Ten holobyt je až komický. A redakce minule jaksi dezinformovala o redukci motorizací. Jinak to srovnání výbav pro Hyu moc pozitivně nevychází, ale to platí už tak dvě generace, že nejlepší konkurent Fabie od Hyu je i30.
Nemyslím že základ typu holobyt je úplně komický. Ti zákazníci kterým tohle stačí evidentně jsou. Jen Škoda se na ně už dávno vykašlala. Ale nějaký děda co jezdil celý život ve Š105L, 135L, Felicii LX a teď potřebuje s něčím dožít.... Proč ne.
Dalším přínosem je samozřejmě ten PR tahák cena již od, co přiláká kupce aspoň do showroomu a pak už mu jen umně vysvětlí že při výhodném financování si může pořídit i dražší výbavu a základ nedává smysl...
1,0 tgdi 100k vo vybave family je ideal.... uz mas schopny motor... 6M.. kotuce aj vzadu... 16tky disky... vsetko v elektrike.... faceliftovany kusok sa chystam tiez pozriet.. kufor ma 352 l... razvor 2580mm ( cisla na urovni golfu 6 ) ... uz to nie je take to vyslovene male auto... len by som rad vedel ci to 1,0 tgdi ma nejake tie vylepsenia uz ... lebo v podstate je to uz takmer 10 rocny motor... co ma sice aj vyhody... je uz prevereny.... ale aj nejake tie nevyhody... moze byt uz voci novsej konkurencii pazravy a zastaraly
I20 v malej triede spolu s cliom a fabiou bude v trojke najlepsich... a udajne ma i20 aj vyborny komfort ... ale tu to kazdy vidi po svojom
Pokud máš konfekční postavu a budeš v tom jezdit jen ty, tak ti to třeba sedne jak to je.
EDIT: pokud to chápu správně, tak je tam výškově stavitelný volant... to mi přijde v b segmentu jako docela standard (a ani u vyšších výbav se o podélně stavitelném nic nepíše).
Ten základ se prodávat asi moc nebude, ale je to cena od, souhlas PR tahák.
Jako druhé auto a především do měst a okolí, na většinou krátké trasy, má výbornou 1,2 čtyřválec.Za mně vhodnější motorizace do těchto aut než oturbené přímovstřiky. Toto je velký důvod pro koupi i20.
Dalším přínosem je samozřejmě ten PR tahák cena již od, co přiláká kupce aspoň do showroomu a pak už mu jen umně vysvětlí že při výhodném financování si může pořídit i dražší výbavu a základ nedává smysl...
I20 v malej triede spolu s cliom a fabiou bude v trojke najlepsich... a udajne ma i20 aj vyborny komfort ... ale tu to kazdy vidi po svojom
Existuje docela pocetna skupina lidi, kteri chteji jednoduche auto.
Ale volant je o bezpecnosti.
Myslim.
EDIT: pokud to chápu správně, tak je tam výškově stavitelný volant... to mi přijde v b segmentu jako docela standard (a ani u vyšších výbav se o podélně stavitelném nic nepíše).
Jako druhé auto a především do měst a okolí, na většinou krátké trasy, má výbornou 1,2 čtyřválec.Za mně vhodnější motorizace do těchto aut než oturbené přímovstřiky. Toto je velký důvod pro koupi i20.