Testy
Zpět na článek
TEST Citroën C4 X 1.2 PureTech 130 Shine – Tak trochu jiný sedan s pohodovým charakterem
36 komentářů
pradeda777
6
....to jsme to dopracovali....lepe řečeno to nás ti ekoteroristé dostali do pěkné šlamastyky..... 8-s
Přejít do diskuze
traveldrive
Niektoré detaily sú vcelku pekné, ale ako celok, nemôžem si pomôct, je to fakt hnusná a neforemná krabica.
Arese
Kde jsou jen doby opravdu pěkných a povedených modelů... AX, BX, Saxo, Xsara, Xantia, XM... A ta jejich nabídka motorizací! 😄 :yes:
Emel
Jak píše traveldrive... má to pár hezkých detailů, ale jako celek to selhává... hrb tady, prolis támhle, ale čistota designu nikde
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8273425.jpg?…
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8273425.jpg?…
lamal
To jo, H/K ma pomer vsetko k cene bezkonkurencny... pozeral som ceny 1.5TGDI 118kW a je to super. Ceed Kombi je navyse velmi fesne autí.
lamal
Slovo bachratý z testu vo mne zvlast zarezonovalo... 😁 Na druhej strane, ako lacny koráb pre rodinu a 4 cestujucich mi to pride v pohode, za tych 550 tis... viac by som za to nedal.
Arese
...kam až Citroën klesl. Velmi nehezká patlanice s ubohou nabídkou motorizací za šílenou cenu.... 😲 😲 😲 :no:
Ozzman
Jezdil jsem jeho bráchou 408 (PHEV verze), interiér za mne parádně futuristický, hezké materiály a tak, ale místo na zadních sedačkách už tak štědré není právě díky svažující se střeše a větší děcka či dospělí mají problém. Já bych tady tedy šel okouknout klasicky kombík.
Jinak k Peugeotu - kupodivu mi vlastně nevadil icockpit, neříkám, že je to něco "must have", ale zvykl bych si, generace od generace se to zlepšuje.
Co mi na autě vadilo byl ale pohon, rozhodně to nejelo na 225k, podvozek slušný, neurazil, ale ani nenadchl, nicméně co byl dle mne největší fail je fungování hybridního ústrojí. Na sport při plném plynu sice auto vystřelí, elektro + turbobenzín letí do otáček (tak nějak vlažně na 225koní) a ve chvíli, kdy čekáš, že odřadí nahoru, protože držíš plyn na podlaze najednou začne váhat v otáčkách a trvá mu, než odřadí dál... to jsem snad ještě u automatu nezažil (leda v manuálním režimu, kdy zapomeneš zařadit výš 😁 ). Naopak odezva od pádel pod volantem byla více, než slušná. To auto by podle mne fungovalo nejlépe se samotným 1.6 THP 😁 A to vše za 1,3mega
Jinak k Peugeotu - kupodivu mi vlastně nevadil icockpit, neříkám, že je to něco "must have", ale zvykl bych si, generace od generace se to zlepšuje.
Co mi na autě vadilo byl ale pohon, rozhodně to nejelo na 225k, podvozek slušný, neurazil, ale ani nenadchl, nicméně co byl dle mne největší fail je fungování hybridního ústrojí. Na sport při plném plynu sice auto vystřelí, elektro + turbobenzín letí do otáček (tak nějak vlažně na 225koní) a ve chvíli, kdy čekáš, že odřadí nahoru, protože držíš plyn na podlaze najednou začne váhat v otáčkách a trvá mu, než odřadí dál... to jsem snad ještě u automatu nezažil (leda v manuálním režimu, kdy zapomeneš zařadit výš 😁 ). Naopak odezva od pádel pod volantem byla více, než slušná. To auto by podle mne fungovalo nejlépe se samotným 1.6 THP 😁 A to vše za 1,3mega
Meky
Test je čistý odpad.
Je rok 2023 a autor nenapíše ani slovo o bezpečnostných asistentovi a ich fungovaní.
Auto je sedan a ako sa sedí vzadu a koľko je tam reálne som sa tiež nedozvedel.
Aka je záťaž na guli ťažného tiež nevieme.
Slabota :no: :no: :no:
Je rok 2023 a autor nenapíše ani slovo o bezpečnostných asistentovi a ich fungovaní.
Auto je sedan a ako sa sedí vzadu a koľko je tam reálne som sa tiež nedozvedel.
Aka je záťaž na guli ťažného tiež nevieme.
Slabota :no: :no: :no:
Emel
Měl jsem to tak taky... RWD kupé + nějaký kombík... jenže to ještě bylo víc času a parta lidí co jezdila na okruhy. A já už jsem taky za volantem méně odvážný než jsem býval... 😄
Alfonz666
ale auta na design nejezdí. Každopádně pro místní honiče nepoužitelný, jelikož to má stovku za 9,4 s...
3_diamanty
To uz aj tie kdejake cinske "nezname" znacky bez kuska historie vyzeraju lepsie... xantia s xm sa v hrobe obracaju
Xylo
V únoru bylo registrováno 9 ks všechno na firmy, v březnu 20 ks z toho 18 ks firmy a 2 kusy fyzické osoby a duben 10 ks z toho 7 firmy a 3 fyzické osoby. Pět kusů registroval C Automobil Import s.r.o. Praha 4, dva kusy Autocentrum Jan Šmucler Plzeň a zbytek po jednom kusu na jedno IČ.
Doplnění - už je i květen na Min dopravy - 12 registrovaných kusů, 7x firma a 5 fyzických osob. Dva kusy registrovány na ŠkoFin, po jednom Pigmentum Pardubice, BrnoCar, Auto Michálek Benešov, Autocentrum Barth Pardubice a Liboslav Ptáček Krmelín.
Doplnění - už je i květen na Min dopravy - 12 registrovaných kusů, 7x firma a 5 fyzických osob. Dva kusy registrovány na ŠkoFin, po jednom Pigmentum Pardubice, BrnoCar, Auto Michálek Benešov, Autocentrum Barth Pardubice a Liboslav Ptáček Krmelín.
ericn
Přesně, 1.6THP s 6M/8AT a hlavně úbytkem 250kg hmotnosti by to mohlo jet hodně zajímavě :yes:
ptr078
Tak zaklad na sk je o cca 4000e lacnejsi, neporovnaval som vybavu, ale pred fl nebola na slovensku ochota predavat st kombi, nemas skusenost s cz?
speedfred
Tak na okruhu sa môžeme vidiet, ja tam jazdím keď sú voľné jazdy a mám čas.
ericn
Tak to je pěkný, z 39ks je 12ks reálné registrace, vše ostaní dealeři a zastoupení 😒]
Avantime
Autá sú reálne na trhu asi tak tri mesiace, tak čím to asi bude, že ich ešte nevidno. Hatchbacky C4 tretej generácie stretávame denne.
lamal
Pomerne rychlo som si utriedil priority v tom aby som nehladal zabavu a vykon v aute na kazdy den... pretoze mi to da clio vo vacsej miere a nechcem aby stalo v garazi, tj musi byt motivacia ho uzivat.
Pri novom auti sa tak chcem sustredit na zehlenie nerovnosti, spotrebu, spolahlivost a emisie - kvoli emisnym zonam, ono sa to este vyhroti tak o 10 rokov s tymi emisiami, po prichode normy EU7 a pak okolo roku 2035.
Pri novom auti sa tak chcem sustredit na zehlenie nerovnosti, spotrebu, spolahlivost a emisie - kvoli emisnym zonam, ono sa to este vyhroti tak o 10 rokov s tymi emisiami, po prichode normy EU7 a pak okolo roku 2035.
lamal
Asi jo, aspon o tuto optiku sa snazi europsky trh. Buduci rok asi tiez kupim daco nove na dozitie fosílnej doby. S tym, ze clio rs si necham na radovanky 😄 Som zvedavy ako sa ceny vyvinu, snad to bude trochu klesat...
Emel
Jo, jasně... nelze optikou toho, že je na trhu jedna slušná nabídka, hodnotit všechno ostatní jako drahé. Je potřeba se smířit s tím, že H&K jsou spíš anomálie a nový normál jsou kompakty za 700 v nějaké normální konfiguraci.
Emel
Pokud ti pro rodinu nevadí sedan, tak možná... i za těch 550 je to důstojně vybavené a motorizované. Já bych asi koukal po kombíku od H nebo K, ale jinak proč ne.
lamal
Asi preto, ze tam iny benzinovy motor nie je. Mozes ho mat za 544.900 Kč 😉
ericn
Jj statistika začíná únorem 23, ale i tak je zájem dost vlažný - jen 39ks v CZ a otázka je, kolik mají dealeři (55 prodejních míst v CZ). Pro srovnání C4 HB za 1-4/23 má na kontě 197 registrací 😉
ericn
Ani moc nejsou vidět na cestách a já se nedivím, bez motorů a s příliš sebevědomou cenovou politikou to prostě nepůjde...
C4 HB beru něco jako Rapid HB/Scala a dá se najít auto do 550tis se stejným motorem 130k 6MT a výbavou Feel Pack a to je na dnešní ceny celkem fajn., ale jeho prodloužená verze je úlet :no:
C4 HB beru něco jako Rapid HB/Scala a dá se najít auto do 550tis se stejným motorem 130k 6MT a výbavou Feel Pack a to je na dnešní ceny celkem fajn., ale jeho prodloužená verze je úlet :no:
lamal
Proces vyzrievania ? Nejaky veteranik by ti mozno urobil radost 😄 Za volantom som i ja opatrnejsi, na Cliu si uzivam i obyc jazdy okreskami atd, bez nejakych extremov. To je holt vyhoda starsich aut, uzijes si to pri beznych situaciach.
Koncept jedneho auta na vse sa mi nepaci, rad pouzivam viacero odlisnych veci, ma to mnoho vyhod.
Koncept jedneho auta na vse sa mi nepaci, rad pouzivam viacero odlisnych veci, ma to mnoho vyhod.
Emel
Kdybych chtěl dneska auto pro rodinu, tak tam ještě zůstal Focus ST kombi za cenu lehce přes mega (ceník). A pro zábavu GR-86. Tam jsem na vážkách... ale prostě bych na hračku neměl tolik času, aby se mi chtělo za ni dát milion.