Novinky
johny555
2
Pokud se nevrátí ke koncepci budgetových aut, tak prostě nepřežije. Kodiaqy, Eniaqy a jiné škodovky za mega+ kupují jenom Češi a skalní fandové Škody. Vyklidili trh Dacii, Korejcům a Číňanům a jednoho dne ji VW jen odkopne jako přebytečnou zátěž.
Přejít do diskuze
RC90
1) Není co zachraňovat. Najděte si Škodováckého odboráře (vyšel dnes) a zjistíte, jak Škoda nestíhá. O tom, že kdyby bylo potřeba zachraňovat, tak se zabývají jinými věcmi, než vizuálním a zvukovým logem.
2) Trh budgetových aut končí. Nové normy EURO X je vyřadí, protože i když osekáte výbavu, musí bude technologie použitá při spalování a čištění zplodit tak drahá, že i malé auto bude stát 500k. Než začnete argumentovat, že to je špatně, tak Škoda, resp. VW dělá vše pro to, aby konkrétně EURO 7 oddálili, nebo zrušili.
3) Vaše tvrzení, kdo kupuje Škodovky je úplně mimo realitu, do ČR cca 1/3 vozů. Zbytek jde spíše do západní Evropy (viz. výroční zpráva ŠA). Objednávky také stoupají a to právě na tyto drahé vozy (Enyaq, Octavia, Superb) a na vozy uvedené na Indickém thru.
2) Trh budgetových aut končí. Nové normy EURO X je vyřadí, protože i když osekáte výbavu, musí bude technologie použitá při spalování a čištění zplodit tak drahá, že i malé auto bude stát 500k. Než začnete argumentovat, že to je špatně, tak Škoda, resp. VW dělá vše pro to, aby konkrétně EURO 7 oddálili, nebo zrušili.
3) Vaše tvrzení, kdo kupuje Škodovky je úplně mimo realitu, do ČR cca 1/3 vozů. Zbytek jde spíše do západní Evropy (viz. výroční zpráva ŠA). Objednávky také stoupají a to právě na tyto drahé vozy (Enyaq, Octavia, Superb) a na vozy uvedené na Indickém thru.
Hendly
poslední dobou jsem z marketingu Škoda divně naladěn.
Konkurence v podobě Tesla a číny nespí a Škoda posílá do éteru zprávy o tom jak náročně a dlouho ladí zvukové logo..... zasadní inovace pro zákazníka..
Konkurence v podobě Tesla a číny nespí a Škoda posílá do éteru zprávy o tom jak náročně a dlouho ladí zvukové logo..... zasadní inovace pro zákazníka..