Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Suzuki Swace 1.8 Hybrid Premium – Se spotřebou legendárního 1.9 TDI!
73 komentářů
KANKUNEN
8
Bez prodlužky a bez velké baterky to žere málo. Řekl bych , že už i Mazda potřebuje takový hybrid.
Mikesus
Spotřeba, která údajně neni možná. Za tolik přeci hybrid v kombinaci nejezdi, jal se nekteri snazi tvrdit. S highlanderem Standa taky jezdil za 6.5 v kombinaci včetně dalnice a někteří tvrdí jak to jezdi za 7.5-10.
Jinak za mne ta evoluce 1.8 hodně pomohla, hlavně s dynamikou v běžné meziměsíčně rychlosti.
Jinak za mne ta evoluce 1.8 hodně pomohla, hlavně s dynamikou v běžné meziměsíčně rychlosti.
Meziměsíčně ? 😁 to je suzuki a nebo vesmirna lod ? 😁
meziměstské přeci, ale nevím co to znamená.
Ale jo, já s dieselem a MHEV za 6,0 litrů s 254 koníky jezdím 😄 😄 😄 Svět motorů jezdil za 5,8 😄 😄 😄
No a? Já jezdím s 244k za aktuálně 5.5 benzinu. Co jsi tím chtěl říct? Pohonit si ho?
Kdybys měl normální karoserii, třeba by ses taky pod 5 dostal
Kdybys měl normální karoserii, třeba by ses taky pod 5 dostal
A já jezdím s 5,7 HEMI za 6,03 litru benzínu v přepočtu 😄 😄 😄 😄
Bez baterek 😄 😄 😄
Mimo město na dlouhé tratě za 4,73.
Tak užívejte čtyrvály soudruzi 😄 😄 😄 😄
Bez baterek 😄 😄 😄
Mimo město na dlouhé tratě za 4,73.
Tak užívejte čtyrvály soudruzi 😄 😄 😄 😄
rohor
je pokažen konstatováním, že na dálnici nám elektřina nepomůže. Tak se budu snažit tu osvětu dělat dál, no. Naproti tomu si nemyslím, že se dá z bodu A zpět do bodu A dostat pod papírovou spotřebu. Bude to tak asi stejně a možná o decinku víc. Ovšem ten dojem z HSD, když člověk čeká obvyklé navýšení deklarované spotřeby v reálu o 50 procent a ono se prostě nekoná, protože HSD. Ten pocit se nedá popisovat, ten se musí zažít.
I s HSD musis umet jezdit… neni to samospásný.
Samospásný není. A proto se čas od času najde pablb, který vykřikuje do světa, že to jezdí po Brně za 7.
Proč by ne, já sám jsem jeden z těch, kteří to za takové zázraky neumí. Když se snažim, tak to jde, ale když ne, tak to někdy leze na ty normální benzinový hodnoty, především na dálnici. Ale nad 7 jsem se nedostal ani já, jenže máme jen Yarise, tam to ani snad nejde 😁
tam i zpet jezdim za nizsi spotrebu nez podle wltp. Priklad. jedu ze zlicina dolu do centra k hlavaku, dojedu nejcasteji kolem 3l ( ve spicce, jinak za 1.5 ). Pak jedu zpet stejnou trasu a dojedu za 7.5, coz v prumeru je tam a zpet 5.2l ( 4.5 resp. ) . wltp je psana 7. Posledni nadrz jsem skoncil s prumerem 5.8, ted mam pulku se spotrebou 5.5. To je taky porad daleko k te wltp.
Mám v papírech 3,7/3,9 a když se na dálku po okresce snažím tak to za těch 3,7-3,8 zvádnu. Ale jak na to trošku víc zatlačím tak jsem spíše na 4,4. Jinak po dálnici stylem prase 150 každého předjedu už to vyleze na 5,7. Když se na dálnici zklidním na klobouk 120 tak za 4,2. Ono už je to moje auto poměrně staré (14 let) a ten motor by chtěl nějakou údržbu. Aspoň vyčistit sání, EGR, klapku, vyměnit svíčky a tak něco.
To tam u vás jezdí pomalu, kdyže ve 150ti všechny předjedeš 😁
Tak ty máš ještě NEDC ne?
asi ano
Tomu se priblizovalo těžko. Já mám psáno rozptyl mezi 6.3 a 8.4 podle zátěže, kombinovaná 7.1. A presto se dostanu ještě o litr níž v městském provozu nez je psana ta nejlepsi, kde s eco jízdou v koloně se ani nedá počítat.
No a já mám v CX-60 rozptyl mezi 6,0 a 6,2 a k tomu 254 koníků a poctivý řadový dieselový šestiválec. MHEV stačí abych vás všechny s benzínovými hybridy strčil do kapsy 😄 😄 😄
Jak daleko ujedeš jenom na elektřinu, když to není zrovna z kopce?
To se špatně řekne. Záleží na reliéfu, provozu, teplotě, stavu baterky. Může to být jen 300m, ale už jsem po rovině při 50 tempomatu ujel i 9km
Dotaz na dojezd na elektřinu byl na Diesla.
Já ujel na EV na tátově Yarisu tak 2km, pak jsem prošlápl moc plyn, neumim to ještě. Jinak Mildhybrid na EV neujede nic ne ? Maximálně tak dva metry z křižovatky
Co je na dieselu poctivého? Až budeš jezdit za min než jezdi větší auto s benzínem tak se ozvi. A nevím proč tahas ty koně, highlander je má taky a jezdi ještě za méně než ten tvůj poctivej nýtovaci chrochtal
Mr.Murphy
.... ušetřit na tomhle Suzuki nějakých 50.000 Kč se podle mě vrátí na zůstatkové ceně při prodeji. Přecejen, nikdo to auto tady nezná a Toyota se svým renomé se bude po pár letech prodávat mnohem snadněji a za víc peněz....
Jinak ale nic proti, zdá se že to je parádní rodinná a vlastně i ekologická kára :yes: :yes: :yes:
Jinak ale nic proti, zdá se že to je parádní rodinná a vlastně i ekologická kára :yes: :yes: :yes:
50t se ti podle mě nevrátí, respektive... takovýhle auto se většinou nekupuje s tím, že ho po třech letech otočíš... a po deseti letech už ten rozdíl bude minimální (a to nepočítáme časovou hodnotu peněz). Je ale fakt, že designové retuše Suzuki tomu za mě trošku ublížily a Toyota se mi líbí o kousek víc.
Jinak ta výbava mi přijde rozumná, bezklíč mít nemusím a když mám kameru, tak se obejdu i bez senzorů... 16" kola... k tomu stovka pod deset, na takové to domácí žvýkání... a pokud člověk chce automat, tak i ta cena je příznivá.
Jinak ta výbava mi přijde rozumná, bezklíč mít nemusím a když mám kameru, tak se obejdu i bez senzorů... 16" kola... k tomu stovka pod deset, na takové to domácí žvýkání... a pokud člověk chce automat, tak i ta cena je příznivá.
Kamera bez senzoru je divna vec, nejak si na to nemuzu zvyknout, ale je to specialitka Toyoty
Jako... já to teda nikdy nezažil, ale kdybych si měl vybrat jen jedno, tak beru kameru.
Mikesus ti odpoví určitě líp, ale vím, že Yaris třeba nemohl mít senzory, jen kamery, Corolla tuším taky, všechna auta, co je mají, jsou neorigo. Nám to teď nabízeli na Yarise za 8 tisíc přímo v Toyotě dodělat. Mne ta kamera příjde zvláštní, jako jo, asi se na to dá zvyknout, ale já zatím rychleji parkuji se senzorama, hlavně když má auto jen zadní kameru a jsi zvyklej na senozry i vepředu, hrozí pak nabourání 😁
Toyota obecne dává kameru všude, pak jako bonus se přidají senzory ve vyšších vybavach. Mám ale pocit, že už bylo někdy v nějaké úplně hole výbavě, tuším u corolly hb Activ, že byla i bez kamery. Ale to je snad jediná výjimka, jinak kamera byla vždy od základu. Yaris dlouho nemohl mít vůbec parkovaci senzory, ctyrka yaris uz ma v te nejvyssi tusi., corolla ve vyšších vybavach, pak doplněna o poloautomatické parkování.
aj suzuki to tak ma, potom dealer navrta diery a da senzory, len to nespolupracuje s infotainmentom 😄 v podstate aj tesla to tak ma, len dopocitava
Já mam takhle dodělávané asi přímo z Renaultu dealera na Meganu a prostě to občas zazlobí a třeba řve i když tam nic není, jasny, je jim 15 let, ale věřil bych, že to problemy muže dělat i u nového auta.
jasne, ze moze, Enyaq bezne pipa kde co aj pri originalnych senzoroch, ale pripisujem to tomu, ze auto neumyvam 😁
Já bych to spíše připsal tomu, že je to koncernový vůz... Posledních pár let snad neznám majitele, který by neměl nějaký problém s koncernovym autem. Od senzoru po motory
Skoro by som suhlasil na 100% pri Superbe scout a Californii. Tam to je teda sice sama prkotina, ale do servisu musis (vymena tesneni okolo prednych dveri na polrocnom aute to u inych znaciek nazazijes). Ale teraz na novej octavke 2.0 tdi automat fakt ze nic (15000 km)
Skoro by som suhlasil na 100% pri Superbe scout a Californii. Tam to je teda sice sama prkotina, ale do servisu musis (vymena tesneni okolo prednych dveri na polrocnom aute to u inych znaciek nazazijes). Ale teraz na novej octavke 2.0 tdi automat fakt ze nic (15000 km)
Můžou snadno dělat i originály. Ono je to dost citlivé na naráz a stačí dobře chytit kamínek. A to u jakéhokoliv auta.
DonVito
Nizkym spotrebam hybridu ani EV majitele dieselu nikdy neuveri.
To ze tahle auta splnuji nejprisnejsi emisni normy je vubec nezajima.
To ze tahle auta splnuji nejprisnejsi emisni normy je vubec nezajima.
Jsem majitel dieslu, věřim tomu... máme doma HSD... co tam máš dál ?
Jsi vyjimka.
To asi nejsem, spousty známejch s diesly to akceptuje, ale je tu taky druhá stránka, že i to HSD umí jet za dost a že s tím musíš umět jezdit... s Ofcí TDI se nemusíš zas tak extra snažit, pokud tady nenalháváš ostatním, že ti to žere 5 na sto v kolonách v centru Prahy, jako někteří...což je blbost žejo
Predsa spotreba zavisi od jazdy, kto ide ako wltp, tak dosiahne wltp spotrebu. Ziadna veda, aj so starym peugeotom 307 som jazdil po meste za 3,6 l, aspon podla pp, ale to som siel tak do 50 a obiehali ma kamiony. Este som sa s tym stretol s bolt vodicom, kde si sofer pochvaloval, ze mu 0.9 tce v dacii jazdi za 5l, ze velmi dobre auto a tiez nas vtedy kamion obiehal 😁 Skor je dolezite pri autach merat, ked redaktori poznaju radary, poznaju kde meraju a idu co to bezpecne da.
Ahoj, loni na podzim jsem si u manželčinýho CT200h všiml zhoršené spotřeby, roky měla jak přes kopírák 4.7l léto a 5.3l zima, najednou nešla pod 5,2l a v zimě 5.6l, po vyloučení toho že manželka začala trhat rychlostní rekordy jsem pojal podezření na trakční baterii, přecijen auto je 2012 rok a má přes 200k najeto, nechal jsem to změřit a potvrdilo se to, byla mě v Praze rovnou nabídnuta výměna na novější Li-on která je značně lehčí a slibuje lepší kapacitu a ta by měla znamenat lepší spotřebu tak jsem popravdě i z velké zvědavosti kývl, po půl roce mohu potvrdit, auto obecně na elektriku má více síly i než dříve kdy byla baterie v pořádku, rychleji se v provozu dobíjí, přechod mezi spalovacím a EV režimem se zjemnil a letos má v létě 4.5l, chvilku tam svítilo 4.4l ale teď je tam 4.5l(resetováno na jaře), zimu odjezdila za rovných 5.0l, výměna stála 50k i s prací a šlo o jedinou neplánovanou návštěvu servisu kterou to auto absolvovalo. Takže baterie 10 skoro jedenáct let, nadruhou stranu nebylo auto nějak omezené, mohlo dál jezdit i bez výměny, ale mě tyhle věci nedají spát a raději mám vše v pořádku, nakonec ona ho má jako pracovní nástroj. A ještě něco, vůbec neřeší nějaký styl jízdy nebo kdy jede na EV a kdy na spalovák, prostě nezájem, sedne a jede. To jen nějaká zkušenost dlouhodobějšího užívání HSD.
Překvapuje mne, že dávají li-on místo NiMH.
Posun to hlavně díky kapacitě určitě bude. Trochu si jen nedovedu představit, jak baterka pomůže ke zlepšení přechodu mezi ICE a EV. To by snad mělo být softwarově ne?
Posun to hlavně díky kapacitě určitě bude. Trochu si jen nedovedu představit, jak baterka pomůže ke zlepšení přechodu mezi ICE a EV. To by snad mělo být softwarově ne?
popravdě jsem si myslel to stejné co ty včetně toho že celý SW počítá prostě jen s nimh ale byl jsem příjemě překvapen, lepší bylo vše krom teda rychlostních omezení EV režimu, pak když jsem měl půjčenou Corollu Cross (budem kupovat nový služebák) tak jsem musel konstatovat že ty všechny zlepšení co za ty roky dělají téměř doženeš výměnou baterie, prostě jsem u tý Corolly neviděl mezi momentální konfigurací toho CT200h rozdíl v chování. Baterii samozřejmě takhle v Toyotě nevymění, to udělal Hybrid servis v Praze a dal dva roky záruku(stejně jako u Toyoty na výměnu baterie), šikovní jsou.
Tak snad nová baterka vydrží dlouho. Na baterku toyota dava 10 let, to vám uteklo asi o kousek co?
o 3/4 roku 😞
a nezkoušel jsi to? přeci jen 9 měsíců vs 10 let je dost krátká doba a mohlo by to aspoň částečně projít.
Možná jsem to mohl zkusit, ale teď nelituju a navíc ta možnost přechodu na li-on mě stejně zaujala tak že jsem to prostě chtěl vyměnit, je z toho fakt lepší auto, ta nimh třeba neměla tak stabilní výkon, jak klesla kapacita pod půlku tak jakoby ztrácela sílu, li-once je to fuk, do 1/4 dává stabilní výkon , jen teda v zimě když bylo fakt hodně pod bodem mrazu( víc než -😄 tak mě to přišlo o něco horší než s nimh a moc se jí nechtělo. Co teda se tady v hornatým terénu stává je to že jak se rychle dobíjí tak někdy je při převážně klesajícím profilu cesty tak nabitá že nemá kam dál ukládat a roztočí spalovák, nebývá to nijak často ale s nimh se tohle nestávalo a manželku to trochu vyděsilo.
Tak to mne pustí spalovak bezne, kdyz je nabitá do plná. To mi dělaly všechny hybridy, od aurisu, přes corollou až po highlandera. Prostě jakmile s enabije baterka do plna, brzdí motorem.
Barry Lyndon
Nafta, benzin a lpg jsou úplně jiná paliva s rozdílnou měrnou hmotností. Takže když něco spotřebovává stejně litrů benzinu a nafty, znamená to, že to na benzin má spotřebu nižší a ne stejnou.
Nafta je v podstatě prolobovaný podvod a rakovina Evropy.
Nafta je v podstatě prolobovaný podvod a rakovina Evropy.
Vono je hlavní, na kolik Kč vyjde kilometr a tam jezdíte voturbenou čtyřválcovou sekačkou, co má - pokud je vyrobená v letech 2015-2023 cca 5-20x větší servisní náklady jak dinosaurus V8 OHV, protože je to totálně okradený na materiálech, musí to plnit nesmyslný eokopí*oviny, zvuk to já jak vysavač a ten dinosaurus V8 jezdí za stejný náklady jak 4válcová sekačka s turbem nebo hybridem 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Tak užívejte turbíčka a baterek a pamatujte že OBJEM NICIM NENAHRADIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😄 😄 😄 :-) :-) :-) :-)
Tak užívejte turbíčka a baterek a pamatujte že OBJEM NICIM NENAHRADIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😄 😄 😄 :-) :-) :-) :-)
Nejezdím oturbenou sekačkou. Co tam máš dal?
Ja třeba tohle
https😐/fb.watch/lrFsSD7KgD/
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/fb.watch/lrFHSolFu4/
Ja třeba tohle
https😐/fb.watch/lrFsSD7KgD/
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/fb.watch/lrFHSolFu4/