Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST MG4 Electric Luxury – Snový debut kazí maličkosti

Na tuzemský trh dorazil vlajkonoš čínské snahy o dobytí evropského trhu levnými a přesto mimořádně schopnými elektromobily. Nové MG4 Electric zastupuje tuto ambici s přehledem.
Zpět na článek
11. 8. 2023 12:59
11. 8. 2023 13:09
11. 8. 2023 13:33
12. 8. 2023 15:00
11. 8. 2023 13:06
11. 8. 2023 13:10
11. 8. 2023 14:57
11. 8. 2023 14:37
11. 8. 2023 14:55
11. 8. 2023 15:05
11. 8. 2023 15:15
11. 8. 2023 15:40
11. 8. 2023 21:05
11. 8. 2023 21:23
11. 8. 2023 16:30
11. 8. 2023 16:36
11. 8. 2023 18:35
11. 8. 2023 17:12
11. 8. 2023 17:22
11. 8. 2023 21:16
11. 8. 2023 21:21
12. 8. 2023 21:58
14. 8. 2023 08:37
14. 8. 2023 09:31
14. 8. 2023 09:52
14. 8. 2023 21:18
14. 8. 2023 22:50
11. 8. 2023 23:57
12. 8. 2023 21:24
13. 8. 2023 20:22
14. 8. 2023 07:39
14. 8. 2023 07:46
11. 8. 2023 12:59
Cena
Cena není příjatelná a auto není levné.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
11. 8. 2023 13:09
Re: Cena
Vyloženě laciné to není, ale pokud chceš ekvivalent klasického Golfu v elektrice, tak tohle je asi nejlevnější cesta, ne?
PS: cena testované sestavy 0, co bys chtěl? ;-)
11. 8. 2023 13:33
Re: Cena
Jo, za 0 je to ok, bral by som :D
Avatar - Ondore
12. 8. 2023 15:00
Re: Cena
V diskusiách sa objavujú príspevky ľudí, ktorí by elektrické auto nechceli ani zadarmo. Ak sa tu nachádza nejaký borec, ktorému ho niekto z Bruselu nanútil a nevie čo s ním, milerád mu ho vymením za spaľovák, mám ich pár zbytočných pred barákom, môže si vybrať.
11. 8. 2023 13:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
11. 8. 2023 13:06
Aerodynamika
Skvělá aerodynamika, to znamená co? Já našel Cx 0,27 - 0,278... a to žádná hitparáda není...
Jinak ale proč ne, normální auto za celkem normální cenu... akorát holt z Číny.
Rozbalit vlákno
4
11. 8. 2023 13:08
Re: Aerodynamika
Motor je podle textu uložen mezi koly zadní nápravy, očekávám, že to bude zadokolka, ale v textu to nezaznělo. Nevíš?
Každopádně je to celkem slušný prut na evropské automobilky. Za podobné peníze se podobně velké EV z EU nekoupí.
Avatar - Emel
11. 8. 2023 13:10
Re: Aerodynamika
Jj, zadokolka, jen ta XPower je 4x4.
11. 8. 2023 13:29
Re: Aerodynamika
Každopádně titulek je klamavý, v zásadě nepoužitelná klimatizace a větrání jsou dost podstatnými chybami. Rozhodně se nejedná o maličkost.
Avatar - Emel
11. 8. 2023 14:57
Re: Aerodynamika
Nojo, hele, v dnešní době... u kterýho auta jsi se vším spokojenej (a kolik stojí)? Pokud to bude jen o tom se naučit, že máš nastavit +4°C oproti tomu na co jsi zvyklý... tak to nebude takovej boj. Navíc je šance, že to třeba časem spraví nějaký SW update.
Já tu myšlenku autora chápu... prostě ten základ auta je ok, pohon + podvozek... a jen nějaké ty věci okolo mají mouchy (což mají i u jiných značek).
PS: Soused si nedávno přivezl "na zkoušku" elektrickou Mokku, operák na půl roku za celkem fajn podmínek... no ale moc nadšený teda není, osobně bych řekl, že je tohle MG lepší auto
11. 8. 2023 13:57
auto se spatnou klimou ma 4*?
.... chapu dobre ze klima blbe funguje a strasne spatne se nastavuje? a ze kazda prace s infotaimentem znamena dlouhe odvedeni pozornosti a tim padem nebezpeci pro posadku a ostatni? jako sorry, ale takove auto by 4* dostat nemelo. to jsou prece naprosto zásadní faily.... do takoveho auta bych rodinu ani zamestnance neposadil.

Jinak teda chvalim spotrebu, prostor i to, ze proste udelali hatchback, coz je pro levne a efektivni auto nejlepsi kastle. Cenovka je taky super....

Mam z toho smisene pocity, cinske auto kupovat fakt nechci, na druhou stranu ostatni vyrobci by si konecne meli vytahnout hlavi z prde*i a zacit ty EV nabizet za normalni ceny. Takze jako zdvizeny varovny prst pro ne tohle auto vitam....
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
11. 8. 2023 14:50
Re: auto se spatnou klimou ma 4*?
Měl přijít nějaký kompaktní kombík od MG... to by zase zajímalo mě... a zatím je to kategorie, kterou všichni výrobci EV okázale ignorují, i když ještě nedávno se říkalo, jak je pro C/D segment kombík zásadní.
Avatar - Ozzman
11. 8. 2023 16:28
Re: auto se spatnou klimou ma 4*?
Vzdyt existuje ne ? Ja jsem nejake takove MG videl v garazich v Novych Butovicich. Bylo to tak velikostne Golf kombi, docela hezké a zrazilo mne , co je to za auto.
Avatar - Emel
11. 8. 2023 16:31
Re: auto se spatnou klimou ma 4*?
Existuje, ale zatím se u nás myslím neprodává... nebo nevím, na stránky jsem teda nekoukal.
Avatar - Ozzman
11. 8. 2023 18:36
Re: auto se spatnou klimou ma 4*?
Kazdopadne to jezdi po Praze uz :) Nevypdalo to zle, tady vidim velky potencial pro stredoEvropsky kombikovy narody
Avatar - Emel
11. 8. 2023 20:28
Re: auto se spatnou klimou ma 4*?
Radši bych takový auto viděl od Škodovky nebo třeba od Renaultu... ale tak teda bravo MG :-/
11. 8. 2023 22:07
Re: auto se spatnou klimou ma 4*?
absenci EV-kombi nechapu.... asi je to pro pokrokare co kupuji EV malo sexy kastle dle nazoru globalnich marketeru....
Avatar - Ozzman
12. 8. 2023 11:06
Re: auto se spatnou klimou ma 4*?
S tim urcite souhlas
13. 8. 2023 21:51
Re: auto se spatnou klimou ma 4*?
Jojo je to MG5, jel jsem s tím. Bohužel podle mě nic moc, viz moje komentáře dál v diskusi…
Avatar - Barrichello
11. 8. 2023 14:37
7 ks
zatím je tu registrováno 7 ks, to zrovna moc není :-)

Naopak benzínové SUV od MG frčí masivně, dneska sem zrovna jedno červené viděl
Rozbalit vlákno
9
11. 8. 2023 14:55
Re: 7 ks
Tři jsou dealerská auta - Auto Koutek Liberec, Autocentrum Novotný Louny a AUTO CARDION Brno, zbylé čtyři kusy zaregistrovali fyzické osoby nepodnikající z K.Varů, Prahy, Rychnova nad Kněžnou a Jihlavy.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2023 15:05
Re: 7 ks
Mne sa paci to nove mensie suv ZS... a ze ich uz vidim u nas hodne ( predajca v KE ich u nas ma spolu s mitsu pod jednou strechou takze ich mam kusok uz omaknute ) ... urcite castejsie ako nejaku podobne velku Q2 od audi ... alebo tu plastovu krasavicu CX3 od mazdy ... celkovo v eu sa MG derie uz pekne hore... predaje v eu ma uz lepsie ako dlhodobo etablovane suzuki .. a to uz nebude o nahode ... drzim MG palce... jeho sikovnemu portfoliu sa ani neda nefandit... hodne mi MG v tomto pripomina korejcov spred 15 rokov ako sa oni takto tiez pekne v eu drali nahor kym bezradna skostnatela konkurencia od niektorych znaciek sa len prizerala... ale dobre nam tak.... MG :yes:
Avatar - Emel
11. 8. 2023 15:15
Re: 7 ks
Korejci tu v určitý moment začali ta auta vyvíjet a vyrábět. Tož uvidíme, s čím přijde MG.
Avatar - pradeda777
11. 8. 2023 15:40
Re: 7 ks
Přesně! Pokud budou jen využívat evropské mozky a otrocky levnou pracovní sílu, tak Čínu bojkotovat. Až budou vyrábět v EU jako Korejci, tak od bojkotu upustit. Tečka!
Avatar - idam.i
11. 8. 2023 21:05
Re: 7 ks
BYD či ako sa volajú,už plánujú fabriku v EU.
Či sa mám z toho tešiť som si nie moc istý. :-(
Obávam sa,že bude dosť prázdnych fabrik. :'-(
Avatar - Emel
11. 8. 2023 21:23
Re: 7 ks
Někdo chtěl koupit fabriku od Fordu?
Samozřejmě je lepší mít silný evropský autoprůmysl s vlastníma značkama... ale kolik procent třeba Mercedesu patří arabským šejkům taky člověk úplně nesleduje.¨
Radost z BYD nemám, ale úplně tragicky to taky nevidím... svět holt není festival splněných přání :-)
Avatar - Ozzman
11. 8. 2023 16:30
Re: 7 ks
Takze, kdyz registruje 7 ks MG EV, je to malo, ale ze tu rad pises, ze podobne jednotky se tu prodavaji tech ruskych strepu, to je uspech :D
Avatar - Barrichello
11. 8. 2023 16:36
Re: 7 ks
Ty už se tu neprodávaj, slovutná EU zakázala všekerý dovoz z Ruska mimo autoabusy a speciály. Takže ty 1-2 ks co jsou ještě v tabulkách sou bud speciály nebo neprodaný auta z lonska který se stěhujou po celý EU tak, aby se prodali tam, kde to někdo chce.

Jinak MG není šedý dovoz, ale má oficiální dealery.

O zbytku nehodlám diskutovat, sou to žvásty a nesmysly

Pojd diskutovat o tom, jak Chevrolet s 2 dealery porazil v červenci Jaguar a Alfu romeo. To se ti nechce vid :-)
Avatar - Ozzman
11. 8. 2023 18:35
Re: 7 ks
Nechce, protoze proti Chevroletu nic nemam, naopak ;)
11. 8. 2023 17:12
Proc
vsechny ty interiery elektovehiklů vypadají skoro stejně hnusně a lacině?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
11. 8. 2023 17:22
Re: Proc
protože je to vyrobený z recyklovaný PET flašky a narýsoval to lojzík za pomoci pravítka a úhelníku. Se smyslem pro fantazii 0 . Hlavně že to má tablet :-)
11. 8. 2023 21:16
Drobnosti
Na pohľad pekne.

Lenže.

Vzadu je malo miesta na hlavu. Vzadu nie je stredová opierka.

Vpredu na mieste vodiča stredová konzola tlači práve koleno.

Predná stredová opierka nie je ani pozdĺžne ani výškovo nastaviteľná.

K tomu zdá sa nepoužiteľný infotaimemt. Adaptívny tempomat a láme assist je základ pre jazdí v meste a v pomalej premávke v zápchach. Ak to nefunguje, je to pre ev zásadne obmedzenie.

Spotreba 24 kWh na diaľnici nie je žiadny zázrak.

V čom je to lepšie od id3 alebo Niro????
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
11. 8. 2023 21:21
Re: Drobnosti
To jsi zkoušel, nebo hádáš z fotek?
12. 8. 2023 21:58
Re: Drobnosti
V cem je lepsi nez ID3??? Podivej se na cenu.
13. 8. 2023 21:50
Re: Drobnosti
Jel jsem MG5 (kombík od MG4 jestli se nepletu) a ID3 je podle mě lepší úplně ve všem. Interiér není ani v jednom bůhvíco. Ale podvozek, odhlučnění a právě třeba i ten prostor taky nic moc. Má to hrozně vysoko podlahu, takže tam nastupuješ jak do SUV. Cena bohužel odpovídá kvalitě.
14. 8. 2023 08:37
Re: Drobnosti
Muze byt, ze je ID3 vymazlenejsi. To ale neni dulezity. Dulezita je prave ta cena, ktera je o cca 300 tis nizsi a proto se to bude prodavat lip nez ID3, na ktere lidi proste mit nebudou. Podivej se na Dacii jak je uspesna a taky neni lepsi nez VW auta. Tohle bude stejny. VW ma proste problem.
Avatar - Emel
14. 8. 2023 09:31
Re: Drobnosti
Jako že Dacia prodává víc než VW? :-)
14. 8. 2023 22:50
Re: Drobnosti
Diky ze si mi dokazal, ze se Dacia neprodava. Uz mlcim. :yes:
11. 8. 2023 23:57
Rozbalit vlákno
4
12. 8. 2023 05:55
Re: Zamysleme se...
Ano, bylo by fajn, kdyby ses nekdy zamyslel.
Ale v tvym pripade to je zbytecny.
Precetl jsem ten blabol na ktery odkazujes cely, bohuzel.
:D

Krom toho, ze jsem se dozvedel, ze zakony trhu funguji jiz u mikrobu, jsem se prilis nepobavil.
Ale chapu, ze se ti obdobne primery konvenujici s tvymi nazory zamlouvaji.
:-)

Tak snad alespon citace toho, co jsem si v clanku (v tom paskvilu) nasel ja:
"Takže mám začít, i když druzí nezačnou?
Ano. Když si uzdravíte svou potřebu mít více, možná zjistíte, že Vám k životu stačí půlka. A možná že ne. Protože to není důležité. Důležité je najít štěstí, spokojenost, radost ze života."

Takze ti preju at najdes predevsim tu radost ze zivota, namisto zdejsi frustrace...
Pak prijde urcite i stesti a spokojenost. :yes:
;-)
12. 8. 2023 07:42
Re: Zamysleme se...
co bude za odkaz příště?
Aštar Šaran nebo Guru Jára?
Avatar - Barrichello
12. 8. 2023 09:59
Re: Zamysleme se...
Jasně Lojzíku, těš se
https://www.tydenikhrot.cz/…ci-prichazi-nova

Ten trend je pozorovatelný od května, kdy meziměsíčně vzrostly ceny o 0,3 procenta, čímž bylo ukončeno období zlevňování. Ještě v dubnu byly ceny o 0,2 procenta nižší než v březnu. A od května ten vývoj pokračuje. Červen zopakoval květnový růst a v červenci se už oproti předcházejícímu měsíci zdražilo o půl procenta. Pokud by to červencovým tempem pokračovalo dalších jedenáct měsíců, byla by roční inflace na šesti procentech.
12. 8. 2023 08:01
Re: Zamysleme se...
Zajimavy clanek :yes:
12. 8. 2023 00:54
Když zdravý rozum nahradí ....
...fanatická ideologie. :-O :no:
....aneb kde udělali němečtí zelenorudí soudruzi chybu? :-[]
Rozbalit vlákno
11
12. 8. 2023 21:21
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
Pan Smutny uz otevrene kope za uhelne barony. Uz jen odkazovat na info.cz jako dukaz proti FVE? Info.cz vlastni majitel uhelnych elektraren. Ostatne vlastni o auto.cz
Avatar - Barrichello
13. 8. 2023 11:33
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
Prezident USA Ronald Reagan kdysi shrnul pohled na ekonomickou politiku vlády svého předchůdce z Demokratické strany Jimmyho Cartera, do ironické definice: „Pokud se to hýbe, musí se to zdanit. Jestli se to hýbe i potom, je potřeba to zregulovat. Když se to přestane hýbat, musí se to dotovat.“

Ne, opravdu nemusíme mít obavy, že by si někdo R. Reagana, jehož výrok byl často zcela mylně interpretován jako princip jeho hospodářské politiky, vzal v české ekonomice potřebného osekání rozbujelého státu, zdeformujících dotací a snížení daní za vzor. O to více se musíme obávat, co zapříčiní neblahý živelný rozvoj masivně dotovaných zdrojů v energetice. To, že soláry a podobné OZE snížení cen energie nepřinese, ba právě naopak, už musí být zřejmé každému občanu i podnikateli. Kdy si to uvědomí vláda této republiky?
13. 8. 2023 17:16
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
Diky za info o tom, jak jsou EV neuhasitelna.
:D

"Hasiči měli po příjezdu na místo okolo 4:15 docela snadnou práci, :yes: když požár během pár minut zlikvidovali."

Ano, muselo se pak pry jeste dohasovat, ale stejne...
Avatar - Barrichello
13. 8. 2023 19:58
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
A stačilo pohých 42 000 litrů vody vid :-) :-) :-) :-)
13. 8. 2023 21:03
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
42 kubiku takze by to v CR bylo asi 4200 kc za vodu. Myslim ze nejlevnejsi polozka celeho hasicskeho vyjezdu.

Podivej se nekdy kolik spotrebujes za mesic vody doma 42 je to dost, ale zas zadna tragedie.
Avatar - Barrichello
13. 8. 2023 22:33
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
42 kubíků teda rozhodně ne :-)
16. 8. 2023 10:06
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
V byte s 2ma ludmi je to spotreba za cca 2.5-3roky. A to s oplati.
16. 8. 2023 17:11
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
23 litrů na osobu a den včetně vaření, prání, splachování, a sprchování?

Sorry tím bych se snad veřejně ani neprezentoval...
30. 8. 2023 12:20
Re: Když zdravý rozum nahradí ....
1/5 denneho casu roka ani nie som doma, tak neviem o com bluznis.
Nevaris denne, vanu nepustas plnu kazdy den. Osprchovat sa dokazes v aj 15litroch vody, ak tam nestojis ako dilino polhodinu a voda len tak tecie.
Pracka bezne vyperie v 25litroch vody, lebo ju nikdy nemas natlacenu naplno a neperies denne - a hlavne perie na 2 osoby. Objem vody pri splachovani je cca 3-5litre, podla sposobu splachnutia.
Problem je, ze ty o tej spotrebe dokopy nic nevies. Alebo nevies pozriet ain na vodomer.
Alebo mas mozno domace vazanie a potom z toho dovodu velku spotrebu.
12. 8. 2023 21:24
tvl
Sjel sem dolu a chtěl zjistit to snové auto kolik ze koštuje. No dobry. Takže zázrak se nekoná a zas další elektro srajda na te naši betonové džungli za 800. Nazdár
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2023 20:22
MG4 vs MG5
Shodou okolností jsem měl krátkou projížďku v MG5 a zaráží mě vysoké hodnocení MG4, protože mám za to že to jsou jen karosářské verze totožného auta. Ale třeba se v tom co mi vadilo zrovna liší…

Interiér je v rámci mainstreamu OK, ale v detailu nic extra. Co mi přišlo vyloženě špatné byl podvozek. Zde v testu se o tom moc nepíše, jen že má dokonce velmi dobré jízdní vlastnosti? To ten kombík určitě nemá, za mě jeden z horších podvozků co lze koupit. Až nebezpečně houpavý, zároveň nic moc netlumil, takže nemůžu říct, že by to bylo komfortní. A odhlučnění bylo taky špatné, valivý hluk byl asi tak nějak v průměru mainstreamu, ale aero svist od 80 km/h kdy jsem kontroloval zda jsou všechna okna zavřená je něco co jsem snad v žádném aktuálním autě nezažil…za mě tak na 3 hvězdičky a to jen v kategorii EV, která jsou všechna drahá…

Takže za mě se žádný zázrak nekoná. Je to sice auto nějakých evropských standardů, v tom interiéru se podle mě docela zasnažili dobře, ale jinak se technicky Čína nezapře…
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2023 07:39
Re: MG4 vs MG5
MG5 je úplně jiné auto, to bych neporovnával. MG5 je původně benzinové auto.

Já jsem se dnes projel MG4 a MG ZS EV a to jsou taky charakterem úplně jiná auta. Jiné naladění podvozku, jiná palubka, tlačítka atd.

Zatím ta auta u MG jsou každé úplně jiné, sebrané odněkud jinud ze SAIC značek. Jen mimo Čínu jsou pod stejnou značkou.
14. 8. 2023 07:46
Luxury?
Zajímavé je, že tohle je test výbavy Luxury, která vůbec v ceníku není. Podle fotek má například 360st kamery, bezdrátové nabíjení mobilu, sedadla koženka+látka.
Rozbalit vlákno
0