Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...jehož design nezestárnul ani po více než 3 desetiletích. Z jeho čistoty a elegance by se měli současní designéři BMW učit, protože jejich současná "díla" této ikoně většinou nesahají ani po ventilky.
P.S. Velký respekt majiteli, udržovat takto technicky a hlavně elektronicky složitý yong-timer není vůbec snadné. Ale jak známo, láska hory přenáší.
Pokud bych ovšem měl toto nádherné auto vybírat já, zvolil bych si osmiválcovou verzi s manuální převodovkou. 😄 :yes:
P.S. Velký respekt majiteli, udržovat takto technicky a hlavně elektronicky složitý yong-timer není vůbec snadné. Ale jak známo, láska hory přenáší.
Pokud bych ovšem měl toto nádherné auto vybírat já, zvolil bych si osmiválcovou verzi s manuální převodovkou. 😄 :yes:
Xylo
Asi jsem tady jediný, ale takhle 850 (nebo 840) se mi nikdy nelíbila a to ani, když jsem byl mladý. Podle mého oka je to nějak moc velké a vůbec ne hezké. Podobně to mám s motorkama od BMW, kterým jsem nikdy nepřišel na chuť. Ze sporťáků jsem v devadesátkách měl Mitsubishi GT 3000, ale ne s vyklapávačkama, ale normálníma světlama (překrytama).
del42sa
jestli se dobře pamatuju, tak to auto mělo ještě natáčení zadní nápravy :😉 což článek ke škodě nezmiňuje ,,,,
Ale pasivní, ne tak dělalo tenkrát třeba Mitsubishi.
https😐/www.youtube.com/watch?…
"The Integral Rear Axle is always reacting to what just happened – not what is happening. In order to minimize the delay to the rear-wheel steering and to maximize its efficiency, the chain of actions must be shortened. Therefore BMW equipped the Integral Rear Axle with a computer-controlled electrohydraulic actuator unit which can actively steer the rear wheels – the Active Rear Axle Kinematics. By using the steering input and vehicle speed the computer logic can steer the rear wheels even before the lateral forces build up and at a greater angle than the passive Integral Rear Axle"
"The Integral Rear Axle is always reacting to what just happened – not what is happening. In order to minimize the delay to the rear-wheel steering and to maximize its efficiency, the chain of actions must be shortened. Therefore BMW equipped the Integral Rear Axle with a computer-controlled electrohydraulic actuator unit which can actively steer the rear wheels – the Active Rear Axle Kinematics. By using the steering input and vehicle speed the computer logic can steer the rear wheels even before the lateral forces build up and at a greater angle than the passive Integral Rear Axle"
Freddka
Produkce pres 30 tis kusu me prekvapila.
To auto bylo ve sve dobe nehorazne drahe. Aby se ho v te dobe za ty penize prodalo pres 30 tisic, to musite udelat legendarni auto.
A tahle osmicka je proste legendarni, nenadelas nic.
V Anglii je vidam parkrat do roka, vetsina je pekna zachovala, majitele do toho investuji a nenici to nejakym tuningem … no a ten design je proste parada.
To auto bylo ve sve dobe nehorazne drahe. Aby se ho v te dobe za ty penize prodalo pres 30 tisic, to musite udelat legendarni auto.
A tahle osmicka je proste legendarni, nenadelas nic.
V Anglii je vidam parkrat do roka, vetsina je pekna zachovala, majitele do toho investuji a nenici to nejakym tuningem … no a ten design je proste parada.
Panu Bittnerovi k autu blahopřeji, ale nezávidím, auto se spotřebou vejtřasky bych prostě neuživil.
S vyklápěcími světly máš pravdu, většina vypadá jako krabice od bot, nebo oči přišláplé žáby v animáku.