má neskutočný pomer váha/výkon a má to brutálnu prevahu aj napriek tomu že styčná plocha zadná pneu/asfalt je fakt minimálna.
No asi v tom hrá úlohu nizučká váha.
Není to tak moc dávno, co jsem jezdil Hondu CBR 1000 R, která se dělala i v Repsol barvách a jezdil "ji" už tenkrát Dani v jeho první sezoně v Moto GP a já mu samozřejmě fandil.
A tenkrát to byla jediná dostupná cesta k brutálnímu zrychlení. Za cca 300 tisíc člověk zažil větší brutalitu, než v supersportech za 10 milionů. Dneska to umí i ta blbá Tesla.
A samozřejmě je to celé jen o poměru kg/kW.
Já měl civilní verzi s minimem úprav a komplet se mnou měl okolo 290kg a cca 180-190 koní.
Na dvojku to jelo 190, na trojku 240. Prostě strašný. Divím se, že ještě žiju.
No asi v tom hrá úlohu nizučká váha.
A tenkrát to byla jediná dostupná cesta k brutálnímu zrychlení. Za cca 300 tisíc člověk zažil větší brutalitu, než v supersportech za 10 milionů. Dneska to umí i ta blbá Tesla.
A samozřejmě je to celé jen o poměru kg/kW.
Já měl civilní verzi s minimem úprav a komplet se mnou měl okolo 290kg a cca 180-190 koní.
Na dvojku to jelo 190, na trojku 240. Prostě strašný. Divím se, že ještě žiju.