Veterán
Zpět na článek
Tyto škodovky jsou opravdové sběratelské unikáty. Ale vůbec na to nevypadají
16 komentářů
Stejsn
4
Chce to porozumět psanému textu. Tohle si dneska nikdo nekupuje na běžné ježdění, ale myslel jsem, že to článek specifikuje docela polopaticky. Asi ne dostatečně.
Přejít do diskuze
Mr.Murphy
clanek pise o sberatelskych unikatech.... to je naprosty nesmysl. Jsou to nezajimave, byt raritni auta. Nikdy zadnou sberatelskou hodnotu mit nebudou.
Mr.Murphy
.... leda pro fanoušky bizáru.... ty auta jsou naprosto k ničemu, pro srandu za pár desítek tisíc proč ne, ale jinak prostě o ničem....
Ale na článek jsem klikl, takže účel asi splnil....
Ale na článek jsem klikl, takže účel asi splnil....
Mikesus
Pak že auta zdražujou.
Fabia za 500tis v roce 2001 s 85kw, 0-100 za 10.3s, se švihadlama vzadu a další kopa chybějící výbavy.
Prumerna mzda 14tis, dnes 36tis. No to přesně dneska by někdo za to dal že?
Fabia za 500tis v roce 2001 s 85kw, 0-100 za 10.3s, se švihadlama vzadu a další kopa chybějící výbavy.
Prumerna mzda 14tis, dnes 36tis. No to přesně dneska by někdo za to dal že?
rohor
Konečně jsem si uvědomil, co mě tak irituje na moderně komunistické frázi "porozumět psanému textu". Jaký například nějaký nepsaný text znáš?
Th0r
Raritou je auto jako takovy.a ne jakej ma motor, barvu, vybavu,.... 😅 nejvetsi raritou je pak lahvove zelena octavie s okrovym interierem a kozenejma zidlema. Ta bude jen jedna. Tvl to je logika 😅
Barry Lyndon
Text může být například i odříkávaný. Takový se pak konzumuje z pozice posluchače a nikoliv čtenáře... 😁
Mikesus
a taky máš mnohem větší platy. Takže pořád jsou auta levnější než předtím a nezdražují
Anonym
Ono je ti dáno tím, že se na to díváš optikou české měny. V roce 2001 byla koruna velmi slabá, Euro stálo 34 Kč, dnes jen 24 Kč.
Když se na to podíváme z hlediska stabilnější měny, tzn. ceny v Německu v EUR. V roce 2001 základní verze cca 10 000 EUR, vrcholná verze s dvoulitrem cca 15 000 EUR. Dnes základní verze Fabie cca 18 000 EUR, vrcholná s 1.5 TSI cca 26 000 EUR až 28 000 EUR.
Když se na to podíváme z hlediska stabilnější měny, tzn. ceny v Německu v EUR. V roce 2001 základní verze cca 10 000 EUR, vrcholná verze s dvoulitrem cca 15 000 EUR. Dnes základní verze Fabie cca 18 000 EUR, vrcholná s 1.5 TSI cca 26 000 EUR až 28 000 EUR.
3_diamanty
Bratranec mal kedysi striebornu fabiu sedan 1,2htp 47 kw ... ucel splnila ... ale zeby to dnes bola nejaka vzacnost ... leda pre par kutilov... pre zbytok je to uz proste v dnesnej dobe nekupitelna starina... v dobrom
A co taka zlta felicia fun... 1,6tka... pride mi "vzacnejsia" ako akakolvek fabia sedan
A co taka zlta felicia fun... 1,6tka... pride mi "vzacnejsia" ako akakolvek fabia sedan
Ozzman
víc kilowat - lepší auto 😁 No dobře, ta jednapětka je asi ekvivalent s ohledem na tedy dost mizernou dynamiku "sportovní" Fabie
Ozzman
víc kilowat - lepší auto 😁 No dobře, ta jednapětka je asi ekvivalent s ohledem na tedy dost mizernou dynamiku "sportovní" Fabie
Mikesus
Ja tam nevidím nic levnějšího. Jen dali výkonnější motor, trochu výbavy a dost bylo potřeba ještě připlatit. Porad jsme na půl mega.
Dnes 1.5tsi 110kw, stejná dynamika a 539900. Kde je to zdražení?
Dnes 1.5tsi 110kw, stejná dynamika a 539900. Kde je to zdražení?
Ozzman
To jsou ty ekonomické cykly, v 2010 jsem dohledal, že za 499 (514 kombi) začínala Fabia RS TSI 132kw s DSG.... jo, dnes víme, že to byl velký kamarád servisu, ale to nic nemění na tom, že to byla vrcholná motorizace 😊