Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVelký videobazar Martina Vaculíka se Superbem III: Na čem se při faceliftu šetřilo?
27 komentářů
rohYpnol
Jako milá ACZ, zkoušíte to co to dá. Chápu...
Ale Vy pochopte, že celý koncept Premium+ je úplně špatně, vyšší příjmy ani čtenost a sledovanost nepřinese.
Stejně jako Svět motorů na Nova Action je totální tragédie. Ale rozhodně nehodlám jen kritizovat.
Za mě - psal jsem vám to do diskuse už nesčetněkrát. Budoucnost je videoobsah. Určitě nastává určitý přesah s TV pořady, ale na rovinu - na to nemáte. To není urážka. To je jen konstatování. Novinář pisálek může psát skvělé texty, ale kamera je úplně jiná disciplína.
Určitě se můžete naučit. Nepochybně. Autosalon na začátku také nebyl to co je dnes (kamera, střih...). Prvořadý je určitě obsah. V tomto vám držím palce. Co je ale za mě určitě špatně, je to, že se snažíte být českým Top Gearem, nebo možná spíše český 5th Gearem. Nebo jinak, českou garáž,cz číslo II. Nic z toho ale nefunguje.
Nefunguje ani auto moto svět, ani automto test. Je to přitom paradoxní, že češi vůbec formáty o autech v současné době neumí. Přitom se stačí podívat vedle do království čaputové. Počet fungujících a zajímavých formátů je zdrcující😒br /> 1) Autožurnál
2) Motoring TA3
3) Martin z Martina
4) Autográtis
5) Volant.tv
6) Topspeed
7) Garáž.sk
Někteří se vyvíjejí za mě ne úplně správným směrem, jako třeba Chvála. Ale ty pořady dávají smysl, jsou zajímavé a člověk se tam dozví spousta věcí.
U nás je zajímavý v podstatě jen Matěj Horňák, Kubrt a Ukaž Káru. Autosalon má skvělou postprodukci, ale obsah je až na Pepu Vrtala těžká komerce. Honza Koubek se podle mě sám ztratil ve vlastním bludišti, důraz na videoblogy, kávičky a absurdní snahu o optickou kvalitu...
No, myslím že to dopadne tak, že všechny videa Vaculíkova bazaru se postupně prodají na licencích a zveřejní, aby se vůbec zapatily. Herr Vaculík je za mě určitě zajímavá persona. Jen mám dojem, že mnoho jeho postřehů je dost teoretických a s praxí nemají mnoho společného. Třeba srovnání nového 2.0 TDI v Crafteru. Supr že popsal rozdíly, ale to přeci vůbec neznamená záruku toho že přepracovaný motor "už bude fungovat a já tomu věřím"... :-!
Ale Vy pochopte, že celý koncept Premium+ je úplně špatně, vyšší příjmy ani čtenost a sledovanost nepřinese.
Stejně jako Svět motorů na Nova Action je totální tragédie. Ale rozhodně nehodlám jen kritizovat.
Za mě - psal jsem vám to do diskuse už nesčetněkrát. Budoucnost je videoobsah. Určitě nastává určitý přesah s TV pořady, ale na rovinu - na to nemáte. To není urážka. To je jen konstatování. Novinář pisálek může psát skvělé texty, ale kamera je úplně jiná disciplína.
Určitě se můžete naučit. Nepochybně. Autosalon na začátku také nebyl to co je dnes (kamera, střih...). Prvořadý je určitě obsah. V tomto vám držím palce. Co je ale za mě určitě špatně, je to, že se snažíte být českým Top Gearem, nebo možná spíše český 5th Gearem. Nebo jinak, českou garáž,cz číslo II. Nic z toho ale nefunguje.
Nefunguje ani auto moto svět, ani automto test. Je to přitom paradoxní, že češi vůbec formáty o autech v současné době neumí. Přitom se stačí podívat vedle do království čaputové. Počet fungujících a zajímavých formátů je zdrcující😒br /> 1) Autožurnál
2) Motoring TA3
3) Martin z Martina
4) Autográtis
5) Volant.tv
6) Topspeed
7) Garáž.sk
Někteří se vyvíjejí za mě ne úplně správným směrem, jako třeba Chvála. Ale ty pořady dávají smysl, jsou zajímavé a člověk se tam dozví spousta věcí.
U nás je zajímavý v podstatě jen Matěj Horňák, Kubrt a Ukaž Káru. Autosalon má skvělou postprodukci, ale obsah je až na Pepu Vrtala těžká komerce. Honza Koubek se podle mě sám ztratil ve vlastním bludišti, důraz na videoblogy, kávičky a absurdní snahu o optickou kvalitu...
No, myslím že to dopadne tak, že všechny videa Vaculíkova bazaru se postupně prodají na licencích a zveřejní, aby se vůbec zapatily. Herr Vaculík je za mě určitě zajímavá persona. Jen mám dojem, že mnoho jeho postřehů je dost teoretických a s praxí nemají mnoho společného. Třeba srovnání nového 2.0 TDI v Crafteru. Supr že popsal rozdíly, ale to přeci vůbec neznamená záruku toho že přepracovaný motor "už bude fungovat a já tomu věřím"... :-!
Rasto chvaa ma uz vlastny plateny obsah, to co je na youtube je len cast celeho obsahu. Holt, musi tiez z niecoho zit.
Inak ano, u vas je to tragedie. Co pozerava je Kubrt, Hornak a MM automotive. U nas zase martin z martina je taky chodiaci product placement, taka cista komercia na krasne zabery ale z videa ziadny zazitok. Mne osobne nesmakuje jeho styl ale divakov si nasiel.
Z dobrych okrem Rasta Chvalu a Misa Karpata je Filip z motoringu na TA3, ten ide krasne po detailoch aut a citit ze to robi pre radost, nie pre prachy.
Inak ano, u vas je to tragedie. Co pozerava je Kubrt, Hornak a MM automotive. U nas zase martin z martina je taky chodiaci product placement, taka cista komercia na krasne zabery ale z videa ziadny zazitok. Mne osobne nesmakuje jeho styl ale divakov si nasiel.
Z dobrych okrem Rasta Chvalu a Misa Karpata je Filip z motoringu na TA3, ten ide krasne po detailoch aut a citit ze to robi pre radost, nie pre prachy.
Kdo z těch vašich se hrabe a vyzná v technice a ojetinach? Jestli někdo považuje za kvalitní novinarinu Kubrta nebo Ukaž káru (kam zvou fotbalisty a insta pitchky) a pokládá to za lepší, než je Vaculík 😄 😄 😄
Mno Miso Karpat je v drvivej väčšine recenzent typu: všetko čo mi požičajú to pochválim, vypichnem ako nedostatok nepodstatnú blbosť aby sa nepovedalo a to už od čias kedy písal do tlačeného Autožurnálu. Filip Garaj mi príde ako srdciar a najviac objektívny u nás.
Souhlas. Docela bych Michala zpražil za to jeho "až". 😒] Na druhou stranu dostává zajímavé příležitosti a rozhodně se na autožurnál rád podívám. I když teď to vysloveně kazí tím jak všude roubuje Thule. Ten product olacement je šílený. Třeba když na i7 tak třetinu času věnoval tomu nesmyslnému a příšernému boxu na kouli...
Každopádně, úroveň slovenských videotestů je nesrovnatelně vyšší než česká. Sice tam asi nikdo nedělá podobné rozbory, ale ten bastl kolem, který předvádí Vaculík to dělá pro spoustu lidí nekoukatelnou věcí.
Ono by to až tak nevadilo, pokiaľ by to bolo aspoň zábavné. Ale žiaľ nie je. Príde mi to kŕčovité a trápne. To už radšej ten Kubrt. Človeka pobaví a občas sa aj niečo z tej bazárovej praxe dozvieš.
Kubrt pobaví, ale občas bych měl strach od něj něco chtít. Spoustu informací má spíš á la domněnka nebo chlapi říkali. 😉
To už je každého vec, či sa na neho spoľahne alebo nie. Myslím, že po prehliadke a odobrení auta dáva aj nejaké záruky a pokiaľ viem, tak na mene firmy mu docela záleží. Zatiaľ neriešim, mám 2-ročné auto, ktovie, aká bude situácia, keď príde čas na výmenu. Ale asi by som dal skôr na Kubrtove domnienky ako na Vaculíkove teórie.
Poslední výzkum amerických vědců poměrně jasně prokázal, že psí štěkot pohyb karavany nijak zásadně neomezuje 😉
Karpat to s tou povinnou chválou občas preženie, keď vychválil pevné neotváravé okná na zadných dverách VW Caddy (že je to super, lebo sa s nimi za jazdy nehrajú deti), bolo to už príliš. Ale asi každý testér má to "svoje" a je lepšie brať všetko trochu s rezervou a spraviť si vlastný názor.
Benjamin Hulboj
Pana Vaculíka mám velice rád, ale když mi někdo tvrdí, že je to super motor, ale z výroby se stává, že je zde vadná napínací kladka, která poškodí řemen a rak se mi to může klidně ve 120k potkat, tak to super motor opravdu není! Superb není auto pro autičkáře, je to auto do firemních flotil, kupujou si to zubařky, právničky, podnikatelé a Ti opravdu ráno neřeší, ani neslyší zda po ránu jím něco šustí od motoru. Žádný motor, který má výrobní vadu, která když se projeví může motor popravit není super.
Nicméně z popisovaných problémů a "vlastností" mám pocit, že auto přestává být pomocníkem mým, ale spíš já jeho (a kvůli každé prkotinějezdit do značkového servisu), raději zůstanu u svého přesvědčení držet si auto, které už dokonale znám a nikdy mě nenechalo ve štychu, i když je dnes už pomalu veteránem, co nejdéle to půjde. Baterii mám (a to jsem si ji měnil „drze“ sám bez nutnosti zásahu autorizovaného servisu) v autě 10. rokem, brzdy měním také po řadě let užívání a nikoliv měsíců, auto opraví každý garážista "na koleni". A to mě přišlo jako 3-leté na dnes už směšných 150 tisíc (a nebyla to ve své době úplná lidovka – vše v elektrice, digiklima, tempomat, stavitelné tlumiče, víceprvková zadní náprava atd.).
K videu...nepřijdu mu na chuť, ta rádoby světáckost s pražskou žoviálností je příšerná.
A normální reakce je takovou nicku dát na ignore, což tímto činím...
P.S. Chvála dělá někde recenze ojetin? Jeho testy jsou fajn, ale o technice toho moc neví...
Od řekněme období cca 2005 už se jen zhoršují materiály, ubývá zinek, ubývají válce a přibývají eurokurvítka, asistenti a úhlopříčka displayů.