Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
brano bleha
Súdruhovia za čo? Za extrémnu cenu, spotrebu, tvrdý podvozok aj komforte, blbý infotain.?
Máš pravdu. Tohle na 5* prostě není.
Ono koukat na ně zde na ACZ (bohužel) nemá žádný smysl.
Ono koukat na ně zde na ACZ (bohužel) nemá žádný smysl.
5* je uplny vtip.... ale tak co, nedavno tady dostal 4,5* cinsky EV kteremu spatne fungovala klima a mel hrozny infotaiment.... pohoda.... patrne i Trabant by tady dosta 3*....
Lebo cupra... a pritom novy tigi bude lepsi a lacnejsi... a za mna vsadim sa ze aj krajsi... alebo ked uz tak zobrat topku tonale s 206kw za take prachy
Ale cupra nie je o value for many ... proste si to kupia len ti co ju chcu... idu stylom DS... kde je tiez mainstreamovy produkt zabaleny do premioveho obalu ( najlepsie este s nejakou nestandardnou farbou kasne ) a za premiovu cenu... a nikto to tiez neriesi ... lebo... lebo DS... a tu mas pre zmenu lebo cupra... ono za 2 melony je defakto uz touareg... ale ok... opat sa vratim k tomu lebo cupra...
Ale cupra nie je o value for many ... proste si to kupia len ti co ju chcu... idu stylom DS... kde je tiez mainstreamovy produkt zabaleny do premioveho obalu ( najlepsie este s nejakou nestandardnou farbou kasne ) a za premiovu cenu... a nikto to tiez neriesi ... lebo... lebo DS... a tu mas pre zmenu lebo cupra... ono za 2 melony je defakto uz touareg... ale ok... opat sa vratim k tomu lebo cupra...
Avantime
Pamätám sa, ako nám klient hovoril, že Slovensko najprv nedostane žiadne VZ5 lebo je o to na západe veľký záujem. Potom sa to zmenilo a prišla prvá várka, ktorá sa predala, medzitým sa uvoľnila druhá várka a potom aj tretia. A už to nevedia predať, na západe už dávnejšie nie, inak by sem neponúkli toľko kusov. 😊
Presne ako píšeš, napr. na mobile de je 428 (!) Formentorov VZ5; to nesvedčí zrovna o nedostatkovom tovare. Naviac ceny sú tam nižšie než cenníkové (od 50t eur), to len potvrdzuje, že sa to moc za plnú cenu nekupuje a treba dávať zľavy. Takže kecy o investícii za 80000 eur, ktorá si udrží hodnotu, sú hrubo mimo.
Inak osobne proti Formentorovi nemám výhrady, naopak bol by to asi prvý crossover, o ktorom by som uvažoval a práve R5 je pre mňa najväčším lákadlom. Otázka skôr stojí, prečo kupovať znížený pritvrdený crossover s R5, keď je tu hotheč RS3.
Inak osobne proti Formentorovi nemám výhrady, naopak bol by to asi prvý crossover, o ktorom by som uvažoval a práve R5 je pre mňa najväčším lákadlom. Otázka skôr stojí, prečo kupovať znížený pritvrdený crossover s R5, keď je tu hotheč RS3.
Vyssi podvozek je prijemny, neni nutne se bat obrubniku, hrbolu, prudkych najezdu, retarderu... Zaroven SUV/crossover bude asi vzdycky pusobit dospeleji nez hatchback.
obrubniky s pneumatikami 235/35 budou uplna lahudka :yes:
ProchyTom
Zijeme v dobe kdy seat stoji dva mega. Slusne v pejči 😂
Pockaj este na prichod euro 7 za 2 roky... ked uz aj fabia s mpi pod 20 tisic eur nebude a napriek tomu to aj tak bude stale jedno z najlacnejsich aut na trhu... kto chce usetrit tisicky eur tomu odporucam dovtedy stihnut este kupit auto s euro 6.... sam mam v tomto tiez fofry... ale stiham to ... :yes:
Jinak teda osobně nechápu proč chce někdo nadupaný crossover na tuhém podvozku a brutálně nízkoprofilových pneu, ale tak evidentně takoví lidé jsou.... Každé zboží má svého kupce, i takové auto (navíc s deb*lním infotaimentem).
Jakožto majitel podobně velkého SUV (akorát že za tři by se nekoupilo testované auto - tedy dnes už asi ano) tvrdím, že od SUV čekám něco jiného než raketu. Pohodlí, nadhled, pohodu a nějakou výkonovou rezervu na svižné předjetí/projetí se po zakroucené okresce.
Na blbnutí jsou tu jiná auta, za 2 mega určitě.
Můj názor, ač si umím představit, že se do toho někdo zblázní a chce to.
Druhá vec je tá nezmyselná cena, za 2 mega (cca. 82000 eur) je to nonsens, za to chcem Porsche (Macan) a nie preznačkovaný Seat. Ale ako píšem nižšie, v Nemecku tie ceny sú reálne oveľa nižšie. A kúpiť päťvalec za povedzme 52t eur, to už je iná pesnička: https😐/suchen.mobile.de/…euge/search.html?…
Díky za odkaz :yes:
Za 50 to sakra dává smysl!