Po plug-in hybridním modelu EHS přijíždí britsko-čínské SUV také s čistě spalovacím motorem a jednodušším označením HS. Jak mu to ale bez elektrické pomoci v testu šlo?
Přesně. SUV C segmentu, pár hejlů (sorry, jiný výraz pro to nemám) se v diskuzi snaží navodit dojem jak je to čínské auto výhodné, včetně autora recenze - ale ono není!
H Tucson - ceny začínají 6kou. SY Korando - 5kou. Atd. Atd.
Přesně. Mě se to MG zdá předražené, ale spousta lidí dělá, jak výhodný to je kup. SY Korando Style+ za 570. Fullka o cca 100t výš. Tomu říkám výhodná koupě.
Ps.: Měl jsi napsat "levné čínské SUV". Pak vy to byla geniální věta. :-[]
... asi solidni nabidka.... nikdy nic takoveho nekoupim, Cinu fakt podporovat nebudu, na druhou stranu je potreba aby nekdo provetral zatuchly evropsky trh a donutil nase automobilky neco s tema cenama delat....
To je zajímavé, že. Číňák si tu prodává 1,5 turbo za slušné prachy a Peugeot koupíš jen s tříválečkem. A jedeme po ose Nokia - Samsung - Huawei a dalších deset značek z Číny. Není na světě dvou rozdílnějších států než rusácko a Čína. Jedni se zastavili u Buchanky a druzí začínají konkurovat Evropě i auty.
Jinak to že voje znalosti končí Buchankou je smutný, ale auta jako Lada Vesta, UAZ Patriot, GAZ Next nebo Aurusy sou moderní auta a nikoliv staré retro káry.
Tak určitě, Lada Vesta zahájení prodejů 2015, facelift 2021-2022
Lada Granta facelift 2018
UAZ Patriot - 2005 a několik vylepšení interiéru, exteriéru a bohatší výbava během let
Aurus Senat - 2021
Aurus Komendant - 2022
GAZ Next - 2013 + modernizace
Kdo chce něco jiného nebo modernějšího, tak čínstí přelepenci Moskvič a Lada X-Cross 5 jsou a budou k mání taky.
Jediný starý modely Lada sou Niva Legend ze 70. let a Niva Travel z 90. let a Largus nebo I Logan.
A UAZ drží Hunter a Buchanky proto, protože je o to stále zájem a to i hodně mimo Rusko, například Jižní amerika a země bývalého sojuzu + mongolsko
Že se něco začalo vyrábět pozdě, neznamená, že to není na předpotopní technice, sám to víš... už jen ty trhy, kam se to vyváží, proč se to tam prosadí ? Asi protože je to levný... Jižní amerika a Mongolsko :D To mluví samo za sebe, kdyby to bylo tak dobrý, tak se to prodává v USA i v Evropě, či na bohatých asijských trzích ve velkém.. ale to ne :D Tam si radši do terénu koupí Toyotu, nebo Forda či Dodge
v USA maj poněkud víc asfaltek jak v Peru, poněkud méně hor a poněkud lepší výplaty....Takže nepotřebují Buchanku.
Jinak Patrioty se jako Bremach v USA měli prodávat, bohužel se jaksi díky Putinovi invazi nekonalo....
V Evropě se to prodávalo až do lonska, od ledna 2023 je silně omezen restrikcema dovoz aut z ruska mimo busů a pár vyjimek, takže dovézt cokoliv mimo Gazelly a právě Buchanky je problém.
Holt Radíkovice začnou vozit místo toho turky a čínany resp. už začli
První věta to krásně shrnula a potvrdila, co píšu - zajímá to lidi jen proto, že je to levný a né proto, že je to moderní a úžasný = protože neni, je to levnej křáp, kterej je levnej proto, že používá zastaralou techniku, která byla moderní 25 let nazpět, jako většina ruských výrobků dávno před válkou a restrikcemi. Rus umí jen krást a drancovat, ti šikovní, co něco umí, jsou na západě :)
Díky tomu, že je to zastaralý to opravíš kladívkem a golovkou, což je přesně to co lidi mimo civilizaci potřebují a proto to kupují. Něco jako classsic LandCruiser....ten novej v Africe taky nikdo nekupuje, na co....
Tady si můžeš počíst proč to kupovali lidi v Evropě
https://redux-vehicles.eu/cs/reference/osoby
Jinak ono mimo kastli to nemá s půovdními auty z 60 a 70 let nic společného, většina věcí jako motory, převodovky, nápravy, částečně i interiéra výbava sou zcela jiné.
Dál to nemá smysl rozbírat, ty rakety, letadala, vrtulníky, letecké motory, atmové rekatory a elektrárny atd atd staví v rusku asi Somálci.....
Nehledě že metodu čínana alias nakoupíme západní firmy rusové znaj taky. LDV koupil GAZ (Děripaska) - pak to ale zas prodal, protože musel
Rostelmash koupil kanadského výrobce traktorů Versatille
u nás koupili LET Kunovice
atd atd.
Na to stačí mít akorát prachy.
A dát to toho nakoupnej motor, to umí v Rusku taky viz Kamazy s motory Cummins, Kirovce s motory Mercedes a GAZy s motory VW a Cummins.
Barikove tos zabil Žigul Svetr se nehodí ani do Afriky. A onehdy jsem potkal Žigul Granta, taky ubohost jak rusácko. Dnes je žigulik gipsy car a ani ty nemáš rusácké auto.
na Čajku a ZIL nemam coby veterány, do terénu nejezdím a v automatu toho moc v nabídce není. Vesta a Patriot, vyjimečně Granta, ale to je vlastně robot. V rámci EU inzerce jednotky kusů.
Na to zařadit po Praze 554 x 1-2-3 a nazpět už sem trošku starej . S díky přenechám jiným :-)
Ještě jednou Bariku - ty si psal, že mají moderní auta, já tvrdím, že jsou moderní cca k roku 2000 +/-, to už bude skoro 25 let moderní, takže nevím o čem diskutujeme? Vlastně jen potvrzuješ v každém dalším příspěvku, co jsem napsal :D
Zatímco západní značky maj dispaly Made in Japan že....
přd pár lety, když ještě frčely klasické videokamery s 3CCD a digi zrcadlovky bylo made in Japan zboží v cenách 55-230 000 kč, vše po tím byla china a malajsie a to se bavíme o Sony, JVC, Canon atd....
Sedan and cross-station wagon Vesta NG in the top version of "Techno". Conference of LADA dealers.
The flagship model in this configuration will be released at the end of 2023.
The main features of "Techno":
- Vertical media tablet (10.4 inches)
- Digital instrument panel with built-in navigator
- Package "Two-color painting"
Under the hood is a 16-valve with a volume of 1.6 liters and a power of 106 hp. Box - 5-speed "mechanics".
Nikdo tu netvrdí že je to nejmodernější auto na světě, ale přeci tu nebudeme tvrdit, že toto je na úrovni buchanky, že ne?
Je to levné auto a konkurence aut jako byl Rapid, levné sedany od Citroenu a Peugoetu, Renault Thalia atd.
Ale pořád je to moderní auto které spoustě lidem stačí.
ZRŮDY = ruSSové a jejich činy
Zrůdy = jejich místní podporovatelé JAKO TY ZRŮDO ZRŮDNÁ naciSStická SSvoloči
Jdi k zrcadlu a čum na sebe = nic odpornějšího dnes není, než fandové ruSSkých ZRŮDností znásilňování zabíjení mučení kradení unášení dětí TOMU TY ZRŮDO ZRŮDNÁ fandíš je podporuješ je cituješ léta před válkou a po chvilkovém šoku ze záčátku téhle fáze války I PO NĚM ZAS DÁL
Samozřejmě že TOHLE VŠECHNO VÍTE co ste zač (jak to že NECHÁPEŠ třetí odstavec - to těžko říct)
Jak to že po všech vysvětleních a odkazech https://www.autoforum.cz/…le-umi-zaujmout/ tvá hlava neudrží ani co proč jak automobilky nabízí samy a co přes další prodejce = taky těžko říct, asi prostě OLIGOFRENIE
Kritika ODPORNÝCH pro ruSSkých zrůd není "křeč" ale https://citaty.net/citaty/270960-edmund-burke-ma-li-zlo-triumfovat-potrebuje-jedine-aby-slusn/ a https://citaty.net/citaty/2000210-william-faulkner-nikdy-se-nebojte-zvysit-svuj-hlas-pro-poctivost-p/ no a CO BYTOSTNĚ pro ruSSká svoloč nesnáší https://www.muni.cz/…ications/1126414
jsi ZRŮDA = protože to co děláš po začátku (téhle fáze) vraždění kradení znásilňování atd., kdy seS Sám na začátku LEKL kam až to ruSSák došel = je ZRŮDNOST ZRŮDNÁ ZRŮDO
pro ruSSká svoloč = jsi UŽ SES VIDĚL V TOM ZRCADLE nic odpornějšího neexistuje, než kopání za ruSSáky A TO JSI TY
Nejen že (tak kolikrát už??? tisíckrát BONZák? :D ) BONZÁK co chce aby mohl v klidu říkat svoje PRO RUSSKÝ KECY
ale UBOŽÁK UBOŽÁKŮ král TRAPNOSTI co nemá koule přiznat (si?;) že LÉÉÉÉÉTA rok za rokem a po "oklepání se" ze začátku NAPROSTÝ VÁLKY ruSSka proti Ukrajině = zas dál cituje ruSSký dezinformační weby a KOPE ZA ruSSký vrahy dezinformátory https://www.idnes.cz/…_zahranicni_esed NACISSTY 21. století
PS: i tady jsou (ale BLBe ne všichni KŘIVÝ pro ruSSký SS.vině jako ty = blbý no ;-)
PPS: Lééééta roky a roky PŘED válkou ti to tu průběžně říkáme (vždy když nějakou ZAssRANOU RUssKOU DEZINFORMACI CITACI vytáhneš) a ty UBOŽÁKU TRAPNEJ takhle = BLBý to je a ani koule nemá :D
Jasně, motor ruská 1,6 nebo 1,8, nemající s renaultem nic společného, podvozková platforma Lada B/C naprosto neshodná s nějakým Renaultem, akorát Renault pomáhal s jejím vývojem. Manuál Lada a CVT automat tuším JATCO.
Jo má to asi 2 páčky a nějaké drobnosti z Renaultů.
A to se bavíme o verzích do jara 2022, ty další už dostávaj komponenty z Číny nebo od domácích dodavatelů, věci jako jednotka ABS, airbagy atd umí čínan vyrobit s prstem v nose, takže to rusáci koupí tam.
Jj to sem jako Amaterasu psal druhý třetí den (téhle fáze STUPIDNÍ ruSSký války = v sousední zemi ukradneme znásilnímě uneseme..) ŽE tupej důchodce z KREMLu svou (největší na planetě) zem dal číňanům a udělal z ní další čínskou provincii
To bylo jak si (týden před válkou) NECHÁPAL co to znamená dekáda, že VE TŘETÍ DEKÁDĚ co starý důchodce komunista z KGB vládne největší zemi světa VELMI BOHATÉ na přírodní zdroje, jí dovedl ve všech ekonomických parametrech NA HORŠÍ ÚROVEŃ než kdysi když se ujal MOCi
to bylo (víc než) před rokem UŽ TO TVÁ TUPÁ HLAVA bez MOZEKu CHÁPE???
že nejen že zabil statisíce lidí a milionům zničil životy, ale ruSSko prodal (svou blbostí a chamtivostí) číňanům?
Patriot je sra*ka, která jim hnila už na lince, Aurus je výsledek spousty miliard ze státní kasy narvaných západním firmám, aby měl Putler pár desítek patriotských limuzín, a Vesta vznikla jen díky západnímu vedení, a jejím představením obroda Lady zase na 50 let skončila. Ten tvůj facelift snad nikdy nezačali vyrábět. Chlubit se faceliftem Granty už beru opravdu jen jako slabý pokus o vtip.
Bolo to vyvijane pre Mahindru v 3 roznych objemoch - trojvalec 1.2 literr 4 valec 1.5 liter a stvorvalec 2.0 liter, vsetko s turbom. Robila to rakuska firma AVL. Na tych 1.5 litroch sa teraz prizivuje Ssangyong, ten motor s ich naladenim je dobry akurat tak do Tivoli, tam sice moc nejede, ale aspon nezerie. Do Koranda a najnovsieho Torresu uz ale nestaci a konzumuje aj zvodidla okolo ciest. S Korandom som jazdil 10 tisic km, pod dlhodobu spotrebu 9.2 na 100 km som sa nedostal, mal som automat stvorkolku.
No přeci emisema. Stejně jako se tady neprodává spousta jiných motorizací viz ten zmíněný 2,0 turbo. Nadávám na EU kudy chodím. Teď naposledy za další vynikající nápad
jsi MIMO REALITU od první věty, kterou sem ti tady opravil
a držíš kurz - jak koukám NIKDY si nedám NIC VYSVĚTLIL jájájá sem přece nejchytřejší a VŠECHNO chápu... a zde následuje seznam TISÍCů (nic jako https://www.izolace-info.cz/…-veliciny-a.html#… neexistuje, když JÁ o tom neslyšel atd atp. furt dokola) BLBOSTÍ co si napsal jen zde v diskuzích ;-)
Komunisti SPD a ruSSko správně EUroatlantická civilizace JE TO NEJHORŠÍ jsem VŽDY PROTI (včetně fakt ETRÉMních EXTRÉMů podpory Kadyrova a ať to co na Ukrajině dělaj i tady EUropanům, ať "prohlédneme"
Koukám, že ti zase chybí BAN? Napsal jsi sice spoustu vět, ale fakt, že se spousta modelů nebo motorizací prodává všude jen ne v EU kvůli restrikcím Bruselu neokecáš. Doufám, že tě zase brzo redakce zabanuje ty šašku.
Vyzera uz paradne ( v teste je este pred faceliftom ) ... doteraz sa mi viac pacilo mensie ZS... ale najnovsie fotky faceliftovaneho HS z autosalona v shanghaji ma fakt prekvapili... pecka suv... :yes:
To by ma zaujímalo, kde čínski súdruhovia urobili chybu - s 540xi mám lepšiu spotrebu ako tento "polovičný" motor... 8-9 je na 1.5 pomerne prestrelené.
Zajímavé, že 1,6 od BMW/PSA v mnohem lehčím Mini jezidla po Praze a okolí za průměr 8,3 :-)
Mimo Prahu by ses dostal tak těšně pod 7, takže kde udělali soudruzi z BMW a PSA chybu :-)
Já jezdím za menší náklady i s V8 HEMI. LPG rulezz :-)