Veterán
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTyto škodovky jsou opravdové sběratelské unikáty. Ale vůbec na to nevypadají
16 komentářů
Th0r
Raritou je auto jako takovy.a ne jakej ma motor, barvu, vybavu,.... 😅 nejvetsi raritou je pak lahvove zelena octavie s okrovym interierem a kozenejma zidlema. Ta bude jen jedna. Tvl to je logika 😅
Mikesus
Pak že auta zdražujou.
Fabia za 500tis v roce 2001 s 85kw, 0-100 za 10.3s, se švihadlama vzadu a další kopa chybějící výbavy.
Prumerna mzda 14tis, dnes 36tis. No to přesně dneska by někdo za to dal že?
Fabia za 500tis v roce 2001 s 85kw, 0-100 za 10.3s, se švihadlama vzadu a další kopa chybějící výbavy.
Prumerna mzda 14tis, dnes 36tis. No to přesně dneska by někdo za to dal že?
To jsou ty ekonomické cykly, v 2010 jsem dohledal, že za 499 (514 kombi) začínala Fabia RS TSI 132kw s DSG.... jo, dnes víme, že to byl velký kamarád servisu, ale to nic nemění na tom, že to byla vrcholná motorizace 😊
Ja tam nevidím nic levnějšího. Jen dali výkonnější motor, trochu výbavy a dost bylo potřeba ještě připlatit. Porad jsme na půl mega.
Dnes 1.5tsi 110kw, stejná dynamika a 539900. Kde je to zdražení?
Dnes 1.5tsi 110kw, stejná dynamika a 539900. Kde je to zdražení?
Ono je ti dáno tím, že se na to díváš optikou české měny. V roce 2001 byla koruna velmi slabá, Euro stálo 34 Kč, dnes jen 24 Kč.
Když se na to podíváme z hlediska stabilnější měny, tzn. ceny v Německu v EUR. V roce 2001 základní verze cca 10 000 EUR, vrcholná verze s dvoulitrem cca 15 000 EUR. Dnes základní verze Fabie cca 18 000 EUR, vrcholná s 1.5 TSI cca 26 000 EUR až 28 000 EUR.
Když se na to podíváme z hlediska stabilnější měny, tzn. ceny v Německu v EUR. V roce 2001 základní verze cca 10 000 EUR, vrcholná verze s dvoulitrem cca 15 000 EUR. Dnes základní verze Fabie cca 18 000 EUR, vrcholná s 1.5 TSI cca 26 000 EUR až 28 000 EUR.
Ale na článek jsem klikl, takže účel asi splnil....
No tak máme psaný a nepsaný text. 😒]
A co taka zlta felicia fun... 1,6tka... pride mi "vzacnejsia" ako akakolvek fabia sedan