Není sice nejnovější, nabízí však solidní výbavu, prostornost i spotřebu za cenu, která je dnes bohužel spíš neobvyklá. Stejně jako snadnost jeho ovládání.
Budgetové cenou, nikoli nutně vším ostatním. Interiér už v době uvedení na trh byl velmi dobrý, stejně jako motory 1,33TCe (ty přišly až chvíli později, ale přeci) a i když je tady silně protidieslová nálada, nic to nemění na faktu, že ani montované motory 1.5 dci a 1.6dci již výrazné problémy nemívají (myslím technické), jenže to je taky minulost.
mě je to auto sympatické.... je až ostuda že 7 let starý model furt dostane 4,5*, protože vzledem ke stáří by už prostě neměl stíhat a bodovat leda tak cenou.... ale jak píšeš, je tak divná doba, že morální zastaralost tě pošle na špičku třídy ;-) Mnohem raději bych jezdil tímto Meganem než aktuálním Golfem, Octávií nebo třeba P308....
PS: redakce by v rámci testovacího bizáru mohla někde sehnat Fiat Tipo.... to bychom se možná taky divili jak toto v době svého vzniku sociální auto vyzrálo :-[]
Já měl tu čest Tipo zkusit, velmi se mi nelíbil interiér, proti kterému je Megane luxusní prémiovka, zvláště, pokud by si našel takovou tu verzi Tipa s hnědými plasty, to bylo něco (jeden rok bylo vystaveno v rámci Aut na Náplavce).
Zkoušel jsem pak 1.4Tjet, extra mne nenadchl, určitě bude stačit a Vaculík o něm mluví jako o naprosto perfektním a spolehlivém, takže to by mohlo být asi plus, jede to nějak tak normálně. Zajímavý byl hodně měkký až plavný podvozek, ale takovou tu francouzskou komofortní plavnost nečekej, tu už nemaj ani francouzi tak 20 let.
ja Tipo znam.... T-jet na dnesni pomery dost zere, ostatne uz ani v Tipu neni.... Mel jsem ho v jinem aute a trosku zlobil, asi karma za to ze vsude Italy propaguju :-) Tipo byla socka uz ve 2015, co teprv dnes.... ale bohuzel narozdil od Renaultu Fiat dnes za Tipo chce myslim celkem dost penez, takze toto velmi normalni a pouzitelne auto stejne smysl nedava.... :'-( pritom funkcne je to fakt napohodu....
Jo, zrovna jse mti to psal níže, mrknul jsem, že sice Tipo seženeš za 500 tisíc, ale má litrový tříválec a ten nový 96kw 1.5 turbo je znatelně dražší, skladovky začínaj na 640, což je už úroveň Leonu a blíží se tak autum jako Golf,Ofce, Corolla...
Mne to Tipo přišlo už tehdy strašně zastaralé a ošklivé v interiéru, přitom kdyby nevypadal tak zoufale jako asijské auto z přelomu tisíciletí (a nebo americké, tam byly tyhle divné plasty a tvary též), mohlo to být slušné auto... onehdá tu někdo psal, že 1.6JTD dává ORS TDI :D:D Jestli pak si pisatel vzpomene, chodí sem myslím pořád...
Váhou to určitě nebylo. Giulietta 1355kg Tipo 1380kg. Dna přepínačem to není. Upravuje pouze citlivost plynu. Koně nepřidá. Aspoň ne u t-jetu. U multiairu to bylo jinak. . .
hele já měl problém s odvětráním klikové skříně. Ucpávalo se to.... to není zásadní problém, blbý bylo že autorizák to nebyl schopný v záruce diagnostikovat.... pak auto prostě občas zničeho nic přestalo reagovat na plyn a to bylo fakt blbý.
T-Jet byl pro mě vždy nezajímavý, nejsem ochoten trpět o 2 litry vyšší spotřebu, než umí konkurence s trochu nižším výkonem. Teď tam dávají hybrid, kde už ta spolehlivost je otázkou a cena je jiný vesmír.
A čím se mám ohánět? Spritmonitor jsou reálné zkušenosti. Já nemám čas somrovat po showroomech vždy, když mě něco zaujme, aby mi to na týden půjčili. A spotřeba jednoho člověka mi máloco řekne o tom, za kolik budu jezdit já.
Proto se nemůžeš ohánět spritmonitorem jako protiargument nekomu, kdo to měl a uvádí to na pravou míru.
Až s tím budeš mít realne zkusenosti, tak piš o spotřebě. Pokud nesomruješ auta nebo nejsi v pozici, že by ti to půjčovali sami, případně se jinak k těm autům dostal, tak neházej za kolik dane auto jezdí v reálu, kdyz o tom nemáš vůbec tucha.
V jakém režimu jeli ti, co to dávají na spritmonitor? Co když to je většinou německé dalnicni tempo? Typicky argument na spotřebu 2.0tdi na spritmonitoru, že za tolik nejezdi běžné, protoze tam jsou prý údaje z převážně dalnicnich cest
Tak nějak logicky jsou na spritmonitoru lidé jezdící v různých režimech nebo aspoň různé trasy. Je to statistika jako každá jiná. Může tam být zkreslení autobahnem nebo naopak šetřílky. Neříkám, že to beru jako jediný reálný údaj, bývá tam spíš vyšší spotřeba, ale pořád je to průměr x reálných řidičů.
PS: když se podívám na svoje auto, to v meziměstském režimu konverguje k 6,2 litru. Spritmonitor říká o půl litru víc - což odpovídá tomu, že s ním lidi jezdí po městě, kde žere dost.
ano a každý motor má různou spotřebu v různém režimu. Některý ve městě o 100%, jiný jen o 30% atd. Takže srovnávat tvůj motor s jiným podle nárůstu spotřeby je taky nesmysl.
je to nějaká orientační hodnota, naprosto akceptuji. Ale ty to tu vyzdvihuješ jako bernou minci, že to tak prostě musí být. Ale stačí třeba u mého. Když pojedu do 110, mám spotřebu do 6l, když pojedu 130, mám tam 8l, když 140, tak mám 9,5, při 160 mám tam 13 a při 190 jsem na cca 21. No a nebo nejedu po dálnici a při rychlostech do 90 jsem kolem 4,5 a po Praze do 5,5. Takže když mám občas dálnici, držím se do 6,5 úplně v pohodě, ale kdo má víc dálnici, bude prostě kolem 7,5. A to je pak odkazů na spritmonitor, že to za 4,5 jezdit nemůže a jezdí to za 7,5, protože tam to tak je napsané. A to je úplně stejné jako tady u toho motoru. Tvrdíš, že má o 2l vyšší spotřebu, ota ti to vyvrátil a pořád si jedeš podle spritmonitoru své, i když vůbec netušíš, jakou má reálnou spotřebu v běžném mixu.
Já mu nevyvracím, že má o litr nižší spotřebu. :D Jen říkám, že si nemyslím, že bych ji určitě měl takovou i já, když s tím 50 nebo kolik lidí v dojčlandu jezdí za 8. Respektive, v režimu, v jakém jezdí on, by třeba špičkový přímovstřik mohl jet za 5,5 nebo méně.
"V jakém režimu jeli ti, co to dávají na spritmonitor?"
Pokud vím, tak každý řádek spritmonitoru obsahuje údaje:
jakej benzín
jaké gumy letní/zimní
kudy jel - dálnice, město, okreska
styl jízdy - úsporně, normálně, rychle
jestli s klimatizací nebo bez, případně nezávislé topení
jo a jak mám tam dát 20% dálnice 40% město a 40% meziměsto, nebo 40/50/10 atd. Když to je do 20 tak to nedávat, nebo jak to tam je. Každej si to dává individuálně a ve výsledku vůbec nevíš. Jelikož se tam jen vybírá, co se projelo, takže když bude 90/5/5 dám všechno nebo jen dálnici? dá to tak každý? nebo co když to bude 5/10/85, tak dám taky všechno nebo jen meziměsto? Jelikož tam je jen možnost 1/0, tak absolutně nemáš tušení v jakém režimu to jelo
Já lidem věřím, alespoň částečně se dá spoléhat na přirozenou inteligenci vkladatele i čtenáře. Proto jsem psal "nějak +/- objektivizovat". Pořád lepší mírně nepřesný než žádný údaj.
Tvých 90/5/5 - dám jen dálnici, 5/10/85 dám jen okresky, 20/40/40 dám město a okresky, 40/50/10 dám dálnici a město.
60/35/5 dám dálnici a město. 50/20/30 dám dálnici, město i okresky. Stejně s rychlostí.
ano ty jo, já jo, ale ostatní? Je to prostě jen arguemntování přesným součtěm nepřesných čísel proti konkrétní několikaleté zkušenosti s daným motorem. Takže naprosto nerelevnatní.
a třeba u toho 60/20/20 dáš vše a stejně tak 20/20/60 nebo 20/60/20, ale je to sakra rozdíl jestli jet 60% dálnice a nebo 20% dálnice. To se projeví, obzvlášť u benzinu nebo hybridu zásadně, u dieselu zase to město
a pak je to přesné počítání s nepřesnými čísly.
Zásadně nesouhlasím s "Takže naprosto nerelevnatní." ( Možná lépe irelevantní.)
60/20/20 - jen dálnice
20/20/60 - jen okresky
20/60/20 - jen město
Ale je to jedno, nehrotil bych tyto nepřesnosti, statistika každého auta má přece až desítky dalších řádků, které nemusí být zatížené až takovou nepřesností, že vyjmu v jednom konkrétním tankování 20% města 20% okresek a tím znepřesním spotřebu. Celkově spotřebu toho jednoho konkrétního auta poměrně přesně stanoví souhrn všech uvedených jednotlivých tankování. Rozhodně lépe, než bez jakéhokoliv údaje a i taková spotřeba by měla nějaký orientační význam. Jak ty říkáš relevanci.
Pokud tě však zajímá každá desetina litru každého konkrétního tankování a je pro tebe z jakéhokoliv důvodu důležitá, nezbývá nic jiného, než konkrétní auto podrobit rozsáhlému testu měření spotřeby laboratorním způsobem a přesnými měřidly ve všech režimech, teplotách a zatížení a možná se dvěma nebo třemi a stejnými auty, aby bylo možné případné odchylky nepřesností zprůměrovat. Ale skutečně to někdo potřebuje tak nutně vědět s takovou přesností?
Ale je fakt, že pak už nebudeš mít moc možnost do toho šťourat.
Z mého pohledu jsou data a údaje ze spritmonitoru pro potřeby diskuze na Auto.cz naprosto dostatečným zdrojem.
"50/20/30 dám dálnici, město i okresky."
"60/20/20 - jen dálnice"
jednou při 20% dáš daný typ provozu a jindy ne. A jsme přesně u toho.
Chceš používat selský rozum, ale hned sám ve 2 stejných případech zadáš různé výsledky.
tady nejde o šťourání, ale argumentování za kolik dané auto jezdí, když nevíš kde jezdí. Přesně jak jsem psal. Argumentovat spritmonitorem proti někomu, kdo několik let s daným motorem jezdil ve všech režimech a zpochybňovat spotřebu, je naprosto liché.
na tom sprit monitoru nevíme, jestli ta dálnice je 100% nebo 60% ( oboje bys zapsal stejně ). Ta se na spotřebě podepíše nejvíce.
Tak budeme tedy zbytečně pitvat jeden konkrétní řádek.
No nemyslím, že si odporuji. Předně to nejsou stejné případy. Při 60/20/20 je dálnice dominantnější. Proto 20% vyhodím. V případě 50/20/30 jsou hodnoty vyrovnanější, proto volím uvedení všech údajů, i 20%. Jen vysvětlení mého pohledu.
Ale ty víš kde jezdí. Tak trochu.
Ale vše ostatní dál platí. Jen jeden řádek, nutnost laboratorního měření, důležitost (pro tebe relevance) diskuze zde.....
Jde o šťourání. Zbytečné šťourání. Spritmonitor stačí pro zdejší diskuzi. Nebo máš lepší zdroj takových dat?
no jednou 20% počítáš, jindy ne. To je ten odpor. Prostě podle toho jak se ti chce a výsledek jsou nekonzistentní a nic neříkající čísla, jak ses snažil tvrdit na začátku. Tím končím, protože se motáme pořád v kruhu.
pro diskuzi stačí, ne pro argument, že daná spotřeba je jiná než má uživatel.
To je holt daň za nepřímý vstřik. Zase tě nečeká zakarbonované sání a ostatní problémy přímovstřiků. A můžeš si tam hodit LPG a najednou budeš mít i mnohem lepší cenu za km než u konkurence.
Bejvávala doba, kdy takovýhle kombík míval pod kapotou starší motory, které dávaly statečným úpravcům i kolem 350 - 400 kobyl, to už by mohlo ledajakou D3 potrápit :D
Tak tohle byly GT220tky o kterých mluvím, to nebyly uplně klasické kombíky, sice někdo tvrdí, že to bylo jen slabší RS, ale myslím, že z Dieppe nevyjížděly... a kdyby to byla pravda, tak Megane RS3 zatáčet umí velmi dobře a s ORS to moc srovnávat nejde.
Těch předokolek co umí dobře zatáčet moc není a bez samosvoru to funguje obvykle jen než se zatlačí ;-) A obecně spousta automobilek i ladí podvozky tak, aby auto bylo ještě neotáčivější s výmluvou na bezpečnost.
Určitě je, já primárně reagoval na ten výkon a občas na Renaultklubu se mihne nasteroidovaná GT220, jen škoda, že vizuálně ji taky ničí :D Jinak by to byl solidní sleeper... škoda, že M4 (čti Megane 4 :D) v kombíku nedostal taky tu 1.8TCe a veškeré peripetie a snahy o silný kombík vzdali snad po 3 letech s verzí 1.6 205, protože mne by takové auto asi zajímalo, když mi Ford zničil vešekeré naděje :D
Mne by zajímalo, jestli redakce s novým vedením nějak začne komunikovat s diskutéry a třeba sestoupí z "nebes" do diskuze, představí se, abychom vlastně věděli, co je to za lidi, bejvalo to tady trochu zvykem, že se občas redaktoři účastinili a hlavně brali zpětnou vazbu....
Vždyť bývý šéfredaktor ani neuznal za vhodné se rozloučit, a oznámit, že odchází. A od té doby zdejší redakce nekomunikuje pro jistoru vůbec... :-O:no:
Nedalo mi to a vypujčím si tuhle kouzelnou formulku, kterou autor testu VW Multivanu použil k označení vozu za 2 miliony :D
Zde mi příjde příkladnější. Poslední svého druhu, dříve hejtovaný Renault, nabízí ještě vlastně normální auto a i přes zdražení relativně dostupné rodinné kombi.
Z venku vypadá dle mne pořád skvěle, interiér už v době uvedení šel proti tendenci hnusných tvrdých (ale dle testů mnohem lepší a kvalitnějších) plastů a digitálních interiérů. Mne se na palubě Megana 4 líbilo. Není největší, nejluxusnější, ale vše tam nějak tak funguje jak má, i infotainment zvládne i většinou fungovat bez zamrzávání...
Já jezdil předfaceliftem, ale přímo v takové konfiguraci a auto jsem porovnával po Fokusu v STline, který osobně řadím na špičku mainstreamu (kompaktního samozřejmě) v jízdních vlastnostech a podvozku, takže proti tomu byl Megane horší. Podvozek má torzku, horší odhlučnění, řízení a řazení trochu méně přesné, než takové, jaké umí Ford a Honda (vše manualy). Motor 1,33TCe mne velmi překvapil, měl dost síly a s přehledem uveze takovou rodinu na nákup, na výlet, i na dovolenou. Odhlučnění prý bylo vylepšeno s faceliftem před pár lety, takže tady to asi bude také lepší.
Než se tady vyrojí notoričtí odpůrci značky, ti, kteří rozbili jeden kus, protože neumí řídit, nebo tady začne někdo srovnávat s elektroautem za dvojnásobek ceny, uvědomte si, že tohle je plnohodnotné kombi, které odveze 4 lidi, má 4válcový benzinový motor s naprosto dostatečnou dynamikou pro běžné cestování, slušnou výbavou, dle mne i pořád dobře vypadá a to vše seženete reálně jako skladovku něco přes 0,5 milionu..
moc konkurence už není... a Megane je bez adekvátního nástupce...
K poslednímu souvětí. To je asi to nejhorší. Prostě podobných aut moc není a za tuto cenu vůbec nevím, zda-li někdo.
Za cenu kolem půl milionu mi to přijde jako skvělá nabídka. To snad i H/K vychází dráž, o evropské konkurenci se ani nebavím. Focus o 200k dražší, Octa určitě to samé.
Megana TCE140 seženeš od 555-570-600 několik kousků.
Fokus za 570/600 skladový je, Titanium 92kw/našel jsem i mhev 114kw v této cenové - Ford opět nastřelil a teď zlevnuje, tohle dělá v cyklech roky, možná proto jde do háje
O4/Leon/Golf, vše o 100 tisíc výše - 1.5TSI 96 a 110 / 2.0TDI 85kw - pardon, Leon 96kw TSI je 640 + , ten je levnější
Corolla 1.8HSD taky 100 nahoru a to možná bude ještě ten předfacelift se slabším motorem, nově posílil a tipuji že i zdražil
I30 1.5TGDI jsou jako Megane skladovky, začínají kolem 550
Ceed 1.5TGDI je nejlevnější, nevim proč, ale ten je i pod 500 http://www.sauto.cz/…/cee-d/194855665
Mégane Grandtour je slušné , normálne , rodinné a aj pekné auto ale podľa mňa by mohli ísť s cenou za 7 ročný model ešte nižšie lebo kórejci s novšími modelmi sú o dosť lacnejší. Facelift mu pomohol / aj zadné svetlá sú teraz celé LED / ale aj pred FL to bolo pekné auto s kvalitnými materiálmi v interiéri . Ale pri dnešných cenách by mohol byť o 50-80 000 kč lacnejší ináč OK auto . https://www.sauto.cz/…t/leon/193281858 alebo https://www.sauto.cz/…/cee-d/189931629 .
Ona skladovka takovyho Meganu je ale levnější, než ten Leon, co si poslal, reálně jsou tak o těch 70 níže, mrkni na Sauto. Otázkou je, jeslti ten Leon je opravdu o tolik lepší, mne se líbí jak vypadá, bohužel jsem nezkoušel.
Ale to je zase s výkupem auta, jako měl Yaris ne ? Nicméně to je už hodně zajímavá cena, pokud někdo trochu připlatí, sice jsem ještě tu 1.8 po posílení nezkoušel, ale pro mne by to byl pádný důvod dát přednost Corolle před třeba Leonem,Octou či Golfem v této cenové.
Ale to je zase s výkupem auta, jako měl Yaris ne ? Nicméně to je už hodně zajímavá cena, pokud někdo trochu připlatí, sice jsem ještě tu 1.8 po posílení nezkoušel, ale pro mne by to byl pádný důvod dát přednost Corolle před třeba Leonem,Octou či Golfem v této cenové.
já prostě chci test Fiatu Tipo :-[] Jinak naprosto souhlasím.... v době jeho představení bych o Megana nezavadil, dnes bych ho určitě zvážil.... tak jsme to dopracovali.... ;-\
já to mám v CNG.... tiché, jakžtakž to jede, provozní náklady naprosto směšné, víceprvek vzadu takže pohodlné.... zcela bez výhrad. Dávám to pryč po 270tkm a nemělo to vůbec žádné problémy.... Jen to má chycené páté dveře korozí :-) jinak ale neskutečný dělník....
Hele mělo, a to byla trakce na sněhu do kopce - lehký předek, těžký zadek ;-) Jinak pohoda, hlavně plnou bandu na benzin 50l + 15kg CNG. Najel jsem s ní 180tis km a půlku Evropy (nejdál v Tallinu), viz moje recenze ;-) Nejvyšší kombinovaný dojezd jsem viděl 1180km. Spolehlivé auto a kdyby se o mě otřel zezadu jeden taxikář, nebylo mimo servisky neplánovaně v servisu :yes:
Ked priama konkurencia mizne pred ocami alebo zmeni citelne cenovu hladinu tak razom je aj x rocny megane opat skvela volba v danom segmente ... a na tomto sikovnom principe ( nic dobre netreba menit ) dnes nefunguje len megane... dari sa vdaka nemu aj space staru ... ci mustangu ... alebo ypsilonke na domacom talianskom trhu
Inak k tomu meganu... auto asi fajn... ale na zadnych sedackach ma aj o cislo mensia i20 viac miesta... ale ako kombik 2 dospeli plus vzadu len deti to moze fungovat :yes:
Zkoušel jsem skoro všechnu konkurenci a odhlučnění je po FL zcela v pohodě. Navíc dle mě je TCe 140 bezkonkurenční - dobrý výkon, výborná spotřeba. Jediné. co mi chybí jsou el. 5. dveře. Ty začali dávat až později.
kdo chce klasický kombík se čtyřválcem s cenou do 600k
tak už mu zbývá jen Megane, Ceed a i30. Vše ostatní je buď za šílenou cenu nebo jsou to tříválce (nebo obojí). Myslím, že všechny tři jsou solidní auta a záleží jen na osobních preferencích. Doufejme, že Renault podrží tento Megane co nejdéle, aby byla alespoň malá možnost výběru.
Re: kdo chce klasický kombík se čtyřválcem s cenou do 600k
Ono aj scala nema daleko ku kombiku.... z bocneho profilu mi dokonca pride viac kombik ako hatch ale chapem... proste je to papierovo hatch... ale mat to tak este o 10cm dlhsi zadny previs tak to uz hatchom neokecaju....
Za 600 litrov radsej scala 1,5tsi... ako megane... tu nie je o com...
Predok uz velmi zostarol .... zadok je stale ok.... interier tiez celkom ok... za dane peniaze urcite super este taketo auto posluzi... tu v tomto segmente nepotrebuje este kazdy golfa gti... prave naopak... stale tu dominuju relativne dostupne znacky a tie zakladnejsie motory ... kia hyundai ( 1,0tgdi ) skoda,seat ( 1,0tsi ) focus ( 1,0ecoboost ) a pod ....
Obligátna floskula o tom, ako sa posadil za seba so svojimi 183 cm...hm, Megane je jednoducho vnútri vzadu stiesnený, kufor je malý. Uvažoval som nad ním, ale pre toto som ho nevzal. Mimochodom, v Toyote Corolla som vzadu opieral hlavu o strop, a to poriadne. bol som prekvapený, ako málo je tam miesta. Áno, mám 190 cm. Áno, teraz tú o tom, že však kedy budem sedieť vzadu...Ale 1. sedím pohodlne vpredu, nechcem sa obmedzovať vždy keď niekoho veziem 2. už len taká manipulácia s autosedačkou, nebodaj dvoma. Alebo 12-ročný syn, ktorý sa za dva roky vyhúkne tak, že sa dozadu ani nezmestí. Kúpil som napokon Talisman, a aj tam vzhľadom na "kreslá" Initiale Paris nie je až tak veľa miesta. Dokonca musím manipulovať s operadlom, aby som tam dostal ako potrebujem, a to sa bavíme o vajíčku. Suma sumárum: ak už testujem kombi nižšej strednej triedy, mal by som jeho priestorové vlastnosti objektívne, komparatívne zhodnotiť.
Já bych třeba chtěl, aby autocézet alespoň jednou za rok nezkurwilo tabulku za testem.
Ještě nikdy!!!! nebyla správně.
Takže objektivně si to musí jít člověk zase zjistit sám.
Trapné, ubohé.
Mám Renault Megane Classic r.v. 2001 a nemůžu si stěžovat, právě jsem se vrátil z Chorvatska, 2.000 km, spotřeba 5,6, myslím, že dobré. Jen je to již hlučné. Nejlepší byla jizda po dálnici z kopce bez rychlosti, 140 km/h a auto svištělo, jakmile jsem dal pětku, tak to bylo hodně hlučné.
Teď se dívám po Kia Ceed SW a dle recenzí je tam také dost hluku, tak jen aby to nebylo srovnatelné s mým Renaultem.
Čemu dát přednost? Ceed nebo Megane?
Ale i po faceliftu odhlucneni nic extra, jezdil sem Proceedem GT, coz je nejdrazsi specifikace a i tak… ja bych vzal asi radsi Megana, pokud nemas vice na GTckogoje ceed se silnejsim motorem
https://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html
zřejmě tam není Proceed GT kterým si jel.Je tam GT s 70,7dB při 140km/h. A neřekl bych že hlučností jsou Kie horší, než jiné značky v srovnatelných cenách.
Nejsou tam asi nejnovější modely.
Taky je asi otázka, co tam bylo za pneumatiky ;-) Já koupil i30 Fastback a byly na něm Nexeny (děs), dal jsem na něj Fuldy Sportcontrol 2 a rozdíl obrovský, nebe a dudy :yes:
Tak na tohle nedokážu odpovědět, byla to předváděčka, určitě to taky má vliv, ale hluk od pneu a hluk od podvozku, kamínku a tak a od větru, to je jiné a poznáš to :) Zvláště, když máš srovnání s autem, které je v těchto věcech lépe utlumené
Ja skôr Ceed a myslím že pri porovnateľnej výbave bude aj o trochu lacnejší . Predsa je to novší model s multilinkom a aj silnejším motorom a aj vnútorný priestor hlavne vzadu bude o trochu väčší . Treba si ich vyskúšať a prajem šťastný výber .
Dost by mne zajímalo, jak to vlastně jezdí, o korejských kilowatech se tu psávalo s despektem,osobně Ceeda znám jen s motorem verze GT, ten je určitě živější, než TCE140, taky aby ne, když má o 60 koní víc...
Mám Ceeda 1. gen a už tehdy se hrozně psalo, že je tam velký hluk od kol. Realita je ta, že záleží, jaké jsou na něm pneumatiky. Originál Micheliny byly hrozně hlučné (hlavně na hrubém asfaltu), Fuldy, zimní Goodyeary v pohodě.
Tahle generace Meganu se mi vždycky líbila a pokaždé jsem se za tím autem ohlédl.
Ale přišlo mi prostě trošku low, trošku nedotažený, trošku slabý, trošku malý, trošku málo hogo-fogo...
Jenže když se podívám co dneska sjíždí z linek za zpraseniny a kolik za to chtějí, tak je tohle malý zázrak a skvělý kup.
Nemá sice všechno top, ale jako celek působí parádně a přívětivě a hlavně normálně.