Na tuzemský trh dorazil vlajkonoš čínské snahy o dobytí evropského trhu levnými a přesto mimořádně schopnými elektromobily. Nové MG4 Electric zastupuje tuto ambici s přehledem.
Vyloženě laciné to není, ale pokud chceš ekvivalent klasického Golfu v elektrice, tak tohle je asi nejlevnější cesta, ne?
PS: cena testované sestavy 0, co bys chtěl? ;-)
V diskusiách sa objavujú príspevky ľudí, ktorí by elektrické auto nechceli ani zadarmo. Ak sa tu nachádza nejaký borec, ktorému ho niekto z Bruselu nanútil a nevie čo s ním, milerád mu ho vymením za spaľovák, mám ich pár zbytočných pred barákom, môže si vybrať.
Skvělá aerodynamika, to znamená co? Já našel Cx 0,27 - 0,278... a to žádná hitparáda není...
Jinak ale proč ne, normální auto za celkem normální cenu... akorát holt z Číny.
Motor je podle textu uložen mezi koly zadní nápravy, očekávám, že to bude zadokolka, ale v textu to nezaznělo. Nevíš?
Každopádně je to celkem slušný prut na evropské automobilky. Za podobné peníze se podobně velké EV z EU nekoupí.
Nojo, hele, v dnešní době... u kterýho auta jsi se vším spokojenej (a kolik stojí)? Pokud to bude jen o tom se naučit, že máš nastavit +4°C oproti tomu na co jsi zvyklý... tak to nebude takovej boj. Navíc je šance, že to třeba časem spraví nějaký SW update.
Já tu myšlenku autora chápu... prostě ten základ auta je ok, pohon + podvozek... a jen nějaké ty věci okolo mají mouchy (což mají i u jiných značek).
PS: Soused si nedávno přivezl "na zkoušku" elektrickou Mokku, operák na půl roku za celkem fajn podmínek... no ale moc nadšený teda není, osobně bych řekl, že je tohle MG lepší auto
.... chapu dobre ze klima blbe funguje a strasne spatne se nastavuje? a ze kazda prace s infotaimentem znamena dlouhe odvedeni pozornosti a tim padem nebezpeci pro posadku a ostatni? jako sorry, ale takove auto by 4* dostat nemelo. to jsou prece naprosto zásadní faily.... do takoveho auta bych rodinu ani zamestnance neposadil.
Jinak teda chvalim spotrebu, prostor i to, ze proste udelali hatchback, coz je pro levne a efektivni auto nejlepsi kastle. Cenovka je taky super....
Mam z toho smisene pocity, cinske auto kupovat fakt nechci, na druhou stranu ostatni vyrobci by si konecne meli vytahnout hlavi z prde*i a zacit ty EV nabizet za normalni ceny. Takze jako zdvizeny varovny prst pro ne tohle auto vitam....
Měl přijít nějaký kompaktní kombík od MG... to by zase zajímalo mě... a zatím je to kategorie, kterou všichni výrobci EV okázale ignorují, i když ještě nedávno se říkalo, jak je pro C/D segment kombík zásadní.
Vzdyt existuje ne ? Ja jsem nejake takove MG videl v garazich v Novych Butovicich. Bylo to tak velikostne Golf kombi, docela hezké a zrazilo mne , co je to za auto.
Tři jsou dealerská auta - Auto Koutek Liberec, Autocentrum Novotný Louny a AUTO CARDION Brno, zbylé čtyři kusy zaregistrovali fyzické osoby nepodnikající z K.Varů, Prahy, Rychnova nad Kněžnou a Jihlavy.
Mne sa paci to nove mensie suv ZS... a ze ich uz vidim u nas hodne ( predajca v KE ich u nas ma spolu s mitsu pod jednou strechou takze ich mam kusok uz omaknute ) ... urcite castejsie ako nejaku podobne velku Q2 od audi ... alebo tu plastovu krasavicu CX3 od mazdy ... celkovo v eu sa MG derie uz pekne hore... predaje v eu ma uz lepsie ako dlhodobo etablovane suzuki .. a to uz nebude o nahode ... drzim MG palce... jeho sikovnemu portfoliu sa ani neda nefandit... hodne mi MG v tomto pripomina korejcov spred 15 rokov ako sa oni takto tiez pekne v eu drali nahor kym bezradna skostnatela konkurencia od niektorych znaciek sa len prizerala... ale dobre nam tak.... MG :yes:
Přesně! Pokud budou jen využívat evropské mozky a otrocky levnou pracovní sílu, tak Čínu bojkotovat. Až budou vyrábět v EU jako Korejci, tak od bojkotu upustit. Tečka!
Někdo chtěl koupit fabriku od Fordu?
Samozřejmě je lepší mít silný evropský autoprůmysl s vlastníma značkama... ale kolik procent třeba Mercedesu patří arabským šejkům taky člověk úplně nesleduje.¨
Radost z BYD nemám, ale úplně tragicky to taky nevidím... svět holt není festival splněných přání :-)
Ty už se tu neprodávaj, slovutná EU zakázala všekerý dovoz z Ruska mimo autoabusy a speciály. Takže ty 1-2 ks co jsou ještě v tabulkách sou bud speciály nebo neprodaný auta z lonska který se stěhujou po celý EU tak, aby se prodali tam, kde to někdo chce.
Jinak MG není šedý dovoz, ale má oficiální dealery.
O zbytku nehodlám diskutovat, sou to žvásty a nesmysly
Pojd diskutovat o tom, jak Chevrolet s 2 dealery porazil v červenci Jaguar a Alfu romeo. To se ti nechce vid :-)
protože je to vyrobený z recyklovaný PET flašky a narýsoval to lojzík za pomoci pravítka a úhelníku. Se smyslem pro fantazii 0 . Hlavně že to má tablet :-)
Vzadu je malo miesta na hlavu. Vzadu nie je stredová opierka.
Vpredu na mieste vodiča stredová konzola tlači práve koleno.
Predná stredová opierka nie je ani pozdĺžne ani výškovo nastaviteľná.
K tomu zdá sa nepoužiteľný infotaimemt. Adaptívny tempomat a láme assist je základ pre jazdí v meste a v pomalej premávke v zápchach. Ak to nefunguje, je to pre ev zásadne obmedzenie.
Jel jsem MG5 (kombík od MG4 jestli se nepletu) a ID3 je podle mě lepší úplně ve všem. Interiér není ani v jednom bůhvíco. Ale podvozek, odhlučnění a právě třeba i ten prostor taky nic moc. Má to hrozně vysoko podlahu, takže tam nastupuješ jak do SUV. Cena bohužel odpovídá kvalitě.
Muze byt, ze je ID3 vymazlenejsi. To ale neni dulezity. Dulezita je prave ta cena, ktera je o cca 300 tis nizsi a proto se to bude prodavat lip nez ID3, na ktere lidi proste mit nebudou. Podivej se na Dacii jak je uspesna a taky neni lepsi nez VW auta. Tohle bude stejny. VW ma proste problem.
Ano, bylo by fajn, kdyby ses nekdy zamyslel.
Ale v tvym pripade to je zbytecny.
Precetl jsem ten blabol na ktery odkazujes cely, bohuzel. :D
Krom toho, ze jsem se dozvedel, ze zakony trhu funguji jiz u mikrobu, jsem se prilis nepobavil.
Ale chapu, ze se ti obdobne primery konvenujici s tvymi nazory zamlouvaji. :-)
Tak snad alespon citace toho, co jsem si v clanku (v tom paskvilu) nasel ja:
"Takže mám začít, i když druzí nezačnou?
Ano. Když si uzdravíte svou potřebu mít více, možná zjistíte, že Vám k životu stačí půlka. A možná že ne. Protože to není důležité. Důležité je najít štěstí, spokojenost, radost ze života."
Takze ti preju at najdes predevsim tu radost ze zivota, namisto zdejsi frustrace...
Pak prijde urcite i stesti a spokojenost. :yes: ;-)
Ten trend je pozorovatelný od května, kdy meziměsíčně vzrostly ceny o 0,3 procenta, čímž bylo ukončeno období zlevňování. Ještě v dubnu byly ceny o 0,2 procenta nižší než v březnu. A od května ten vývoj pokračuje. Červen zopakoval květnový růst a v červenci se už oproti předcházejícímu měsíci zdražilo o půl procenta. Pokud by to červencovým tempem pokračovalo dalších jedenáct měsíců, byla by roční inflace na šesti procentech.
Pan Smutny uz otevrene kope za uhelne barony. Uz jen odkazovat na info.cz jako dukaz proti FVE? Info.cz vlastni majitel uhelnych elektraren. Ostatne vlastni o auto.cz
Prezident USA Ronald Reagan kdysi shrnul pohled na ekonomickou politiku vlády svého předchůdce z Demokratické strany Jimmyho Cartera, do ironické definice: „Pokud se to hýbe, musí se to zdanit. Jestli se to hýbe i potom, je potřeba to zregulovat. Když se to přestane hýbat, musí se to dotovat.“
Ne, opravdu nemusíme mít obavy, že by si někdo R. Reagana, jehož výrok byl často zcela mylně interpretován jako princip jeho hospodářské politiky, vzal v české ekonomice potřebného osekání rozbujelého státu, zdeformujících dotací a snížení daní za vzor. O to více se musíme obávat, co zapříčiní neblahý živelný rozvoj masivně dotovaných zdrojů v energetice. To, že soláry a podobné OZE snížení cen energie nepřinese, ba právě naopak, už musí být zřejmé každému občanu i podnikateli. Kdy si to uvědomí vláda této republiky?
1/5 denneho casu roka ani nie som doma, tak neviem o com bluznis.
Nevaris denne, vanu nepustas plnu kazdy den. Osprchovat sa dokazes v aj 15litroch vody, ak tam nestojis ako dilino polhodinu a voda len tak tecie.
Pracka bezne vyperie v 25litroch vody, lebo ju nikdy nemas natlacenu naplno a neperies denne - a hlavne perie na 2 osoby. Objem vody pri splachovani je cca 3-5litre, podla sposobu splachnutia.
Problem je, ze ty o tej spotrebe dokopy nic nevies. Alebo nevies pozriet ain na vodomer.
Alebo mas mozno domace vazanie a potom z toho dovodu velku spotrebu.
Sjel sem dolu a chtěl zjistit to snové auto kolik ze koštuje. No dobry. Takže zázrak se nekoná a zas další elektro srajda na te naši betonové džungli za 800. Nazdár
Shodou okolností jsem měl krátkou projížďku v MG5 a zaráží mě vysoké hodnocení MG4, protože mám za to že to jsou jen karosářské verze totožného auta. Ale třeba se v tom co mi vadilo zrovna liší…
Interiér je v rámci mainstreamu OK, ale v detailu nic extra. Co mi přišlo vyloženě špatné byl podvozek. Zde v testu se o tom moc nepíše, jen že má dokonce velmi dobré jízdní vlastnosti? To ten kombík určitě nemá, za mě jeden z horších podvozků co lze koupit. Až nebezpečně houpavý, zároveň nic moc netlumil, takže nemůžu říct, že by to bylo komfortní. A odhlučnění bylo taky špatné, valivý hluk byl asi tak nějak v průměru mainstreamu, ale aero svist od 80 km/h kdy jsem kontroloval zda jsou všechna okna zavřená je něco co jsem snad v žádném aktuálním autě nezažil…za mě tak na 3 hvězdičky a to jen v kategorii EV, která jsou všechna drahá…
Takže za mě se žádný zázrak nekoná. Je to sice auto nějakých evropských standardů, v tom interiéru se podle mě docela zasnažili dobře, ale jinak se technicky Čína nezapře…
Zajímavé je, že tohle je test výbavy Luxury, která vůbec v ceníku není. Podle fotek má například 360st kamery, bezdrátové nabíjení mobilu, sedadla koženka+látka.