Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeStart dlouhodobého testu: Citroën C5 X PHEV 225 ë-EAT8 – Lepší pro nenabíječe, nebo nabíječe?
22 komentářů
rohor
1
žere víc než Otesánek a nejede. To jde vidět z fotky, škoda času s testováním. 😄 😄 😄
adamzprahy
Koukám, že tu máme stále stejný neduh u PHEV a to sladění elektra se spalovákem při vybité baterce...
Co mě ale zaujalo nejvíc. V článku je to zkritizováno s odkazem na test 750e https😐/www.auto.cz/…ucasnosti-148832?… kde o tom není ani slovo a jen u hodnocení je v plusech na prvním místě "Sladění plug-in hybridu" 😁 😁 😁
Co mě ale zaujalo nejvíc. V článku je to zkritizováno s odkazem na test 750e https😐/www.auto.cz/…ucasnosti-148832?… kde o tom není ani slovo a jen u hodnocení je v plusech na prvním místě "Sladění plug-in hybridu" 😁 😁 😁
del42sa
nejen malá nádrž, nesmyslné pohonné jednotky budˇjen PHEV nebo 1,2, chybějící Matrix Led světlomety ( i blbá Corsa je má ), naprosto nulová customizaci interiéru, jedna "fake" bambusová lišta pro všechny, žádný výběr litých kol, opět jen jeden dizajn a rozměr pro všechny, omezený výběr laků, chybějící dieselové jednotky (klidně v kombinaci s MHEV), chybějící ICE jednotky, aktivní tlumiče jen pro nejvyšší výbavu, naprosto otřesný display před řidičem,
Zlatá Škoda Superb ...
Zlatá Škoda Superb ...
Motorizace jsou tradičně PSA o ničem
Diesel a Hybrid, to se ještě teď V PSA budí ze sna jaký průser to byl viz DS5 a 5008
Diesel a Hybrid, to se ještě teď V PSA budí ze sna jaký průser to byl viz DS5 a 5008
Tak asi nechcu predavat dizle, mali tam nejaky problem s adblue, vela zakaznikov sa na to stazovalo, ze to psa nevie opravit, chysta sa tusim hromadna zaloba, tak uvidime
Já vůbec nechápu smysl tohoto auta.
To já taky ne. Zbytečně drahý a těžký auto, nabíjet ho stejně nikdo moc nebude a ani se moc neprodává. Lepší službu by udělal čistý benzin 1.6PT 180k :yes:
Letos pouze 84aut, z toho 54 ks čistě benzinových s 1.2PT (jiný motor už v nabídce není) a 30 ks PHEV 😒]
Letos pouze 84aut, z toho 54 ks čistě benzinových s 1.2PT (jiný motor už v nabídce není) a 30 ks PHEV 😒]
v číně se taky moc neprodává a to ho nabízejí za mnohem nižší cenu 143,700 yuan (€19.400,- / US$ 22,500) a 186,700 yuan (€25.200,- / US$ 29,200
Čína: 2021-2023 prodeje 63,804 ks , prodeje v květnu 2023: 2,400 , letos: 10,987 ks
Celosvětově: 2021-2023 76,343 ks , prodeje v květnu 2023: 2,624 ks, letos: 15,518 ks
Čína: 2021-2023 prodeje 63,804 ks , prodeje v květnu 2023: 2,400 , letos: 10,987 ks
Celosvětově: 2021-2023 76,343 ks , prodeje v květnu 2023: 2,624 ks, letos: 15,518 ks
W210E320
Takze ked to pan nabil na 100%, tak v HYBRIDNOM rezime dojazd 70km a spotreba 4L. prius (nie plugin) to vedel uz daaaavno a mal dojazd aspon 8 nasobny ...
podvozok zaujimavy, ale ten pohon to zabija. 1.2 3 valec a 1.5 dizel to nieje dostatocne adekvatne pre toto auto.
podvozok zaujimavy, ale ten pohon to zabija. 1.2 3 valec a 1.5 dizel to nieje dostatocne adekvatne pre toto auto.
David Ignjić
Motor ma dostatok vykonu na dialnicne kilometre 1.6 phev uplne postacuje. Co ale nepostacuje je nadrz 40 l a ked clovek ide po dialnici uz zacina svietit blikat po minuti 32l co je cca 400 - 450 km. Takze na jednu nadrz a plnou baterkou to neprejde ani 600 km . Vid co si pisem prejdene kilometre https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1424114.html . Takze dojazd je u mna jedno velke minus (prave koli tomu pojde prec). Zatial mam spotrebu cca 6l + 6kwh co nie je bohvieco keby som nemal ftv.
Dalsie veci co by som vytkol😒br /> - po nastartovani niekedy ostava cierna alebo vysumenna spatna kamera cca stalo sa mi to 10 krat za pol roka
- dalej cca raz komplet odisli budiky (cierny display v stred aj pred volantom cca po 2 minutach to nabehlo naspet)
- cca po 3 mesiacoch pri pomalej rychlosti a kamienkovej ceste(nie hladky asfalt) pocut vybracie od dveri vodica - zalezi od teploty vonkajsej.
- stredny otvor na lyze je taky pre smiech max pre jedny lyze takze to sa neda vobec pouzit max ked chce clovek previes listu 😉.
Povodne som si chcel toto auto nechat o nieco dlhsie priplatil som si 5 rocnu zaruku ale po 2 rokoch pojde ked sa odpise alebo mozno aj skor budu pribudat chybky a hlavne vybracie vrzganie - mozno je to tym ze nemam pustene radio a v el mode to moc pocut ....
Dalsie veci co by som vytkol😒br /> - po nastartovani niekedy ostava cierna alebo vysumenna spatna kamera cca stalo sa mi to 10 krat za pol roka
- dalej cca raz komplet odisli budiky (cierny display v stred aj pred volantom cca po 2 minutach to nabehlo naspet)
- cca po 3 mesiacoch pri pomalej rychlosti a kamienkovej ceste(nie hladky asfalt) pocut vybracie od dveri vodica - zalezi od teploty vonkajsej.
- stredny otvor na lyze je taky pre smiech max pre jedny lyze takze to sa neda vobec pouzit max ked chce clovek previes listu 😉.
Povodne som si chcel toto auto nechat o nieco dlhsie priplatil som si 5 rocnu zaruku ale po 2 rokoch pojde ked sa odpise alebo mozno aj skor budu pribudat chybky a hlavne vybracie vrzganie - mozno je to tym ze nemam pustene radio a v el mode to moc pocut ....
Allo
Je super jak to v recenzi dokážou vychválit a pak to stejně nikdo reálné nenabijí, a proc? No protože je to otrava, nikoho nebaví tankovat a pak ještě hlidat baterku, prostě plug in je ptakovina. Prostě fullhybrid je lepší v tomto, jezdí za málo a má velký dojezd, nehledě na to že je i lehčí a technika je také lepší. A když už tak jedině full elektro...
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Fakt nevím, co by se muselo stát, abych o něčem tak absurdním, jako je tento francouzský kříženec ve stylu dortu Pejska a Kočičky, byť jen uvažoval! 😲 😲 😲 :no😒br />
P.S. Se slzou v oku vzpomínám na takové citroënovské pecky, jakými bývaly modely AX, BX, Xantia, Saxo atd. 😲
P.S. Prapodivný mix zvýšeného podvozku, obrovských kol ve spojení se zcela "silničním" vyzněním karoserie (mj. nechutně přezdobené) "korunuje" opravdu tragická nabídka motorizací. Ceny raději nebudu komentovat (Citroěn prý vedle Peugeotu hraje roli dostupnější značky, haha...)
P.S. Prapodivný mix zvýšeného podvozku, obrovských kol ve spojení se zcela "silničním" vyzněním karoserie (mj. nechutně přezdobené) "korunuje" opravdu tragická nabídka motorizací. Ceny raději nebudu komentovat (Citroěn prý vedle Peugeotu hraje roli dostupnější značky, haha...)
to auto není vyloženě špatné, zabíjí to jen ta omezená nabídka pohonných jednotek. ....
Francouzi jsou hloupí, protože by těch svých aut (Peugeotu a Citroenů) mohli prodat mnohem víc, kdyby nenutili zákazníkům něco , co nechtějí a místo svých "zelených cílů" se soustředili na to, že mají prodávat to, co lidí chtějí kupovat a ne to co jím někdo vnucuje ať už je záminkou cokoliv.
Kdyby to auto mělo pořádný motor, a třeba i verzi 4x4 a kdyby dali v těch výbavách zákazníkovi volnější ruku, tak věřím že jich prodají daleko více 😉
Francouzi jsou hloupí, protože by těch svých aut (Peugeotu a Citroenů) mohli prodat mnohem víc, kdyby nenutili zákazníkům něco , co nechtějí a místo svých "zelených cílů" se soustředili na to, že mají prodávat to, co lidí chtějí kupovat a ne to co jím někdo vnucuje ať už je záminkou cokoliv.
Kdyby to auto mělo pořádný motor, a třeba i verzi 4x4 a kdyby dali v těch výbavách zákazníkovi volnější ruku, tak věřím že jich prodají daleko více 😉
Tak ano, jako (nehybridní) vrchol to je opravdu málo. Některým zákazníků ale ten benzín (96kW 230 Nm zase není tak málo) s ohledem na pohodový charakter vozu stačit asi bude. Z postupného vypadávání motorů z nabídky je patrné, že to je kvůli emisím. V této souvislosti by mě zajímalo, jak to dělá řeba Škodovka, když se ceníky (stále) hemží dvoulitry nafta a benzín a 4x4? Ledaže by to flotilově zachraňoval Enyaq.
ale ať to jsou klidně hybridy, ale ne jen jeden jediny stupidní Plugin Hybrid, proč nenabízejí třeba tu 1,6l PureTech i jako MildHybrid, kde by zakazník nemusel řešit nějaké dobíjení ? Zvedlo by to výkon, snížilo spotřebu a lidi by měli na výběr. Stejně Stellantis musel za vývoj té dvojpojkové převodovky pro 1,2 puretech vypláznout spoustu peněz a upravit tu převodovku pro další motor musí být hračka, za mě měli tu novou MHEV převodovku automaticky dostat i další motory, jako 1,5 HDI a 1,6l Puretech. Ale ne, oni to nabídnou s jediným motorem, slabounkým třívalcem a ten dají do 1.500kg težkého auta c cenovkou přesahující 1.200.000 kč., To je prostě na palici ...
Svuj nejvíc prodávaný motor 2.0HDi jednoduše zaříznou, místo aby ho dále vylepšovali pro novější EURO normu, jako to udělala Škoda u svých dieselů... (viz nový Superb)
Prostě jdou slepě za vidinou "krásné elektrické budoucnosti" a evidentně jsou ochotní tomu obětovat všechno, včetně svých zákazníků :no:
Svuj nejvíc prodávaný motor 2.0HDi jednoduše zaříznou, místo aby ho dále vylepšovali pro novější EURO normu, jako to udělala Škoda u svých dieselů... (viz nový Superb)
Prostě jdou slepě za vidinou "krásné elektrické budoucnosti" a evidentně jsou ochotní tomu obětovat všechno, včetně svých zákazníků :no:
No jo, ale k čemu je automobilka, pohrdající vkusem a potřebami svých zákazníků? Komu pak bude svoje auta prodávat?! 😲 :no:
no to se právě v nejbližší době ukáže, jak moc jsou lidi ochotní kupovat elektrická auta, zatím je na vzestupu akorát Dacia, která si drží dostupné spalovací jednotky jako základ svého portfolia. Osobně si myslím, že automobilky čeká velice tvrdé vystřízlivění, obzvláště ty, které vše vsadily na jediného koně, protože lidi nezajímá nějaké nařizování z Bruselu, lidi vždycky kupují to co je praktické a má to dobrý poměr cena /výkon tak to vždycky bylo je a bude. Takže se budou kupovat ojetiny, nebo ty auta, které ještě budou mít spalovací motor a čistě elektrické vozidla budou stát na okraji zájmu, teda pokud úředníci z Bruselu tohle nějak fikaně nevyřeší, protože přesně k tomu je budou tyhle velké automobilky jako Stellantis tlačit
viz: https😐/www.idnes.cz/…851_automoto_fdv
V Česku je necelých 15 tis elektromobilů, všech aut (včetně náklaďáku a busu) je 6.5 mil. Myslím, že už tohle stačí na vysvětlení "chuti" cokoliv stavět... Tedy 0.23% vozů jsou elektromobily
viz: https😐/www.idnes.cz/…851_automoto_fdv
V Česku je necelých 15 tis elektromobilů, všech aut (včetně náklaďáku a busu) je 6.5 mil. Myslím, že už tohle stačí na vysvětlení "chuti" cokoliv stavět... Tedy 0.23% vozů jsou elektromobily
Za mě je Stellantis a aleliance R-N na odstřel a přímo je nahradí čínská konkurence, už teď nemají co nabídnout, kde budou za 10let? Za mě KO :no: