Mitsubishi bojuje s evropskou legislativou novou generací populárního crossoveru ASX. Vývoj probíhal společně s aliančně spřízněným Renaultem. Je novinka pouze Renaultem Captur s jiným znakem, nebo přináší i něco nového?
V textu zmiňovaná doba nabíjení z 230 V a WALLBOXU :-O mě pobavila. 10 kWh děleno 4,5 hodiny je přesně 2,2222222 kW, kdežto 10 děleno třema hodinama je 3,333333 kW. Koukal jsem, že mají v kufru oba kabely a úplně nejlepší je oboustranná nádrž - z jedné strany zásuvka na kabel a z druhé strany asi otvor do nádrže na benzín :yes: .
asi by mi to po městě nevadilo, vypadá to pěkně, pohon zdá se taky funguje. Navíc z velké míry tlačítkový interiér, to se cení :yes: ale připadá mi to prostě drahé na to, že výkonově je to fakt slabota.... s cenovkou kolem 800 tisíc už by to bylo aspoň RELATIVNĚ zajímavé....
800 tyček přijatelné? V jaké době to žijeme? To je auto před několika lety za 500 tis. Za míč je to naprostá drzost a závidím každému, kdo je dostatečně marnotratný fanda Mitsubishi, že za rebrandovaneho Rencka ten míč nebude váhat položit na dřevo.
Hele, já nevím. Zdá se to být logické, kšeft je kšeft a auta stejná. Ale mně třeba autorizovaný servis Škoda odmítl vyměnit olej v 1.8 TSI....protože na Seat nemaj smlouvu. Že jsem se jim vysmál bylo sice hezké, ale přesto mi nezbylo než jít jinam.