Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyTom
Lidi Kia se kupuje do 500tis. Podivejte se zespoda, vsechno mekky, tenky bahno. Kiu ceed za 480tis s 1,5 benzin manual, ale 800 fakt nedavejte, to bezte radeji jinam
A kam jinam? Za 800 tisic žádný podobný a tak dobrý auto nekoupíte!
https😐/www.sauto.cz/…n/golf/191792767 alebo https😐/www.sauto.cz/…t/leon/194439778 alebo https😐/www.sauto.cz/…/focus/191088991 alebo https😐/www.sauto.cz/…ctavia/187124558 ...atď.
Kia nie je zlá ale tak do 700 000 kč .
Kia nie je zlá ale tak do 700 000 kč .
To co jsi vybral nejsou konkurenti, 150 koní a 200 koní je dost rozdíl, konkurentem je podladěné 2.0 TSI, třeba tady
https😐/www.sauto.cz/…t/leon/190275459
https😐/www.sauto.cz/…t/leon/190275459
:yes: Áno ešte lepší výber
https😐/www.kia.com/…d/skladove-vozy/#…
https😐/www.kia.com/…d/skladove-vozy/#…
ale furt Proceed GT má komplet výbavu a 204koní a podvozek na urovni Golfu GTI který zčíná na milionu!!!
https😐/www.kia.com/…d/skladove-vozy/#…
ale furt Proceed GT má komplet výbavu a 204koní a podvozek na urovni Golfu GTI který zčíná na milionu!!!
Těch 204 koní na 190 koní podladěného dvoulitru nestačí.
https😐/zeperfs.com/…uel4819-7916.htm
A podvozkově na Leoše ST také ztrácí
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/zeperfs.com/…uel4819-7916.htm
A podvozkově na Leoše ST také ztrácí
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jinak ještě bráchův kolega kupoval přes známho Cupru Leon hatchback 1.5 eTSI DSG předváděcí za cc 750tis. Jinak katalogová cena přes milion. Ale teda podvozek je prý opravdu perfektní, ale nejel jsem sním a s Proceedem GT jen chvíli tak to nemůžu srovnat.
Srovnavate uplne jine auto nez aktualni proceed... Ten zeperfs link je totiz na predchozi generaci proceedu. Aktualni vychazi "trochu" jinak
https😐/zeperfs.com/…uel7840-7916.htm
Zajimavejsi je srovnani s O4 RS TDI, kde proceed ztraci kvuli tragicke aerodynamice ve vyssich rychlostech😒br />https😐/zeperfs.com/…uel7840-9252.htm
A losi test je na proceed gt-line... sice ma gt oproti gt-line jine pneumatiky, jiny rozmer pneumatik ale to je asi jedno...
https😐/zeperfs.com/…uel7840-7916.htm
Zajimavejsi je srovnani s O4 RS TDI, kde proceed ztraci kvuli tragicke aerodynamice ve vyssich rychlostech😒br />https😐/zeperfs.com/…uel7840-9252.htm
A losi test je na proceed gt-line... sice ma gt oproti gt-line jine pneumatiky, jiny rozmer pneumatik ale to je asi jedno...
Nevim co je tragický aerodynamika?! Ceed hatchback ma Cx 0,29 Proceed nevim ale určitě lepsi tak 0,27 a Octavie combi má 0,26 což je škvělá hodnota.
Tragicka aerodynamika je 0,3… proc tolik netusim.
Kia se tim moc nechlubi, zdroj autocar.co.uk
Kia se tim moc nechlubi, zdroj autocar.co.uk
Nevim kde jste to našel, ale Martin Vaculík ho chválil ve videu že plachtí skoro jak současné škodovky. Teď jsem našel že hatchback má 0,3, ale hatchback. SW a hlavně Proceed by měl mít lepší. No jinak Octavie 3 má 0,32 třeba tak nevim jestli to je tragický! A taky je důležitá jaká je čelní plocha. Protože dnes i leckteré SUV má Cx 0,3 ale neplachti jak sedan.
https😐/www.auto.cz/…-kompaktu-126538
https😐/www.auto.cz/…-kompaktu-126538
vrga
Byl jsem se na Proceeda kouknout tento týden a domluvit si testovací jízdu. Pan prodavač mě ale informoval, že se má GT v motorizaci 1.6 tento rok přestat vyrábět kvůli emisíma a objednávky se přijímají do konce roku. Protože jsem plánoval si Proceeda pořídit právě až příští rok, udělalo mi to trochu čáru přes rozpočet. Nevíte někdo, co je na tom pravdy?
Bylo mi naznaceno, ze se uvidi, co bude po novem roce, ze nikdo nevi, ale o konkretnim ukonceni vyroby se zatim za me urcite nevi (kdyby to vedeli, hned by mi to rekli, abych koupil). Osobne to beru spis jako "trik" prodejcu prodat jeste neco do konce roku. Osobne myslim, ze pokud by doslo k ukonceni vyroby, vedelo by se to dopredu, tzn. nekdy treba ke konci pristiho roku ( u Stingeru to tak bylo).
Za cenikovku to auto nema smysl, kdyz i zde zminovany leon FR s dvoulitrem je dnes levnejsi. Auto se da sehnat za lepsi penize, ale ne kazdy dealer je ochotny, ale tipuji ze ono je to taky brzy prejde. Prinejhorsim se vali v Praze spousta rocnich aut a moc tam nemizi.
Za me ma to auto dve vetsi chyby. Odhlucneni podvozku a deficit 30-40 koni oproti tomu, co by dnes bylo pro warm hatch adekvatni. Dnes ma 200 koni kde jaky silnejsi diesel.
Za cenikovku to auto nema smysl, kdyz i zde zminovany leon FR s dvoulitrem je dnes levnejsi. Auto se da sehnat za lepsi penize, ale ne kazdy dealer je ochotny, ale tipuji ze ono je to taky brzy prejde. Prinejhorsim se vali v Praze spousta rocnich aut a moc tam nemizi.
Za me ma to auto dve vetsi chyby. Odhlucneni podvozku a deficit 30-40 koni oproti tomu, co by dnes bylo pro warm hatch adekvatni. Dnes ma 200 koni kde jaky silnejsi diesel.
Je pravda že odhlučnění podvozku není nic moc, ale když je kvalitní asfalt tak zas má daleko menší aerodynamicky hluk než třeba Passat ve vyšší rychlostech! Kde příšerně šumý zrcátka.
A co do srovnání s Leonem tak Seat končí výrobu auta tak že podle toho má ceny a navíc má do sportovního auta daleko. Proceed GT bych už spíš přirovnal ke Cupra Leon a ta ja přes milion, proto ten nadpis článku. Všechny trochu sportovní kombiky začínají přes milion. Za kolik to dá dealer je už věc jiná.
A co do srovnání s Leonem tak Seat končí výrobu auta tak že podle toho má ceny a navíc má do sportovního auta daleko. Proceed GT bych už spíš přirovnal ke Cupra Leon a ta ja přes milion, proto ten nadpis článku. Všechny trochu sportovní kombiky začínají přes milion. Za kolik to dá dealer je už věc jiná.
Leon FR taky neni spatny, zas nedelejme tady z proceeda s 200 konma zavodak. Pokud bychom se bavili jen o rychlosti, tak na kilo jedou hruba stejne a pak je zanedbatelne rychlejsi leon.
Navic u Cupry jsou ochotnejsi k opravdu zajimavym slevam, coz se vzhledem k tem prisernym cenikovym cenam moc nedivim.
Navic u Cupry jsou ochotnejsi k opravdu zajimavym slevam, coz se vzhledem k tem prisernym cenikovym cenam moc nedivim.
Ukáž mi tie "kdejaké silnejšie dízle" s 200k. Dízle celkovo z C segmentu miznú, nieto ešte 200koňové.
Já bych informace od prodejců bral trošku s rezervou a může to být prodejní taktika. I kdyby se náhodou KIA rozhodla tuto verzi prodávat, tak většinou zbývá poměrně dost kusů na skladě nebo předobjednaných pro dealery. Je potřeba situaci průběžně sledovat.
Mrak1979
Tak 2.0 TSI má větší kroutící moment, ale zas a znovu ve stejné výbavě jste na milionu.
V losím testu je za prvé GT line která má jinak naladěný podvozek a je srovnatelná s Fordem Focus který patří k tomu nejlepšímu
https😐/youtu.be/iNhjpY-3Ay4?si=HWaj7gmmnmIDLe4B
Losí test není test bezpečnosti. Mnohé sportovní auta mají horší výsledky než běžné auta!
https😐/youtu.be/iNhjpY-3Ay4?si=HWaj7gmmnmIDLe4B
Zrychlení na konci videa ukazuje z 0-200 za 25,78 což je rychlejší než 2.0 TSI 19k!!!
A ten link je na prředešlou generaci Proceedu!
V losím testu je za prvé GT line která má jinak naladěný podvozek a je srovnatelná s Fordem Focus který patří k tomu nejlepšímu
https😐/youtu.be/iNhjpY-3Ay4?si=HWaj7gmmnmIDLe4B
Losí test není test bezpečnosti. Mnohé sportovní auta mají horší výsledky než běžné auta!
https😐/youtu.be/iNhjpY-3Ay4?si=HWaj7gmmnmIDLe4B
Zrychlení na konci videa ukazuje z 0-200 za 25,78 což je rychlejší než 2.0 TSI 19k!!!
A ten link je na prředešlou generaci Proceedu!
Ten kdo argumentuje losím testem jako ukazatelem kvalitních jízdních vlastností je absolutně mimo mísu. Naprostá většina dnešních aut se snaží při prvním manévru zabrzdit na fleku místo toho aby se snažila odhodit zadek a tím natočit předek kam potřebujete. Potom pak lidí hulakaji jak jejich SUV má vyšší nájezdovou rychlost než nižší hatch. Jenže ty auta už většinou při zpětném manévru stojí na místě místo toho aby se co nejrychleji vrátily zpět.Právě kvůli takovým testům máme tak tupá auta. . . .
Ty jsi od gvick2 čekal něco normálního? Dává prakticky jen zepfers a losí testy a tím hodnotí kvality podvozku.
Presne, losí test neukazuje absolútnu kvalitu jazdných vlastností, ale skôr bezpečnosť pre bežného spotrebiteľa, t.j. ako intenzívne zasahujú asistenčné systémy. Preto sa môže stať, že veľké a ťažké SUV prejde losím testom lepšie, ako športové auto, ktoré povievajúcim zadkom odstrelí kolík.
johny555
Menší praktičnost
Omezený výhled dozadu
Vyšší spotřeba paliva
Nižší komfort podvozku
Pro typického zákazníka této kategorie aut jsou tyto mínusy naprosto nepodstatné, dokonce možná samozřejmé. To auto je pro zábavu, takže nějaká praktičnost, výhled při parkování i komfort nehrají roli. A vyšší spotřeba? No kdo rád šlape na plyn, tak spotřebu moc neřeší...
Omezený výhled dozadu
Vyšší spotřeba paliva
Nižší komfort podvozku
Pro typického zákazníka této kategorie aut jsou tyto mínusy naprosto nepodstatné, dokonce možná samozřejmé. To auto je pro zábavu, takže nějaká praktičnost, výhled při parkování i komfort nehrají roli. A vyšší spotřeba? No kdo rád šlape na plyn, tak spotřebu moc neřeší...
Při hledání auta v nižší střední třídě bych o Ceedu rozhodně uvažoval :yes:
Motor a převodovka mne bavila, bohužel zvuk je dokreslován uměle, ale je to zábava. Výkon motoru je naprosto dostatečný a je to hezké svezení.
Co mne trochu vadilo byl aerodynamický hluk a hluk od podvozku a celkem slabě svítící LED světla
Pak taky i když se v testu zminují o kombíku, není to kombi a ten kufr zas tak parádní není a kombík nenahradí. Určitě to někomu může stačit, asi bych se s tím naučil žít, ale klasické kombi je výrazně prostornější, hlavně tím, že nemá tak malou výšku kufru ke sklu 5. dveří.
Nevím jaká je reálná cena, dříve takové GTčko nabízeli za 600 a to byla hodně solidní nabídka i přes negativa, za ceníkových 880 už bych váhal, ale třeba má někdo zkušenost, jak to Kia dělá dnes s nabídkami/skladové vozy ?
Tahle GT verze by slušela i ke klasickému Ceedu SW