Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Citroën C4 X 1.2 PureTech 130 Shine – Tak trochu jiný sedan s pohodovým charakterem

36 komentářů

traveldrive
Niektoré detaily sú vcelku pekné, ale ako celok, nemôžem si pomôct, je to fakt hnusná a neforemná krabica.
Avatar - pradeda777
pradeda777
....to jsme to dopracovali....lepe řečeno to nás ti ekoteroristé dostali do pěkné šlamastyky..... 8-s
Avatar - lamal
lamal
Asi preto, ze tam iny benzinovy motor nie je. Mozes ho mat za 544.900 Kč 😉
ericn
Snad raději standardní HB, takhle prodloužená verze “X” je hnus… :no:
Avatar - lamal
lamal
jo nepaci sa to ani mne, no verim ze si to najde aj pozitivne reakcie
ericn
Ani moc nejsou vidět na cestách a já se nedivím, bez motorů a s příliš sebevědomou cenovou politikou to prostě nepůjde...

C4 HB beru něco jako Rapid HB/Scala a dá se najít auto do 550tis se stejným motorem 130k 6MT a výbavou Feel Pack a to je na dnešní ceny celkem fajn., ale jeho prodloužená verze je úlet :no:
Avantime
Autá sú reálne na trhu asi tak tri mesiace, tak čím to asi bude, že ich ešte nevidno. Hatchbacky C4 tretej generácie stretávame denne.
ericn
Jj statistika začíná únorem 23, ale i tak je zájem dost vlažný - jen 39ks v CZ a otázka je, kolik mají dealeři (55 prodejních míst v CZ). Pro srovnání C4 HB za 1-4/23 má na kontě 197 registrací 😉
Xylo
V únoru bylo registrováno 9 ks všechno na firmy, v březnu 20 ks z toho 18 ks firmy a 2 kusy fyzické osoby a duben 10 ks z toho 7 firmy a 3 fyzické osoby. Pět kusů registroval C Automobil Import s.r.o. Praha 4, dva kusy Autocentrum Jan Šmucler Plzeň a zbytek po jednom kusu na jedno IČ.
Doplnění - už je i květen na Min dopravy - 12 registrovaných kusů, 7x firma a 5 fyzických osob. Dva kusy registrovány na ŠkoFin, po jednom Pigmentum Pardubice, BrnoCar, Auto Michálek Benešov, Autocentrum Barth Pardubice a Liboslav Ptáček Krmelín.
ericn
Tak to je pěkný, z 39ks je 12ks reálné registrace, vše ostaní dealeři a zastoupení 😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
nevypadá hůře než toto. Zeekr vypadá asi 1000x líp.
traveldrive
Žiaľbohu to tak je.
Avatar - Emel
Emel
Jak píše traveldrive... má to pár hezkých detailů, ale jako celek to selhává... hrb tady, prolis támhle, ale čistota designu nikde
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8273425.jpg?…
Arese
Kde jsou jen doby opravdu pěkných a povedených modelů... AX, BX, Saxo, Xsara, Xantia, XM... A ta jejich nabídka motorizací! 😄 :yes:
Avatar - lamal
lamal
V Rusku sa este BX s 1.9D predava, nie ?
Avatar - lamal
lamal
Slovo bachratý z testu vo mne zvlast zarezonovalo... 😁 Na druhej strane, ako lacny koráb pre rodinu a 4 cestujucich mi to pride v pohode, za tych 550 tis... viac by som za to nedal.
Avatar - Emel
Emel
Pokud ti pro rodinu nevadí sedan, tak možná... i za těch 550 je to důstojně vybavené a motorizované. Já bych asi koukal po kombíku od H nebo K, ale jinak proč ne.
Avatar - lamal
lamal
To jo, H/K ma pomer vsetko k cene bezkonkurencny... pozeral som ceny 1.5TGDI 118kW a je to super. Ceed Kombi je navyse velmi fesne autí.
Avatar - Emel
Emel
Jo, jasně... nelze optikou toho, že je na trhu jedna slušná nabídka, hodnotit všechno ostatní jako drahé. Je potřeba se smířit s tím, že H&K jsou spíš anomálie a nový normál jsou kompakty za 700 v nějaké normální konfiguraci.
Avatar - lamal
lamal
Asi jo, aspon o tuto optiku sa snazi europsky trh. Buduci rok asi tiez kupim daco nove na dozitie fosílnej doby. S tym, ze clio rs si necham na radovanky 😄 Som zvedavy ako sa ceny vyvinu, snad to bude trochu klesat...
Avatar - Emel
Emel
Kdybych chtěl dneska auto pro rodinu, tak tam ještě zůstal Focus ST kombi za cenu lehce přes mega (ceník). A pro zábavu GR-86. Tam jsem na vážkách... ale prostě bych na hračku neměl tolik času, aby se mi chtělo za ni dát milion.
Avatar - lamal
lamal
Pomerne rychlo som si utriedil priority v tom aby som nehladal zabavu a vykon v aute na kazdy den... pretoze mi to da clio vo vacsej miere a nechcem aby stalo v garazi, tj musi byt motivacia ho uzivat.
Pri novom auti sa tak chcem sustredit na zehlenie nerovnosti, spotrebu, spolahlivost a emisie - kvoli emisnym zonam, ono sa to este vyhroti tak o 10 rokov s tymi emisiami, po prichode normy EU7 a pak okolo roku 2035.
Avatar - Emel
Emel
Měl jsem to tak taky... RWD kupé + nějaký kombík... jenže to ještě bylo víc času a parta lidí co jezdila na okruhy. A já už jsem taky za volantem méně odvážný než jsem býval... 😄
Avatar - lamal
lamal
Proces vyzrievania ? Nejaky veteranik by ti mozno urobil radost 😄 Za volantom som i ja opatrnejsi, na Cliu si uzivam i obyc jazdy okreskami atd, bez nejakych extremov. To je holt vyhoda starsich aut, uzijes si to pri beznych situaciach.

Koncept jedneho auta na vse sa mi nepaci, rad pouzivam viacero odlisnych veci, ma to mnoho vyhod.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak na okruhu sa môžeme vidiet, ja tam jazdím keď sú voľné jazdy a mám čas.
Avatar - lamal
lamal
nejazdim okruhy, vyjma edukacne akcie, sam si jazdim hlavne okresky 😄
ptr078
Tak zaklad na sk je o cca 4000e lacnejsi, neporovnaval som vybavu, ale pred fl nebola na slovensku ochota predavat st kombi, nemas skusenost s cz?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jezdil jsem jeho bráchou 408 (PHEV verze), interiér za mne parádně futuristický, hezké materiály a tak, ale místo na zadních sedačkách už tak štědré není právě díky svažující se střeše a větší děcka či dospělí mají problém. Já bych tady tedy šel okouknout klasicky kombík.

Jinak k Peugeotu - kupodivu mi vlastně nevadil icockpit, neříkám, že je to něco "must have", ale zvykl bych si, generace od generace se to zlepšuje.

Co mi na autě vadilo byl ale pohon, rozhodně to nejelo na 225k, podvozek slušný, neurazil, ale ani nenadchl, nicméně co byl dle mne největší fail je fungování hybridního ústrojí. Na sport při plném plynu sice auto vystřelí, elektro + turbobenzín letí do otáček (tak nějak vlažně na 225koní) a ve chvíli, kdy čekáš, že odřadí nahoru, protože držíš plyn na podlaze najednou začne váhat v otáčkách a trvá mu, než odřadí dál... to jsem snad ještě u automatu nezažil (leda v manuálním režimu, kdy zapomeneš zařadit výš 😁 ). Naopak odezva od pádel pod volantem byla více, než slušná. To auto by podle mne fungovalo nejlépe se samotným 1.6 THP 😁 A to vše za 1,3mega
Avatar - lamal
lamal
nadhera, o dovod viac zobrat socku za 550tis, alebo ist inam 😄
ericn
Přesně, 1.6THP s 6M/8AT a hlavně úbytkem 250kg hmotnosti by to mohlo jet hodně zajímavě :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
To auto vypadá ako po búračke.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
To uz aj tie kdejake cinske "nezname" znacky bez kuska historie vyzeraju lepsie... xantia s xm sa v hrobe obracaju
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Dokonce ani otvírací jen víko kufru z toho sedan nedělá.
Arese
...kam až Citroën klesl. Velmi nehezká patlanice s ubohou nabídkou motorizací za šílenou cenu.... 😲 😲 😲 :no:
Alfonz666
ale auta na design nejezdí. Každopádně pro místní honiče nepoužitelný, jelikož to má stovku za 9,4 s...
Meky
Test je čistý odpad.

Je rok 2023 a autor nenapíše ani slovo o bezpečnostných asistentovi a ich fungovaní.

Auto je sedan a ako sa sedí vzadu a koľko je tam reálne som sa tiež nedozvedel.

Aka je záťaž na guli ťažného tiež nevieme.

Slabota :no: :no: :no: