V segmentu kompaktních hatchbacků najdete modely pro široké masy, ale i speciality, které svým stylem vystupují z davu. Jedním je Cupra Leon a druhým Honda Civic, oba samozřejmě s elektrifikovanými pohonnými jednotkami.
Je k popukani.
Co jako na (přelabelovanym) Seatu neni masovka?? Podvozek, motor, interier?
Honde nesaha po paty, presto jiste test vyjde jako ze nerozhodne...
Predplatny nepotrebuju.
Diky.
Takze koncernova auta jsou obvykle v tetech lepsi v:
Dojmu z vnitrniho prostoru
Harmonictejsim podvozkem
Nejvic nejlepsim zpracovanim
Super pohlednym designem
Zatahem vocpoda
Servisem na kazdym rohu
A predevsim neomezenou konfigurovatelnosti, kdy k nejvykonnejsimu motoru muzes mit nejnizsi vybavu a naopak
A to je proste fakt prima
1.5 TSI tu dostal v napráskáno (tady na ACZ!) od Fokusu 1.0 v dynamickém srovnání :D Myslím, že to byl Golf s Fokusem.
Já tedy ten 1.5 mildhybrid neznám, o kolik je to lepší, než klasická patnáctka TSI, ale jel si s ní někdy ? To se nedá s 1.4 TSI srovnávat, kterou máš ty, jestli si to dobře pamatuji, ta je prsotě lepší.