákladné a prínosy neadekvátne cene.
Na druhej strane kto chce to najlepšie, čo BMW M ponúka, tak M3CS je zrejme práve to.
Teraz som spravil po dlhej dobe cca 900km na QV a ten interier je stále k svetu a nič zásadné mi tam nechýba (možno HUD a carplay).
To ako to ide je až nezmysel, človek sa na 200+ môže pozieť každú chvílku na kdejakom kúsku cesty a pritom je to tak pohodlné auto.
To ako to ide je až nezmysel, človek sa na 200+ môže pozieť každú chvílku na kdejakom kúsku cesty a pritom je to tak pohodlné auto.
No a o tom to je. Bežná Giulia QV Ti ponúkne toľko, že taká limitka GTA pre normálneho človeka nemá zmysel, na ceste tých 30 koní navyše nevyužiješ a stojí to tak nezmyselné peniaze. Presne ako je to v pomere M3C vs M3CS, len s tým rozdielom, že že testovaná M3CS je oproti GTA ešte lacné auto.
jj GTA i GTAm jsou nesmysly.... samozrejme kdybych vubec neresil penize tak proc ne ale jinak je ta pridana hodnota fakt nizka....
jj to auto jede jak hovado a navíc je normálně použitelné.... teda... všichni to říkají... neměl jsem tu čest.... :yes: :yes: :yes:
Marybel
Trochu mi v článku chybí i nějaké minusy, teda krom užranosti, kterých je tu víc než dost. Velká prodleva turba, to jak auto nejede v nízkých otáčkách, podivně kopající automat, který navíc podřazuje pomalej než dvouspojka dřív, těžkopádnost na limitu...