Srovnávací testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePeugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs. Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG – Elitní jednotka
18 komentářů
Gvick2
4
Za cenu 580 tis. což je cena testované 208 je Fabka Monte Carlo s 1.5 TSI, což je daleko lepší motorizace než testované tříhrnky.
KANKUNEN
2
Testovali vrcholné tříválce a to je správně. Dokonce i naměřené hodnoty mají svoji logiku. :yes:
Gvick2
4
Objektivnější je testovat vrcholné motorizace. Mercedes dnes šidí AMG modely vybičovanými čtyřválci a všichni je srovnávají se šestiválci konkurence, protože cena je stejná či podobná. Tady je to totéž.
KANKUNEN
3
Přestaň být hnidopich. I tak se Fabia ukázala dobře i motorově.
rohYpnol
2
Nevím proč srovnávat hrušky s jabkama. Srovnávali co srovnávat měli :-! A jestli to je za jinou cenu? To je každého věc jakou má cenovou politiku.
KANKUNEN
děkuji za test na úrovni, jaký tu dva roky nebyl. Parádní a objektivní čtení. Takový Zajíc svede akorát rusáckou omalovánku nebo prototyp Moskviče. Škoda že to tady za chvíli pokazí MínusPako.
rohor
Aha, jak 20X?? Asi jste chtěli napsat každý nový Peugeot 208 ne? Viděl snad někdo od roku 2012 na konci nějaké jiné číslo, než 8? WTF OMG asi jste ještě nezaznamenali, že tomu tam teď vládnou pošahanci, ostatně jak je v Evropě standardem.
Jo a už jste se u Peugeotu naučili dělat v autech elektriku? Nemluvím o žádných elektrifikovaných pohonech, jenom o té obyčejné 12V palubní síti.
Jo a už jste se u Peugeotu naučili dělat v autech elektriku? Nemluvím o žádných elektrifikovaných pohonech, jenom o té obyčejné 12V palubní síti.
Anonym
😄 😄 😄 😄 A proč tam není Husqvarna? 😄
Třeba by to vyhrála, lepší infotaiment jak sekající se krump od šáde group by možná zvládli i tam 😄 Profkláklý už od doby Scaly, kámoš měl funglovku MonteCarlo z Auto Jarov. Kvalita sama 😄 Věčně černá obrazovka a error.
Třeba by to vyhrála, lepší infotaiment jak sekající se krump od šáde group by možná zvládli i tam 😄 Profkláklý už od doby Scaly, kámoš měl funglovku MonteCarlo z Auto Jarov. Kvalita sama 😄 Věčně černá obrazovka a error.
TiaS1
V českém testu se sešlo nejprodávanější evropské auto a Škoda Fabia. Předem mi bylo jasné, kdo s přehledem vyhraje😊
Zumion
Příspěvek podléhá schvalování.
Malá a drahá 208 ne. :-!
Český zákazník je jistě specifický. Objektivně nemůžeš dospět k jinému závěru, když má 208ka po Evropě 2,5X tolik prodejů než Fabia. Spousta volného prostoru v interiéru a zavazadelníku je lidem ukradená, to my češi pořád potřebujeme 2000l kufru, ačkoliv všechny ty 2000l kufry jezdí každý den po spojce prázdné a s 1 řidičem. Ty říkáš malá a drahá 208 ne, ovšem podívej se na prodeje. 208ka nejprodávanější evropská vůz roku 2022 s 207 tisíci prodanými kusy, zatímco Fabia je 39. s 89tisíci. Takže pro celou Evropu platí, malá (a u nás, nevím jak jinde, drahá) 208ka ANO.
Ja Prvni 123
Proto je zrusime a budeme prodavat jen obri, elektricka, SUV.
Vy vsichni, jak jste tady, tomu rozumite?
Vy vsichni, jak jste tady, tomu rozumite?
Arese
...Fabia 208ku doslova rozdrtila, až mi ji skoro bylo líto...
P.S. Abych ale o 208 alespoň uvažoval, musela by nabízet: 1) normálně řešené pracoviště řidiče s příjatelně umístěnými přístroji a volantem normální velikosti a v normální výšce, 2) ostřejší verzi tříválce 1.2 i se 6st. manuálem, 3) tak o 10 cm delší zadní boční dveře. Jejich absurdní krátkost nejen likviduje boční vyvážení proporcí karoserie, ale je i velmi nepraktická.
P.S. Abych ale o 208 alespoň uvažoval, musela by nabízet: 1) normálně řešené pracoviště řidiče s příjatelně umístěnými přístroji a volantem normální velikosti a v normální výšce, 2) ostřejší verzi tříválce 1.2 i se 6st. manuálem, 3) tak o 10 cm delší zadní boční dveře. Jejich absurdní krátkost nejen likviduje boční vyvážení proporcí karoserie, ale je i velmi nepraktická.