Testy
pradeda777
7
...některé jsou stavěny jen do 2.5 tuny.... :-! :-! :-!
Přejít do diskuze
DonVito
Tak si na svych cestach uzivej diesel.
Proc o tom pises pod testem EV?
Ja si na svych cestach uzivam mnohem EV auto nez je tohle...
I kdyz uznavam, ze trasy typu Praha-Ostrava s nim (temer) nejezdim. 😄
On totiz ne kazdy jezdi pravidelne takove trasy.
A kdo to tak skutecne ma, muze si pockat s prechodem na EV jeste par let.
Proc o tom pises pod testem EV?
Ja si na svych cestach uzivam mnohem EV auto nez je tohle...
I kdyz uznavam, ze trasy typu Praha-Ostrava s nim (temer) nejezdim. 😄
On totiz ne kazdy jezdi pravidelne takove trasy.
A kdo to tak skutecne ma, muze si pockat s prechodem na EV jeste par let.
DonVito
DonVito
O vyssi poptavce mas na mysli naftu nebo elektrinu?
To je zajimavy, ze stejna logika neplati pro spalovaci auta.
Tam je surovin dost. Ropy dost. Presto ze ropu spotrebovavaji temer vsechna auta na zemekouli.
😲
Ale pro EV je vsechno drahe a vseho nedostatek.
Vcetne elektriny. Prestoze ji treba Cesko vyvazi.
Proc proboha neplati priblble (chybne pochopene) ekonomicke poucky o omezenosti zdroju na spalovaky???
To je zajimavy, ze stejna logika neplati pro spalovaci auta.
Tam je surovin dost. Ropy dost. Presto ze ropu spotrebovavaji temer vsechna auta na zemekouli.
😲
Ale pro EV je vsechno drahe a vseho nedostatek.
Vcetne elektriny. Prestoze ji treba Cesko vyvazi.
Proc proboha neplati priblble (chybne pochopene) ekonomicke poucky o omezenosti zdroju na spalovaky???
gutex
Obrovská tlama, která u EV jen bezúčelně zhoršuje aerodynamiku, celkově přeplácaný interiér a masívní překážející střední tunel jsou jen připomínkou éry fosilních aut. Pro moderní EV je to již zastaralá koncepce.
DonVito
Stando, mohl bys nas usetrit informaci o dobe nabijeni na 50kw nabijecce??
Ano, je to za hodinu 50kwh. To je prekvapeni.
😁
Sorry.ale je videt, ze autor nema v elektromobilu co delat. Natoz o nem psat.
Autorovi chybi teoreticke znalosti, ale predevsim snaha o skutecne otestovani nabijeni.
Na 50kw nabijecce s timto autem bude majitel nabijet velmi zridka.
Protoze obvykle bude dobijet doma/ v praci na 22kw AC nabijeckach nebo na cestach na 300kw DC nabijeckach!
😉
Taky furt nechapu, v jakem vesmiru (krome acz) ma EV (pokud neni - 40°C) vyssi spotrebu ve meste nez na dalnici?? 😲
Dle https😐/ev-database.org/…tback-55-quattro je to takto😒br /> Real Range Estimation
between 380 - 735 km
City - Cold Weather * 510 km
Highway - Cold Weather * 380 km
Combined - Cold Weather * 445 km
Hodnoty EV database, nejen ze se (narozdil od acz) ve vetsine pripadu blizi realite, ale hlavne davaji smysl!
PS To nejdulezitejsi nejak zapadlo. A sice ze ten kdo na to ma, pro toho uz dnes EV, v tomto pripade se 114kwh!! baterkou, nepredstavuje prakticky zadne omezeni.
Ano, je to za hodinu 50kwh. To je prekvapeni.
😁
Sorry.ale je videt, ze autor nema v elektromobilu co delat. Natoz o nem psat.
Autorovi chybi teoreticke znalosti, ale predevsim snaha o skutecne otestovani nabijeni.
Na 50kw nabijecce s timto autem bude majitel nabijet velmi zridka.
Protoze obvykle bude dobijet doma/ v praci na 22kw AC nabijeckach nebo na cestach na 300kw DC nabijeckach!
😉
Taky furt nechapu, v jakem vesmiru (krome acz) ma EV (pokud neni - 40°C) vyssi spotrebu ve meste nez na dalnici?? 😲
Dle https😐/ev-database.org/…tback-55-quattro je to takto😒br /> Real Range Estimation
between 380 - 735 km
City - Cold Weather * 510 km
Highway - Cold Weather * 380 km
Combined - Cold Weather * 445 km
Hodnoty EV database, nejen ze se (narozdil od acz) ve vetsine pripadu blizi realite, ale hlavne davaji smysl!
PS To nejdulezitejsi nejak zapadlo. A sice ze ten kdo na to ma, pro toho uz dnes EV, v tomto pripade se 114kwh!! baterkou, nepredstavuje prakticky zadne omezeni.
Ozzman
Je smutny, že tester musí mít teoretické znalosti, aby správně ocenil EV, když je to produkt - auto - pro masy bez teorie a zajimá je především jak to jezdí / jak se s tim žije a jestli je to výhodné ..
DonVito
Vubec nejdo o oceneni. Jde o otestovani.
Kdyz nekdo testuje spalovak a ma teoreticke znalosti, tak to rovnez ocenim.
Zdravim Martina Vaculika.
Kdyz ctu jizdni dojmy, vim, ze mi kvalitni informace poskytne treba byvaly zavodnik.
Kdyz pise o nabijeni nekdo, kdo meri, kolik se nabije etron z 50kw nabijecky za hodinu...., tak je to o nicem.
PS Oni by stacily i prakticke zkusenosti... (nemusis mne opravovat gramatiku, Pajo).
Kdyz nekdo testuje spalovak a ma teoreticke znalosti, tak to rovnez ocenim.
Zdravim Martina Vaculika.
Kdyz ctu jizdni dojmy, vim, ze mi kvalitni informace poskytne treba byvaly zavodnik.
Kdyz pise o nabijeni nekdo, kdo meri, kolik se nabije etron z 50kw nabijecky za hodinu...., tak je to o nicem.
PS Oni by stacily i prakticke zkusenosti... (nemusis mne opravovat gramatiku, Pajo).
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohYpnol
Dojezd? Bez problémů 1000 km. Na podválu za dieselem... 😒]
Ted vážně - spotřeba rozhodně špatná není. Jenže ani dojezd stále rozhodně dobrý není. 400 km teď zkrátka znamená 300 max 350 km v zimě a to není ani Ostrava - Praha... A to je za mě pro auto této kategorie jednoznačně důvod pro to vykašlat se na nějaké nesmyslné EV a vklidu si užívat diesel pod kapotou.
Ted vážně - spotřeba rozhodně špatná není. Jenže ani dojezd stále rozhodně dobrý není. 400 km teď zkrátka znamená 300 max 350 km v zimě a to není ani Ostrava - Praha... A to je za mě pro auto této kategorie jednoznačně důvod pro to vykašlat se na nějaké nesmyslné EV a vklidu si užívat diesel pod kapotou.
kesumb
neuspech?!
No to fakt ne, prodavali toho 50tis kusu rocne, coz je podobne jako q7 a q8 dohromady
https😐/insideevs.com/…ar-sales-2022q4/
No to fakt ne, prodavali toho 50tis kusu rocne, coz je podobne jako q7 a q8 dohromady
https😐/insideevs.com/…ar-sales-2022q4/
kesumb
x5 45e mam 100tkm a jsem z toho nadsenej kazdej den. A potrebuju tahat vlek a jezdit dalky.
Ale u druhyho je to jina pisnicka, navic mi pripada etron 2020 dost vybavenej za takovy penize zajimava volba. Asi bych s tim uplne nemusel jet na otocku do Ostravy s vlekem, ale na vetsinu cest by mi asi stacilo.
S tvou posledni vetou nevim, chtel bys jezdit malym lacinym autem? Vis jak to je, kazdej kaze levny laciny a jezdi obrim suv…
Ale u druhyho je to jina pisnicka, navic mi pripada etron 2020 dost vybavenej za takovy penize zajimava volba. Asi bych s tim uplne nemusel jet na otocku do Ostravy s vlekem, ale na vetsinu cest by mi asi stacilo.
S tvou posledni vetou nevim, chtel bys jezdit malym lacinym autem? Vis jak to je, kazdej kaze levny laciny a jezdi obrim suv…
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kesumb
baterie je 24kWh celkova (facelift 50e ted 29,5/25,7 vyuzitelna) a vyuzitelna v eu 20,9 nebo 21,6 podle zdroje. Ja to od zacatku obcas merim a vychazelo mi spis tech 20,9. Dluzno podotknout, ze mam temer 100tkm a vlastne temer kazdej den to vybiju do prazdna, takze baterie ma urcite za sebou 600 hlubokejch cyklu a nabiti (dle meraku odberu)/ spotreba x dojezd/ znovunabiti mi porad vychazi kolem 20,8kwh kapacity. Degradaci odhaduji do max 5%. Davam si akorat pozor aby to nikdy nebylo nenabity pres noc. (kdyz jedu nekam kde neni kde nabijet)
Tech 17,4 byla vyuzitelna v usa a nevim ani proc, nejak to pak odemykali softem
Tech 17,4 byla vyuzitelna v usa a nevim ani proc, nejak to pak odemykali softem
Ozzman
No, u spalováka nebudeš muset řešit, jestli tou tankovací pistolí natankuješ plnou rychleji, než u jiného spalováka, protože to trvá vždy +/ stejně 😁
kesumb
rekord mam 105km, minimum v kuse 50 v mrazech. Ale pokud z toho kazdy 4km vystoupis a nechas to vychladnout, pustis si topeni dopredu a znovu tak klidne i min. Ale nikdy to nebylo min jak 44. Bezne jezdim 60-80km.. Ted je ale 50e a ma o vic jak 20% baterku vetsi..
Flajzi
Stejně tak jako redaktor musí mít teoretické znalosti o spalovacím motoru, aby správně ocenil spalováka. Jinak se tu na něj sesypou čtenáři, že má jít psát do Blesku a ne do motoristického magazínu...
Flajzi
Jen moje malá zkušenost z letošní zimy. Od 1.12.-31.3. jsem z FVE "urval" 27% z celkové spotřeby, takže je to lepší, než jsem přes zimu čekal. Celková spotřeba baráku 5402 kWh, ze sítě jsem odebral 3965 kWh.
Samozřejmě teď už nastupují dny, kdy jsem 24 hodin bez odběru ze sítě a pokud přes den nenarvu energii do auta, tak to přetejká do sítě...
Samozřejmě teď už nastupují dny, kdy jsem 24 hodin bez odběru ze sítě a pokud přes den nenarvu energii do auta, tak to přetejká do sítě...
DonVito
U spalovaku musis resit jestli benzin nebo naftu. A jake druhy. A nic divnyho ti na tom neprislo.
Vitej v 21. stoleti.
Kazdy absolvent ZS ma k elektromobilite teoreticky zaklad. 😄
https😐/www.auto.cz/…konektoru-130851
Btw. info pro redakci: i CEZ ma na sesti mistech UFC (ultra fast charger). Jednu dokonce primo v Praze: Praha
Praha 4 I ČEZ I Duhová 3
😉
Idealni je samozrejme byt majitelem Tesly, kde vyuzivas sit Superchargeru. Dale Ionity a pak samozrejme CEZ atd.
Tady mas odkaz na nejvetsi verejnou sit - CEZu.
https😐/www.elektromobilita.cz/…ecich-stanic.pdf
Jestli bydlis v Praze, budes potrebovat jeste PRE a jestli v jiznich Cechach, tak EON.
Ja mam cipy na vsechny tri, abych se nezdrzoval aplikacemi. 😄
Pak mas jeste Innogy, ChargeUp, Polyfazer, Lidl atd.
PS Mame tu e😜erty, co se holedbaji, ze si servisuji spalovaky sami. Oproti opravam spalovaku je nabijeni EV (ostatne vetsinu oprav a hlavne udrzbu muzes u EV vynechat...) skutecne primitivni zalezitost.
Vitej v 21. stoleti.
Kazdy absolvent ZS ma k elektromobilite teoreticky zaklad. 😄
https😐/www.auto.cz/…konektoru-130851
Btw. info pro redakci: i CEZ ma na sesti mistech UFC (ultra fast charger). Jednu dokonce primo v Praze: Praha
Praha 4 I ČEZ I Duhová 3
😉
Idealni je samozrejme byt majitelem Tesly, kde vyuzivas sit Superchargeru. Dale Ionity a pak samozrejme CEZ atd.
Tady mas odkaz na nejvetsi verejnou sit - CEZu.
https😐/www.elektromobilita.cz/…ecich-stanic.pdf
Jestli bydlis v Praze, budes potrebovat jeste PRE a jestli v jiznich Cechach, tak EON.
Ja mam cipy na vsechny tri, abych se nezdrzoval aplikacemi. 😄
Pak mas jeste Innogy, ChargeUp, Polyfazer, Lidl atd.
PS Mame tu e😜erty, co se holedbaji, ze si servisuji spalovaky sami. Oproti opravam spalovaku je nabijeni EV (ostatne vetsinu oprav a hlavne udrzbu muzes u EV vynechat...) skutecne primitivni zalezitost.
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohYpnol
Nejen to. Když za to někdo dá vozejk 750 kg a nemá B96 nebo ideálně B+E, tak je rovnou bez papírů...
Lubo
Zvnútra rovnaké ako pôvodný etron. Zvonku nejaký posun je, ale nič ohromujúce. Viď test 05/2019.
Cena +10%, dojazd +50%. Chcelo by to trocha pridať, na úplnú novinku tohto typu auta je 400 km slabé.
Neviete aký predajný (ne)úspech mal prvý e-tron?
Za mňa stále zbytočné auto.
Cena +10%, dojazd +50%. Chcelo by to trocha pridať, na úplnú novinku tohto typu auta je 400 km slabé.
Neviete aký predajný (ne)úspech mal prvý e-tron?
Za mňa stále zbytočné auto.
IPace
ne neni, protoze poldove na to prdej a vahy ani nemaj
nekolikrat me zastavili kdys jsem jel s Raptorem na zavody nebo vystavu a mel na taznem vozik s dalsim autem, kdys je to veretan tak to bude celkova vaha soupravy cca 5 tun , a nikdy je nezajimalo ze nemam ridicak ktery by me k tomu opravnoval, a to ani v Nemecku kdys jezdime do smicku 😒] a fakt neznam nikoho ze znamejch ze by to nekdy nejakeho policajta zajimalo
nekolikrat me zastavili kdys jsem jel s Raptorem na zavody nebo vystavu a mel na taznem vozik s dalsim autem, kdys je to veretan tak to bude celkova vaha soupravy cca 5 tun , a nikdy je nezajimalo ze nemam ridicak ktery by me k tomu opravnoval, a to ani v Nemecku kdys jezdime do smicku 😒] a fakt neznam nikoho ze znamejch ze by to nekdy nejakeho policajta zajimalo
Lubo
Ak potrebuješ druhé auto a navyše s cenou 1-1,2 mil miesto 3 mil už to nie je až také zbytočné (cena o 60-65% nižšia ako toto nové) :yes:
S jarou prišli u mňa prebytky elektriny z fotovoltaiky, tak som bol pozrieť nejaké plug iny.
Ak by sme mali 2 autá doma, tak nemám s elektro problém pri cenách ako píšeš.
PS: aj tak sa mi zdá, že Európa ide s elektro zlým smerom. Miesto lacných menších áut produkuje veľké, drahé autá s nízkym dojazdom.
S jarou prišli u mňa prebytky elektriny z fotovoltaiky, tak som bol pozrieť nejaké plug iny.
Ak by sme mali 2 autá doma, tak nemám s elektro problém pri cenách ako píšeš.
PS: aj tak sa mi zdá, že Európa ide s elektro zlým smerom. Miesto lacných menších áut produkuje veľké, drahé autá s nízkym dojazdom.
Lubo
Ja neviem, pýtam sa či úspech alebo neúspech. Díky za info :yes😒br />
PS: vieš prosím zdielať zdroj informácií o predajoch, nejaký odkaz? Díky
PS: vieš prosím zdielať zdroj informácií o predajoch, nejaký odkaz? Díky
Lubo
Aký dojazd máš na elektrinu s X5 45e pri úspornej jazde? Keď som bol testovať, svietilo tam niečo nad 70 km.
Samozrejme, každý nech si kúpi čo mu vyhovuje. V EU mi chýbajú dostupné autá typu BYD Seagull (v Číne za 230 tis Kč ? ). Zaujímavý článok k tomu: https😐/www.seznamzpravy.cz/…ti-evropu-230118
Samozrejme, každý nech si kúpi čo mu vyhovuje. V EU mi chýbajú dostupné autá typu BYD Seagull (v Číne za 230 tis Kč ? ). Zaujímavý článok k tomu: https😐/www.seznamzpravy.cz/…ti-evropu-230118
rohYpnol
Ono to bude dávat smysl i tak. Protože cena elektrické energie půjde nahoru.
Vyšší poptávka a omezování zdrojů totiž nemůže mít jiný výsledek.
Vyšší poptávka a omezování zdrojů totiž nemůže mít jiný výsledek.
Emel
Jo.
Setina jsou tady třeba 4%, což sice není úplně zanedbatelný (+4% dojezdu)... ale taky je to na hraně chyby měření. Každopádně Audi na to, že vcelku vypadá jako auto, tak má tu aerodynamiku slušnou a velká maska očividně problém není.
Setina jsou tady třeba 4%, což sice není úplně zanedbatelný (+4% dojezdu)... ale taky je to na hraně chyby měření. Každopádně Audi na to, že vcelku vypadá jako auto, tak má tu aerodynamiku slušnou a velká maska očividně problém není.
Xylo
Jsem rád za to, že píšeš o svých zkušenostech/číslech s/z FVE. Taky se snažím já psát o svém dopravním prostředku - reálně, bez snahy potlačit nevýhody a cpát všem přiblblou propagandu. Garance by měly podle zákona platit 15 let, takže jsem zvědavý jestli příští rok přestanou vyplácet soláry z 2008.
Flajzi
Jak jsem psal, FVE jsem zprovoznil loni (ti co mají garanci, tak nic řešit nemusí), takže garance se mě netýkají.
Flajzi
Nejsou žádné garantované ceny pro nové FVE už minimálně 10 let.
FVE jsem spustil loni, mám normální smlouvu na odkup s Centropolem.
FVE jsem spustil loni, mám normální smlouvu na odkup s Centropolem.
Xylo
Záleží na tom, kdy jsi fotovoltaiku spustil, podle toho máš v ČR garantované výkupní ceny. Nejlepší to mají ti, kteří připojili ekozdroje mezi 2008 a 2010. Viz: http😐/www.solarniasociace.cz/…uti-pro-rok-2023
Flajzi
U spalováku jako motoristický redaktor řešíš, jaká to má turba, jejich počet, jakou to má převodovku, proč je CVT blbost na velké auto a tahání přívěsů, atd.
Nebo máš pocit, že u testu spalováku řešíš jen to, že zmáčkneš plyn, tak to jede a když zmáčkneš brzdu, tak to zastaví?
Nebo máš pocit, že u testu spalováku řešíš jen to, že zmáčkneš plyn, tak to jede a když zmáčkneš brzdu, tak to zastaví?
Flajzi
Není to žádné tajemství, mají to normálně na webu - Centropol.
S těmi zápornými cenami to bude zlé (a ano, obchodujeme na denním trhu, ne vnitrodenním). Uvidíme sami v létě. Při tom množství FVE, co vyrostlo za poslední rok, tak v době přebytků bude taková nabídka elektřiny (zejména o víkendech), že ceny budou blízko nule či záporné.
S těmi zápornými cenami to bude zlé (a ano, obchodujeme na denním trhu, ne vnitrodenním). Uvidíme sami v létě. Při tom množství FVE, co vyrostlo za poslední rok, tak v době přebytků bude taková nabídka elektřiny (zejména o víkendech), že ceny budou blízko nule či záporné.
Flajzi
Mám fix na přebytky za 3,50 Kč/kWh. Fakt jsem spokojen.
Zrovna zítra v neděli jsou v době přebytků (tj. po poledni) záporné ceny, takže ti co prodávají za spotové ceny, tak by platili za dodávku do sítě, kdežto já to do sítě mohu hrnout plnou parou i v době záporných cen.
Netvrdím, že v budoucnu se to ještě nemůže změnit, ale zatím se mi fakt osvědčilo kupovat za spotové ceny a především prodávat za takto fixní výkupní cenu, protože spotové ceny jsou v typických časech přetoků velmi nízké až záporné.
Zrovna zítra v neděli jsou v době přebytků (tj. po poledni) záporné ceny, takže ti co prodávají za spotové ceny, tak by platili za dodávku do sítě, kdežto já to do sítě mohu hrnout plnou parou i v době záporných cen.
Netvrdím, že v budoucnu se to ještě nemůže změnit, ale zatím se mi fakt osvědčilo kupovat za spotové ceny a především prodávat za takto fixní výkupní cenu, protože spotové ceny jsou v typických časech přetoků velmi nízké až záporné.
Mig_35
Ok a koupi to od tebe někdo za rozumnou cenu? Nebo si musíš koupit nějaký další spotřebič?
Mig_35
No, ze by tester měl mít povědomí o produktu, který testuje - to je snad automatické.
kesumb
mam dojem, ze uz loni prekonal vcetne sb 160tis aut. Ja to asi koupim zene misto a6, v de je to bez kolem milionu az 1,2 s naprosto minimalnim najezdem. A druhy auto u nas za 4 roky jelo vic jak 200km za den 6x a z toho byly 2 jizdy 250..
A ja mam minimalne 3x16a naprosto u kazdyho stani kam jezdim krom dovoleny..
A ja mam minimalne 3x16a naprosto u kazdyho stani kam jezdim krom dovoleny..
Mig_35
Tu fotovoltaiku si musím pořídit. Na začátku velká investice, v zime, když je to potreba, jede na 5% a na jaře a v lete, když jsou přebytky, tak musím ještě koupit další auto, aby to dávalo smysl :yes:
Xylo
Je to přesně uvedené v tabulce ERÚ. Fotovoltaiky uvedené do provozu od 1.7. do 31.12.2013 s instalovaným výkonem do 5 kWe mají výkupní cenu 3,64 Kč za kWh, což se zase tak moc neliší od tebou udávaných 3,50 díky fixu na odkup Centropolem. Samozřejmě 32,412 Kč za kWh pro fotovoltaiky uvedené do provozu v roce 2008 je trochu jiná káva, ale proto se občas mluví o solárním tunelu 😁
Lubo
Kde predávaš prebytky za 3,5 Kč/kWh? Príp. do súkr. správy.
S tými zápornými cenami to nie je také zlé, ide o denní trh OTE (nie vnitrodenní)
https😐/www.ote-cr.cz/…ktrina/denni-trh?…
S tými zápornými cenami to nie je také zlé, ide o denní trh OTE (nie vnitrodenní)
https😐/www.ote-cr.cz/…ktrina/denni-trh?…
Johnn
Redaktoři ani neřeší jaký benzin.U aut která mají doporučené palivo N98 a lepší to nikdy v testu nezmiňují.Buď netankují, nebo tankují cokoliv, nezajímá je to.Vše je samozřejmě špatně.Proto testy jsou pouze pocitové, nikoliv technicky odborné.Proto jsou testy určeny jen na takové tlachání.
Lubo
1.1.-29.4.:
- spotreba zo siete 4557 kWh
- spotreba z FVE: 1677 kWh
- poslané do siete: 304 kWh (z toho 177 aktuálny mesiac)
Tiež už sú dni keď som takmer bez spotreby zo siete, a ešte pošlem 10-20 kWh do siete.
Nejaké elektrické km by z toho boli 😊
- spotreba zo siete 4557 kWh
- spotreba z FVE: 1677 kWh
- poslané do siete: 304 kWh (z toho 177 aktuálny mesiac)
Tiež už sú dni keď som takmer bez spotreby zo siete, a ešte pošlem 10-20 kWh do siete.
Nejaké elektrické km by z toho boli 😊
Lubo
Díky za konkrétne info :yes:
Trocha sa strácam v kapacite baterky 45e. Niekde píšu 17.1 kWh, inde 20,9 kWh, príp 21,6 kWh (použiteľná, celkovo 24 kWh).
Nejak sa to v priebehu času menilo? Ty máš akú veľkosť?
Trocha sa strácam v kapacite baterky 45e. Niekde píšu 17.1 kWh, inde 20,9 kWh, príp 21,6 kWh (použiteľná, celkovo 24 kWh).
Nejak sa to v priebehu času menilo? Ty máš akú veľkosť?
Lubo
Ja som našiel na Audi.com výrazne iné čísla ako píšeš. Teda 2021: 109 tis a 2020: 103 tis spolu Q7 a Q8 ročne.
https😐/www.audi.com/…-report-2021.pdf
Ale díky za odkaz, pozriem na kompe. Zdá sa, že etron niekomu dáva zmysel :-!
Ja som zaujatý, lebo pri prvej verzii som ho seriózne zvažoval a po testoch dojazdu som ho zavrhol, na moje potreby veľké sklamanie. A revolučný posun nevidím ani po 4-5 rokoch.
https😐/www.audi.com/…-report-2021.pdf
Ale díky za odkaz, pozriem na kompe. Zdá sa, že etron niekomu dáva zmysel :-!
Ja som zaujatý, lebo pri prvej verzii som ho seriózne zvažoval a po testoch dojazdu som ho zavrhol, na moje potreby veľké sklamanie. A revolučný posun nevidím ani po 4-5 rokoch.