Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNedostatku nových aut v Rusku využila Čína. Exportuje tam rekordní počet aut
26 komentářů
Vladimir_Novotny
Tak díky uvolnění velmi lukrativního trhu a díky sankcím se tam logicky nastěhovala Čína. To je logické a myslím, že nám Čína může poděkovat, protože tímto se příští rok stane největším vývozcem aut na světě. Lotos už překonala ve vývozu Japonsko, takže je nabíledni, co bude pokračovat....
velmi lukrativního 😁 😁 😁
Viz já výše. Jasný trh této velikosti dokážeme jistě hravě nahradit.
Jo no, třeba e😜anzí do Mongolska.
Tam rusové prodávaj svoje buchaniky, patrioty, huntery, kamazy, uraly, budldozery a nakladače atd
to smaý peru, venzuela, kuba, sýrie, chile, některé africké země atd
V Austrálii se prodávaj i nákláčky od GAZu , dřív se tam prodávaly i Nivy.
Ty se mimochodem prodávaj i v Japonsku atd atd
Máte špatný informace 😄
to smaý peru, venzuela, kuba, sýrie, chile, některé africké země atd
V Austrálii se prodávaj i nákláčky od GAZu , dřív se tam prodávaly i Nivy.
Ty se mimochodem prodávaj i v Japonsku atd atd
Máte špatný informace 😄
A v letecké průmyslu mají rusové vlastní motory PD-8 a PD-14 a příští rok s nimi vyjedou nový Irkut MC-21, dometifikovaný Suchoj SuperJet 100 a vyrábí a vyvíjí se další letadla. Tady seš s čínany myslím hodně mimo mísu 😄
Hlavní priority ruského vesmírného programu budou asi tyto😒br /> 1) dokončit kosmodrom Vostočnyj, aktuálně se dostavuje druhá startovací rampa pro rakety Angara a celkově další infrastruktura kosmodromu
2) dokončit vývoj raket řady Angara a začít s nimi klasické komerční lety
3) program LUNA 25 (sonda)
4) start nová kosmické lodi Federace s raketou Angara
To sou asi tak hlavní cíle, na zbytek nejsou finance, kapacity a lidi
Aurus snad nikdo kromě vlády nekupuje a kdoví, jestli jsou schopní to vyrábět.
Pak už jen trucky, gazely, buchanky a podobný vergl nenáročný na vývoj. Na letadla si nech zajít chuť, to tak leda opět s čínskými technologiemi.
Jelikož ale VAZ v této době neměl peníze na rojezd klasické sériové výroby, vzniklo joint-venture Avto VAZ-GM a od roku 2003 do roku 2020 se to vyrábělo jako Chevrolet Niva.
V roce 2020 Lada (Avto VAZ) odkoupilo zpět všechny práva a věci nudé k výrobě a po faceliftu se to začlo vyrábět opět jako Lada Travel.
Takže tolik k historii. Jde o vývoj VAZ, ne GM....
Largus se pokud vím akutálně nevyrábí, stejně tak Xray. jedou jen obě Nivy, obě dostanou nové motory 1,6 a 1,8 příští rok, s výrazně vyšším výkonem jak stará 1,7.
Dále jede Vesta a Granta.
Aurus se vyrábí a to jak modely Senat včetně prodloužené limuzíny, tak se vyrábí i SUV Komendant a pro potřeby vládních orgánů i MPV Arsenal. Výroba jede jak v NAMI (státní instituce) tak Jelabuze (komerční zákazníci). Několik aut se vyvezlo i do zemí bývalého sssr.
Letadla sou budto vyvinutá a dořešuje se avionika aby yla bez západních komponent nebo vývoj probíhá, zejména u malých vrtulových. A to bez číny.
😄
Ano, sou i zaostalé oblasti někde 300km za Moskvou, neříkám že ne. Ale rozhodně ne všude kde nemaj kanalizaci jde postavit.
Trošku reality.