Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Srovnávací testy

Zpět na článek

Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs. Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG – Elitní jednotka

18 komentářů

Gvick2
Za cenu 580 tis. což je cena testované 208 je Fabka Monte Carlo s 1.5 TSI, což je daleko lepší motorizace než testované tříhrnky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Testovali vrcholné tříválce a to je správně. Dokonce i naměřené hodnoty mají svoji logiku. :yes:
Gvick2
Objektivnější je testovat vrcholné motorizace. Mercedes dnes šidí AMG modely vybičovanými čtyřválci a všichni je srovnávají se šestiválci konkurence, protože cena je stejná či podobná. Tady je to totéž.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přestaň být hnidopich. I tak se Fabia ukázala dobře i motorově.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nevím proč srovnávat hrušky s jabkama. Srovnávali co srovnávat měli :-! A jestli to je za jinou cenu? To je každého věc jakou má cenovou politiku.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
děkuji za test na úrovni, jaký tu dva roky nebyl. Parádní a objektivní čtení. Takový Zajíc svede akorát rusáckou omalovánku nebo prototyp Moskviče. Škoda že to tady za chvíli pokazí MínusPako.
rohor
Aha, jak 20X?? Asi jste chtěli napsat každý nový Peugeot 208 ne? Viděl snad někdo od roku 2012 na konci nějaké jiné číslo, než 8? WTF OMG asi jste ještě nezaznamenali, že tomu tam teď vládnou pošahanci, ostatně jak je v Evropě standardem.
Jo a už jste se u Peugeotu naučili dělat v autech elektriku? Nemluvím o žádných elektrifikovaných pohonech, jenom o té obyčejné 12V palubní síti.
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 A proč tam není Husqvarna? 😄
Třeba by to vyhrála, lepší infotaiment jak sekající se krump od šáde group by možná zvládli i tam 😄 Profkláklý už od doby Scaly, kámoš měl funglovku MonteCarlo z Auto Jarov. Kvalita sama 😄 Věčně černá obrazovka a error.
TiaS1
V českém testu se sešlo nejprodávanější evropské auto a Škoda Fabia. Předem mi bylo jasné, kdo s přehledem vyhraje😊
Avatar - Zumion
Zumion
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Malá a drahá 208 ne. :-!
TiaS1
Český zákazník je jistě specifický. Objektivně nemůžeš dospět k jinému závěru, když má 208ka po Evropě 2,5X tolik prodejů než Fabia. Spousta volného prostoru v interiéru a zavazadelníku je lidem ukradená, to my češi pořád potřebujeme 2000l kufru, ačkoliv všechny ty 2000l kufry jezdí každý den po spojce prázdné a s 1 řidičem. Ty říkáš malá a drahá 208 ne, ovšem podívej se na prodeje. 208ka nejprodávanější evropská vůz roku 2022 s 207 tisíci prodanými kusy, zatímco Fabia je 39. s 89tisíci. Takže pro celou Evropu platí, malá (a u nás, nevím jak jinde, drahá) 208ka ANO.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No a? Nevím, co má s potřebností prostoru společného to, jak kdo jezdí denně do práce. Zrovna si zařizuji byt a pár litrů k dobru by neuškodilo. Celá Evropa je mi celkem ukradená, nejsem nějaký teoretický průměrný Evropan.
TiaS1
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Fabia :yes:
Pong
Ďakujeme za test, držíme palce z pekelného Slovenska! :yes: :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Proto je zrusime a budeme prodavat jen obri, elektricka, SUV.

Vy vsichni, jak jste tady, tomu rozumite?
Arese
...Fabia 208ku doslova rozdrtila, až mi ji skoro bylo líto...
P.S. Abych ale o 208 alespoň uvažoval, musela by nabízet: 1) normálně řešené pracoviště řidiče s příjatelně umístěnými přístroji a volantem normální velikosti a v normální výšce, 2) ostřejší verzi tříválce 1.2 i se 6st. manuálem, 3) tak o 10 cm delší zadní boční dveře. Jejich absurdní krátkost nejen likviduje boční vyvážení proporcí karoserie, ale je i velmi nepraktická.