Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Příští Toyota GR86 se tříválci zřejmě nevyhne. Panika není na místě

17 komentářů

Pavel Novotny
…abych mohl napsat, co si myslím o partičce arogantních existencí, co se shlukují typicky v Bruselu. Bude hůř.
jiras_
"Důvodem mají být přísné emisní normy a palivové normy v Japonsku, které vstoupí v platnost v roce 2025 a jsou největším nepřítelem pohonného ústrojí používaného v aktuální generaci."

Odkdy je Brusel v Japonsku?
Avatar - Ham.
Ham.
Ale zas na druhou stranu je pěkné dozvědět se, že Japonsko patří do EU a jsme tím pádem největší ekonomika světa. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale no tak rozumbrado nedělej že nerozumíš. Nákaza postihuje postupně všechny vyspělé země a zelení šílenci v EU/EK/EP jsou inspirací.
TobeConti
Zeleni sialenci su zlo. Ale nejaka regulacia je zial potrebna tiez
Avatar - pradeda777
pradeda777
Nějaká regulace ano. Úplně by ale stačilo zůstat u euro6 a hybridů. Nutit svět do EV byl zkrátka "overkill", který nahrál jen Čině a kdo ví jak to všechno bylo.... 😒]
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Přesně tak, pobaví, když diesedezoláti se zkušenostmi z bruntálského JZD radí, jak to mají dělat v desetimilionových megapolích ala Tokio....
Avatar - Mokrous
Mokrous
Ideální by bylo, kdyby se bruntálští nesrali do megapolí a zelení progresivisté by se pro změnu nemuseli srát do bruntálských. Pak by mohli být všichni spokojeni.
pevec1
Všem důvodům rozumím, ale já bych přecejen raději ten čtyřválec...😪.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já si párkrát toho Yarise vyzkoušel, takže musím souhlasít s textem, určitě by ti to líto nebylo, akorát si to moc neumím představit v zadokolce, ale Yaris s tím je dost zběsilý a má to i hezký zvuk.
TobeConti
Asi mas pravdu. Ten motor v Yarise by mi asi tiez neprekazal. Bude to mozno trochu ine auto, ale to je aj sucasna generacia od prvej. A prave tento motor nie je zly. Ktovie ako ho naladia. Ak ostane Supra, tak asi bude podliezat 250k.
Avatar - lyon667
lyon667
Yaris hezký zvuk nemá, určitě ne se sériovým výfukem, proto ho všichni mění za aftermarket. Takže to, co jsi slyšel, byla 100% úprava. Jinak motoricky i podvozkově je to řízená střela. Taky jsem se svezl a při nejblížší příležitosti ho běžel objednat. :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, byl to originál, předváděcí auta Toyoty, jedna z nich byla i zde testována. Jasné, že to nedělá kravál, ale když to srovnáš s HTP tak to zvuk prostě má a myslím, že takhle o každém R3 přemýšlí většina lidí... evokuje jim to HTP
webpaja
Yaris GR jede jako splašená ***. Strašně mě to překvapilo, nicméně je potřeba hledat na co ho používat. Ideál jsou okresky, šotolinky atp. Jel jsem ho na silnicích 2. a 3.třídy, bohužel nevalné úrovně a tam se ukáže asi jediná slabina.
Podvozek je uskákány a potřebuje právě aftermarketovou péči, když chybí poddajnost, tak ho prostě nevyužiješ, nebude nerovnosti absorbovat, ale dokáže na nich nepříjemně hopsat. To dokáže dost vyděsit a neužiješ si ho tolik, kolik opravdu nabízí. Nicméně řešení tu jsou, byť pomocí úpravy sériového provedení.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne na tom autě ještě více překážel manuál. Na okruhu ne, ale při normální jízdě, pokud chceš třeba na okresce předjíždět aut, co jede 80-90, máš dvojku, dáš plnej, asi za 2s už si na omezovači a jedeš stovkou, takže musíš zase řadit vedle auta 😁 Naopak se mi moc libilo, jak to auto umi jet i klidně 😊
ACE.
Je fakt dobrej :yes:
ericn
Otázkou je , jestli ho chceš v takovémto kupátku ;-\ Bláznivý Yaris OK, ale sem by se hodil víc poladěný 4válec 2.4l někam ke 300k než to dolovat z 3hrnku 😉