Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nejprodávanější SsangYong v Česku je ještě dostupnější. Korando nově stojí už od 509.900 Kč

30 komentářů

Ginger Kyriakos
Naprosto luxusní. Cekacka bude sice rok, ale počítám, ze príští léto bude na našich silnicích jezdit o další 2 tisíce Korand více. Koupit si totiž za 500 tyček Fobii 1.0 tsi nebo Korando 1.5 t je velice jednoduchá holba.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Kdeze su casy ked za pol mega si mal ceed gt s 204 konmi... na krasnych 18tkach elektronoch a s recaro sedackami ... ono presne o 2 roky po nastupe euro 7 bude clovek este rad aj za litrove turbo vo fabii za pol mega ... uvidis... z aut sa opat stava luxusny material
Ginger Kyriakos
Vůbec o tom nepochybuji, ostatně já celou dobu tvrdím, že Green Deal má za úkol vymazat individualni dopravu z důvodu její financí nedostupnosti.
msifa
Jo, na poskakování po městě bude to Korando se spotřebou 10 - 12 l/100 km určitě lepší volbou 😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, bude.
petr ostrizek
Nesmysl.
Máme ho již rok a půl, 1.5 AT a spotřeba je
8 - 8,3l /100km a to jezdím do práce něco
přes 20 km přes Brno. Jak město, tak i D1.
S atmosférickým Aurisem jsem to jezdil k 7 litrům
msifa
Já Vám věřím, že s lehkou nohou jezdíte za takovou spotřebu. Ale s podobně lehkou nohou budete s tou fuj fábií jezdit v pohodě pod 5 litrů.
A ohledně průměrné spotřeby Koranda hovoří spritmonitor.de trošku něco jiného..... 😉
petr ostrizek
V pořádku, Váš názor.
Sice nejezdím na "lehkou nohu" a vím že Vás o tom rozhodně nepřesvědčím, takže v pohodě.

Spotřeba se ve velkém řešila i na

https😐/cs.ssang-yong-club.com/…gorie/korando-11

a u spousty lidí se stejně usadila kolem 8.5 litru.
Ale pokud to píší na Vámi odkázaných stránkách www. .... .de, tak opravdu nemám argument.
V Německu sídlí božstvo každého správného Škodovkáře.

No, každopádně díky za reakci, já už v diskuzi dále pokračovat nebudu. Každopádně, ať si jezdí každý v tom, co mu vyhovuje, že?

Nebo to je také špatně? 😄
PavelK_
Docela by mě zajímalo (nebo možná radši ani nee), v čem je můj čerstvý T-Roc o 150 tis.lepší. 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
Trochu bych se obával, že jen v logu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nevím proč máš potřebu takhle hloupě lhát. A navíc Korando se dá objednat i v dieselu, když by někdo toužil po lepším motoru a chtěl si připlatit, což se děje asi v 10% prodejů. A potom máš i spotřebu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Takze máme 10% masochistů? Vyměnit o trochu nižší spotřebu za suverénně horší motor, to chce dost sebezapirani. A jo, jezdil jsem v korandu s oběma motory, pokud bys chtěl vytáhnout něco o tom, ze to nemůžu vědět.
msifa
Ano diesel je na poskování ještě lepší volba. 😉
A to ještě pominu fakt, že Fábiia 1.0TSI nestartuje na 500 tis, ale o 100 tis. levněji.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kdyby jen to. Je to za cenu Dacie. Přitom Ssangyong je opravdu hezký mainstream.

V podstatě poslední dostupné auto. Pak už zbývá si jediné počkat na Čínu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Netušíte proč není u nás v ceníku Tivoli/Tivoli Grand??? Není ani na Slovensku. Byla to fakt pecka...
Avatar - wakantanka
wakantanka
A čo konkrétne? Tak jak Korando je fajn za tie peniaze, tak Tivoli u mňa skôr nevyužitá šanca.
traveldrive
V Tivoli s motorom 1,5 som sa chvíľu viezol ako spolujazdec. Dojem teda na mňa to auto nespravilo, interiér nijak zvlášť príjemný, skôr naopak, prejav docela hrubý a podvozok dosť tvrdý. Nakoniec ani spotreba nijak potešujúca. Ja by som to domov nechcel.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jezdí jich dost, tedy to nějaký dojem na jiné lidi "spravilo".
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tivoli a korando jsou docela fajn, hlavně za tu cenu.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Ja se k te otazce pridavam.
Anonym
A ja Ti odpoviem. Tivoli je (vlastne bolo, pretoze sa momentalne neda kupit) velmi lacne auto s velmi dobre balickovanou vybavou. Prave tou cenou oslovilo tolko ludi. Sedel som v tom, interier je taky svojsky, ale celkom OK, vnutorny priestor taky normalny, viem si predstavit, ze by som v tom dennodenne jazdil. Tiez ale ma problem so spotrebou, zerie o 2 litre viac, ako konkurencia.
Xylo
Tenhle typ jsem asi ještě neviděl a to bydlím v oblasti importéra KG Mobility. Rextona jsem potkal jednou a parkoval přes cestu od Mach Motors. Korando se občas objeví i u nás na vesnici (projede) a je to asi stejná frekvence jako u MG.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tady u nás už jezdí všechno a hodně, ty prodeje se musely projevit. Každý den vidím Tivoli, někdy i Grand, Rextony (jednoho máme v rodině, moc fajn auto) i Koranda.
Ginger Kyriakos
Asi to lidi málo kupovali. Co si budeme, ten zadek byl fakt eklhaft. I aj sám jsem to nakonec s ním vzdal, protože bych se v tom styděl jezdit.Za mě zásadní nedostatek Koranda je kufr.Je prostě pro rodinné využití příliš krátký (73cm ) a těch 550 litrů je velice úsměvných (ekvivalent kufru Mondea kombi fakt ani nahodou).
traveldrive
Tak to je notoricky známa vec, že SUV nedokáže nahradiť kombík z pohľadu úžitkových prametrov. Krátky a vysoký kufor bude vždy horšie využiteľný ako kombíkovská placka, aj keď budú mať objem rovnaký.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To ale platí pro každé SUV.
ptr078
Ved preto sa rusia kombiky, aby ludia zbytocne nespekulovali a kupili rovno drahsie suv
Xylo
Kombíky se ruší, protože je to spíše lokální záležitost některých evropských zemí - viz článek na Autorevue http😐/www.autorevue.cz/…n-suv-ostrouhaji . Čísla z článku za 1. kvartál 2023 - EU+ 7,4 % kombíků, Německo 14,5 % a ČR 17,1 %. Souhlasím s článkem a vyjádřením lidí z PSA, že SUV je pro pohon elektřinou z baterií neoptimální karosérií.
Anonym
Tych 550 litrov je po strechu, nie roletu. SSY ma v cenniku hrubu chybu, udavaju metodiku merania VDA 213, co je ale pre 7 miestne auta a aj to iba po hornu hranu operadiel sedadiel posledneho radu. ADAC v reale odmeral 365 litrov po roletu. Ked je v aute rezerva, objem klesne o cca 140 litrov.
Nechapem, preco do cennikov nedaju VDA 214, aj tak 95% kupcov nevie, co to je a vyhnu sa podvodu.
suttorad
Toto auto vo výbave Style+ automat 4x4 mám od konca februára. Zatiaľ som na neho videl iba 1 naozaj objektívnu recenziu - nedávno v SM 2023/23, kde bolo vyhodnotené iba ako o chlp lepšie, než Duster. Je to 100% pravda. Auto je ako celok síce nádherné, ale otravujúce blbinami ako napr. 😒br /> - dojazdy okien - iba šoférove, aj to len smerom dole - toto má aj najlacnejší Duster
- hromada lesklých interiérových prvkov dokáže pekne oslepovať
- tempomat nedokáže držať nastavenú rýchlosť, auto citeľne stále spomaluje a zrychluje
- nutnosť vždy po naštartovaní zapínať AutoHold
- veľmi čudne fungujúce parkovacie senzory, nedá sa na ne spoľahnúť
- sedadlá nemajú bedrovú opierku, stačí mi 100 km v kuse a mám problém
- divne fungujúca klimatizácia
- svetlá sú na dnešnú dobu katastrofické, aj moje predošlé 15 ročné auto svietilo lepšie
- chýba prisvecovanie do zákrut
- rádio sa každú chvíľu reštartuje
- Android Auto sa nedá zrkadliť do budíkov - recenzenti zabudli napísať, že toto ide len vo výbave Premium+
- spotreba 9,5/100 je nehorázna na to, źe to má iba jeden a pol liter, keby to aspoň ťahalo

Auto je inak veľmi priestorné a na 18 palcových kolesách aj celkom pohodlné, Jazdné vlastnosti má na SUV primerané, no podla mna Duster, Vitara, Captur, Kona, Tucson či 3008 jazdia lepšie. Momentálne mám zhruba 6 tisíc km, dám urobiť nultú servisku a potom sa ho zbavím, nesplnilo očakávania. Začínam si brúsiť zuby na Konu 4x4. Je síce hodne menšia, no v Korande vozím len vzduch, čo je zbytočné.