Testy
KANKUNEN
10
narozdíl od PHEV, které sežere 5 litrů k tomu 15 kWh a vypočte se 1,5 litru a nula elektriky. HEV má nízkou hmotnost, výrobní emise, elektriku si vyrobí samo a tak neběháš s prodlužkou kolem auta.
Přejít do diskuze
JirkaVejrazka
Dnes jsem zrovna videl recenzi na novy Prius, kde autor zminil ze podle Toyoty vyrobi ze surovin potrebnych pro vyrobu EV komponent (primarne asi baterky) bud jedno BEV typu bz4x nebo sedmdesat(!) HEV. A podle nich ma v soucasnosti vetsi smysl vyrobit tech sedmdesat HEV, je to celkove lepsi pro ekologii.
Mikesus
Šlo, ale proč? Zbytečně by se ztratila výhoda hybridu, a to okamzite reakce a účinnost.
JirkaVejrazka
Ano, slo by to. Ale o par promile by to zhorsilo celkovou energetickou ucinnost.
gil54
...a tak to končívá, když rodiče neřeší, že sestra šlape bráchovi po autíčkách a on jí na oplátku trhá ručičky a nožičky od panenek.
Mikesus
Ja bych řekl, že by to ztratilo pár procent. Protoze by nebyla schopna vydržet v ideálních otáčkách. U corolly už si nepamatuji přesně, ale HL má cca 5 kroků. Nejprve se drží cca na 1700 otáček, kdyz potřebuje vic, naskočí na cca 2100, poté 2400, pak cca 3200 a nakonec cca 6500 při maximu. Jestli je pak ještě nějaký meziskok, to jsem si nikdy nevšimnul. Jo a vlastně ještě občas jede na 1100. Nejčastěji se pohybuje mezi těmi 1700 a 2100.
Ozzman
Já si na tohle počkám po uvedení do praxe 😊 Těžko se predikuje něco na základě vývoje, který je nejistý.
Mikesus
To jsem ještě nezaslechl. Vím, že ten motor sami v toyote nedoporučovali ještě před uvedením, proroze to byl prakticky jediný turbomotor od Toyoty. Ale za celou dobu jsem to nezaznamenal. Odkud čerpáš? Já mám info, ze ho stáhli kvůli emisim.
Mikesus
Má, pokud nedáš požadavek na větší vykon. Pak si můžeš řadit co chceš a otáčky stejně neovlivnis.
Obecně se dá říct, že ty skoky co jsem psal, výše Jirkovi, tak nějak odpovídají těm virtuálním stupňům. Lehká noha ( 6.stupen ) 1700 otáček, trochu víc výkonu ( 5.st ) 2100, 2400 4.st, 3200 3.st, dvojka nevím kam zmizela 😁, a 6500 1.st. ovšem za téměř jakékoliv rychlosti.
Ale je to spíš takové teoretizovani, protoze jakmile klesneš na nějakou úroveň výkonu, stejně se vypne motor
Obecně se dá říct, že ty skoky co jsem psal, výše Jirkovi, tak nějak odpovídají těm virtuálním stupňům. Lehká noha ( 6.stupen ) 1700 otáček, trochu víc výkonu ( 5.st ) 2100, 2400 4.st, 3200 3.st, dvojka nevím kam zmizela 😁, a 6500 1.st. ovšem za téměř jakékoliv rychlosti.
Ale je to spíš takové teoretizovani, protoze jakmile klesneš na nějakou úroveň výkonu, stejně se vypne motor
Mikesus
Tak to jsem nezažil. Jo vlastně jednou, když jsem natankoval nejakej zvodnatelej benzin a motor prestal jet. Stačilo natankovat lepší, po nastartovani ještě zůstala cca 10km kontrolka motoru a ta pak zhasla. Rozdil jsem nepoznal jinak.
Mikesus
Ale pokud vezmeš ford nebo VW, tak máš k tomu rovnou i simulaci páry a kouře z motorového prostoru. Že ozzman? 😒]
gil54
To je stejně moudré, jako na základě pojmenování modelu vzít Yaris cross na autokrosovu trať a naplno se s ním tam prohánět.
Mikesus
My měly camry několikrát na okruhu nebo letišti a jediné kam se hodila, byla za zatáčkou do trávníku 😒]
Nouzový režim ani na okruhu v mostě jsem nezažil u žádného hybridu. I když je pravda, ze se vždy jezdilo tak pulhodiny max a pak se stridalo auto, takže mělo třeba 5 minut na odpočinek.
To jednou musíš vyfotit, chtěl bych vidět hybrid v nouzovem režimu.
Nouzový režim ani na okruhu v mostě jsem nezažil u žádného hybridu. I když je pravda, ze se vždy jezdilo tak pulhodiny max a pak se stridalo auto, takže mělo třeba 5 minut na odpočinek.
To jednou musíš vyfotit, chtěl bych vidět hybrid v nouzovem režimu.
Ozzman
Vlastně tady potvrzuješ to, co si už delší doby myslím. Cesta není EV, ale hybridní technologie, díky kterým nemusím pít kafe co 150 km na cestě k moři 😁
DonVito
Delas si legraci z Fordu, ale nevis, ze Ford tam ty virtualni stupne u skoro stejnyho hybridu ma.
😁
😁
Mikesus
No moc komické mi to nepřišlo, kdyz jsem ji viděl, jak tu stropnici zamackava opěrkou.
Mikesus
Hmm. Super. Takze aby ofce vydržela, je potřeba ji držet za sklem. Ale dostal jsi mne.
iudex
V teste píšu, že 17" sú štandard (standardem jsou například 17“ kola z lehkých slitin), testované auto ale má príplatkové 18ky (Výbava testované sestavy: 18“ kola z lehkých slitin; komfortní režim přinese i s obouvanými osmnáctkami na nízkých pneumatikách (225/40 R1😄 slušný cestovní komfort).
ptr078
Neviem, ako to je so sportovnostou z nadpisu u coroly, ale sestrinu camry hybrid som vzal dva krat na letisko a vzdy sa do 5 minut hodila do nudzoveho modu
Mikesus
Myslis jako místo 140kw vzít 96kw, abys ušetřil? Nebo jak to bylo myšleno. A jak to je s výbavou? Taky srovnatelná s tou corollou?
Mikesus
Jo napadlo mne to. Ale pak se psalo o AVS a 18". Nějak jsi mi zamotal hlavu. Protoze podle fotky jizdnich režimu to AVS nemá. To by tam mělo být ještě sport+ a comfort.
Mikesus
Ten tablet nijak nepřekáží. S výškou sedadla problém neměla ani moje žena. Spis naopak jsem řešil to, ze kdyz si nestahla hlavovou opěrku, tak sedačku rvala do stropnice.
Mikesus
Malá vzadu? 3 dětské sedačky narozdil od octavky, superbu nebo camry se vešly. Může mi někdo vysvětlit, co tam bylo vzadu malého?
Jestli chce někdo tvrdit na nohy málo místa, tak tady je fotka, kdyz si sednu sám za sebe se 186cm.
https😐/moje.auto.cz/?…
Bez problémů jsem zvládnul dát nohu přes nohu. I když nevím co je pohodlného na sezení s nohou přes nohu.
Stejně tak v kufru. I když je objemové menší než octavia, na nas dvojceci kočárek byla rozmerama lepší než octavia, kde jsem vedle sebe nedal kočárek, postýlku, korbičky a vaničku.
Jestli chce někdo tvrdit na nohy málo místa, tak tady je fotka, kdyz si sednu sám za sebe se 186cm.
https😐/moje.auto.cz/?…
Bez problémů jsem zvládnul dát nohu přes nohu. I když nevím co je pohodlného na sezení s nohou přes nohu.
Stejně tak v kufru. I když je objemové menší než octavia, na nas dvojceci kočárek byla rozmerama lepší než octavia, kde jsem vedle sebe nedal kočárek, postýlku, korbičky a vaničku.
Ozzman
No jo... tak to má většina převodovek, že nakonec odřadí, jen sportovní auta udrží rychlost... jo a taky naftový Mondeo 😁 Tam je to hodně potřeba...
Ozzman
Baví mne záběry ze severní smyčky, kdy borec jedoucí si svuj osobák třeba v tebou zmińovaném Porche předjíždí Ford Tranzit 😁 Proč by ne... je to taky RWD...
Mr.Murphy
.... zábavu si teda představuju jinak než jezdit s Camry na letišti.... 😄
Mikesus
Nejdriv na zacatek. Trochu nekonzistentne se v článku píše nejdříve o 17" kolech a pak o 18" a adaptivnich tlumicich. Protoze adaptivní podvozek je jen s 18" a na autě jsou 18 podle fotek, tak předpokládám, že tedy testovaný kus byl právě s tímto paketem.
Za mne k tomu decentním faceliftu. Zklamal mne nový infotainment. Graficky mi přišel horší než původní, zároveň subjektivně mi přišlo tlačítkové ovládání lepší. Ale jel jsem s tím jen pulden a hrát jsem si s tím za jízdy moc nechtěl. Dále musím říct, že podvozek v GR sport ( klasika, ne adaptivní) je o něco lepší než před tímto faceliftem. AVS jsem nejel v corolle. Zároveň odhlučnění se posunulo, hlavne ve vyssich rychlostech. To byl největší nedostatek corolly. Ted to taky není žádný zázrak ( I když mám teď neferove srovnání ), ale znát to jednoznacne je. Co tedy jsem měl pocit, že sedačky jsou užší než bývaly. Nebo jsem ztloustnul. A nebo v executive jsou o něco pohodlnější.
K ceně snad jen následující. V 2019, kdyz jsem kupoval corollu, gr sport ani AVS nebylo dostupné, ale vybavenejsi executive s panoramatickou střechou byl ceníková 960tis. Teď by byl za 1.035M a chyběla by panorama. Příplatek za panoramu byl tuším 30tis. Ale zase je ten dvoulitr inovovaný. Takze nárůst ceny o cca 8% je ještě hodně pod inflací.
Za mne k tomu decentním faceliftu. Zklamal mne nový infotainment. Graficky mi přišel horší než původní, zároveň subjektivně mi přišlo tlačítkové ovládání lepší. Ale jel jsem s tím jen pulden a hrát jsem si s tím za jízdy moc nechtěl. Dále musím říct, že podvozek v GR sport ( klasika, ne adaptivní) je o něco lepší než před tímto faceliftem. AVS jsem nejel v corolle. Zároveň odhlučnění se posunulo, hlavne ve vyssich rychlostech. To byl největší nedostatek corolly. Ted to taky není žádný zázrak ( I když mám teď neferove srovnání ), ale znát to jednoznacne je. Co tedy jsem měl pocit, že sedačky jsou užší než bývaly. Nebo jsem ztloustnul. A nebo v executive jsou o něco pohodlnější.
K ceně snad jen následující. V 2019, kdyz jsem kupoval corollu, gr sport ani AVS nebylo dostupné, ale vybavenejsi executive s panoramatickou střechou byl ceníková 960tis. Teď by byl za 1.035M a chyběla by panorama. Příplatek za panoramu byl tuším 30tis. Ale zase je ten dvoulitr inovovaný. Takze nárůst ceny o cca 8% je ještě hodně pod inflací.
iudex
Tá cena kombi v GR Sport nie je zrovna nízka, od 35290 eur za kompaktné kombi určite nie je málo. Na druhej strane aj ako hybrid (z logiky veci komplikovanejší a teda drahší) stále cenovo konkuruje porovnateľne výkonným čistým spaľovákom (napr. Golf Variant 2,0TSI 140 kW za 35190 eur), teda cena je asi primeraná.
Každopádne ja by som sa na Corollu kombi pozrel nielen ako na najzaujímavejší hybrid, ale všeobecne by som ho zahrnul v nižšej strednej do výberu bez ohľadu na motorizáciu. Pretože pri tej slabote, čo k dispozícii je v kategórii nad 150k, tak sa Corolla javí ako jedno z najzaujímavejších áut.
Každopádne ja by som sa na Corollu kombi pozrel nielen ako na najzaujímavejší hybrid, ale všeobecne by som ho zahrnul v nižšej strednej do výberu bez ohľadu na motorizáciu. Pretože pri tej slabote, čo k dispozícii je v kategórii nad 150k, tak sa Corolla javí ako jedno z najzaujímavejších áut.
rohor
Vždyť to tady píšu roky. I když 70 to je fakt brutální poměr, tolik jsem si ani nemyslel. Jinými slovy, zkurw**ená ekoteroristická howada z Německa škodí planetě 70x víc, než by bylo nutné.
iudex
Čiže pokiaľ to nie je Porsche v špecifikácii GT3/4, tak nemôžeš žiadne auto trochu prevetrať?
Ja som videl borcov na okruhu s autami, ktoré tam podľa snobov okolo nemali čo robiť a tí chalani sa bavili určite lepšie, ako majitelia Ferrari, ktorí sa báli o svoj klenot a išli priposrate.
Ja som videl borcov na okruhu s autami, ktoré tam podľa snobov okolo nemali čo robiť a tí chalani sa bavili určite lepšie, ako majitelia Ferrari, ktorí sa báli o svoj klenot a išli priposrate.
rohor
Proč? Respektive, šlo by simulovat i řehtání a zápach tažných koní, ale do háje opravdu proč?
JirkaVejrazka
Tezko rict, co je ta spravna cesta. Jeden vedecky prulom aplikovatelny jednoduse to vyroby muze vsechny predikce uplne obratit. Dnes bych si netipnul na to, ktera technologie pohonu aut bude za 20 let prevladat.
Mikesus
😒] 😒] 😒] :yes:
Přemýšlím, jestli na okruh vzit Highlander, nebo ségry hilux. Ale na okruh se vic asi hodi zadokolka co? Obzvlast kdyz nebude moje.
Přemýšlím, jestli na okruh vzit Highlander, nebo ségry hilux. Ale na okruh se vic asi hodi zadokolka co? Obzvlast kdyz nebude moje.
Mikesus
Ale prd. Mluvi se o ofci 1, dvojky už taky hnijou dost. U Yetiny se to zjistilo brzy tak snad udělali nápravu ( což by tvůj příklad naznačoval), a pak se uvidí ty dnešní několik měsíců odstavení na trávě před dokončením
Mikesus
Ne není potřeba. Vím jak rezla yetina, včetně Japonců z devadesátých. To bylo jediné auto, které muselo po 2 letech pryč, i ta jednickova fabie začala hnit na kufru až po 4 letech.
https😐/www.testyojetin.cz/…-vyssi-spotrebou
"narazíme na jeden mnohem vážnější problém. Na korozi. Ano, Škoda Yeti ostudně rezne. Může za to především odvážně tvarovaná karoserie, která je vystavena působení okolních vlivů mnohem víc. Dveře jsou omlácené od kamínků, sloupky zase prodřené od příliš tvrdého těsnění dveří a na něm nalepeném prachu. Hnijou i zadní blatníky. "
Buď rád, že se vám to vyhýbá. My měli za 2 roky vše. Všech 5 dveří, rám čelního okna, prahy na obou stranách, zadní blatníky. Za rok a půl docela dobrý ne?
https😐/www.testyojetin.cz/…-vyssi-spotrebou
"narazíme na jeden mnohem vážnější problém. Na korozi. Ano, Škoda Yeti ostudně rezne. Může za to především odvážně tvarovaná karoserie, která je vystavena působení okolních vlivů mnohem víc. Dveře jsou omlácené od kamínků, sloupky zase prodřené od příliš tvrdého těsnění dveří a na něm nalepeném prachu. Hnijou i zadní blatníky. "
Buď rád, že se vám to vyhýbá. My měli za 2 roky vše. Všech 5 dveří, rám čelního okna, prahy na obou stranách, zadní blatníky. Za rok a půl docela dobrý ne?
Mikesus
Vzdyt tam dám celou šířku ruky ještě před sebe mezi sedačku. Tohle je narvani na sedačku?
Jako jo, v proovnani s většími segmenty ano. V C segmentu je to úplně pohoda a prostor tam nechyběl. Dnes budu mít možnost změřit, tak napíšu.
Jako jo, v proovnani s většími segmenty ano. V C segmentu je to úplně pohoda a prostor tam nechyběl. Dnes budu mít možnost změřit, tak napíšu.
Mikesus
Yetina z roku 2009 nám shnila ještě v roce 2010. A nebyli jsme sami, na reklamaci se nás sešlo 6. A dopadlo to tak, ze to všem opravili a a do roka to všem hnilo znovu.
Ozzman
Jako privat moc štědrá Toyota není, to jsme si minuly tyden ověřili 😁 Škoda..
Mikesus
V ČR se to kompenzuje slevami. Přesně o tech 20% cca dostaneš větší slevu v CR než na Slovensku. Tedy pro fleet. Jako privát bych doporučil poptat jak ČR, tak SK.
pradeda777
Mě strašně s.e.r.e, jak jsou EU a média utvrzeny v tom, že jsou to právě osobní vozy, které musí zachránit planetu. A přitom ..... Z globální produkce skleníkových plynů tvoří silniční doprava, tedy auta osobní i nákladní, traktory, motorky, zkrátka všechno, co jezdí po silnicích, 10,6 % - „osobáky” z toho budou tvořit jen jednotky procent. Na leteckou dopravu připadá 1,5 %, na železniční 0,5 % a ostatní, včetně lodní dopravy, tvoří 1,9 %. V rámci dopravy je tedy ta silniční skutečně většinová, ovšem v z pohledu globálních emisí skleníkových plynů tvoří zlomek celkového objemu.
Pravdou je, že osobní vozy jsou jen "snadným terčem". A nelze zapomínat, že vozy splňující euro normu 6, jsou prakticky "čisté" a další omezování nedává smysl.
Pravdou je, že osobní vozy jsou jen "snadným terčem". A nelze zapomínat, že vozy splňující euro normu 6, jsou prakticky "čisté" a další omezování nedává smysl.
DonVito
The point is legacy US auto would struggle to make a profit on any new model selling below 40k regardless of drive train due to competition from Japanese, Korean and now Chinese manufacturers.
They were pulling out of standard sedans and compacts long before EVs were a thing.
😁
They were pulling out of standard sedans and compacts long before EVs were a thing.
😁
Ozzman
Odlehcena prevodovka ? No bud tam ubrái hejblatek, nebo je z jinyho lehciho materiealu, treba z plastu 😁 Oboji bude mit jiste vliv na zivotnost 😁
Ozzman
I tak je to naprosty pakatel, ja taky nenajedu hodne, ale vic, nez ty 😁 Tohle by odjezdil i kazdej benzin, kdyz to nebude stary Tsi 😁
Anonym
Když nemáš motor, použij CVT 😄
Klasická japonská poučka ne.
Kkdyž nechceš CVT, stačí přidat válce a osadit HDM 😄 😄 😄
Klasická japonská poučka ne.
Kkdyž nechceš CVT, stačí přidat válce a osadit HDM 😄 😄 😄
hugino
Je pekná ale vzadu na rodinné auto je dosť malá a bolo to spomenuté aj v teste.
Ozzman
Pokud vezmu v potaz aktuální schopnosti EV aut, technologii výroby a hlavně technologii výroby elektřiny, tak je jednoznačně lepší hybrid. Efekt na lokální emise v poměru s použitelností jasně vede.
EV bude zajímavé i z toho globálního pohledu, pokud se dodrží "zelené" cíle na snižování emisí ve výrobě el. energie, pak samozřejmě EV začne získávat ekologickou výhodu i zde. Nicméně z pohledu použitelnosti by musel přijít nějaký zásadní zlom, který nelze predikovat 😊
Za mne je ideální řešení hybrid, kdo jezdí dálky, tak at si klidně koupí to, co mu vychází ekonomicky nejlépe vzhledem k nájezdu.
EV bude zajímavé i z toho globálního pohledu, pokud se dodrží "zelené" cíle na snižování emisí ve výrobě el. energie, pak samozřejmě EV začne získávat ekologickou výhodu i zde. Nicméně z pohledu použitelnosti by musel přijít nějaký zásadní zlom, který nelze predikovat 😊
Za mne je ideální řešení hybrid, kdo jezdí dálky, tak at si klidně koupí to, co mu vychází ekonomicky nejlépe vzhledem k nájezdu.
rohor
Olej a další kapaliny a obložení brzd nepočítám a 12V AKU. To je běžné opotřebení. Mluvím o závadách. Zatím byla jedna (odešla trakční baterie) a to zacálovala sama Toyota.
Ozzman
Ale hezky sem si přitom podřadil, manuálně! 😁 Stejně to byl nejlepší malý turbo 4 válec, který jsem zkoušel, takhle už nejede ani ta 1.5EB, natožpak ty ludry od VW... btw jsem tak slyšel, když jsme u té Toyoty, že 1.2T stáhli taky po podobné simulaci páry a zadírání 😁
Mikesus
To se musíš zeptat mokrouse. Ten teď nedávno prohlásil, že lokální emise NOx nejsou podtstane narozdil od globálního CO2.
Třeba ti dokáže vysvětlit pohnutky nejen politiků
Třeba ti dokáže vysvětlit pohnutky nejen politiků
Mikesus
Aha. Takze garáž byla v přízemí a ten byl 1.patro, ne suteren a 1.patro. stejně mi to přijde divné. Co je to za auto, poznáte to někdo? Zajímalo by mne, jaké auto neupozorni na vypnutí. A další věci mi v tom nehrajou. Ale mrtví mluvit nemohou.
Mikesus
Blbost. Lépe řečeno, nedovedu si představit jak by muselo byt udělané větrání, aby se udusil o patro výš a ještě k tomu jen přes noc.
Hod odkaz.
Hod odkaz.
Mikesus
To musíš zkusit třetí radu v HL. Tam je snad jedine pohodlné sezení pro dospělého v tureckém sedu. Tedy jestli se nechceš koleny kopat do brady, jak je sedák nízko. Ale zase pak s rozvalenyma nohama je to úplně v pohodě několik hodin i na moje záda.
Mikesus
Tak se snad startuje v řadě vedle sebe. Nebo diesle potrebuje náskok? 😒]
Ale pokud to je euro6d, tak úplně v pohodě.
Ale pokud to je euro6d, tak úplně v pohodě.
Ozzman
Milovice kde ? Letiště je už uzavřené skoro, je tam ještě tankodrom, to by se nás moc nesešlo, co tam projedou 😁 Jezdil jsem tam Forestrem a kupodivu to statečně zvládal... nebyl muj 😁
Mikesus
Pockej. Nejdřív počkám jaký okruhu se vybere. Mám skvělou ségru, tak mám na výběr mezi hilux a GR86, takže podle okruhu budu volit. Kdyz bude rozbité, vezmu GR, kdyz to bude nejakej autodrom, hilux to jistí. Jo ale na její motorku tedy nesednu. 😒] 😒]
Ale dobrej nápad. Jen někteří budou mít smůlu, pokud nemají ségru. 😒]
Ale dobrej nápad. Jen někteří budou mít smůlu, pokud nemají ségru. 😒]
Mikesus
Chapu. Obzvlast kdyz ma člověk problém se zády. Na to corolla vskutku neni.
Jo a měřil jsem to, 17cm od sedačky na moje nastavení
Jo a měřil jsem to, 17cm od sedačky na moje nastavení
lukas13
Pěkny kolena 😒]
U nízkých aut strašně záleží na posezu. Za mě by si v tom nesedl nikdo. Stejně jako ve Focusu, Meganu apod. 186, bolavá záda, sedadlo co nejníže a na dlouhé nohy. Jo, uznávám, extrém. Ale jsou nízká auta, kde polohu nenajdu vůbec.
U nízkých aut strašně záleží na posezu. Za mě by si v tom nesedl nikdo. Stejně jako ve Focusu, Meganu apod. 186, bolavá záda, sedadlo co nejníže a na dlouhé nohy. Jo, uznávám, extrém. Ale jsou nízká auta, kde polohu nenajdu vůbec.
Ozzman
Tedy, abych toto uvedl na pravou míru, O1 reznou hodně, ale mají na to věk, nýbrž není problém vidět shinlé 10-15 let staré Oktávie, Yetiny, Tourany, Golfy i Passaty B6 či jsem viděl i B7 s prohnilými prahy a blatníky, pozorně se dívej třeba na parkovišti, dokonce i ve speciálu ojetiny toto nezřídkakdy zmińuje koncernový vlezdo***ista Vaculík. Přestalo to až s nástupem té generace kolem O3... nebo tedy zatím se o tom nepíše. Chápu, že někdo, kdo se stará, ošetřuje, či to auto provozoval 3-5 let, to nepoznal, ale to neznamená, že to časem nevyleze. V době pozinku by to už nemělo být takhle brzy shnilé.
pradeda777
Přesně. Ale když jsme objednávali C-HR, tak sám prodejce nám řekl, že bude pro nás výhodnější prodat Yarise soukromě. Tož tak....
lukas13
Na druhou stranu jsou auta co maj 3 tuny a těžiště proklatě nízko...
Sice je většinou potkávám na DE dálnici za kamiony, ale co už. 😒]
Sice je většinou potkávám na DE dálnici za kamiony, ale co už. 😒]
gil54
Ale no tak...
Jsou to dvě věci. Vyzkoušet si auto na okruhu je jedna věc a druhá je evidentně neúměrně, zřejmě i necitlivě a ještě opakovaně trestat běžné cestovní auto pokusem o závodní jízdu s autem, půjčeném od naivní důvěřivé sestry a pak operovat argumentem "že se přece jmenuje sport" aniž by pochopil, že to "sport" se to jmenuje proto, že se dají dát do kufru kolečkové brusle, plavky a tenisová raketa.
Příště se bude rozčilovat, že si koupil Fabii 1.2 TSI Monte Carlo, na dveře nalepil číslo, skočil do ní, ale v Monaku se na bednu nedostal. 😄
Jsou to dvě věci. Vyzkoušet si auto na okruhu je jedna věc a druhá je evidentně neúměrně, zřejmě i necitlivě a ještě opakovaně trestat běžné cestovní auto pokusem o závodní jízdu s autem, půjčeném od naivní důvěřivé sestry a pak operovat argumentem "že se přece jmenuje sport" aniž by pochopil, že to "sport" se to jmenuje proto, že se dají dát do kufru kolečkové brusle, plavky a tenisová raketa.
Příště se bude rozčilovat, že si koupil Fabii 1.2 TSI Monte Carlo, na dveře nalepil číslo, skočil do ní, ale v Monaku se na bednu nedostal. 😄
webpaja
Mám doma jednu škodovku, je to Yeti 2010 1,2TSI 77kw. Nějaká rez se tam začíná objevovat na pátých dveřích, ale spíš po kamínkách. Motor jezdí jako víno.
Lubo
Znova sa ukazuje, že japonské autá brať zo SR.
- V článku sa uvádza cena základní sestavy: 967 900 Kč
- Toyota.cz uvádza MY2022: 877 900 Kč. https😐/pdf.sites.toyota.cz/…olla_ts_2022.pdf
- Toyota.sk uvádza MY2023: 34 590 Eur x 23,57 Kč/Eur = 815 286 Kč https😐/pdf.sites.toyota.sk/…best_edition.pdf
PS: ten tablet vyzerá na fotkách hrozne, neviem ako naživo. Inak fajn auto, už sa Toyota doťahuje aj dynamikou.
- V článku sa uvádza cena základní sestavy: 967 900 Kč
- Toyota.cz uvádza MY2022: 877 900 Kč. https😐/pdf.sites.toyota.cz/…olla_ts_2022.pdf
- Toyota.sk uvádza MY2023: 34 590 Eur x 23,57 Kč/Eur = 815 286 Kč https😐/pdf.sites.toyota.sk/…best_edition.pdf
PS: ten tablet vyzerá na fotkách hrozne, neviem ako naživo. Inak fajn auto, už sa Toyota doťahuje aj dynamikou.
ptr078
Co je na tom ubohe? Bol som na par okruhoch, zaplatil som si poplatok, mal moznost pojazdit niekolko roznych aut a vecer siel domov. Neriesis gumy, brzdy, poistenie atd.
rohor
V tom případě měla špatný trakční akumulátor. Zdravé auto se ti do nouzového režimu nepřepne.
Ozzman
Pozor, už nejednou se tu stalo, že fotogalerie neodpovídala testovanému kousku 😁
iudex
Jj, ešte chvíľu tu bude FST, aj keď u nás ho predajcovia vlastne ani moc nechcú predávať a tlačia si jednolitre a celkovo iné, najmä hybridné modely (ktoré tlačia aj cenami).
Mňa osobne facelift Focusu sklamal, zvonku sa nič nezmenilo, zvnútra sa to ale pohnojilo tesláckym tabletom (pričom miesta, kde boli predtým tlačidlá, teraz zostali prázdne, len plast). Každopádne má stále výhodu kombíku, čo iné hotheče moc nemajú.
Mňa osobne facelift Focusu sklamal, zvonku sa nič nezmenilo, zvnútra sa to ale pohnojilo tesláckym tabletom (pričom miesta, kde boli predtým tlačidlá, teraz zostali prázdne, len plast). Každopádne má stále výhodu kombíku, čo iné hotheče moc nemajú.
rohor
Vždyť taky je 😄 Po 6 letech pořád maximální spokojenost. A nebudu skrývat, že po těch 6 letech kdy mě nestála ani korunu, tak to už letos bude něco chtít pořešit. Třeba horní uložení tlumičů.
Mr.Murphy
.... to vypadá že Japonka za volantem přes něj ani neuvidí ne? 😉 jinak kára asi použitelná, cenovka se zdá dost vysoká, ale v těch inflačních časech a s tím, že za ceníkovky se to asi neprodává, bych to auto asi předem nevyloučil....
lamal
Solid state batteries to zmenia, ale este to chvilu potrva... Toyota sa dusuje, ze na nich privedie prve seriove auto tusim do 2026.
Petr Vodička
Mám verzi 1.8 rok 2021 a na rovině na dálnici mám 2500, takže přes aerodynamický hluk a hluk kol motor není prakticky slyšet, do kopce to jde samozřejmě výš.
Meky
V corolla som sedel a je mala aj vpredu. Vzadu sa sedieť ani poriadne nedá. Nechápem ako môžeš tvrdiť že je tam dosť miesta, nie je.
Ozzman
Mne naopak facelift sedí, zejména pomohl tragicky ošklivým titanium díky hezčí masce. Interier se mi taky libi, i pres tablet to ma porad normalni kaplicku pristroju. Fokus ma jedinou chybu, ze mimo ST uz tam neni zadna stredni cesta a normalne bych kdyz uz radsi vzal slabsi 1.5tdci, ac jinak mam v teto kategorii aut naftu az jako posledni volbu, protoze je to alepson nornalni objem se vsemi 4mi valci. Ale tohle neni konkurent pro testovanou Corollu. Ja nevim, proc uz Ford nenasadil do Fokusu HEV, techniku ma a neni vubec spatna, je vlastne stejna jako v Toyote .. Smiřuji se s tím, že až jednou nastane čas, modrý ovál budu nucen opustit, pokud mi nejaky mecenáš nevěnuje STčko 😁
Emel
V cenách přes mega se přece jen ještě sem tam něco koupit dá... můj favorit aktuálně Focus ST 😉 (ale jasně, ekonomika provozu bude někde jinde)
Emel
"Japonská automobilka udělala logický krok, když před pěti lety opustila od označení Auris a svému vozu nižší střední třídy začala říkat světově známým jménem Corolla".
Toyota si tento logický krok dobře připravila, když naopak svému kompaktu v roce 2007 Corolla říkat přestala 😁 (v Evropě).
Jinak mi úplně není jasná věta "o patnáct procent odlehčená bezestupňová převodovka e-CVT či kompaktnější a lithium-iontový akumulátor s o 14 procent vyšším výkonem" - myslí výkon nebo kapacitu?
Toyota si tento logický krok dobře připravila, když naopak svému kompaktu v roce 2007 Corolla říkat přestala 😁 (v Evropě).
Jinak mi úplně není jasná věta "o patnáct procent odlehčená bezestupňová převodovka e-CVT či kompaktnější a lithium-iontový akumulátor s o 14 procent vyšším výkonem" - myslí výkon nebo kapacitu?
pradeda777
Označení. V Austrálii se Yaris při uvedení na trh jmenoval ECHO. Až později se přejmenoval na Yaris. Ale Corolla byla Corolla pořád. Auris se nejmenovala nikdy. Myslím, že nějaký smysluplný důvod za tím určitě byl, ale nikdy jsem po tom nepátral..... :-!
hugino
Na SK sa asi pred pol rokom stala taká vec že majiteľ domu zaparkoval v garáži pod domom auto / hybrid / a údajne ho nedal do parkovacej polohy a v noci sa spustil spaľovací motor aby dobil baterku a majiteľ domu sa na prvom poschodí udusil. Je to vôbec možné.
Anonym
Zajímavé že sedany od Dodge, Chrysleru a Cadillacu + Chevy Malibu prodelěčné nejsou. Se spalováky 😄
Anonym
Pozdravuje tě soudružka Marry Barra https😐/www.autoforum.cz/…-nezmeni-10-let/
ZDROJ: REUTERS 😄
😄 😄 😄 😄 😄
ZDROJ: REUTERS 😄
😄 😄 😄 😄 😄
lukas13
Hilux bude na okuhu hvězda! 😒]
Co takhle uspořádat závody diskutérů z ACZ s auty jejich sester?
Pokud bys našel nějakej rozbitej okruh, vyhráls. Milovice? 😒]
Co takhle uspořádat závody diskutérů z ACZ s auty jejich sester?
Pokud bys našel nějakej rozbitej okruh, vyhráls. Milovice? 😒]
Emel
Jinak k té životnosti - kamarád z vývoje říká, že největší problém budou tenký dráty. Z výroby ještě dobrý, dokud na to nebudeš muset sáhnout. Jakmile v tom ale začneš hrabat, zlomí se ti drát uvnitř izolace... servis ti vymění jednotku... to nepomůže... atd.
Gabriel Szuma
Ako to prosím vyzerá s otáčkami pri diaľničnom tempe 130-150km/h? Jediná vec ktorá ma momentálne odrádza od nákupu je obava z hluku a hospodárnosť na diaľnici..
pradeda777
Tož nevím....ale pochybuju, že by to bylo možné. Spíš bych to typoval na fikanou vraždu. https😐/www.noviny.sk/…nasla-jedna-obet
I já mám hybrid. Když s ním zajedu na elektřinu do garáže a chci vypnout zapalování a není zařazeno P, tak se ozve pískání, které neustane ani po uzavření dveří z venku a samozřejmě vůz nelze zamknout.
Pořád je tu možnost, že by borec nechal řadičku v N, pískání ignoroval, vůz nezamykal, a šel spát. Že by později, když napětí v akumulátoru pokleslo, vůz sám nastartoval v N a pracoval dostatečně dlouho na to, aby přiotrávil v domě celou rodinu i s dětmi a jen muže usmrtil, to už je víc než podezřelé.
I já mám hybrid. Když s ním zajedu na elektřinu do garáže a chci vypnout zapalování a není zařazeno P, tak se ozve pískání, které neustane ani po uzavření dveří z venku a samozřejmě vůz nelze zamknout.
Pořád je tu možnost, že by borec nechal řadičku v N, pískání ignoroval, vůz nezamykal, a šel spát. Že by později, když napětí v akumulátoru pokleslo, vůz sám nastartoval v N a pracoval dostatečně dlouho na to, aby přiotrávil v domě celou rodinu i s dětmi a jen muže usmrtil, to už je víc než podezřelé.
webpaja
Ta Yetina je v rodině od počátku. Žádný garážovaný mazel to není. 😉
Nic nebagatelizuji, jen se tu píše o škodovkách, že pomalu hnijí ještě před předáním prvomajitelům.
Nic nebagatelizuji, jen se tu píše o škodovkách, že pomalu hnijí ještě před předáním prvomajitelům.
webpaja
Věř tomu, že většina těch shnilých jsou opracované nebo druhovýrob díly.
Lubo
O 152 tis Kč lacnejšie v SR, takmer 19%.
😲 😲 😲 .
Všetky uvedené ceny samozrejme s DPH.
😲 😲 😲 .
Všetky uvedené ceny samozrejme s DPH.
lamal
Myslis 1.5 tsi s vlečkou aj v 150 k verzii ? Nie, to nebude konkurencia pre Corollu 😄
lamal
V poriadku, s tym suhlasim, pokial sa v automotive zabudne na Li-Ion a do 2030 sa odskusaju a etabluju SS baterie, bude to celkom fajn 😁
Aj hybridom by to extremne pomohlo, SS baterka sa rychlo nabija, je lahka a kompaktna.
Aj hybridom by to extremne pomohlo, SS baterka sa rychlo nabija, je lahka a kompaktna.
Ozzman
To tady uz psal Hamuna, ze muzes davat plnej porad a nikdy se to nerozbije.. ja bych to tedy na svem aute nedelal 😁
Ozzman
Od prodejce Toyoty. Na netu jsou problemy s karbonizaci a spotrebou oleje… takze to stejny jako Ecoboost se klidne mohlo stat, nebo taky 1.2tce, 1.6 vti a thp a řada dalších 😁
Ozzman
To se prej stává jen SUV, ty jsou převrhlé v každé zatáčce... samozřejmě se to netýká staré Ravky hybrid, ta je nejlepší 😁
rohor
Dobrá otázka: 230tkm-196tkm=34tkm. Střídám 2 auta a moc dálek nejezdím. Bohužel zimování před panelákem v Jablonci nad Nisou to je znát jako by byl nájezd dvojnásobný, nejmíň. Natož tedy když chudáka do těch zimních sraček občas vytáhnu. A tak rozbité silnice, jako tady, to často nevidíš.
Ozzman
Kolik si najel km za 6 let ? 😊 Mne tedy i jine auto od jineho vyrobce slouzilo 6 let bez investic mimo provozni naklady. Jak rikam, hybrid je fajn z pohledu realne ekologie v praxi, ale tvym pohledem funguje nejlip nezrezla ofce tdi s rotackou 😁
rohor
Můj hybrid v nouzovém režimu jede tak, jako v normálním režimu. Všechno funguje, rekuperace funguje, na EV jede. Akorát svítí kontrolky antiprokluzu, abs atd a na displeji opruzuje hlášení.
hugino
...https😐/www.auto.cz/…priplatit-141966 ale pri Leone ostane min 250 000 kč vo vrecku a to je dosť. Za mňa jasná volba. Toyota tiež dosť zdražela ale vyzerá dobre. Ináč takéto testy :yes: :yes: :yes: sú naj.
KANKUNEN
simulovat stupně? Strašně by to pomohlo. Díky pořádnému spalováku už ten hybrid funguje dobře.
ptr078
Tak mudre to nie je, ale najlepsie sa vyzabavas na cudzom aute. Ked namuduce pojdem, odfotim
MrGull2
no já mám Treka s tím menším tabletem a je to v pohodě, hlavně se mi tam líbí, že tam jsou ještě klasické tlačítka , u toho většího už to narvali do displeye a když jsem v tom seděl, tak opravdu nevypadá ta velikost hezky, se svými 1,95cm přes něj vidím, ale je to rušivé.
Michal220
V toledu u 1.2tsi 77kw ani jednou neměněno a to s tím jezdí máma kolem komína.Auto brala jako předváděčku v 2013. Není řidič jako řidič 😉
Mikesus
krajní na isofix, střední na pás ( vajíčko a poté klasická sedačka do 15kg ). Ano, prostoru tam nebylo na rozdavani, vyndavat jsem je nevyndaval, protože to byl tetris na půl hodiny, ale šly.
mariov8
Jak si je tam dostal? Byly i ukotvené? Protože to je všechno, jenom ne auto pro tři vzadu. Včetně dětí.
Mikesus
No. Dost jsi mne zmatl, ale nechal jsem to být. Nechápal jsem kontext. Tohle je jasná odpověď 😒]
Lubo
Rozumiem, logika, ktorú používaš v inej diskusii sa ti teraz nepozdáva. Ale však v pohode, hybridy sú pre niekoho fajn, rovnako ako pre iného Euro6d diesel.
Prajem krásny deň :-!
Prajem krásny deň :-!
mariov8
Také jsem v tom seděl vzadu a měl jsem z toho klaustrofóbii ještě než se to rozjelo. Ani vepředu to není zrovna velké. Je to tak pro 2 dospělé a 2 děti. Jízda po městě příjemná, ale byla to 1,8. Mimo město to bude ještě O.K., ale na dálnici s tímto motorem líné a CVT nepříjemné. 2,0 bude jiná káva. Na vnitřních rozměrech to ale nezmění nic, je to v segmentu spíše menší auto.
Mikesus
To jsi v tom tedy neseděl. Ukaž mi jaké auto v C segmentu vzadu pojme 3 dětské sedačky.
Fotku, kdy se vejdou sám za sebe se 186cm a ještě mám před koleny 17cm místa jsem posílal.
A kde je problém s místem vepředu? Zeptám se kamaráda, co má 2 metry, jak se do corolly vepředu nevejde. Ale za sebe si nesedne, to je pravda.
Fotku, kdy se vejdou sám za sebe se 186cm a ještě mám před koleny 17cm místa jsem posílal.
A kde je problém s místem vepředu? Zeptám se kamaráda, co má 2 metry, jak se do corolly vepředu nevejde. Ale za sebe si nesedne, to je pravda.
Mikesus
Jako ve 3.rade jednoznačně lepší, že jsou jen 2 sedadla. Ta americká verze s 3 musí být vzadu fakt za trest.
2.rada je úplně v pohodě ve 3.
2.rada je úplně v pohodě ve 3.
Meky
Kokso. To je iný mäso. Odíde mu aj po 6 rokoch aj obyčajná a j trakčný baterka ale je to megaspolahlive auto. 😲 😲 😲 😲
lukas13
Já toho MacLeoda kvůli tobě fakt snad zkusím. Jen se bojím, už dva roky jsem nejel s automatem 😀 Ale Clio RS Trophy jsem kdysi zkrotil.
Jeep je má opravdu vysoko. A myslím, že u auta té velikosti podle mě dobře udělali, že rezignovali na prostředního pasažéra - boční sedadla mají i z vnitřní strany výraznou oporu stehen a (na poměry třídy) širokou a pohodlnou loketní opěrku. Tohle je jedna z výhod SUV - prostor vzadu o třídu větší než většina srovnatelných kombíků, když se to dobře udělá. Při menší délce.
Jeep je má opravdu vysoko. A myslím, že u auta té velikosti podle mě dobře udělali, že rezignovali na prostředního pasažéra - boční sedadla mají i z vnitřní strany výraznou oporu stehen a (na poměry třídy) širokou a pohodlnou loketní opěrku. Tohle je jedna z výhod SUV - prostor vzadu o třídu větší než většina srovnatelných kombíků, když se to dobře udělá. Při menší délce.
Ozzman
No.. mne se ty holky taky nedařej (což mi neva 😁), takže asi radši budu mlčet 😁
lukas13
:-! :yes:
Promiň, jsem se v rámci ťěch smajlíků překlikl a muselo to působit úplně pitomě. (teď jsem to opravil)
Ještě jednou - omluva. Mea culpa.
Promiň, jsem se v rámci ťěch smajlíků překlikl a muselo to působit úplně pitomě. (teď jsem to opravil)
Ještě jednou - omluva. Mea culpa.
woody-alien
Třeba je Toyota vítací typ. A jak známo, aby mohlo být nějaké vítání, musí být nejprve loučení. 😁
JirkaVejrazka
Ja jsem nouzak na hybridu nikdy nevidel. Najeto mam na nich mam nejakych 350 tisic km.
Ozzman
Pájo, promiň, jak si tě vážím ohledně popisu zkušeností co se týká jízdních vlastností a vůbec celkového dojmu z auta, protože máš najeto s kde čím, tak tady hodnotit podle pár kousků aut, která si vlastnil chvíli, nebo si se o ně nějak více staral, tak s tímhle nesouhlasím. Ty Yetiny mám v okolí 3 a všude prahy a bez bouračky.
Problém koncernové koroze z let 2000-2012/3 je vcelku známý, stejně jako to bylo rozšířeno u japonců či fordů v určitých letech výroby (u Mazdy asi pořád 😁). Jak říkám, píše se o tom i v různých testech ojetin, tak netřeba to bagetelizovat. To je stejné, jako když tu někdo tvrdil, že mu jezdí léta výše zmíněný 1.6Ecoboost... taky to byl jinak šmejd 😁
Problém koncernové koroze z let 2000-2012/3 je vcelku známý, stejně jako to bylo rozšířeno u japonců či fordů v určitých letech výroby (u Mazdy asi pořád 😁). Jak říkám, píše se o tom i v různých testech ojetin, tak netřeba to bagetelizovat. To je stejné, jako když tu někdo tvrdil, že mu jezdí léta výše zmíněný 1.6Ecoboost... taky to byl jinak šmejd 😁
Ozzman
No vidiš 😊 Já motor nehejtuju i když 1.2TSI 77kw je taky legenda, máš tam měněný napínák ?
Emel
To by asi mělo jít... v republice je 8 předváděček na prodej, u dvou je udávaná možnost testovací jízdy
https😐/skladovevozy.cupraofficial.cz/result-list?…
https😐/skladovevozy.cupraofficial.cz/result-list?…
Emel
Televize ve FoFoFl je taky strašná, to je fakt.
Kombík by se ještě našel u koncernu, ale kombík v manuálu už asi ne.
Kombík by se ještě našel u koncernu, ale kombík v manuálu už asi ne.
Emel
Ta převodovka mi jasná je, není mi jasnej ten výkonnější akumulátor - chápu že akumulátor má výkon ve smyslu výstupní napětí x proud, ale pochybuju, že myslí tohle.
(že někdo opustil od označení se taky napsat nedá, ale to už bych chtěl moc, třeba korekturu).
(že někdo opustil od označení se taky napsat nedá, ale to už bych chtěl moc, třeba korekturu).
Mikesus
Proto se ptám, kde to místo nebylo dostatečně. Kdyz jen pro 2 děti, tak jak se tam tedy vejdou 3 dětské sedačky? Kde to místo chybí?
Pokud chceš klaustrofobicke auto, Doporučil bych spíše CHR.
Pokud chceš klaustrofobicke auto, Doporučil bych spíše CHR.
Mikesus
S euro6d problém nemám. Nebo nevím na co narazis. V jiné diskuzi co se rozebiral zákaz dieselu do měst a euro7 tak jsem tam vysloveně psal, že i přes euro7 by diesel euro6d měl zatím být ok.
Prosím, zkus vysvětlit tu logiku, vůbec nevidím souvislost s tím co zminujes.
Prosím, zkus vysvětlit tu logiku, vůbec nevidím souvislost s tím co zminujes.
Mikesus
Nepiš blbosti. Závěr je, že se udusil výfukových plyny. Je to hodně zvláštní, ale je takový závěr. S tím nemám problém.
S čím mám problém, proč auto zůstalo nastartovane. Nebo nezůstalo a někdo ho nastartoval později.
Pokud zůstalo, jak to, ze neupozorni. Proto jsem se ptal, cot o je za auto.
S čím mám problém, proč auto zůstalo nastartovane. Nebo nezůstalo a někdo ho nastartoval později.
Pokud zůstalo, jak to, ze neupozorni. Proto jsem se ptal, cot o je za auto.
lukas13
😒] :yes:
Jo, rozhodně máš konkurenční výhodu.
Na druhou stranu - ta mojeto má v dieselu. Takže na start před tebe a pořádně votůrovat... 😒]
Jo, rozhodně máš konkurenční výhodu.
Na druhou stranu - ta mojeto má v dieselu. Takže na start před tebe a pořádně votůrovat... 😒]
Ozzman
No, veril bych, kdyby to nebyla i auta známých, které nejsou bourané. Jak rikam, popisoval to i mistr Culda. Neni to jen z mé hlavy
Mikesus
Ja to z toho neprectu na mobilu. Ok díky,
Takze to byl buď PHEV nebo MHEV. HEV u RR není.
Pak jestli to byl mhev, je to zase jen jedna velká kachna, protoze to žádný hybrid neni. Pokud to byl phev, tak to by musel mít prázdnou baterku, jinak by mu ani přes noc nedošla. Mají tam 38kwh baterku, to i kdyby měl půlku, tak 19kwh mu bez problemu vyjde na 12 hodin spánku a stále nepotřebuje se nabíjet.
Kolik má stojící auto spotřebu za hodinu? Nemyslím si, ze to bude 1kw.
Takze to byl buď PHEV nebo MHEV. HEV u RR není.
Pak jestli to byl mhev, je to zase jen jedna velká kachna, protoze to žádný hybrid neni. Pokud to byl phev, tak to by musel mít prázdnou baterku, jinak by mu ani přes noc nedošla. Mají tam 38kwh baterku, to i kdyby měl půlku, tak 19kwh mu bez problemu vyjde na 12 hodin spánku a stále nepotřebuje se nabíjet.
Kolik má stojící auto spotřebu za hodinu? Nemyslím si, ze to bude 1kw.
Mikesus
Je to fakt zvláštní. Otázka je za mne spíš ta, jestli to auto skutecne opustil nastartovane.
Lubo
jj, prípad ako z Blesku, ale polícia to potvrdila.
pán sa preslávil emisnou kauzou a nakoniec ho zabil hybrid 😲
https😐/tvnoviny.sk/…ze-zabili-emisie
PS: podľa článku novšie typy hybridov už majú poistku, ktorá vozidlo automaticky vypne, keď z neho posádka vystúpi.
pán sa preslávil emisnou kauzou a nakoniec ho zabil hybrid 😲
https😐/tvnoviny.sk/…ze-zabili-emisie
PS: podľa článku novšie typy hybridov už majú poistku, ktorá vozidlo automaticky vypne, keď z neho posádka vystúpi.
lukas13
On vlastně ještě větší roli hraje sklon předního opěradla...
U těch kombíků obecně mi také vadí nízké umístění sedáku. Pak tam sedíš jak na WC. Focus to má hodně nízko. Teda vadilo by, kdybych jezdil vzadu. 😉
V Jeepu mám za sebou před koleny cca stejně jako ty na fotce. Za manželkou - stejně vysoká, opěradlo více kolmo - je to luxus.
U těch kombíků obecně mi také vadí nízké umístění sedáku. Pak tam sedíš jak na WC. Focus to má hodně nízko. Teda vadilo by, kdybych jezdil vzadu. 😉
V Jeepu mám za sebou před koleny cca stejně jako ty na fotce. Za manželkou - stejně vysoká, opěradlo více kolmo - je to luxus.
lukas13
Offroad park. Je tam ještě, ne? Svůj FWD Jeep bych tam netrápil, ale ségroauto... 😒]
Lubo
Postupoval by som ako jeden nemenovaný diskutér:
1. hodil som odkaz, kde krajská polícia došla k jednoznačnému záveru,
2. v ďalšom kroku je logickým postupom nazvať všetkých majiteľov d*m*nti ak ho parkujú v garáži,
3. a požadoval by som okamžitý zákaz. 😁 😁 😁
K tomu zvážiť, či pre istotu zhejtovať Mokrouša na koniec 😉
1. hodil som odkaz, kde krajská polícia došla k jednoznačnému záveru,
2. v ďalšom kroku je logickým postupom nazvať všetkých majiteľov d*m*nti ak ho parkujú v garáži,
3. a požadoval by som okamžitý zákaz. 😁 😁 😁
K tomu zvážiť, či pre istotu zhejtovať Mokrouša na koniec 😉
ptr078
Ja sa nerozculujem, ja konstatujem. A siel som s tym v beznych medziach, ziaden extrem, ja mam auta rad ja ich nenicim a sestra bola pritomna. Tak z hlboka dychaj a tak dalej...
webpaja
Chceš poslat fotky? 😒] Problémy s korozí byly spíš doménou asijských výrobců, že by se nemohla objevit i u evropských není přece vyloučeno.
webpaja
Ono je to z větší části i tím, že ta auta jsou levnější a mnohem dříve se dostaneš na limit. Proto je brousí na max. 😉
webpaja
:-! nicméně vyzkoušet si zvládání auta na uzavřeném okruhu je vždy to nej.
ptr078
Dakujem. Inac siel som dnes kolo fordu v bristole, tak som sa na minutu zastavil a predajca mi tvrdil, ze st kombi v uk ma pozastaveny predaj, tak som zvedavy do kedy sa vobec bude dat este v europe objednat.
ptr078
Tak este mas cupru od 33800 za 2liter bez 4x4, co mi trosku na golfe vadi, ze je primarne 4x4, pri 190k by som dal prednost fwd. Rad by som to vyskusal v reale, kde sa v cupre oproti golfu setrilo, ale zohnat 2l predvadzacku bude asi nemozne.
gil54
Tak to je přece jasný už delší dobu, že životnost je třeba co nejvíce přiblížit konci záruční doby. (Když zůstaneme na té vlně humoru.) 😁
lamal
Linčovanie toho co nie je moje, pride mi to ako zhubne uvazovanie pre spolocnost.
Trochu som si zamoralizoval 😄
Trochu som si zamoralizoval 😄