Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Volkswagen Passat je tady: Výhradně kombi, pořádné motory a špičkový komfort
188 komentářů
Mr.Murphy
... pro me jasny vylucujici faktor. Jako fakt NE. Jinak esteticky interier mnohem lepsi nez u noveho Superba. Tam se to fakt nepovedlo.....
Vidíš a mě se interiér nového Supu líbí mnohem víc.
vubec mi tam nesedly barvy na promo fotkach.... hneda kuze a fialove ambi podsviceni.... treba to v jinych konfiguracich bude lepsi. Ale tak to uz je na vkusu kazdeho soudruha. Kvuli ergonomii bych urcite sel do Supa (byt jako staromilec jsem ted jeste objednal tu aktualni generaci a hotovo).
Arese
Tak pokud VW nasadí alespoň trochu slušné ceny, úspěch určitě mít bude, už proto, že přímá konkurence tohoto auta skoro vymřela. Další obrovské plus je na dnešní dobu skvělá nabídka pohonných jednotek - motro 2.0 TSI nebo 2.0 TSI jsou jasná volba a dokonce je lze mít i v nehybridní čtyřkolce. Kdo tohle dnes mimo VW group nabídne? 😄 :yes:
Cenu som trafil vcera uplne presne. V nemecku od 39 995 EUR za 1.5 TSI zaklad. Na Slovensku sa posuskava, ze startovacia cena bude zacinat cislo 36 (asi 36 995?). To by sa aj zhodovalo s tradicnym nemeckym modelom, ze clovek len otvori dvere autosalonu, a dostane 10% zlavu. Teraz je otazne, ako sa Passat ujme s touto cenovkou u ludi, co to auto kupovali cele roky ako manazersky firemny wagen. Trosku sa obavam, ci cast naroda predsa len neskonci u elektriky...
Současný model začíná v DE na 38 850 EUR tzn. jestli nový model zdražil o 3 %, tak si myslím, že se nad tím nikdo ani nepozastaví. A pokud firemní car policy nakazuje Passat, tak se prostě objedná Passat a hotovo. Pochybuju, že kvůli tomuto zdražení se budou předělávat car policy na jiné modely..
Tak Čechy budou zase specifický, tady Passat začíná od milionu - výbava Business 😉 Tj dost pochybuju, že nový model bude levnější :no:
Ale zase u nás se počítá s tím, že Passaty kupují jen firmy s fleetovou slevou cca 25 %, takže bych řekl, že ta výsledná cena bude asi se Slovenskem srovnatelná.
No to je fakt. Neznám nikoho, kdo by si soukromě koupit Passat jako nový ...
Já jsem si ho soukromě koupil. Na IČO 😁 😁 😁
Tak zrovna VW umí "fleetovou slevu" dávat i na IČO, to je známá věc.. taky jsem kdysi kvůli tomu nákup nového Passata zvažoval.. ale teď, když mám IČO pozastavené, už holt musím nakupovat jinde 😄.
Uměli dát obrovskou slevu, ale čo bolo to bolo. Uvidíme za čas. Nové objednávky padají dolů a padají a padají, čas slev se možná zase pomalu vrátí...
Nejen IČO, samozřejmě. Taky musíš být plátce. Já to sešlapal pod 1M bez DPH a to už se dalo v rámci odpisů rozdejchat.
Čistě privátně bych asi taky šel spíš pro Hyundai i30, nebo Megana.
Nejen IČO, samozřejmě. Taky musíš být plátce. Já to sešlapal pod 1M bez DPH a to už se dalo v rámci odpisů rozdejchat.
Čistě privátně bych asi taky šel spíš pro Hyundai i30, nebo Megana.
Je to tak no. Byl to jeden z důvodů, proč jsme rodinné auto před dvěma lety koupili u Fordu, tam člověk na rozumnou slevu dosáhl i bez IČO. Ale ani tam už to dnes nemusí platit.. Naštěstí auto pro sebe už řešit nemusím resp. nebudu muset řešit. Teď dojíždím pre-FL Passata, co jsem ještě koupil na IČO a čekám na objednání nového služebáka, které už několik měsíců úspěšně odkládám. Myslel jsem si, že by to mohl být právě nový Passat, ale dnes už vím, že ten to rozhodně nebude. Tak teď už jen doufám, že nový Superb bude lepší, jinak fakt nevím, čím budu za rok dva jezdit 😢 .
Ford čas od času umí zajímavé nabídky, hlavně na skladovky, jenže jejich cenová politika je naprosto šílená, nastřelí ceny modelu a pak klesá a klesá a i bez iča se dalo dostat na fakt výrazné slevy. Poslední Kuga byla za 545 skladovka oproti asi 720 ceníkových, nové auto, né předváděčka. Jenže, Ford má spíš problém ten, že já osobně bych si tam už asi nevybral auto.
Ano Ford je pro mě taky mrtvý, jediné auto, které bych si tam pro sebe vybral, je Mondeo, ale to se rozhodli tady neprodávat, tak mají smůlu.. Ale když jsme vybírali rodinné auto, tak mi naopak přišlo, že Ford je asi jediná značka, kam má smysl se jít podívat, protože nikdo jiný slušně jezdící skutečné 5ti místné auto za rozumné peníze prostě nedělal.
Já mám pocit, že i ty rodinná auta končí, v nabídce mají už jen Smax a ten taky dojede...
Nové Mondeo vypadalo zajímavě, hrany, dynamicky vzhled, motoricky 2.0 EB 245k, AWD, akorát bych asi měl problém s výrobkem z Číny 😁 Pořád trochu doufám, že to sem přivezou a začnou vyrábět někde tady, ale tomu nevěřím...
Nemít finannčí limit, tak bych si vybral buď Fokus ST kombi, nebo pak E😜lorerPHEV.... ještě pak možná Ford Bronco Sport, jenže to jsou už takové náhražky za rodinný kombík.. my jsme 3 a takhle velká auta nepotřebuji 😊
Nové Mondeo vypadalo zajímavě, hrany, dynamicky vzhled, motoricky 2.0 EB 245k, AWD, akorát bych asi měl problém s výrobkem z Číny 😁 Pořád trochu doufám, že to sem přivezou a začnou vyrábět někde tady, ale tomu nevěřím...
Nemít finannčí limit, tak bych si vybral buď Fokus ST kombi, nebo pak E😜lorerPHEV.... ještě pak možná Ford Bronco Sport, jenže to jsou už takové náhražky za rodinný kombík.. my jsme 3 a takhle velká auta nepotřebuji 😊
Fokus ST kombi
E😜lorerPHEV
Ford Bronco Sport
To je rozptyl... 😁
E😜lorerPHEV
Ford Bronco Sport
To je rozptyl... 😁
To neni rozptyl to je pouze zoufalost 😁
Chceš auto, kam dáš rodinu a náklad... co tam maj jinyho ? 😁
Fiesta Ne, Fokus nemá motory a pak je tam až ST.
Smax končí (defakto je to pořád to Mondeo, co mam) a dál už je tam jen E😜lorer jako PHEV a k tomu menší SUV Bronco Sport...
nová Kuga mne zaujala jen jízdou, jinak ne - nelíbí se mi a má malý kufr.
Jo, pak ještě pořádnou naftovou zadokolku jménem Tranzit, to taky 😁
Jinak samozřejmě Mustang, ale to jsme u jiného účelu, ten mi doma neprojde, už jsem to nadhodil, ojeté osmiválce se dají sehnat za rozumné prachy 😁
Bavili jsme se o tom minuly tyden myslim ... nemají už moc co nabídnout..
Chceš auto, kam dáš rodinu a náklad... co tam maj jinyho ? 😁
Fiesta Ne, Fokus nemá motory a pak je tam až ST.
Smax končí (defakto je to pořád to Mondeo, co mam) a dál už je tam jen E😜lorer jako PHEV a k tomu menší SUV Bronco Sport...
nová Kuga mne zaujala jen jízdou, jinak ne - nelíbí se mi a má malý kufr.
Jo, pak ještě pořádnou naftovou zadokolku jménem Tranzit, to taky 😁
Jinak samozřejmě Mustang, ale to jsme u jiného účelu, ten mi doma neprojde, už jsem to nadhodil, ojeté osmiválce se dají sehnat za rozumné prachy 😁
Bavili jsme se o tom minuly tyden myslim ... nemají už moc co nabídnout..
Ja popravde nerozumiem tomu Tvojmu odmietaniu Kugy. Ja som ju mal požičanú na celý deň a mňa to auto presvedčilo. Schválne po tej Tvojej kritike som bol zvedavý na vnútorný priestor a na rozdiel od Teba som nevidel problém, ako vzadu, tak i v kufri, z môjho pohľadu priestor rodinného auta, podobný môjmu strednotriednemu kombi.
A jazdne to bola paráda (na pomery SUV samozrejme), krátko predtým som jazdil pár dní na konkurenčnom Jeepe Compass a to jazdilo oproti Kuge ako trajekt, ťažkopádne a bez štipky agility.
Plus ten hybrid je celkom slušný a po meste prekvapivo často jazdí na baterku. A to všetko za bezkonkurenčnú cenu.
A jazdne to bola paráda (na pomery SUV samozrejme), krátko predtým som jazdil pár dní na konkurenčnom Jeepe Compass a to jazdilo oproti Kuge ako trajekt, ťažkopádne a bez štipky agility.
Plus ten hybrid je celkom slušný a po meste prekvapivo často jazdí na baterku. A to všetko za bezkonkurenčnú cenu.
Souhlas. Už ho pár týdnů tlačím v mém blízkém okruhu. Ten HEV je ideální auto na vše krom dálničních přeletů Evropy. A měl by i něco vydržet.
Možná si špatně rozumíme.
Jízda - super, je to Ford, tohle pořád umí výborně
Motory - HEV principu Toyoty za ty peníze,za co to nabízí super, já jezdil ale PHEV, ta je trochu těžší, nicméně to funguje dobře
Interiér - líbí se mi, lepší, než 2. generace, hlavně kdo zažil Kugu 2 předfaceliftem.... to byla šílenost.
Prostor je podobný jako u 2. generace, i tam se pohodlnně vejdu dozadu, pro posádku je tam místa dost na to, že je to vlastně kompakt
Nelíbí se mi kufr nad roletkou, máme doma pofacelift 2. generace, která je hranatá, párkrát jsem to měl pujčené, když jsme vozili ještě velký kočárek a musíš pak skládat věci do výšky (nedal jsem vedle sebe korbu a podvozek, jako u Mondea) a pak potřebuješ i dobrý tvar kufru nad roletkou. Měl jsem ta auta vedle sebe (Kugu 2 a 3), dokonce mam i někde fotku, kde je ten rozdíl vidět. Tohle by mne omezovalo.
A nelíbí se mi moc jak vypadá, když už bych musel mít SUV, chci aby bylo hranatý a nevypadalo jako velkej hatchback, což pro mne není problém jen u Kugy... Asi bych dal přednost RAV4 v této kategorii.
Jízda - super, je to Ford, tohle pořád umí výborně
Motory - HEV principu Toyoty za ty peníze,za co to nabízí super, já jezdil ale PHEV, ta je trochu těžší, nicméně to funguje dobře
Interiér - líbí se mi, lepší, než 2. generace, hlavně kdo zažil Kugu 2 předfaceliftem.... to byla šílenost.
Prostor je podobný jako u 2. generace, i tam se pohodlnně vejdu dozadu, pro posádku je tam místa dost na to, že je to vlastně kompakt
Nelíbí se mi kufr nad roletkou, máme doma pofacelift 2. generace, která je hranatá, párkrát jsem to měl pujčené, když jsme vozili ještě velký kočárek a musíš pak skládat věci do výšky (nedal jsem vedle sebe korbu a podvozek, jako u Mondea) a pak potřebuješ i dobrý tvar kufru nad roletkou. Měl jsem ta auta vedle sebe (Kugu 2 a 3), dokonce mam i někde fotku, kde je ten rozdíl vidět. Tohle by mne omezovalo.
A nelíbí se mi moc jak vypadá, když už bych musel mít SUV, chci aby bylo hranatý a nevypadalo jako velkej hatchback, což pro mne není problém jen u Kugy... Asi bych dal přednost RAV4 v této kategorii.
No vidíš a mne sa práve ten exteriérový dizajn páči, že to nie je hranatá krabica, ale taký vyšší hatch. Ja som si to interne pomenoval ako Macan pre chudobných (v ST line e červenej): https😐/www.topgear.com/…o_profile_03.jpg
A ten kufor asi záleží od životného obdobia, ja mám už kočíky dávno za sebou, takže priestor nad roletou ma moc netrápi. A základný objem je tvarovo pravidelný a plne dostačujúci.
Takže osobne som si zaradil Kugu hybrid medzi kamdidátov na budúce rodinné auto.
A ten kufor asi záleží od životného obdobia, ja mám už kočíky dávno za sebou, takže priestor nad roletou ma moc netrápi. A základný objem je tvarovo pravidelný a plne dostačujúci.
Takže osobne som si zaradil Kugu hybrid medzi kamdidátov na budúce rodinné auto.
To je naprosto v pořádku, já objektivně Kugu vnímám jako dobrou koupi a každému bych ji i doporučil, když sem u to auto líbí. Slušná základní verze začíná za 760 tisíc v STline s 140kw HEV , to je naprosto vynikající cenová nabídka.
Každý máme jiné potřeby, mne sedí více kombi, nebo když už, tak sedan či lift by mi stačil, taky už nevozíme velký kočár, sporadicky golfky a mám rakev na střechu, ale mne asi nejvíce nesedí ta karoserie crossoveru, jsem konzerva 😁
Každý máme jiné potřeby, mne sedí více kombi, nebo když už, tak sedan či lift by mi stačil, taky už nevozíme velký kočár, sporadicky golfky a mám rakev na střechu, ale mne asi nejvíce nesedí ta karoserie crossoveru, jsem konzerva 😁
Môj názor poznáš, vieš že som tiež jednoznačným priaznivcom normálnych, t.j. nízkych áut a SUV nie je zrovna môj štýl. Ale v aute sa nevozíme sami a musíme brať do úvahy aj názory rodiny. A rodina preferuje lepší výhľad z viac preskleného, svetlejšieho SUV, vyšší posed a prehľadnosť karosérie. Ako píše nižšie pradeda, nový Passat už je dlhá krava, ktorá atakuje 5 metrov a to je nielen pre ženy v meste a nákupných centrách medzi stĺpmi peklo. Senzory ani kamery to neriešia (ak potrebuješ parkovať na centimetre, darmo ti pípa senzor trvalo už od 15 cm, detto širokouhlá kamera, ktorá často skresľuje tak, že človek nevie presne odhadnúť vzdialenosť), proste 5-metrové auto s dlhým prevismi je problém. Tiež ten výhľad zo zadných sedadiel v nízkom kombi je blbý, sám som bol prekvapený, keď som výnimočne sedel vzadu, že človek odtiaľ nič nevidí (najhoršie v tomto smere je súčasný trend "športových verzií" s integrovanými opierkami, ktoré efektívne blokujú celý výhľad vpred).
Proste pri porovnaní nízke kombi vs. Kuga vychádza pre spolucestujúcich Kuga (či podobné SUV) výrazne lepšie.
Proste pri porovnaní nízke kombi vs. Kuga vychádza pre spolucestujúcich Kuga (či podobné SUV) výrazne lepšie.
B8 FL je hezčí a normálnější auto, ale pokud ho budu za pár let měnit, asi stejně zase sáhnu po týhle B9 a zkusím zase pro změnu třeba to 2.0 TSI 150kW.
Tady to nepíšou, ale jinde říkali, že všechno už budou minimálně mild-hybridy. A tahle varianta mi přijde jako ideál. A bude to ta 2 nejlevnější a přitom velmi dynamická a pohodová a i ta spotřeba by mohla být okolo 6-6,5/100 při běžným ježdění.
Na design to nejezdí. Nejvíc mě vadí ty páčky pod volantem s milionem sdružených funkcí a přesunutí všeho na display. A štve mne i loketka, co nejde polohovat a švy na dveřích pod oknem atd. Tam si dávám furt lokty. Zda opět zhorší audio se teprve uvidí.
Zase šasi a sedačky vypadají slibně (dokonce se zdá zachovali i horizontální posun opěrek!!!), časem přijdou i novější HD Matrixy (možná až po FL, ještě se nodohodli). Takže by to mohlo být zase o kousek komfortnější svezení.
Uvidí se jak to bude v praxi a co udělají s cenama a slevama. A zda půjde roletka dát pod podlahu atd... Prostě praxe.
Kvalita snad bude ze Slovenska ještě lepší. A slibují i kvalitnější materiály a odhlučnění.
Mě ty kolečka u Supu nějak zázračný nepřijdou. Na klimu celý rok nesahám s výjimkou extrémních veder, kdy to občas zvednu kvůli teplotnímu šoku. A už teď mám "digi-panel" na klimu a není s tím žádný problém. Takže v tom pro mne není žádná přidaná hodnota.
Tady to nepíšou, ale jinde říkali, že všechno už budou minimálně mild-hybridy. A tahle varianta mi přijde jako ideál. A bude to ta 2 nejlevnější a přitom velmi dynamická a pohodová a i ta spotřeba by mohla být okolo 6-6,5/100 při běžným ježdění.
Na design to nejezdí. Nejvíc mě vadí ty páčky pod volantem s milionem sdružených funkcí a přesunutí všeho na display. A štve mne i loketka, co nejde polohovat a švy na dveřích pod oknem atd. Tam si dávám furt lokty. Zda opět zhorší audio se teprve uvidí.
Zase šasi a sedačky vypadají slibně (dokonce se zdá zachovali i horizontální posun opěrek!!!), časem přijdou i novější HD Matrixy (možná až po FL, ještě se nodohodli). Takže by to mohlo být zase o kousek komfortnější svezení.
Uvidí se jak to bude v praxi a co udělají s cenama a slevama. A zda půjde roletka dát pod podlahu atd... Prostě praxe.
Kvalita snad bude ze Slovenska ještě lepší. A slibují i kvalitnější materiály a odhlučnění.
Mě ty kolečka u Supu nějak zázračný nepřijdou. Na klimu celý rok nesahám s výjimkou extrémních veder, kdy to občas zvednu kvůli teplotnímu šoku. A už teď mám "digi-panel" na klimu a není s tím žádný problém. Takže v tom pro mne není žádná přidaná hodnota.
Nevím, na mě to působí jako Golf, prostě Passat ztratil svojí identitu a nějak mě ten nový model vlastně ničím nezaujal. V interiéru mi ani tak nevadí to, že chybí fyzické ovladače, ale spíš to, že to bez nich vypadá divně.. prázdně ala Tesla.. Interiér Superbu na mě tedy působí podstatně útulněji, ale z obrázků těžko soudit, počkám, až to bude na autosalonech, abych si do všeho mohl sednout a pak se rozhodnu. Ale na to je ještě asi půl roku čas..
Ten benzín 150 kW vypadá dobře, ale my stejně povinně fasujeme naftu 110 kW, takže to bohužel u mě nehraje roli..
Ten benzín 150 kW vypadá dobře, ale my stejně povinně fasujeme naftu 110 kW, takže to bohužel u mě nehraje roli..
Tak ta 110kW je geniální motor, jen není tak silnej, když za to taháš. Na normální tempa je super.
Já tolik neřeším vzhled interiéru, pokud to není přímo k zblití, protože se stejně koukám ven.
Já řeším ergonomii a praktickou použitelnost. Jednou jsem si zkusil design u nové 508 SW GT a stačilo. Já se nechci v autě vztekat co 10 sekund, že zase něco nefunguje, nebo jen jako.
Když to naopak plní 100% svoji funkci, tak neřeším tolik vzhled.
Snad se nebude/ou v noci v bočních oknech odrážet display/e.
Já tolik neřeším vzhled interiéru, pokud to není přímo k zblití, protože se stejně koukám ven.
Já řeším ergonomii a praktickou použitelnost. Jednou jsem si zkusil design u nové 508 SW GT a stačilo. Já se nechci v autě vztekat co 10 sekund, že zase něco nefunguje, nebo jen jako.
Když to naopak plní 100% svoji funkci, tak neřeším tolik vzhled.
Snad se nebude/ou v noci v bočních oknech odrážet display/e.
Jezdím služební O3 110kw, není to EVO, ale už ten motor po WLTP (2018, tuším snad prosinec) a ten motor s tou Oktavii hýbe obstojněi ve vyšších rychlostech, vadí mi na tom jedna věc a to je poskládání manuálu. Má hrozně dlouhé převody, takže na okresce v 60ti musíš dávat trojku, na dálnici kolem stovky běžně podřazuji na 4ku a při rozjezdech che dost plynu, jinak klidně chcípne (na to si stěžuje více kolegů o stejných aut, takže nejsem matlák jen já), to u starších dvoulitrů TDI nebývalo zvykem. Na dálnici pak do těch 170-180ti pocitově táhne, projel jsem s ním mockrát Německo, vždy jsem skončil tak na 6,5, ale nešetřil jsem ho
Ano těch 110 kW bohatě stačí, já víc vlastně ani nepotřebuju, ale víš jak.. člověk se prostě už z principu někam rád posouvá, takže bych se za ten silnější motor rozhodně nezlobil :-! .
Já to mám tak, že když nespěchám, říkám si, že jsem si měl vzít levnější a úspornější 110kW, když mi to vypaluje DPF v cíli, tak nadávám, že jsem si měl vzít užranější, ale levnější 2.0 TSI a nakonec jsem rád, že mám těch 400Nm až do 3.600 ot. min. a přitom se vejdu do 5/100. 😁
Každopádně vím, že by mi i těch 110kW většinu času bohatě stačilo i když se najdou i momenty, kdy si zase říkám, že by 3.0V6/R6 bylo přece jen lepší 😁
Ono když to člověk točí do těch 2.500 otáček, tak vlastně zásadní rozdíl mezi 110 a 147kW není.
+/- 10%. Teprve až když to potřebuješ rvát na plno, tak se projeví ta suverenita toho silnějšího.
Každopádně vím, že by mi i těch 110kW většinu času bohatě stačilo i když se najdou i momenty, kdy si zase říkám, že by 3.0V6/R6 bylo přece jen lepší 😁
Ono když to člověk točí do těch 2.500 otáček, tak vlastně zásadní rozdíl mezi 110 a 147kW není.
+/- 10%. Teprve až když to potřebuješ rvát na plno, tak se projeví ta suverenita toho silnějšího.
Ako píšeš to slabšie 2,0TSI vyzerá ako ideálna motorizácia, vyše 200 koní už aj s tak veľkým kombíkom zahýbe slušne a spotreba bude stále znesiteľná, to TSI vedia a vždy vedeli. Plus taký malý psychologický bonus že to slabšie TSI išlo výkonovo nahor, kým naopak to silnejšie si pohoršilo.
Záleží na stupni výbavy. Business je až ten druhý vybavenější. Základ Passat bude ta cena již od. Dá se předpokládat, že ho na SK budou za těch 36kEUR nabízet.
KANKUNEN
Knofle na klimu a příspěvek od GTI. Měl pravdu, ten nejlepší tvar auta je kombi a VW je tim padem skutečný supermainstream.
Tobě se to líbí ? Myslím, že i VW už ukázalo v historii mnohem hezčí Passaty kombi 😁
Nie je to nic moc, hlavne predok, ale dojem kazia aj skarede disky, v r line to nebude take zle, hlavne ze to nema vyfukove chromove ramecky
Zas taková klasika, industrial design, Arteon to není
No, i Passat B8 je celkem slušně vyvedený kus auta, nevypadá zle ani v nižších výbavách, to tady platit nebude, stejně jako u Golfu 8 😐 Já doufám v Rpaket
Hrany su vzdy lepsie, starne to pomalsie, mozno sa najde nejaka skladovka 2 tsi so zaujimavou zlavou
No vidiš, díky, neproklikal jsem celou galerii (kdyby nebyla tak zhovadile zobrazovaná, tak tam vidíš rovnou náhledy, ale to už jsem se rozčiloval mockrát). Tohle je o poznání hezčí, ještě bych dal jiná kola, není to spíš nějaká ta GTE verze ? Není nejkrásnější (tohle vypadá mnohem líp http😐/smartmania.cz/…n_Passat_-2.jpeg), ale asi bych s tim neměl problém
No, je tam znáček R, tak minimálně R packet.
Jsem slepej, máš pravdu, zmátla mne ty "eko" kola jako má GTE B8
http😐/www.bazos.cz/…37/172121637.jpg
http😐/www.bazos.cz/…37/172121637.jpg
Ta kola jsou strašná, snad půjdou objednat i nějaká normální 😊
KANKUNEN
Knofle na klimu a příspěvek od GTI. Měl pravdu, ten nejlepší tvar auta je kombi a VW je tim padem skutečný supermainstream.
Ginger Kyriakos
Tak tomu říkám ta pravá wolfaburska nuda...s nalepeným tabletem na palubce.
No videl som foto noveho tiguana, tak tu som aj rad za tu nudu, lebo ten tiguan dopadol ovela horsie
Lidi chtěj nudu, a fleetům a taxikarum je to jedno. Na to VW léta spoléhá, stejně jako na image kvality(dnes už jen ta image) a spolehlivosti (tak to je ještě větší výsměch). Rozhoduje ale zákazník, a je pravda, že Passat je uživatelsky příjemné auto, stejně jako Octavia.
asaren
Od současné generace golfu prostě nemůžu těm volkswagenům přijít po designové stránce na chuť. A ten vytrčený zadek k výši tomu autu fakt nepřidá.
Předchozí generace působí oproti tomuhle, minimálně z venku, mnohem zajímavější a modernější.
Předchozí generace působí oproti tomuhle, minimálně z venku, mnohem zajímavější a modernější.
del42sa
bez toho obřího tabletu ala Tesla by ten ten interiér vypadal mnohem lépe, přední strana a tvar předních světel to je takový divný bezpohlavní design, ale jinak plus za spalovací motory, nové odpružení a super přední sedadla, škoda že je nabízen jen ve verzi kombi ....
Pepa__007
Pořádné motory.... těšíme se na návrat šestiválce? Nebo je tím míněno, že vše zůstane při starém a nebudou tam tříválce?
iudex
Je smutné, ako sa nám znižujú kritériá na to, aby sme auto chválili. Dnes stačí, že auto nie je čistý hybrid, má ešte normálne spaľovacie motory, benzíny aj naftu a normálnu techniku a toto samotné mu stačí na to, aby sa považovalo za vrchol triedy.
Pretože toto stále pri Passate platí, napriek ošklbaniu stále ponúka čisté benzíny až do 265 koní, klasickú naftu (!) a tiež aj povinné hybridy, proste vyberie si každý. K tomu možnosť štvorkolky, opäť v dnešných časoch zriedkavosť. A funkčnú a maximálne praktickú karosériu s obrovským vnútorným a batožinovým priestorom pre najdlhšie dovolenkové výzvy.
Druhá vec je, že z hľadiska trhu spred povedzme 10 rokov by to bol prepadák. Absencia sedanu by znamenala stratu polovice trhu. Tvary auta predstavujú to najnudnejšie, čo kedy z dielne VW vyšlo, generické bezpohlavné tvary, pri ktorých taký Passat B5 pôsobí ako vrchol dizajnu. Aj v promo vyčačkanej verzii to pôsobí strašne obyčajne, nechcem vidieť nejakú normálnu verziu na 17kach. Orezanie motorovej palety nielen oproti predchodcom s viacvalcami, ale aj proti predošlej generácii, ktorá mala zo štvorvalca 320 koní. Displejové peklo v interiéri po vzore Tesly, nepoučenie sa z kritiky kapacitných ovládačov klímy...
Napriek všetkému asi zostane kráľom triedy.
Pretože toto stále pri Passate platí, napriek ošklbaniu stále ponúka čisté benzíny až do 265 koní, klasickú naftu (!) a tiež aj povinné hybridy, proste vyberie si každý. K tomu možnosť štvorkolky, opäť v dnešných časoch zriedkavosť. A funkčnú a maximálne praktickú karosériu s obrovským vnútorným a batožinovým priestorom pre najdlhšie dovolenkové výzvy.
Druhá vec je, že z hľadiska trhu spred povedzme 10 rokov by to bol prepadák. Absencia sedanu by znamenala stratu polovice trhu. Tvary auta predstavujú to najnudnejšie, čo kedy z dielne VW vyšlo, generické bezpohlavné tvary, pri ktorých taký Passat B5 pôsobí ako vrchol dizajnu. Aj v promo vyčačkanej verzii to pôsobí strašne obyčajne, nechcem vidieť nejakú normálnu verziu na 17kach. Orezanie motorovej palety nielen oproti predchodcom s viacvalcami, ale aj proti predošlej generácii, ktorá mala zo štvorvalca 320 koní. Displejové peklo v interiéri po vzore Tesly, nepoučenie sa z kritiky kapacitných ovládačov klímy...
Napriek všetkému asi zostane kráľom triedy.
Já si vzpomněl na to rozčarování, když přišel trojkový sup a z pod kapoty zmizel šestiválec. Dnes jak říkáš, pomalu stačí, když je to normální kombík s průměrným dehtem a ideálně otočnými ovladači klimatizace. 😁
presne to jsem objednal a hrozne se na to tesim. Byl jsem fakt nervni abych to stihnul nez skonci produkce. Ano, tak jsme dopadli 😒] 😒] 😒]
twistedTSD
Ídéčkizace designu (+ toyoťácká tlama) je to poslední, co spalovací VW potřebují. Bez hezkého laku a doplňků to bude nuda na n-tou. Mezitím předchozí Passat zepředu vůbec nezestárl a pořád vypadá elegantně a důstojně. Na druhou stranu to cx u předchozí generace bylo dost vysoké, tam je zlepšení fajn. Každopádně to zachraňuje eso v rukávu v podobě nabídky motorizací.
I s tím "příšerným" starým cx jezdím s B8 Var. v klidu za 5/100. To jsem zvědav, jak s tím tenhle ocucanej bombón pohne níž.
3_diamanty
Kde su tie casy ked kazdy passat porovnaval s vectrou mondeom ci lagunou accordom avensisom a pod ... dnes uz superi defakto len s bracekom superbom a zrelou mazdou 6 ... takze jasne ... bude kral ... ale medzi slepymi mu na to staci aj to pomyselne kombikovske jedno oko... ale aj ja by som 40 litrov dal radsej za allspace tigiho ako za passata kombi takze chapem... potreby zakaznikov sa uz zmenili...
Barry Lyndon
Z boku je to prostě Superb, jinak je potřeba design karoserie pochválit za 2 věci😒br />
1. Cx = 0,25 je na kombi výborná hodnota (naopak 0,31 u předchůdce je trochu blamáž)
2. Absence fejkových výfuků (dokonce i v Rline paketu), konečně!
Jinak ta tři točítka v Superbu budou asi praktičtější než konečně podsvícené patlací lištičky. Motorizace OK, každý si vybere, byť ty PHEV holt asi nikdy nebudou v HEV režimu fungovat jako přímo pro daný režim přímo navržená Toyota.
2. Absence fejkových výfuků (dokonce i v Rline paketu), konečně!
Jinak ta tři točítka v Superbu budou asi praktičtější než konečně podsvícené patlací lištičky. Motorizace OK, každý si vybere, byť ty PHEV holt asi nikdy nebudou v HEV režimu fungovat jako přímo pro daný režim přímo navržená Toyota.
Ten predny akoby made in japan naraznik mi tam akosi nepasuje ... ale to za 4 roky poriesi facelift ... zbytok zase az prisne dokonaly... tigi je emocionalne stavnatejsi... alebo aj velky touareg... vo vysledku ale jasne... opat klasicky passat bez chyb
Jaros 00071
Za mne tedy nic moc design, ještě delší a placatější jezevčík. :no: Interier bez řadící páky, bez tlačítek? Hnusný a ergonomický nesmysl a velkým tabletem 😒 No a zbytek zabije cena! Snad jen ty motory jsou ok..
Tak tak....moje dcera, která má Superb kombi podobně dlouhé, do Lídlu kvůli parkování už raději nejezdí.
Tak ono lídlo místa jídla beztak není žádná výhra... 😁
To pardon, ale tohle není nejlepší vizitka. Na parkovištích běžně stávají dodávky a bez problémů. Snaha nacpat se co nejblíže vchodu je mi cizí, když už musím, tak vždy někam dozadu právě kvůli takovým, kteří nejsou schopni zajet a vyjet bez poškození svého i sousedních aut.
Jono, teď se nechci dotknout pradedy nebo jeho dcery, ale zrovna do Lidlu neni problem zajet velkou dodávkou. Pokud někdo neumí ovládat Superb, tak ať si tak velké auto prostě nepořizuje nebo investuje do kondiční jízdy.
Ať už s 6GT, Jeepem nebo s dodávkou, vždy teču z těch co jedou Superbem nebo Passatem nebo hodně Kodiaqem (v kterém nevidí krajnici) v domění, že mají velké auto a jedou kolem v druhém pruhu nebo protisměru. Zajímavé, že já se vedle nich s mnohem většími auty vždycky vejdu…dělají to většinou ženy.
btw u Lidlu nejsou podélná místa, takže délka tam není problém.
Ať už s 6GT, Jeepem nebo s dodávkou, vždy teču z těch co jedou Superbem nebo Passatem nebo hodně Kodiaqem (v kterém nevidí krajnici) v domění, že mají velké auto a jedou kolem v druhém pruhu nebo protisměru. Zajímavé, že já se vedle nich s mnohem většími auty vždycky vejdu…dělají to většinou ženy.
btw u Lidlu nejsou podélná místa, takže délka tam není problém.
Né každý Lidl má ta široká parkoviště, jen novější obchody, pozor na to. U nás je třeba ten nový, stojí tu cca 3 roky, kolem každého parkovacího místa jsou z obou stran pruhy, které jakoby vytváří prostor kolem parkovacího místa a až za tím pruhem je další... to je super
sargis
Naraznik padne po FL. Rovnako ako pri ID línni si VW uvedomuje, ze mriezka aka "roztiahnuty vceli plast" sa k zvysku dizajnu rozhodne nehodi. Podobne ako tie prepojovacie listy prednych a zadnych svetiel - 5-6 rokov a budu na ustupe. Navyse spredu to vyzera dost otrasne.
Toto uz nie je tablet, ale monitor. Vela sa tym usetrilo, smaozrejme, robim v automiblke a viem, kolko komponentov treba na "klasicku" palubovku. Stale plati, ze jedina vec, ktora sa da najrychlejsie naucit ovladat aj poslepiacky, je otocny ovladac.
Motoricky je to este klasika a stale plati, ze Passat je predovsetkym dialkovy/dialnicny cruiser pr eposadku a batozinu a tam si stale najde TDI svojich ludi. Ale tych hejtov od EV ludi tu bude pozehnane
Toto uz nie je tablet, ale monitor. Vela sa tym usetrilo, smaozrejme, robim v automiblke a viem, kolko komponentov treba na "klasicku" palubovku. Stale plati, ze jedina vec, ktora sa da najrychlejsie naucit ovladat aj poslepiacky, je otocny ovladac.
Motoricky je to este klasika a stale plati, ze Passat je predovsetkym dialkovy/dialnicny cruiser pr eposadku a batozinu a tam si stale najde TDI svojich ludi. Ale tych hejtov od EV ludi tu bude pozehnane
A to my jsme na tom ještě dobře, Britové a spol. musí celý ten tablet zvládat levou rukou 😁
Jinak svítící lišta vzadu je sice zbytečná, ale ještě snesitelná. Pokud jde o tu přední, tak jestli nejde vypnout, nechal bych od ní ustřihnout kablíky, protože to fakt ne... :no: 😁
Jinak svítící lišta vzadu je sice zbytečná, ale ještě snesitelná. Pokud jde o tu přední, tak jestli nejde vypnout, nechal bych od ní ustřihnout kablíky, protože to fakt ne... :no: 😁
miromen
Hm tak dalo se čekat, že vizual bude golf variant + ID. Rozhodně vypada vyrazně soudoběji a moderněji než součastna generace. Jen předni čast vypada lepe u golfa tvar světel i ta menši spodni tlama celkově vypada velice fajn zde světla připominaci ty z noveho civica prostě uhlazenějši nic moc. Snad u R možna o něco lepe pusobi ty spodni klepeta než u golfa, ale naživo netušim. Naopak zadnice mnohem lepši. U golfa variant jsou hrany, ktere prostě pusobi lacině a nepěkně oproti ne tak krabicoidnimu novemu passatu. Z profilu nic moc prostě konzerva.
V interieru koukam již neni kontroverzni volant s dotyk. ovladani. Vlastě jde snad o to same co dostava golf v zakladu. No oproti volantu s dotykem pusobi takovym lacnějšim a zastaralejšim vzhledem i s klasickymi tlačitky jsem viděl modernějši a pěknějši volanty tedy předevšim tu čast na ovladani. Ale prostě designově nejhuř na mě pusobi ten přerostly displej byť samotne zakomponovani neni nejhorši.
V interieru koukam již neni kontroverzni volant s dotyk. ovladani. Vlastě jde snad o to same co dostava golf v zakladu. No oproti volantu s dotykem pusobi takovym lacnějšim a zastaralejšim vzhledem i s klasickymi tlačitky jsem viděl modernějši a pěknějši volanty tedy předevšim tu čast na ovladani. Ale prostě designově nejhuř na mě pusobi ten přerostly displej byť samotne zakomponovani neni nejhorši.
GeekStar
Kde je ten chlap, když ho potřebujeme? 😁
Passat je dnes už takový závan doby minulé, ovšem pro někoho, kdo přesně tohle chce, to bude skvělá volba. Designově je to na :yes: Perfektně zvládnuté kombi.
Passat je dnes už takový závan doby minulé, ovšem pro někoho, kdo přesně tohle chce, to bude skvělá volba. Designově je to na :yes: Perfektně zvládnuté kombi.
Hmotově mi to trochu nesedí, přijde mi to opticky těžší, velký zadní převis, ale v rámci kombíků VW to není zase tak zlé, jen to potřebuje R-Line.
Othello
citace😒br />
"Motory TSI 195 kW a TDI 142 kW budou uvedeny na trh zásadně s trvalým pohonem všech kol 4MOTION"
Bylo by to hodně dobré, ale nevěřím téhle informaci ani za mák. V celém koncernu nikdy neexistoval žádný model s motorem napříč, který by byl vybaven trvalým pohonem všech kol.
Bylo by to hodně dobré, ale nevěřím téhle informaci ani za mák. V celém koncernu nikdy neexistoval žádný model s motorem napříč, který by byl vybaven trvalým pohonem všech kol.
Othello, 3 diferaky a 4 poloosy to ma
To jako fakt, nebo si děláš srandu?
Asi srandu, že?
Asi srandu, že?
Trvalý pohon všech kol to je. Že to není permanentní AWD je jinou věcí.
Za mě je podstatné že můžu jezdit v poloze auto4wd a to je trvalý pohon všech kol. :-! .
Za mě je podstatné že můžu jezdit v poloze auto4wd a to je trvalý pohon všech kol. :-! .
Zajímavá češtinářská vsuvka. 😁
Ale "trvalý" má pro mne význam "trvalý" a žádný jiný.
Trvale to bude předokolka a občas se k tomu přidá k tanci i zadní náprava.
Uživatel pochopitelně nic řešit nemusí a nebude a tak může mít pocit, že má trvalou čtyřkolku.
Ale "trvalý" má pro mne význam "trvalý" a žádný jiný.
Trvale to bude předokolka a občas se k tomu přidá k tanci i zadní náprava.
Uživatel pochopitelně nic řešit nemusí a nebude a tak může mít pocit, že má trvalou čtyřkolku.
Trvalá = trvale je zapojena i zadní náprava. Že přes hardyspojku funguje jen tehdy když musí mi v autě střední třídy určeného na cesty fakt nepřijde jako problém.
Permanentní = neustále je náhon na všechna 4 kola. Takhle to vnímám já.
Permanentní = neustále je náhon na všechna 4 kola. Takhle to vnímám já.
Vypadá to, že nevíš co je hardyspojka.
Trvale, vždy, permanentně, pořád, stále, od rána do noci, ........ spojuje dva hřídele a jen dovoluje, resp. vyrovnává malý úhel jejich případné nesouososti. Je to kus gumy s dírama.
Trvale, vždy, permanentně, pořád, stále, od rána do noci, ........ spojuje dva hřídele a jen dovoluje, resp. vyrovnává malý úhel jejich případné nesouososti. Je to kus gumy s dírama.
No a co? Má ji haldex i 5. generace tak nevím co tu předvádíš.
Haldex resp. dnešní BorgWarner samozřejmě žádnou Hardy spojku nemá a neměl ji ani v žádné dřívější generaci
A rozdíl mezi permanentním a připojovacím 4x4 u koncernu není jen v tom že připojovací je většinu času 2x4, ale že ty trvalé pohony většinou preferují zadek. Na rozdíl od Haldexu, který trvale pohání předek.
A rozdíl mezi permanentním a připojovacím 4x4 u koncernu není jen v tom že připojovací je většinu času 2x4, ale že ty trvalé pohony většinou preferují zadek. Na rozdíl od Haldexu, který trvale pohání předek.
To je ale součást hnací hřídele, nikoliv haldexové spojky
Stejsn
přední struhadlo se mi nelíbí (ta černá mřížka nevypadá tolik strašně), palubka hrůza, motory good.
rohYpnol
Chtělo by se napsat, buďme rádi za toto, že tu alespoň v této podobě je. Jenže se čím dál víc přikláním k názoru že Passat v této podobě je úplně zbytečný model.
Interiér zabili tím, že představenstvo chtělo mít z Passatu Teslu, takže vše na dotyk a naprosto exkluzivně odporná LCD obrazovka uprostřed zabíjí ergonomii.
Zvenčí typické rysy Passatu zmizely a vznikl univerzální design, co může být úplně stejně VW jako Škoda nebo Seat...
A tyhle všechny nešvary bude řešit Superb. Uvnitř skončí s úhlopříčkou displaye na menším nesmyslu. Zabitou ergonomii reinkarnuje díky objevu otočného kolečka v roce 2023. A vnější design věřím že bude fungovat lépe.
Nikdy jsem nečekal že to napíšu. Ale je to téměř tady. Králem třídy nebude Passat, ale Superb :-! I když se to opět odehrává tím nejpodivnějším způsobem...
Interiér zabili tím, že představenstvo chtělo mít z Passatu Teslu, takže vše na dotyk a naprosto exkluzivně odporná LCD obrazovka uprostřed zabíjí ergonomii.
Zvenčí typické rysy Passatu zmizely a vznikl univerzální design, co může být úplně stejně VW jako Škoda nebo Seat...
A tyhle všechny nešvary bude řešit Superb. Uvnitř skončí s úhlopříčkou displaye na menším nesmyslu. Zabitou ergonomii reinkarnuje díky objevu otočného kolečka v roce 2023. A vnější design věřím že bude fungovat lépe.
Nikdy jsem nečekal že to napíšu. Ale je to téměř tady. Králem třídy nebude Passat, ale Superb :-! I když se to opět odehrává tím nejpodivnějším způsobem...
Jako taky z toho nejsem nijak odvařenej, ale zase taková hrůza to není.
Mě nejvíc štve nekrytá couvací kamera, která ušetřila 20 centů na autě.
Vrátili nám normální volant a za trest dostaneme místo trvale čisté kamery kameru trvale zaprasenou. Děkujeme! A taky povinná čtyřkolka k silnější naftě. Třeba se to časem změní.
Na Supa jsem taky zvědavej a až bude, tak se ukáže v čem ho ošidili, nebo ne. Zda bude mít horší světla, audio, materiály...
Jinak jde prakticky o totožné vozy, mnoho stejných panelů karoserie, stejné podvozky, systémy atd.
Ty 3 zázračný kroutítka u Supa bych nepřeceňoval i když pro někoho budou třeba přínosem a z tý hnusný obrazovky v Passatu bych se nehroutil, protože nepřekáží, je přehledná a rychlá.
Základ je, zda bude software stabilní. Víc netřeba. Ergonomii to nijak nezabíjí.
Už dnes mám v B8FL dotykový panel klimy a není s tím absolutně žádný problém. Stejně to je automatika a vyjma extrémních veder někde na dovolený na jihu Evropy není potřeba na klimu sahat. A když už, tak máš jak permanentní "tlačítko", tak podsvětlený slider, tak i hlasovko a můžeš to ve zlomku sekundy vyřešit. Hlasitost taky měním zásadně na volantu, nevím proč bych se měl natahovat k displayi, nebo kolečku, když to mám pohodlně pod palcem celou dobu.
Samozřejmě každý má jiné potřeby a nutkání do všeho furt rejpat, ale já si auto jednou nastavím a pak už jen jezdím. Měním jen cíle v navigaci a písničky v Tidalu, nebo volám ze seznamu kontaktů. Na to je stejně opět display a nebo hlasové ovládání. Zbytek pohodlně z volantu.
Za výhodu považuju trvalé ikony klimy a sedadel a horní volitelné zkratky, kde si dáš S&S, asistenty, parkování atd. dle chuti a pak vše řešíš jedním klepnutím místo lovení v podmenu. Nezakryje to ani Apple CarPlay ani Android Auto. Sice to bude méně elegantní a uklizené, ale zase bude vše dostupné okamžitě a to se za jízdy cení víc.
Mě nejvíc štve nekrytá couvací kamera, která ušetřila 20 centů na autě.
Vrátili nám normální volant a za trest dostaneme místo trvale čisté kamery kameru trvale zaprasenou. Děkujeme! A taky povinná čtyřkolka k silnější naftě. Třeba se to časem změní.
Na Supa jsem taky zvědavej a až bude, tak se ukáže v čem ho ošidili, nebo ne. Zda bude mít horší světla, audio, materiály...
Jinak jde prakticky o totožné vozy, mnoho stejných panelů karoserie, stejné podvozky, systémy atd.
Ty 3 zázračný kroutítka u Supa bych nepřeceňoval i když pro někoho budou třeba přínosem a z tý hnusný obrazovky v Passatu bych se nehroutil, protože nepřekáží, je přehledná a rychlá.
Základ je, zda bude software stabilní. Víc netřeba. Ergonomii to nijak nezabíjí.
Už dnes mám v B8FL dotykový panel klimy a není s tím absolutně žádný problém. Stejně to je automatika a vyjma extrémních veder někde na dovolený na jihu Evropy není potřeba na klimu sahat. A když už, tak máš jak permanentní "tlačítko", tak podsvětlený slider, tak i hlasovko a můžeš to ve zlomku sekundy vyřešit. Hlasitost taky měním zásadně na volantu, nevím proč bych se měl natahovat k displayi, nebo kolečku, když to mám pohodlně pod palcem celou dobu.
Samozřejmě každý má jiné potřeby a nutkání do všeho furt rejpat, ale já si auto jednou nastavím a pak už jen jezdím. Měním jen cíle v navigaci a písničky v Tidalu, nebo volám ze seznamu kontaktů. Na to je stejně opět display a nebo hlasové ovládání. Zbytek pohodlně z volantu.
Za výhodu považuju trvalé ikony klimy a sedadel a horní volitelné zkratky, kde si dáš S&S, asistenty, parkování atd. dle chuti a pak vše řešíš jedním klepnutím místo lovení v podmenu. Nezakryje to ani Apple CarPlay ani Android Auto. Sice to bude méně elegantní a uklizené, ale zase bude vše dostupné okamžitě a to se za jízdy cení víc.
Ano. Neříkám že to je hrůze. Super že do toho dali stále docela normální motory. Mrzuté že některé varianty nejsou, ale dejme tomu.
Jenže vedle Superbu za mě Passat prostě smysl dávat nebude. Všechno co mi na něm vadí je u Superbu lépe vyřešené. A navíc bude i liftback...
Mimochodem když to je společné, tak to znamená že i Passat bude mít deštník, škrabku nálevku a další simply clever fíčury? 😉
Jenže vedle Superbu za mě Passat prostě smysl dávat nebude. Všechno co mi na něm vadí je u Superbu lépe vyřešené. A navíc bude i liftback...
Mimochodem když to je společné, tak to znamená že i Passat bude mít deštník, škrabku nálevku a další simply clever fíčury? 😉
Deštník ano, to už vím. Ten tam bude. Škrabku nevím, tu ve víčku neměl, ale nálevka bude 😁
Z dalších Simply Clever fičur má v kufru v levé boční přihrádce sadu plastových úhelníků se suchým zipem na zajištění bedýnek v kufru a podobně.
Opravdu půjde o maximálně identické vozy. Rozdíly prakticky fakt jen světla, volant, display, středová konzola, potahy a logo.
Je to logický. Šetří se, výroba obou jede jen na jedný lince v Devínské Novej Vsi, design dělal "Slovák" a podvozek obou ladili Škodováci společně a stejně atd...
Tady bude volba rozhodování už zcela a jen na základě designu, emocí a peněženky.
Z dalších Simply Clever fičur má v kufru v levé boční přihrádce sadu plastových úhelníků se suchým zipem na zajištění bedýnek v kufru a podobně.
Opravdu půjde o maximálně identické vozy. Rozdíly prakticky fakt jen světla, volant, display, středová konzola, potahy a logo.
Je to logický. Šetří se, výroba obou jede jen na jedný lince v Devínské Novej Vsi, design dělal "Slovák" a podvozek obou ladili Škodováci společně a stejně atd...
Tady bude volba rozhodování už zcela a jen na základě designu, emocí a peněženky.
Nebude mít kamera ostřik jako u Škody?
Možné to je. Ještě jsem neviděl zblízka finální vůz. Ostatně sám VW prezentuje představené vozy stále jako předprodukční prototypy. Takže je možné, že ještě nějaké drobné změny budou.
Třeba se i zmiňovali, že momentálně se jim podařilo tu silnější naftu zhomologovat na 142kW, ale že to chtějí do doby než začne běžet sériová výroba znovu zvednout na 147-150kW.
Sám jsem jim psal, že co to proboha provedli a ať to koukají vrátit do původní podoby a nesnaží se znovu vynalézt kolo. 😁
Třeba se i zmiňovali, že momentálně se jim podařilo tu silnější naftu zhomologovat na 142kW, ale že to chtějí do doby než začne běžet sériová výroba znovu zvednout na 147-150kW.
Sám jsem jim psal, že co to proboha provedli a ať to koukají vrátit do původní podoby a nesnaží se znovu vynalézt kolo. 😁
Ozzman
Já jen chtěl poděkovat všem, že po mnoho měsících je tady zase diskuze ve starém stylu, slušná, k tématu, poučná, s hojnou účastí a bez zbytečných výkřiků do tmy, jakože místo Passata radši letadlo či elektrosupersport. ... No, vesměs je to král třídy, když i nás, plebs, tento král sjednotil 😁
Takže😒br />
a) nesjedmotil, nebo
b) nejsem plebs 😉
b) nejsem plebs 😉
a) ano, sjednotil, je tu konstruktivní diskuze, jako dříve
b) proti králi Passatu jsi plebs, sorry 😁 😁 Samozřejmě Topper by řekl, že král jsou 2 ASX za tu cenu, ale tak nebudeme troškařit 😁
b) proti králi Passatu jsi plebs, sorry 😁 😁 Samozřejmě Topper by řekl, že král jsou 2 ASX za tu cenu, ale tak nebudeme troškařit 😁
Protože Passat už není králem, tak nemůžu být plebsem proti králi Passatu 😉
Za mě první dojem prostě je stejný, jako ten úplně první dojem co jsem měl při předpremiéře 😉 A uvidíme jaký bude první dojem po představení Superbu :-!
Za mě první dojem prostě je stejný, jako ten úplně první dojem co jsem měl při předpremiéře 😉 A uvidíme jaký bude první dojem po představení Superbu :-!
Passat hlavně nemá už moc konkurentů. Mimo pokrevního bratra Supa je tu jen snad Outback s jedním motorem a pak Camry, které je spíše teoretickým konkurentem třídy, protože je to jen sedan, kdežto Passat kombi...
Ano. Právě to že Passat nemá konkurenci před dvaceti lety znamenalo úplně něco jiného 😉
Před dvaceti lety přišlo Mondeo MK3 a deklasovalo Passat jízdníma vlastnostma... než se mu začaly zadírat motory a muselo začít kupovat HDI 😁
Co to povídáš? Jakej král? Passat v dieselu je to nejhorší auto na světě a jeho majitelé jsou dementní dieseldezoláti, co vraždí děti, protože jak se jim zplodiny z dotovaný nafty vrací za jízdy (někudy a nějak) do kabiny, tak už po 10 minutách ztrácí 60% mozkový kapacity.
Nejde se s ním rozjet a přesto žere jako prokopnutej, je v tom kravál, že se neslyšíš se spolujezdcem, klepe se, že nevidíš do zrcátek a navíc se okamžitě rozpadá na atomy, protože od druhýho dne začíná hnít a zároveň se mu hned potká motor a rozsype převodovka.
Lidi, ruce pryč!!! Já to musím vědět, já v tom totiž jezdím. Tvl a 3. rokem a kazím mu pověst. Sakra.
Nejde se s ním rozjet a přesto žere jako prokopnutej, je v tom kravál, že se neslyšíš se spolujezdcem, klepe se, že nevidíš do zrcátek a navíc se okamžitě rozpadá na atomy, protože od druhýho dne začíná hnít a zároveň se mu hned potká motor a rozsype převodovka.
Lidi, ruce pryč!!! Já to musím vědět, já v tom totiž jezdím. Tvl a 3. rokem a kazím mu pověst. Sakra.
Já se ti tady k něčemu přiznám, dnes jsem asi po dvou týdnech jezdil svým naftovým dieseldezolátským vozem (jel jsem ho nabít na rychlonabíječku Benzina) a mě se to i líbilo... Říká se tomu guilty pleasure a při každém přidání plynu jsem slyšel mimo klapání a syčení turba v duchu Donvita, jak mi nadává
Ale beze srandy, Passat má tu krásu, že mimo TDI má i TSI a taky PHEV a možná bude mít i další motory... taky převeodovky, varianty výbavy... a je to kombik... neříkám, že si ho koupím, ale za mne prostě jako model :yes:
Ale beze srandy, Passat má tu krásu, že mimo TDI má i TSI a taky PHEV a možná bude mít i další motory... taky převeodovky, varianty výbavy... a je to kombik... neříkám, že si ho koupím, ale za mne prostě jako model :yes:
No a představ si, že až si třeba za 2-3 roky půjdu pro B9 v TSI, že nezačnu majitelům TDI nadávat do dementních vrahů a howad, jako tvůj nejlepší kamarád, ale budu respektovat jejich volbu.
Jen budu dál poslouchat, že jezdím ve vraku, co má NOx stejný jako TDI a je to krám, co se mu sype převodovka a vlastně všechno. Už nebudu dieseldezolát, ale jen dezolát.
Jen budu dál poslouchat, že jezdím ve vraku, co má NOx stejný jako TDI a je to krám, co se mu sype převodovka a vlastně všechno. Už nebudu dieseldezolát, ale jen dezolát.
Jen jdi, já ti to přeju, možná ti budu říkat, že se mi B9 nelíbí tak, jako B8 (a třeba až se projedu, tak se mi začne líbit, jako jiná auta, co se mi nelíbila na promofoto), ale jinak si myslím, že je to velmi dobrá volba. Co máte s Mikesusem si nechte mezi sebou (já ho mám rád, ale protože se známe osobně, diskuzně se taky čas od času tady pohádáme 😊 ), mne ukázal HEV Toyoty a taky už mame jednu v rodině, ale lepší je do určitých věcí se nemíchat, to si vyřidte spolu, nezlob se. Já budu asi ještě chvíli dieseldezolát, protože mám to auto soukromě, má 127 tisíc najeto a myslím, že z ekonomického i ekologického pohledu je lepší si nechat funkční auto, než ho měnit za nové.
p.s. až si budeš připadat jako dezolát s VW, vzpomeň si, že já ještě jezdím Renaultem, z doby, kdy se mu tady každý vysmíval a nenáviděl ho ... a on funguje, až na stahovačku u řidiče, kterou už jsem 2x měnil, né motorek, ale lanko! ale to je jiný příběh.
p.s. až si budeš připadat jako dezolát s VW, vzpomeň si, že já ještě jezdím Renaultem, z doby, kdy se mu tady každý vysmíval a nenáviděl ho ... a on funguje, až na stahovačku u řidiče, kterou už jsem 2x měnil, né motorek, ale lanko! ale to je jiný příběh.
No já s Renaultem nemám problém a včera jsem přítelkyni zkoušel vnutit akčního Megana Grandtour s "plnou" výbavou. Za 500 bez DPH luxusní záležitost. Ale ona má vztah se svým autem, tak asi nepochodím. Škoda.
Ekologicky je sice lepší si auto nechat, ale to platí v případě, že bys ho sešrotoval a ne, když bude sloužit dobře jinde. Ekonomicky je to pro privát samozřejmě nesmysl kupovat nové, když člověk prd najede, ale na firmu bez DPH s odpisama je spíš blbost auto neměnit. Nekoupíš si nový, no tak 2/3 zaplatíš na daních a necháš rozkrást... A jezdíš starým. Nebo jezdíš novým a ušetříš ranec na daních. Pak si vyber.
Ekologicky je sice lepší si auto nechat, ale to platí v případě, že bys ho sešrotoval a ne, když bude sloužit dobře jinde. Ekonomicky je to pro privát samozřejmě nesmysl kupovat nové, když člověk prd najede, ale na firmu bez DPH s odpisama je spíš blbost auto neměnit. Nekoupíš si nový, no tak 2/3 zaplatíš na daních a necháš rozkrást... A jezdíš starým. Nebo jezdíš novým a ušetříš ranec na daních. Pak si vyber.
K tomu asi nemam co dodat, vnímám to podobně. Mimo služebních aut, která neovlivním, tak jezdím soukromně.
Megan 4 je povedený, za ty peníze je to super, mockrát jsem přemýšlel, že by mi takhle velké auto stačilo (mne se fakt líbí ten 4dv, ale je z Turecka 😐), jenže bych rád trochu něco zajímavého a GT verze skončila snad v 2017 a vše novjěší už je "obyč" i když v poměru třídy pořád 4 válec. Ten náš Megane je taky mé drahé polovičky, má 2.0 99kw a HDM, takže to zas tak zoufale nejede a asi si to ještě necháme 😁 Nájezd je do 10 za rok. Ten vztah u žen k autu znám, kdysi jsem 3 měsíce prodával Mondeo MK4, nechat si ho nechtěla, protože to byl manual, ale z domu to byl taky problém... obrečela ho a dodnes mne to vyčítá (je to 5 let)
Megan 4 je povedený, za ty peníze je to super, mockrát jsem přemýšlel, že by mi takhle velké auto stačilo (mne se fakt líbí ten 4dv, ale je z Turecka 😐), jenže bych rád trochu něco zajímavého a GT verze skončila snad v 2017 a vše novjěší už je "obyč" i když v poměru třídy pořád 4 válec. Ten náš Megane je taky mé drahé polovičky, má 2.0 99kw a HDM, takže to zas tak zoufale nejede a asi si to ještě necháme 😁 Nájezd je do 10 za rok. Ten vztah u žen k autu znám, kdysi jsem 3 měsíce prodával Mondeo MK4, nechat si ho nechtěla, protože to byl manual, ale z domu to byl taky problém... obrečela ho a dodnes mne to vyčítá (je to 5 let)
on je tak moc ukřivděnej, že jsem ho nachytal na úmyslné lži, že ani není schopen pochopit, co mi na řidičích dieselů vadí. A ne to, že s nimi jezdí, nebo že je vlastní, ale že s nimi jezdí po městech. Nepamatuju si, že bych venku viděl na parkovišti někoho s nastarovaným benzinem obtěžovat okolí, aby si vyhřál/vychladil interiér, u těhle dieseldesolátů běžně. V kolonách čoudící a smrdící auto je v 90% diesel.
bohužel někdo není schopen uznat ( už se dostal do takového stádia asi ), že:
"New research found that just two hours of e😜osure to diesel exhaust impaired the brain's functional connectivity, which can lower your ability to think and remember"
https😐/www.usnews.com/…rming-your-brain
bohužel někdo není schopen uznat ( už se dostal do takového stádia asi ), že:
"New research found that just two hours of e😜osure to diesel exhaust impaired the brain's functional connectivity, which can lower your ability to think and remember"
https😐/www.usnews.com/…rming-your-brain
Machýrek
Tak to se mi líbí :yes: vypadá to, že se řadí otáčením konce páčky, to je zbytečně složitý, lepší systém než má MB nevymyslíš, ale i tak je to za mě lepší, než klasická páka voliče automatu
Osobně když už Passata, tak 2.0TSI 150kw, protože takový motor jinde v mainstreamu už nenajdu 😐
p.s. ještě chvíli vymývání mozků a začnu jezdit po Praze dieslem! 😁 Už mám vyhlédlého krásného Tranzita 😁
Na olej co 15tkm povinne, u me trosku nesmysl, 50% dam ciste v e-modu, ale co uz. Prevodovka olej povinne po 60tkm. Jaka tam je nevim....
Ja jsem s tim maximalne spokojen. Mimochodem i s vybitou baterkou pojedes vetsinou za min nez s naftou. Ten hybrid jim fakt funguje. Jen 140+ na dalnici pripadne neco s rakvi atd to otoci tesne ve prospech dieselu.
Na tu baterku jsem najel tak 35tkm a nevidim zmenu v kapacite nebo cemkoliv jinem....
Pokud dojizdis do prace v dosahu baterky a obcas jedes nekam dal, je to skvele auto :yes:
K tomu nabíjení - přeměnit benzín na elektriku, to auto nemá rekuperace ? Pokud vím, tak u HEV klasických se právě rekuperací dobíjí elektrika. Já jsem si při uvedené PHEV představoval, že nacucáš ze zásuvky a až to vyjedeš, pořád se tam část baterie dobijí a jezdí to jako klasické HEV ?
Jinak čistou rekuperací jsem jednou (MB CLA 250e - typově podobně fungující jako ten Superb iV) při sjezdu z Brenneru zrekuperoval asi 3 km elektrického dojezdu, jinak se mi čistou rekuperací nic podobného nepodařilo 😁
Když jsme u těch zkušeností, tak tady jsem v Praze dobil do 100%, jel s tím do Itálie na “battery level” tj udržování stavu baterie - takže by to měl být klasický hybridní režim - a dojel jsem s asi 40% stavem baterky. Takže na dálnici to šlo prostě do deficitu a kdybych to jel s vybitou, tak mi to nedá tak hezké zrychlení jaká jsem měl, hlavně to začalo klesat když jsem jel nad 160 km/h. Celková spotřeba byla dobrá, velmi vysoké tempo a 7.5l / 100 km, což když jsem to stejné jel třeba s 540i, tak tam to bylo za 11l.
Nějak přemýšlím, jak si zvládl jet do Itálie velmi vysokým tempem, nebo spíš kudy ? 😁 V Německu k Mnichovu to jde, pak už je to buď kolona, nebo 80-100 omezeno, Brenner a dál na jih pak taky nemožnost jet víc i když chceš, letos už jsem tam nervozně i podjížděl kolony v levém pruhu jedoucí konstantně stovkou až někam k Bologne 😊
"vyplati" je subjektivni pojem, jak sam vis. Pokud to prepocitavas jen na penize a beres rozdil spotreby a prepoctes rozdil v cene mezi PHEV a HEV, tak "nevyplati". Pokud beres v uvahu pohodli, fakt ze realne jedes na benzinku tankovat jednou za par tydnu az mesicu a spalovak nastartuje jednou za par dni (pri kazdodennim provozu), tak "vyplati" 😊
Rekordní jízda byla do Parmy kam jsem dojel i přes kolony v Praze s průměrkou asi 136 km/h na palubním počítači 😁 Tuším že jsem vyjížděl nějak po 16h a do půlnoci jsem byl v hotelu. Ale uznávám, že to byl extrém. Německé tempo celou cestu kromě Rakouska, kde kromě dvou radarů se to taky už moc neřeší jak dřív. V Itálii když jedeš slušně (neagresivně) tak s rychlostí není problém, dokonce si pamatuju že jsem jel v závěsu s několika italskými auty. V Brenneru ten limit 110 jezdí snad jenom německý důchodci 😁 To ale byla tehdy vyšší spotřeba (540i) 😊)
Ptal jsem se na to i místních obch. partnerů jak to s tím je, tvrdili že do 150 km/h to snad na dálnicích neřeší ani radary, ale popravdě informace od nich bych nebral moc vážně, protože jsme se pak dostali k tomu, že když máš dobré auto tak můžeš jezdit jak chceš a všichni jsme jenom lidi 😁
Pak taky s těma dálnicema může záležet, protože je tam víc soukromých provozovatelů, kteří provozují zároveň ty měřící systémy a mohou pak být v různých úsecích jinak zkalibrovány ve smyslu co posílají na policii a co ne. Ti partneři mi taky tvrdili, že některé úseky zapínají jen při silném provozu nebo v nějaké špičce nebo špatném počasí, ale to taky nevim jestli je pravda.
Jinak u meho auta (Toyota) necitim pro jizde v HEV rezimu rozdil mezi plnou a prazdnou baterkou. Ale jezdim vicemene jen v ramci predpisu. Ona "prazdna" baterka je realne jeste z nejakych 15 % az 20 % nabita.
Když je hezký počasí, tak zamrzí hlavně pevnost Vošac, která je v dopoledních hodinách 100% lepší zážitek, než samotný vrchol.
PHEV Octavie je údajně dotaženější a implementace proběhla lépe a věřím, že nový Superb bude už úplně bez problémů.
BTW: DSG je mokrá, šestistupňová. Zda vychází z DQ250 netuším, ale předpokládám, že ano.
Na Slovensku je oznámená startovací cena 36.000,- EUR
Vybavené auto určitě bude za 1,5 až 2M. Včera jsem si cvičně zadal moji předokolku B8FL Var. bez panoramy, bez velkých kol, bez 4x4, bez kůže, bez ventilace, bez tažného atd. A vypadlo nechutných 1,7M.
Takže je víceméně jasné, že plně vybavená novinka na 2M dosáhne.
Ale prostě dneska v Elegance a s 200k naftou už stojí šílených 1,7M. Děs.
Hned jsem koukal na 320d zadokolku a o 150 víc a byla by vymazlená včetně M-brzd a M-adaptivu. Ale taky bez kůže, bez šíbru, bez tažnýho, bez výhřevu skel, bez místa vzadu a v kufru, bez 😁rivu atd... A vyšla by skoro na 1,9M
Současný ceny jsou prostě příšerný všude.
Je to holt něco za něco. 3er lepší podvozek, brzdy a převodovka.
B8 zase praktičnost, ergonomie, slušný prostor, dobré progresivní řízení, komfort, výhřev čelního skla.
A ceny pořád jinde a před 2-3 lety úplně jinde.
Mně se nastavení líbilo moc, potřebuje pevnější ruku a umí odměnit, žádná C5 hydroactive to ale není.
Interiérom netromfli náhodou aj Teslu? Prístrojový štít, head-up display, tablet... K dokonalosti chýbajú už len tlačítka a šaltpáka.
Inak z určitého pohľadu sa v tom dá vidieť aj trochu prifúknutý Golf Variant.
Za mě je vítěz od B4 po B9 rozhodně generace B8.
http😐/uploads.vw-mms.de/…480_web_1600.jpg?…
http😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/4558920.jpg?…