Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
JFK
Tak článek měl větší potenciál než dvě desetiletí jako např. Giugiaro pony, nebo kia aka fiat 124. Auta dvacet let stará se stahují pomalu do afriky mezi staré toyoty, kde starilní design neurazí, nenadchne a hlavně že auta i technicky fungují.
Problém je spíš, že jim docela narostlo sebevědomí a začínají z osvědčeného vykrádání prvků prémie nebo přetahovaním německých designérů, tedy celkem pěkných modelů, přecházet na vlastní jazyk a korejské designery a už je to moc UFO. Čistě vlastní design u Bayon, Staria, Creta II, posledni Ioniq a další je dost sebevědomý a přepálený, jsem zvědav, jak jim tohle bude fungovat v globálu.
Jinak moc zajímavý článek byl nedávno na ex burešově idnes
https😐/www.idnes.cz/…4036_automoto_jm
Problém je spíš, že jim docela narostlo sebevědomí a začínají z osvědčeného vykrádání prvků prémie nebo přetahovaním německých designérů, tedy celkem pěkných modelů, přecházet na vlastní jazyk a korejské designery a už je to moc UFO. Čistě vlastní design u Bayon, Staria, Creta II, posledni Ioniq a další je dost sebevědomý a přepálený, jsem zvědav, jak jim tohle bude fungovat v globálu.
Jinak moc zajímavý článek byl nedávno na ex burešově idnes
https😐/www.idnes.cz/…4036_automoto_jm
Stejsn
že rakouská polizei běžně používá Ssang-Yongy. Korejci bývali k smíchu, dneska se jim už nikdo nesměje. Stejně to bylo s japonci. Další na řadě jsou číňani. Svět se pomalu směje evropským autům.
ten nazev je prisernej a prekazkou vetsich prodeju, protoze to spousta lidi povazuje za chinskou automobilku
chinani jdou do kopru, jen letos pokles e😜ort z chiny do EU a USA skoro o 1/4, udaje o nezamestnanosti komunisti z pack-ingu zakazali zverejnovat ...
Zapad se od chiny odvraci a to znamena jediny - konec komunistickyho chinskyho "zazraku"
chinani jdou do kopru, jen letos pokles e😜ort z chiny do EU a USA skoro o 1/4, udaje o nezamestnanosti komunisti z pack-ingu zakazali zverejnovat ...
Zapad se od chiny odvraci a to znamena jediny - konec komunistickyho chinskyho "zazraku"
Povídali že mu hráli, čínan e😜ortuje stále víc osobních vozů 😄
A 80% zboží ve Wallmartu je Made in China, ty čínské továrny nejdou nahradit, nikde žádný jiný nestojí, jedině ty rozpadlý s rezatým plotem a řetezem na vratech, co nenažraní globalisti zavřeli před 30 lety 😄 😄 😄 😄
A 80% zboží ve Wallmartu je Made in China, ty čínské továrny nejdou nahradit, nikde žádný jiný nestojí, jedině ty rozpadlý s rezatým plotem a řetezem na vratech, co nenažraní globalisti zavřeli před 30 lety 😄 😄 😄 😄
Suhlas... na smiech je uz skor europska osekana produkcia.. a aj jej nemohucnost ... korejci uz drvivu vacsinu europskej konkurencie davno strcili do vrecka... a to este stale v eu ani netusia ake velke vrece sa uz na nich vali z ciny...
johny555
přetáhnou k sobě nějaké evropské dizajnéry, nasadí lepší ceny, časem třeba odkoupí pomalu krachující evropské fabriky a začnou tam montovat své značky.
Jestli i nadále Škoda (VW) bude vykládat bláboly typu, že Fábii nemůžou vyrábět kvůli emisním normám, tak přijde Číňan, vyrobí svojí Fábii o třetinu levněji i se splněnou normou.
Jestli i nadále Škoda (VW) bude vykládat bláboly typu, že Fábii nemůžou vyrábět kvůli emisním normám, tak přijde Číňan, vyrobí svojí Fábii o třetinu levněji i se splněnou normou.
DaewooMaster
A co Daewoo, to mezi "Korejce včera" už nepatří? Vždyť toho tu bylo (v Evropě) na přelomu století, o kterém se tu píše, zdaleka nejvíce (možná i víc, než všech 3 uvedených dohromady). Tak snad proto, že už to není "Korejec dneška" (i když takhle vlastně dopadly skoro všechny automobilky mimo USA, ve kterých měl prsty GM). Ale aspoň zmínku si zasloužilo, neboť pár historických kuriozit na kontě určitě má (např. rok 1999 - Daewoo Matiz nejprodávanějším dováženým automobilem v ČR nebo Jarda Jágr jezdící oficiálně v Daewoo Chairmanovi, příp. v letech 1988-89 byl Daewoo Racer oficiálně první Korejec na našem trhu a navíc za Kčs v Mototechně a jako nejdražší auto u nás).
kedysi mali z mojho pohladu velmi dobry pomer cena/protihodnota, dnes to uz {z mojho pohladu} nie vzdy plati... a aj v okoli to vidno.
co sa tyka kvality/spolahlivosti, mam pocit, ze sa stali z nich priemerne vozidla {z nadpriemernych}, ale zas co sa tyka prvotneho dojmu, tak su aktualne krajsie a mozno aj lepsie zaposobia na prvy dojem.