Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
adamzprahy
2
Snad je to také dobrá zpráva pro další modely a Mercedes vystřízlivěl z pohádky o R4 PHEV…je to tady krásně vidět v udávaném maximálním výkonu, víceméně top model značky AMG-GT s V8 577 koní vs C63 s R4 PHEV 630 koní…
webpaja
2024 Mercedes-AMG GT specs
Mercedes-AMG GT 63 Mercedes-AMG GT 55
Torque 590lb ft @ 2500-5000rpm 516lb ft @ 2250-4500rpm
Weight 1970kg 1970kg
To má snad ještě skrytý elektropohon. Dvě tuny...
I Maserati Granturismo má v benzínových verzích lehce pod 1,8t. Skoro dva metráky rozdílu oproti AMG. O nahánění 911 nemůže být ani řeč, z AMG GT se stalo opravdové GT už žádný sporťák.
Btw: Carrera ty čtyři uveze také.
Mercedes-AMG GT 63 Mercedes-AMG GT 55
Torque 590lb ft @ 2500-5000rpm 516lb ft @ 2250-4500rpm
Weight 1970kg 1970kg
To má snad ještě skrytý elektropohon. Dvě tuny...
I Maserati Granturismo má v benzínových verzích lehce pod 1,8t. Skoro dva metráky rozdílu oproti AMG. O nahánění 911 nemůže být ani řeč, z AMG GT se stalo opravdové GT už žádný sporťák.
Btw: Carrera ty čtyři uveze také.
On je to spíš konkurent 911 v tom smyslu, že se ta auta podobně používají. Dneska je většina 911 v automatu a v posl. generacích je to auto použitelné i na dlouhé cesty, takže ona ta 911 taky dost z gétéovatěla. A na skutečně sportovní, resp. okruhové verze devětsetjedenáctky nemělo AMG GT stejně pořádnou odpověď, prostě GT3 je na okruhu auto, kterému se v sérii nic nevyrovná.
A pak je tu ještě druhá strana mince, a to ukončení výroby S kupé. Takže nová gen. AMG GT se musela trochu rozkročit, přidání nouzových sedaček, větší kufr, víc komfortu (není tak tvrdé), motory se zaměřením na krouťák, to by ty sportovněji založené jezdce předchozího S kupé, což je auto, které jezdí výrazně sportovněji než esko v sedanu, mohlo zaujmout. Ale to spekuluju, každopádně je nové AMG GT určitě krok od sport auta ke skutečnému GT, jak říkáš.
A pak je tu ještě druhá strana mince, a to ukončení výroby S kupé. Takže nová gen. AMG GT se musela trochu rozkročit, přidání nouzových sedaček, větší kufr, víc komfortu (není tak tvrdé), motory se zaměřením na krouťák, to by ty sportovněji založené jezdce předchozího S kupé, což je auto, které jezdí výrazně sportovněji než esko v sedanu, mohlo zaujmout. Ale to spekuluju, každopádně je nové AMG GT určitě krok od sport auta ke skutečnému GT, jak říkáš.
Všechno bych pochopil, jen ne ten brutální nárůst hmotnosti. AMG GT je drahé jako čert a očekával bych, že bude v souvislosti s tím i lehčí než co předvedli.
Je to hodně, bez debaty, 300 kg rozdíl oproti předchozí gen., necelých 100 kg může být awd, pár desítek kg zadní sedačky, zbytek je divný, snad tlumící materiály, jinak to moc nedává smysl. Nakonec stejně záleží na tom, jak to bude jezdit, každopádně se mi to líbí výrazně víc, než předchozí generace. 😉
Taky to může být korekce emisí CO2 na váhu auta 😄
Tak to by už bol další level oj€báfky samých seba na emisiách 😆, už teraz to je fraška.
Inak auto je vcelku aj krásne a v rámci možností praktické. Spolu s “eSkom” asi najkrajší Merkeles.
Inak auto je vcelku aj krásne a v rámci možností praktické. Spolu s “eSkom” asi najkrajší Merkeles.
Uplna blbost, do zadu sa samozrejme okrem tepse s kolacom nic a nikto nezmesti. Mali si to nechat na 4d verziu ak bude
Petr Argonauti
Tak moje Panamera Turbo je stejně těžká, ale výkonnější a asi i prostornější, s větším kufrem kam dám v pohodě kočárek a má i tažné. 😉 Vzduchový podvozek s měnitelnou světlou výškou. Do rychlosti 50km/h z toho uděláte skoro SUV jak to jde zvednout.
Je to naprosto úžasné auto.
Je to naprosto úžasné auto.