Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
5
Co je proboha na nádherné přídi původní 156 "vulgárně líbivé"?! 😲 😲 😲 Připadá vám třeba Ornella Mutiová (v mladých letech) taky "vulgárně krásná"? 😲
JFK
1
Autorovi 156 asociuje zjevně nějakou bunga bunga girl od Silvia Berlusconiho
Arese
4
Tak to jsou ty jeho asociace tedy úplně špatné! 😄
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já bych nechal naopak jenom hodnocení dolu
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Franto, jen malou otázečku: Proč tady tak usilovně bojuješ o titul největšího diskusního blba? 😒]
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Když se psycho rozčiluje, tak asi je něco dobře.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja Prvni 123
Jinak 166 byla dobre auto.
Lepsi po faceliftu, s vetsima svetlama. Proste lip svitila.
Dobre jezdi, spatne se servisuje.
Kdybych mel zhresit, tak jedine s Busso 3.2
Kdyz uz do pekla, tak na dobrym koni.
Obecne bych ale dal prednost dobove Lancii Kappa s petivalcem 2.4
Lepsi po faceliftu, s vetsima svetlama. Proste lip svitila.
Dobre jezdi, spatne se servisuje.
Kdybych mel zhresit, tak jedine s Busso 3.2
Kdyz uz do pekla, tak na dobrym koni.
Obecne bych ale dal prednost dobove Lancii Kappa s petivalcem 2.4
Mě se 166 moc líbí, ale až ta faceliftovaná verze. 166 totiž patří k těm nemálo italským vozům, kterým facelift opravdu výrazně pomohl. Jinak souhlas, s Bussem 3.2 (ale i 2.4 JTD) je to fantastický kočár, ale při mé výšce skoro 1,9 m jsem prostě neměl šanci v tomto autě najít snesitelnou polohu (pro delší cesty). Jinak Kappa se mi taky moc zamlouvá. Tu jsem tedy bohužel nikdy neřídil, ale byl jsem v ní v Itálii vezen vzadu a byla to opravdu parádní jízda! 😄 :yes: :yes: :yes:
Alfa byla rychlejsi, o tom zadna.
Ale Lancia byla... utulnejsi.
Dneska bych proste dal prednost Lancii, bez zavahani.
Myslim v tomto srovnani.
Pred tim byla Alfa 164 proti Lancii Thema, a tam to zase vyhravala Alfa.
Themu bych bral jen v te jedine motorizaci, kdy mela alfacke Busso 3.0
Predchozi V6 2.8 nebyl dobrej motor.
Ale Lancia byla... utulnejsi.
Dneska bych proste dal prednost Lancii, bez zavahani.
Myslim v tomto srovnani.
Pred tim byla Alfa 164 proti Lancii Thema, a tam to zase vyhravala Alfa.
Themu bych bral jen v te jedine motorizaci, kdy mela alfacke Busso 3.0
Predchozi V6 2.8 nebyl dobrej motor.
...no, nevěřím, že kdyby vedle sebe stály dvě stejně hezké Themy, jedna s Bussem a druhá 8.32, tak že bys sáhnul po Bussu... 😄
8.32 asi zaujímavý moter ale niečo tak veľké mat vpredu asi nebude ten ideál na svižnú jazdu.
...no, to je otázka - niečo tak velké - možná o kousek, ale hmotnost nebude asi až tak rozdílná. Ten V8 má má dokonce o půl chlupu menší objem než V6 a subtilnější konstrukci už z principu že původem z Ferrari. Nechce se mi to hledat, ale tipuji, že rozdíl hmotnosti nebude žádný drama.
A hlavně to primárně nebylo myšleno jako sporťák, protože místo ploché kliky, co měl ten motor v 308 nebo v Mondialu, tam dali křížovou (ano, těžší) a změnili i pořadí zapalování, aby byl motor líp vyváženej a míň hysterickej.
Co si pamatuju, tak se nikdy nepsalo, že to jezdí jako kdyby to mělo krávu přivázanou na předním nárazníku, spíš naopak, chválili.
A hlavně to primárně nebylo myšleno jako sporťák, protože místo ploché kliky, co měl ten motor v 308 nebo v Mondialu, tam dali křížovou (ano, těžší) a změnili i pořadí zapalování, aby byl motor líp vyváženej a míň hysterickej.
Co si pamatuju, tak se nikdy nepsalo, že to jezdí jako kdyby to mělo krávu přivázanou na předním nárazníku, spíš naopak, chválili.
A vis, ze sahnul?
Mel jsem to stesti a zkusil oboji.
To skoroferrari je dobry jen na dalnici, porad rovne.
Na svezení je ten trilitr ideal.
Mel jsem to stesti a zkusil oboji.
To skoroferrari je dobry jen na dalnici, porad rovne.
Na svezení je ten trilitr ideal.
Akorát se sem tam ozve zadek (jinak výborný Miltilink https😐/dfens-cz.com/…166_podvozek.jpg) a když to přijde, tak je lepší udělat všechno a je zase na čas klid. Lepší, než to repasovat per partes, co dva měsíce měnit nějaký futro - silentblok, uniball, rameno, pořád na heveru a nikdy hotovo.
No a nějakou pětku to stojí, ale s věkem se cena repase zadku už dá usnést.
(Nemám prémium, tak pokud je to v článku, tak se omlouvám.)
A mě neuráží ani předfaceliftová. Akorát nesmí mít vyčpělý zažloutlý matový světla nebo vyšisovaný zadní lampy.
No a nějakou pětku to stojí, ale s věkem se cena repase zadku už dá usnést.
(Nemám prémium, tak pokud je to v článku, tak se omlouvám.)
A mě neuráží ani předfaceliftová. Akorát nesmí mít vyčpělý zažloutlý matový světla nebo vyšisovaný zadní lampy.
Za mě je příď 156ky a 166ky nebe a dudy, protože 166ka působí jaksi povadle. Ale to je těžko, protože 156ka je nejhezčí sedan všech dob. Jinak nepomůže měnit jen podvozek, musíš rozložit a složit celé auto, protože 156ka byla po 100t celá rozvrzaná.
To jo no, výraz předku předfaceliftové 166 vyjadřuje něco jako únavu a zoufalství. 156ka vypadá naprosto úžasně dynamicky, před faceliftem i po, v sedanu i kombíku.
Mě vždycky přišlo, že předfaceliftová 166 má takový prasečí očička. Ale po FL už je to krásný sedan.
Pokud jde o proporce, přijde mi 166 jako mnohem pohledově vyváženější sedan než 156.
Pokud jde o proporce, přijde mi 166 jako mnohem pohledově vyváženější sedan než 156.
Arese
Na rozdíl od 166 považuju facelift 156 za velmi nepovedený, a to jak na přídi, tak i na zádi. A Giugiaro si za tyhle nešťastné změny ještě dal na přední blatníky svoje štítky! 😲 :no: Jinak samozřejmě souhlas, předfaceliftovaná 156ka je nejvíc sexy sedan všech dob. 😄 :yes: