Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Čínských značek se nebojím! Ale musíme je brát vážně, říká šéfka Peugeotu Linda Jackson

22 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak proto jsou tak v pr*eli ... 😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ta Káča to zničí sama i bez Číny.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ale dobré otázky padly celkem. I když nic co by člověk nečekal, ale i tak se na nich rozsekala přímo bravurně...

Už jen po přečtení tohoto rozhovoru stoji zato Peugeot vyškrtnout z výběrové množiny.

Vlastně mi velmi rychle vysvětlila proč Peugeot není dávno to co v devadesátkách kdy to byla evropská TOP značka mainstreamu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
hele klucí, to co je LÉÉÉTA strašně TRAPNÝ = vaše NEZNALOST = se s každým dalším měsíce zhoršuje = už to začíná https😐/elektrickevozy.cz/…davanejsim-autem bejt MEGA TRAPNÝ

Co PŘES OBRÁZEK https😐/elektrickevozy.cz/…ly-ovladnou-svet ?
Avatar - Anonym
Anonym
My víme, čínnskej agente. Jak platí Čung-nan-chaj ? Jde to? Dobrý zisky za zelenou propagandu? Lepší jak platil Gazprom? Pochlub se agente.

-----------------------------------------------------------------

Zakázat spalovací auta a tlačit elektromobily znamená vytvářet katastrofální závislost na komunistické Číně. Na elektromobilitu potřebujete třeba měď, ale 60 procent světové dodávky mědi zajišťuje Čína. Největším výrobcem je sice Chile, ale koncentrát se odváží ke zpracování do Číny na lodích, poháněných největšími dieselmotory na světě.

Před 50 lety byla v chilské rudě obsažena asi tři procenta mědi, ale kvalita rudy klesá, dnes je v ní jen asi 0,7 procenta mědi. Kolik rudy musíme obrátit, abychom dostali tunu mědi? A čím jsou poháněna rypadla, která tu rudu těží? Solárním pohonem asi ne.

Jenomže normální auto má v sobě asi 15 až 20 kilogramů mědi. Elektrické auto 85 až 100 kg. Znásobte si, kolik mědi bude potřeba, kdyby elektroauta měla nahradit 1,5 miliardy aut, která na světě jezdí. To je cena zelenosti, k níž směřujeme. Nedává to smysl.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
to je ono takhle "VÍŠ" všechno 😲 :😉 😁 :-! 😒]

TOBĚ nedává smysl = ani běžný učivo na ZŠ https😐/zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ nebo jen slovo dekáda. A u dotací sis VYMYSLEL že je dílo komunistů = prostě si JEN VYMÝŠLÍŠ co jak je si usmyslíš a myslíš si že "VÍŠ"

a podle toho to (denně) vypadá TY ZÁVĚRY podle toho vypadaj (Vaculíkovo pravidlo 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Ropnej spam, táhni s tím do zádele Lojzíku. My jsme žádný projektový vyučování neměli šašku, už sem ti tu tady psal po 12 7777777777 x.

Nesrovnávej učivo z let 1986-1995 s lety 2020-2023 😄

překrucování textu co se ti nehodí do krámu ti jde dobře, vid Borisove. Ale realitu nezměníš, ste čínský slouhové ZCELA ZAVISLI na číně 😄 😄 😄 A budete čím dál víc.
https😐/www.idnes.cz/…o-zahranicni_maz
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
no vidíš JAK SE UMÍŠ ZTRAPNIT (nejen) s tou ropou :😉 😁 :-!

dostalS odkaz na dobu PŘED revolucí (správně ekonomickým KRACHem soudruhů diktátorů z otrokářského zřízení https😐/www.csfd.cz/…6-balon/prehled/ dekády vládli JEN KOMUNISTI takže KDO za ten bankrot asi může? 😲 :-! )

ale i tyhle dnešní

no a pak SIS VYMYSLEL rok kdy si na ZŠ chodil ty = no a dostals ODKAZ že se to tou dobou učilo 😄

jsi TAK MIMO žes fakt napsal NESROVNÁVEJ UČIVO? no tak PROČ NE???? To VYSVĚTLI :😉

takže JAK TO ŽE TY JEDINÝ = to se v nějaké speciální pomocné škole nebere? no JE TO MOŽNÝ to(hle) nevím
Avatar - Anonym
Anonym
Protože lžeš, nic takového se neučilo.

Dosud mi mi nezopověděl, v jakém předmětu se to mělo učit.

NA ZŠ sme měli jen Dějepis, (komunistické učebnice z roku 1986, jiné nebyly, nepoužívaly se, učitelka nám vykládala z hlavy a ropě fakt nic) Přírodopis - tam se řešili druhohory, třetihory atd
A dál už jen zeměpis, kde o ropě padlo maximálně které státy jí těží.

Nebo sme se měli učit o ropě v matemiace a němcčině?

Lháři prolhaná 😄
Avatar - Stejsn
Stejsn
V odpovědi na otázku k i-cockpitu je všechno, co jsem potřeboval vědět. Jezdím Peugeotem, moje další auto ale bude od jiné značky. Kterékoliv.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A co ten malej volant z dlouhodobého hlediska?
Mě ro přijde otřesný. Prvoplánově je to sice fajn, ale při delším užití mi přijde že to je děs, protože člověk samozřejmě v malém volantu má mnohem méně citu a ovládání je mnohem náročnější na přesnost.
Meky
Zaujímavé, mne napr icocpit úplne vyhovuje. Pezot ma kopec iných nedostatkov, ale volant medzi ne nepatrí
Arese
Tak to mě debilní i-Cocpit (spolu s neuvěřitelnou motorovou impotencí) Peugeot spolehlivě vyškrtl z výběru možného výrobce mých vozů. 😲 😒
Arese
😄 :yes:
PowerHouse
Jsem zvědav na jejich EV auto za 25 000, co bude konkurovat Tesle 2 a VW ID.2 all.

Když zlevní, tak se Asiatů bát nemusí.
rohor
Která zničila Peugeot?
Avatar - del42sa
del42sa
nejdřív ale pos.ala co mohla u Citroenu ...
Arese
Tak tak, značky Peugeot a Citroën prošly v posledních letech až neuvěřitelnou devastací... 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak tak MATLOVÉ NIKDY NIC NECHÁPOU = a tak to (že zachránila firmu z červených čísel) je pro MATLU špatně :yes: 😁

protože NEJLEPŠÍ manažeři (ekonomové klimatologové atd. ale i znalci aut a jejich techniky) JSI TY Arese a pár dalších multilink(ů)? :-!

a protože je Linda TAK EXTRÉMNĚ NESCHOPNÁ tak proto jí majitelé tak chtějí = místo aby poslechli a poslOUchali TAKOVÉ BEDNY jako si ty https😐/azcitaty.cz/…iri-zacek/31724/
Avatar - del42sa
del42sa
ano my nic nechápeme a ty zase všecko 😁

btw, on snad byl Citroen v červených číslech, že mluvíš o zachranování značky tou pitomou káčou ??? pár let zpátky bylo PSA druhým největším výrobcem v evropě s prodeji před dva miliony osobních vozů , z čehož Citroen tvořil zhruba něco nad jeden milion aut.
Celý problém je spíš v tom, že kvůli neustálemů kličkování a změnám koncepce se v těch ztrategiích začale ztrácet i samotní manažeři PSA. Nejdříve odělením DS vzniknul uměle tlak na nové pozicování zbývajících dvou značek, s tím souviselo i ukončení výroby hydropneumatického odpružení, které bohužel nenašlo cestu ani do "luxusních" DS. Naprosto ojedinělá technologie spláchnutá jedním rozhodnutím do hajzlu.
Když poté došlo na spojeni FCA + PSA + koupě Opelu, tak začaly další šachy ve strategiích a další kastrace a hádej kdo z těch původních značek na to nejvíce doplatil ? 😉

Ta káča by si zasloužila spíš nakopat do zadnice a vyrazit na chodník ,ať si tu svoji kreativitu předvádí někde jinde.

Suma sumárum, DS je v prodejích naprosto na chvostu trhu, jak v Číne, tak v Evropě, Její oddělení ničemu nepomohlo, ani prodejům ani image, Citroenu to taky nijak nepomohlo a z průkopnické značky plné zajímavé techniky zůstala jen prázdná skořápka, nehodná své minulosti a odkazu Andrého Citroena.

S klidem můžeme prohlásit, že Tavaresův projekt DS je totální fiasco a jen jejich nadutost a arogance jim brání si přiznat pravdu.

Bohužel i kdyby ze dne na den Tavares odešel a Jacksonová odtáhla s ním, tak Citroen už se nikdy nevrátí do pozice, kterou měl ještě za PSA a tahle způsobená škoda se nedá ničím odčinit a její náprava by stála miliardy. Tohle zkrátka nejde ignorovat a důledky tohoto špatného managerského rozhodnutí časem ještě více vyniknou až Stellantis začne v roce 2027 svoji elektrickou ofenzívu.

Mno a přesto se najdou tací, co budou tuhle krávu ještě obhajovat a tvrdit jak je extrémně schopná 😁 Ano je vidět že je fakt schopná všeho.... 😒
gigim 34
Příspěvek podléhá schvalování.
gigim 34
Příspěvek podléhá schvalování.