Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Barry Lyndon
Zvolit bílou jako základní komunikační barvu nebyl zrovna šťastný nápad. Každá jen trochu obtloustlejší holka ví, že bílá barva všechno jenom zhorší... 😁
Jinak cena hodně sebevědomá, zřejmě ještě jedou na inflační vlně poptávky převyšující nabídku, nicméně ona se (snad!) situace pomalu zvrací, resp. se sklady pomalu plní...
Jinak cena hodně sebevědomá, zřejmě ještě jedou na inflační vlně poptávky převyšující nabídku, nicméně ona se (snad!) situace pomalu zvrací, resp. se sklady pomalu plní...
Mnohem lepší bílá, než ty buzeran*tské růžovoučké, zelenkavé, nebo neonové barvičky. Bílá zůstane vždy bílá, dá vyniknout tvarům, je vidět, neurazí a jde ke všemu.
No právě, že dá vyniknout tvarům... 😁 Ponton ID.7 je přitom poněkud obézní a ani tvar není právě šťastný... Podobný problém má třeba BMW 6 GT (prodejní propadák) a tady to není lepší, spíš naopak...
A jinak nabídka barev konfigurátoru je docela tristní. Kromě nelichotivé bílé, nesmyslná černá, jakási ne moc hezká tmavá modrá a pak už jen jalová stříbrná. Bral bych jalovou stříbrnou, ale jinak teda pěkná blamáž. Lepší barvy budou zřejmě až pro GTX...
A jinak nabídka barev konfigurátoru je docela tristní. Kromě nelichotivé bílé, nesmyslná černá, jakási ne moc hezká tmavá modrá a pak už jen jalová stříbrná. Bral bych jalovou stříbrnou, ale jinak teda pěkná blamáž. Lepší barvy budou zřejmě až pro GTX...
Moja rec ... biela bude vzdy ok a necha vyniknut tvary kasne aj cierne detaily ( maska... alebo napr B stlpiky a pod ) ... sam som za bielu rad ... :yes:
Zelenkave auta byly v 50-60 letech v USA a zrovna to moc ***ske neni…
Biela s ciernou posobia elegantne... celkom sa mi to auto aj paci.... dat tam nejake 2,0 tsi... tak parada... ale tak co uz
adamzprahy
Bude toho asi plná diskuze…ale je to prostě tak 😁
Kdyby to stálo +100k tak bych řekl, že dobrý. Největší otázkou jak se na tohle budou dávat fleetové slevy. Dnes o Passatu nemám přehled, ještě dva tři roky dozadu se pro firmy dávalo klidně přes 30% dolů z ceníku a proto těch Passatů tolik jezdí. Dnes to asi nebude o moc jiné (napište kdyžtak zkušenost) když vidím kolik nás stojí Golf 8 ve firmě…
Taky chápu, že 210kw verzi je potřeba porovnávat s 200 kw TSI, které bylo dost drahé taky…ale pak kde je verze s cenou od? To je ten problém, nějaký typicky fleetový comfortline TDI 110 kw stál prostě ve výsledku 500k bez DPH po slevách. Dobře, dnes se zdažilo, tak kolik, 600k bez DPH?
Kdyby to stálo +100k tak bych řekl, že dobrý. Největší otázkou jak se na tohle budou dávat fleetové slevy. Dnes o Passatu nemám přehled, ještě dva tři roky dozadu se pro firmy dávalo klidně přes 30% dolů z ceníku a proto těch Passatů tolik jezdí. Dnes to asi nebude o moc jiné (napište kdyžtak zkušenost) když vidím kolik nás stojí Golf 8 ve firmě…
Taky chápu, že 210kw verzi je potřeba porovnávat s 200 kw TSI, které bylo dost drahé taky…ale pak kde je verze s cenou od? To je ten problém, nějaký typicky fleetový comfortline TDI 110 kw stál prostě ve výsledku 500k bez DPH po slevách. Dobře, dnes se zdažilo, tak kolik, 600k bez DPH?
Pepa__007
Na strechu 4 kola. Za auto karavan a hurá do Chorvatska na dovolenou. Snad to 1.5 tuny utáhne. 😉
ProchyTom
Ty elektro meli zlevnovat ne?
rohYpnol
Prodeje tohoto budou hodně mizerné. Za tyhle ceny si to fakt můžou nechat v showroomech. A ono se tak i stane. VW se jen bude dívat, jak zákazníci přecházejí k Číně.
Freddka
Stejne to nechapu.
Pridam 200 tisic a mam zakladni elektrickou petku BMW i5 s 340 konema.
Tak mi vysvetli, proc si mam kupovat obycejny VW za 90% ceny velice premioveho BMW?!?
Asi u toho moc premyslim.
Pridam 200 tisic a mam zakladni elektrickou petku BMW i5 s 340 konema.
Tak mi vysvetli, proc si mam kupovat obycejny VW za 90% ceny velice premioveho BMW?!?
Asi u toho moc premyslim.
Stejne jako ty, zdejsi ceny VW nechapu...
Myslim, ze ta cena je nasazena
a) na nemecky dotace
b) na moznost poskytnout fleet slevy
Myslim, ze ta cena je nasazena
a) na nemecky dotace
b) na moznost poskytnout fleet slevy
Co je ale dost blbý je cena. Základ je fakt drahej i na poměry elektromobilů. Sice dobře vybavený, ale jsou tam věci, které nepotřebuji a naopak ty, které bych chtěl, stojí majlant v paketu - Easy open, Light Assist, akustické přední skla, případně i adaptivní podvozek DCC - pokud bude potřeba.
Ale jinak je zajímavé, že prémie vyrobí elektro za cenu spalováku, zatímco v mainstreamu jsou cenově skoro "na dvojnásobku" (uvozovky - nechytat za slovo) 😄
Euro ma mnoho nevyhod a jednu vyhodu.
A jinak my už tu drahé zboží máme, tak kam dál by zdražovali? Nebo si snad někdo myslí, že když budeme mít Euro, bude tu ID.7 o 10 000 € dražší než na Slovensku? To asi ne, že...
Čecháčci jsou ochotní zaplatit, tak ať platí. :yes😒br />
Mobilními tarify začínaje, Skodovkami to pokračuje, elektřinou končí.
https😐/www.vw.sk/…nniky-a-katalogy