Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Audi RS 5 Sportback competition plus – Stavitelný podvozek otevírá nový svět
13 komentářů
Виталий Соколов
Ahoj!
Chtěl bych poděkovat autorovi za skvělý materiál a zároveň ho upozornit na některé chyby, kterých se v prezentaci dopustil, pravděpodobně z nedopatření nebo ze zvyku.
Budu stručný. Motor zobrazený zde na fotografii je buď AUDI CWGD nebo AUDI DLZA. A ten druhý je mírný hybrid. Respektovaný autor však při horlivém obdivování nebo dělání reklamy tomuto motoru nepovažoval za možné říci, že je tento motor SUPER drahý v procesu údržby, a to jak z hlediska financí, tak z hlediska jeho konstrukce a potřebného spotřebního materiálu. Nemluvě o tom, že tento motor má PŘÍMÉ vstřikování, což znamená velmi citelné problémy s čištěním sacích ventilů od karbonových usazenin. A pokud ještě zmíníme, že jeho turbodmychadlo je umístěno v kolapsu bloku a horká strana je dovnitř, pak se domnívám, že závěr ohledně tohoto motoru se zdá naznačovat! Takhle.
Chtěl bych poděkovat autorovi za skvělý materiál a zároveň ho upozornit na některé chyby, kterých se v prezentaci dopustil, pravděpodobně z nedopatření nebo ze zvyku.
Budu stručný. Motor zobrazený zde na fotografii je buď AUDI CWGD nebo AUDI DLZA. A ten druhý je mírný hybrid. Respektovaný autor však při horlivém obdivování nebo dělání reklamy tomuto motoru nepovažoval za možné říci, že je tento motor SUPER drahý v procesu údržby, a to jak z hlediska financí, tak z hlediska jeho konstrukce a potřebného spotřebního materiálu. Nemluvě o tom, že tento motor má PŘÍMÉ vstřikování, což znamená velmi citelné problémy s čištěním sacích ventilů od karbonových usazenin. A pokud ještě zmíníme, že jeho turbodmychadlo je umístěno v kolapsu bloku a horká strana je dovnitř, pak se domnívám, že závěr ohledně tohoto motoru se zdá naznačovat! Takhle.
Виталий Соколов
Příspěvek podléhá schvalování.
Ono tekéto limitky s nastaviteľným podvozkom robieva(l) Ford pre modely ST (naposledy Focus ST), už tam som si hovoril, že to asi veľa ľudí nevyužije, ale myslím, že oproti majiteľom Audi to pri Forde bude podstatne väčšie percento.
Tenhle test je tak obecný, až běda.
Na druhé straně to taky vypovídá o tom, proč je v podobném autě mechanicky stavitelný podvozek úplná pitomost. Nikdo to nevyužije, jednak to auto není žádný okruhový speciál, aby mělo smysl nastavovat podvozek pro konkrétní trať, jednak to nikdo neumí. RS5 je silniční stíhačka, má mít podvozek naladěný výrobcem, v době adapt. tlumičů s možností přitvrzení, jinými slovy to, co RS5 normálně nabízí, tenhle kompetišnplus podvozek s klíči v kufru je jen mimo cíl střílející marketing.
I nová GT3 RS má nastavitelný podvozek elektronicky, ne mechanicky. V téhle době se podle Porsche nechce válet pod autem ani majitel okruhové hračky. A já to chápu. Sundat kola, přenastavit, vyjet na další kolo, zjistit rozdíly a opět sundat kola… koho by to bavilo. U GT3 RS je to pár kliků kolečkem a rozdíly (patrně) budou cítit hned.