Novinky
ericn
4
Asi musí padnout prodeje o další třetinu, aby to pochopili… Jestli si sami elektrikou zazdí Fabii, Scalu a pak i Octavii, jsou na zavření…
Přejít do diskuze
rohor
změnili nabíječku ČEZ na EON tak tam najednou nikdo nenabíjí. Nějaká chybička ve skvělém systému?
CarFan
Asi ešte nevedia, že na nových nabíjačkách v Európe majú byť povinne platobné terminály. Vylepšenie nabíjacej karty OK, ale to by sa skôr týkalo starých nabíjačiek.
Na jednom videu z Nórska bola na nabíjacom hube zverejnená aj cena za kWh - teda podobne ako na benzínovej pumpe. Keďže v SK a ČR v najbližšom období vyrastie mnoho nových nabíjacích staníc, je možné, že už budú vyzerať ako tie najnovšie v Nórsku.
Na jednom videu z Nórska bola na nabíjacom hube zverejnená aj cena za kWh - teda podobne ako na benzínovej pumpe. Keďže v SK a ČR v najbližšom období vyrastie mnoho nových nabíjacích staníc, je možné, že už budú vyzerať ako tie najnovšie v Nórsku.
traveldrive
Lenže treba brať v úvahu aj to, čo sa za slovom "produktivita" skrýva. Pokiaľ skrátenie prípravy nového modelu znamená, že má 30% alebo aj väčší počet komponentov zhodných s ďalšími piatimi modelmi, ja ako prípadný zákazník to môžem vnímať negatívne a reagovať kriticky.
Zjednodušene, ak jeden vývoj pokryje niekoľko modelov viacerých značiek, dá sa to vnímať ako šetrenie na spotrebiteľovi, najmä keď sa takto "oklamané" autá, naviac napechované asistentami a zbytočnou elektronikou, ktorú málokto chce, predávajú za stále vyššie ceny.
Zjednodušene, ak jeden vývoj pokryje niekoľko modelov viacerých značiek, dá sa to vnímať ako šetrenie na spotrebiteľovi, najmä keď sa takto "oklamané" autá, naviac napechované asistentami a zbytočnou elektronikou, ktorú málokto chce, predávajú za stále vyššie ceny.
Bohdanecak
Je vidět, že manažeři ŠA vůbec nechápou, co se děje za branou jejich podniku. Koupili jsme v listopadu 2022 model Karoq ve verzi Sportline Exclusive za 875000,-. V showroomu bylo auto při předání poškrábané na skle u spolujezdce. V této verzi při volbě barvy Black Magic má auto zadní nápisy v černé barvě, zatímco vepředu je hnusně stříbrný znak. Černý si musíte přikoupit a vyměnit sami. Všechny pedály jsou ve sportovní úpravě mimo opěrky pro levou nohu, která je hnusně plastová. Zase si musíte dokoupit a dodělat. Kuwa, místo přiblblých předražených popelníků a zástěrek tohle nabízejte za rozumné peníze přímo při konfiguraci, aby si to člověk pak nemusel dělat svépomocí doma v garáži.....
rohYpnol
Pokud se budeme bavit o východních trzích, tak pokud budou chtít prodávat EV s cenou začínající někde na 900 tis. Kč a výš, tak prodeje Škody a ostatních EV výrobců půjdou do hodně mizerných čísel.
Lidi prostě za tyhle prachy auta kupovat nebudou. Takže buď přejdou na Čínu, nebo rovnou budou držet ojetinu co to jde.
Ale Škoda stále má šanci se vzpamatovat a udělat něco jako elektrického Rapida s cenou kolem 0,5 M, co nebude mít všechny ty nesmysly a zbytečnosti, které stejně většina lidí ani nechce.
Lidi prostě za tyhle prachy auta kupovat nebudou. Takže buď přejdou na Čínu, nebo rovnou budou držet ojetinu co to jde.
Ale Škoda stále má šanci se vzpamatovat a udělat něco jako elektrického Rapida s cenou kolem 0,5 M, co nebude mít všechny ty nesmysly a zbytečnosti, které stejně většina lidí ani nechce.
Kamil Kakamil
"My to budeme dělat trošku jinak, hlavní strategie spočívá v tom, že chceme mít velice kvalitní kartu na dobíjení."
Chlapci,už jste to tak měli udělat dávno.Měl jsem pučeného Enyaqa....mimo nabíjení ve Škodovce hrůza.Nevím,ale připadá mi,že nevíte,co se děje za bránou......
Chlapci,už jste to tak měli udělat dávno.Měl jsem pučeného Enyaqa....mimo nabíjení ve Škodovce hrůza.Nevím,ale připadá mi,že nevíte,co se děje za bránou......
PowerHouse
Hlavně budou muset zvednout produktivitu a nedělat ty Škodárny na koleně.
Na idnes byl obsáhlý článek o autosalonu v Mnichově, kde byla zhodnocena vyšší produktivita při výrobě vozů.
A nyní se objevily i informace o zkrácení přípravy nových vozů u VW z 54 na 36 měsíců.
Ale zdejší čtenáři při slově produktivita dávají - .
Na idnes byl obsáhlý článek o autosalonu v Mnichově, kde byla zhodnocena vyšší produktivita při výrobě vozů.
A nyní se objevily i informace o zkrácení přípravy nových vozů u VW z 54 na 36 měsíců.
Ale zdejší čtenáři při slově produktivita dávají - .
Arese
Já tedy nechápu, co je na stříbrném firemním znaku "hnunsné". Mě naopak připadají škaradé ty černé nápisy na zádi, akceptoval bych jedině stříbrné. 😄
Arese
Nikoliv, lidé ve střední a východní Evropě chtějí benzinového a naftového Rapida. 😄
jhamil
Díky za radu, poraď to taky všem ostatním kteří dostanou auto jako služební. Na druhou stranu můžu být spokojený, že nemám O4 - to je teprve něco.
jhamil
To máš s tou opěrkou nohy ještě dobrý, u Fabie IV není vůbec žádná :no: . Na jednu stranu simple clever řešení - škrabka, deštník, víčko na kapalinu ostřikovačů. Na toto se zapomnělo, hlavně že jedničková Fabie to má. Máš ale pravdu v tom, že když už dají sportovní pedály, tak to tam měli dát taky. Logiku to nemá, to je fakt.