Testy
Zpět na článek
TEST Dacia Duster Extreme Eco-G 100 – Dostupný dobrodruh na dlouhé cesty
27 komentářů
lukas13
Souhlas. Pro mě je těch 500 taková psychologická hranice a dát to za Dacii...
Mikesus
ano, pohodlné možná ne, ale zase pokud nemám peníze na pohodlí, nebudu si kupovat větší auto. To bys mohl hned taky, že každý by měl mít nárok na RR, protože je pohodlný.
Vlastnictví auta nění samozřejmost, ale právo. A pokud na to nedosáhnu, není na místě si stěžovat, jak je to drahé
Vlastnictví auta nění samozřejmost, ale právo. A pokud na to nedosáhnu, není na místě si stěžovat, jak je to drahé
Mikesus
Ja si tipnu, kdyz nám to autor nesdelil.
Třeba 3000? Ale fakt nevím, jen hádám.
Třeba 3000? Ale fakt nevím, jen hádám.
Mikesus
Jo korrando, případně hyundai jsou dobré value/money. Ten megan ještě též. Pokud člověk nepotřebuje C segment, pak z B je už kde brát docela pěkně, pokud člověk netrvá na předražený suv.
Barry Lyndon
při jízdě na plyn točí v rychlosti 130 km/h na šestý rychlostní stupeň kolem 3000 otáček.
A kolik točí při jízdě na benzin, nám autor neprozradí? 😁 😁 😁
A kolik točí při jízdě na benzin, nám autor neprozradí? 😁 😁 😁
lukas13
S 1,33 TCe výborná volba. S naftou souhlas, určitě se najdou tací, co ji rozhodně využijí :yes:
Konkurence v téhle cenové je vlastně už jenom SY, Čínu nepočítám.
Jinak šílené je, že cena testovaného kousku je (téměř) na úrovni toho, za kolik šel před cca 2,5 lety koupit můj Jeep. A to je tohle s tříválcem vs čtyřválec s 270 Nm...
Jen úplný mag*r může tvrdit, jaké je dnes nové auto láce...
Ps.: A :yes: za LPG. Je mi jasné, že tato verze taky naláká spoustu zákazníků.
Konkurence v téhle cenové je vlastně už jenom SY, Čínu nepočítám.
Jinak šílené je, že cena testovaného kousku je (téměř) na úrovni toho, za kolik šel před cca 2,5 lety koupit můj Jeep. A to je tohle s tříválcem vs čtyřválec s 270 Nm...
Jen úplný mag*r může tvrdit, jaké je dnes nové auto láce...
Ps.: A :yes: za LPG. Je mi jasné, že tato verze taky naláká spoustu zákazníků.
lukas13
"Vlastnictví auta nění samozřejmost, ale právo" - to máš samozřejmě pravdu.
Ale právo stěžovat si, coby potenciální zákazník, na drahotu aut samozřejmě mám, jako každý. A pokud takových bude (mnohem, mnohem) víc a nebudou kupovat, výrobci budou muset jít s cenou dolů. Samozřejmě s přihlédnutím ke konkurenci, ceně vstupů atd. atd. Takhle funguje tržní ekonomika. 😉
Chci tím jenom říci, že právo "stěžovat si" má každý hypotetický kupec.
Ale právo stěžovat si, coby potenciální zákazník, na drahotu aut samozřejmě mám, jako každý. A pokud takových bude (mnohem, mnohem) víc a nebudou kupovat, výrobci budou muset jít s cenou dolů. Samozřejmě s přihlédnutím ke konkurenci, ceně vstupů atd. atd. Takhle funguje tržní ekonomika. 😉
Chci tím jenom říci, že právo "stěžovat si" má každý hypotetický kupec.
lukas13
Hele, vlastně máš pravdu. Ty ceny jsou tak šílené, že v C segmentu toho moc pod 500 není.
V rámci SUV bych šel trochu nad a Korando. V rámci kombíků H/K, ale ještě spíš ten Megane. TCe je fakt dobrý motor a zbytek nezaostává tak, jak by se z testů mohlo zdát
Dacia mi dává smysl okolo 400.
Ale v reálu bych si prostě připlatil.
V rámci SUV bych šel trochu nad a Korando. V rámci kombíků H/K, ale ještě spíš ten Megane. TCe je fakt dobrý motor a zbytek nezaostává tak, jak by se z testů mohlo zdát
Dacia mi dává smysl okolo 400.
Ale v reálu bych si prostě připlatil.
Mikesus
No právě. Dnes už to je prakticky minimum na nové auto, ne psychologická hranice.
Ozzman
Pokud by to mělo být SUV, tak asi nic, jinak Megan kombi TCE skladovku, popřípadě pak korejce (i30-Ceed).
Ozzman
Zabiják HTP 😁 STovka za 13s, to už se asi dá někde mezi vesnicemi ... jako lepší by bylo, kdyby to jezdilo na propan butan, to by pak bylo raketový 😁
lukas13
To ano, ale B už prostě není pro rodinu. Jasně, za komančů jsme se naskládali do Š120 a taky to šlo... Ale pohodlné to prostě není...
Mé nejhorší rozhodnutí v rámci auta ever - 2015 jsem dostal nabídku na Megane GT220 za 480. Nakonec jsme ho nevzali kvůli spotřebě - 9-10/100, i víc. Lituji doteď.
Vtipné je, že za 720, resp. 760 za fastback nabízí Hyundai i30 N. Hothatch. Je to ceníková cena, věřím že to půjde stlačit.
A teď si slušně nakonfiguruj Golfa, Astru nebo P308. Nebo Oktávku...
Jo, zajímavé časy.
Mé nejhorší rozhodnutí v rámci auta ever - 2015 jsem dostal nabídku na Megane GT220 za 480. Nakonec jsme ho nevzali kvůli spotřebě - 9-10/100, i víc. Lituji doteď.
Vtipné je, že za 720, resp. 760 za fastback nabízí Hyundai i30 N. Hothatch. Je to ceníková cena, věřím že to půjde stlačit.
A teď si slušně nakonfiguruj Golfa, Astru nebo P308. Nebo Oktávku...
Jo, zajímavé časy.
ericn
Tak s tímhle motorem to bude slušná mrtvola 67kW z litru je málo i na Sandero, natož na naložený Duster 😉
A zde u tohoto auta chápu, že nabízí pořád malou naftu, protože Duster se prodává i jako pracovní auto, docela často za tím jezdí i vleky a tam jako u jednoho z mála osobních aut vidím u toho Dci i potenciální uplatnění u zákazníků. Určitě ne na rozvoz dětí do práce, ale tahta s tím někde vlek na polní cestě, za ty prachy, to asi fungovat bude.