Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Ford F-150 Lightning míří do Evropy! Jak to vypadá s dostupností u nás?

33 komentářů

Avatar - kruskar
kruskar
ekologické vymázlo s malým pinďourem, které s tím nikdy nepojede jinam než do kanceláře nebo Kauflandu.
Rezna
Tak diky za specifikaci me osoby 😒] Hodne bych ji chtel, nekde protahnout terenem. Ma to jen dve vady. Tedy cca 2 miliony ktere nemam a i kdybych mel tak bych to do terenu asi nevzal. Musim me stacit saricka L200. Zdravy vymazlo s malym z nakupu v Kaufu.
Avatar - kruskar
kruskar
A proč chcete čistě užitkový automobil zrovna na elektřinu?
- je nepoměrně dražší
- je o hodně těžší
- má menší a pochybnější užitné vlastnosti
- jeho výroba má o hodně negativnější dopad na ekologii než výroba spalovací verze
Jeho výměnou za stařičkou, ale mnohem smysluplnější L200 nic nezískáte.
DonVito
Odkud cerpas informace?

Ja otdud😒br />https😐/insideevs.com/…5mpg-equivalent/
Ford F-150 Lightning Has Way Lower Carbon Footprint Than Gas Model :yes: :yes:
A tady se pise opak toho, co jsi prave zplodil.
😲
Muzes to nejak racionalne okomentovat bez detinskych nebo ideologickych urazek?

The Ford F-150 Lightning will produce fewer emissions than the gasoline-powered F-150 while driving, even on the dirtiest electric grids in the US. And on the cleanest grids, the electric pickup will likely be responsible for less than a quarter of the global warming emissions of the gasoline truck.
Avatar - kruskar
kruskar
Na materiály pro průměrný elektromobil je potřeba zpracovat asi 250t rudnin. Na tento pick up to bude ještě o pár desítek tun více.
I kdyby nabíjel jen z čisté energie, musí najezdit přes sto tisíc kilometrů, než se jeho enviromentální přínos vůbec projeví.
Abys tomu rozuměl, já nemám nic proti elektroautům, já chci jen to, aby byl jejich nákup dobrovolný a jejich použití tam, kde má v jejich aktuálních možnostech, smysl. A to je samohyb pro nákupy a přepravu dětí po městě nebo k babičce.
Pick upy a náklaďáky to dnes fakt nejsou. Nehledě na to, že na ně mají jen lidi, kteří je na jejich primární účel vysoce užitkového vozu stejně nepoužijí.
traveldrive
Jak si na tie čísla prišiel? O koľko rúd menej sa musí vyťažiť na benzínový F-150? A koľko sa musí vyťažiť ropy na životnosť jedného F-150 s priemernou životnosťou a nájazdom?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bašo, vrať se na salaš 😄
DonVito
Asi jsi nepochopil na co jsem se ptal.
Zkusim to znovu😒br />
ODKUD cerpas sve informace?

PS I kdyby to bylo jak pises, po 100.000km, tak by to bylo dobry.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zase se zesměšňuješ, elektrický netáhlo.
traveldrive
"Přesto už jsme měli možnost jeden exemplář na českých silnicích prohnat – dostalo ho sem české zastoupení Fordu oklikou od zastoupení britské." - českú gramatiku na 100% neovládam, je to správne, alebo to písal Talian?

Inak skutočne mi nejde do hlavy, čo je na takejto prerastenej oblude ekologického. Vlastná váha 2,8 tony a vzhľadom k tomu nosnosť smiešnych 850 kg, to je na zaplakanie.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jasně že ne.
admin badge
Filip_Melich
Dobrý den,
díky za upozornění, opraveno. :yes:
DonVito
Ekologicky je v porovnani s benzinovou verzi.
traveldrive
Čiže ekologický nie je.
DonVito
Ano, Dacia Spring je urcite vic eko. :yes:
traveldrive
Nie. Spring je eko. F-150 nie je, len sa tak tvári.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
dnes se překonáváš :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jsem rád že s tebou jednou mohu souhlasit, s českým pravopisem si opravdu nemusíš dělat hlavu
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste: http😐/www.fordauto.sk/
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Skoč na Fordauto.sk a spamuj tam na oplátku tiež, nech si to tiež užije.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
no tu potřebu ale na rozdíl od vás my nemáme 😄
Avatar - Anonym
Anonym
tu dávno jezdí ve stovkách kusů.

Naštěstí všechny na benzín 😄 😄 😄 :yes: :yes:
ericn
To máš pravdu, ale víc na silnicích potkávám Ram 1500 než F150 😉 3t elektriku pickup by snad chtěl jen blázen… :no:
Avatar - Anonym
Anonym
tak RAMek je tu samozřejmě nejvíc, Fordy sou asi na druhém místě a na třerím GMC Sierra....Naopak Chevy Silverado nejsou skoro k vidění...
ericn
Spíš mě překvapuje, že tu není vidět skoro žádný americký midsize, jako třeba dvojka Chevy Colorado / GMC Canyon…
traveldrive
A ty by si chcel takú obludu u nás živiť?
Avatar - speedfred
speedfred
Není to žiadna tragédia, keďže to je ako pracovný stroj a prižmúrením očí sa to dá porovnať s dodávkovým valníkom. :-!
ericn
Přesně, nové midsize Colorado je v pohodě, to je jako Amarok, Ranger. Reálně kolem 11-12l/100km za pracovní stroj s 2.7l R4 300k. Nevidím problém, mě by se docela líbilo 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
v pracovních strojích jsou lepší diesely
ericn
V US ne, tam vede benzin a mě by taky nevadil. Naftu jsem měl naposled v autě v roce 2015 a to bylo firemní- V soukromém 2011 a ani se mi po ní nestýská 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Aj dízlové F150 som videl.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
6-válec 3,0