Novinky

Zpět na článek

RAM 1500 dorazí do Evropy s 3,6litrovou mild-hybridní V6. Výkonem neurazí

9 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
má benzínový motor jak Ural v rusácku, který má menší krouťák než TDI co si vezme polovinu. Ták, snad jsem rozjel diskuzi troubové.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale já s Tebou naprosto souhlasím. RAM1500 měl pro Evropu naprosto skvělý dieselový 6-válec, ale italští fiati ho zrušili 😄 a teď se tady budou snažit prodávat předražený nenažraný benzín.
Víme jak to dopadá: vždycky se tvrdí že to žere stejně jako diesel ale nakonec je to vždycky o 50% víc ...
Avatar - Anonym
Anonym
Tak určitě, ten nafák se přestal prodávat právě proto, že se s*al skro všem co ho měli a zejména těm, co na tom vozily větší náklady nebo za tím něco tahali.

ti všichni maj dávno HEMI a sou v pohodě.

Protože ale Stelnatis HEMI ruší díky emisním srá*ům, tak holt vymysleli tohle....
Avatar - Anonym
Anonym
Ural má už někdy od 80 let dieslové motory, měl by sis doplnit vzdělání 😄 😄 😄 😄 😄
ProchyTom
Úspornější až o 19 procent. To znamená tedy při normálním reálném ježdění 10-15 procent. Takže když pojedu do práce dálnici za 12s v8, tak s tímhle prditkem za 10. No, tak to mě za ty problémy s vyfikundaci do budoucna nestojí, stejně jako osizeny výkon a zvuk. Dyt V6 nejede ani v Mustangu, natož v tyhle kovadline.
Avatar - Anonym
Anonym
Fe finále je stále nejlepší volba HEMI na LPG 😄 Dokud jsou...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
= vysoká spotřeba benzínu, aby to trochu jelo bude se to muset vytáčet 😒] 😒] 😒]
hobby
To je směšné. 6válec by měl být na tahaní. S tímhle neutáhne nic a nebo bude žrát i trávu kolem cesty, Ten kroutak tak na 1,6tdi
Avatar - Anonym
Anonym
Za 1500 většina lidí nic moc netahá.A to i v USA, tam maj na tahání 2500 a 3500 a to sou trošku jiný hračky.