Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Toyota Supra 3.0 Limited s manuální převodovkou – Investiční zboží?
100 komentářů
Mig_35
bavorackej R6 bez eletriky docela pápne :yes:
Ale co by to bylo za auto, kdyby mu nechutnalo 😄
Ale co by to bylo za auto, kdyby mu nechutnalo 😄
Mám ten samý motor a převodovku v mém M140i a dlouhodobá spotřeba při normální jízdě se drží na 8.5/100, což považuju vzhledem k obsahu a výkonu motoru za vynikající.
To tě chválím. Ale když jde o statistiku, jeden je málo
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/36-1er.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/36-1er.html?…
Klid, tohle jsou jen migovy hloupé provokačky... 😉
Já jsem s tím motorem jezdil v F30 335i, potom ve 440i. Dohromady tak 250 tisíc km. 9-10 litrů bylo úplně normální. V těžší 4 to bylo přesně 10,5.
540i bez hybridu
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
540i s hybridem
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
žádný zázrak se nekoná.
540i bez hybridu
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
540i s hybridem
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
žádný zázrak se nekoná.
Tak popořadě, první tvoje pindání na toto téma začalo v diskusi, kde se řešilo, že takovou spotřebu při vysokém rychlostním průměru, jakou umí 540i mhev, neumí ve stejně velkém autě žádný čtyřválec. Byla to debata pod nějakým arteonem nebo superbem, nepamatuju se přesně. Tohle se řešilo nic víc, nic míň, blábolení o zázracích a odkazy na spritmonitor, to je tvoje hra.
A teď supra, klučina tu píše, že měl po týdnu testování supry vč. dynamických testů spotřebu 10,5 litru. No, to je super, protože cokoliv ve čtyřválci o podobném výkonu, např. cla 45amg je min. o litr výše a s autem se šestiválcem, např. nissan Z se dostávají testeři za mořem na spotřebu ještě o dva litry vyšší. Takže slova o zázracích si strč za klobouk, pravdou je, že ten motor je ve vztahu k dynamice, kterou umí, velmi úsporný.
A nakonec ta debata o vývoji, že to není zázrak, protože ty máš pořád spotřebu 10,5 litru. Jezdíš zřejmě převážně město nebo jiný důvod, nevím. Já mám 8,9 po 18tis. km a průměru 76 km/h, takto vysoký rychlostní průměr jsem nemíval ani s E39 530i ani s E60 530i při průměrných spotřebách 10,5 litru, který jsem u těch aut měl (s manuálem), nemluvě o tom, že třeba průměr 7,4 litru při rychl. průměru 114 km/h na 1200 km trase (min. týden Rakousko na otočku s 540i) to byla s těmi auty utopie, a přestože motor M54 považuju za nejlepší neemkovou atmo šestku, kterou bmw dělalo, tak akt. B58 je prostě jiná hra, výsledek dalších dvaceti let vývoje.
A teď supra, klučina tu píše, že měl po týdnu testování supry vč. dynamických testů spotřebu 10,5 litru. No, to je super, protože cokoliv ve čtyřválci o podobném výkonu, např. cla 45amg je min. o litr výše a s autem se šestiválcem, např. nissan Z se dostávají testeři za mořem na spotřebu ještě o dva litry vyšší. Takže slova o zázracích si strč za klobouk, pravdou je, že ten motor je ve vztahu k dynamice, kterou umí, velmi úsporný.
A nakonec ta debata o vývoji, že to není zázrak, protože ty máš pořád spotřebu 10,5 litru. Jezdíš zřejmě převážně město nebo jiný důvod, nevím. Já mám 8,9 po 18tis. km a průměru 76 km/h, takto vysoký rychlostní průměr jsem nemíval ani s E39 530i ani s E60 530i při průměrných spotřebách 10,5 litru, který jsem u těch aut měl (s manuálem), nemluvě o tom, že třeba průměr 7,4 litru při rychl. průměru 114 km/h na 1200 km trase (min. týden Rakousko na otočku s 540i) to byla s těmi auty utopie, a přestože motor M54 považuju za nejlepší neemkovou atmo šestku, kterou bmw dělalo, tak akt. B58 je prostě jiná hra, výsledek dalších dvaceti let vývoje.
Ano, bydlíš na malomeste a dálniční privadec je 3 minuty jízdy. Totéž Pája. Ale uvádí se tzv kombinovaná spotřeba a ta proste není 8.
Se 430i jsem na 7,5 litru.
Motory BMW mají modulární strukturu. Stejný pullitrovy hrnek, bud za sebe daji 3, 4 nebo 6. Vnitřní odpory narustaji a spotřeba se zvyšuje. Mnohokrát odzkouseno, na stridacku dvoulitr a trilitr, žádná aura zázračného řadového šestivalce, který mění fyzikální zákony se nekoná.
Moje tvrzení můžeš rozporovat jak chces. Spritmonitor mluví jasnou reci…
A 30i s hybridem zase žere míň, ale to už si nevyzkousim.
Se 430i jsem na 7,5 litru.
Motory BMW mají modulární strukturu. Stejný pullitrovy hrnek, bud za sebe daji 3, 4 nebo 6. Vnitřní odpory narustaji a spotřeba se zvyšuje. Mnohokrát odzkouseno, na stridacku dvoulitr a trilitr, žádná aura zázračného řadového šestivalce, který mění fyzikální zákony se nekoná.
Moje tvrzení můžeš rozporovat jak chces. Spritmonitor mluví jasnou reci…
A 30i s hybridem zase žere míň, ale to už si nevyzkousim.
Žádná odpověď na nic z toho, co píšu. Dej 1000 km cestu s 530i nebo čímkoliv podobně velkým pětce se čtyřválcem alespoň o dvoutřetinovém výkonu 40i, se čtyřkolkou a průměrem nad 110 km/h a spotřebou menší než 540i (ta to umí výrazně pod 8 litrů). Pak přijď a rozumuj, protože to co píšeš, je jen takové pindání kolem, modulární strukturo.
Abychom to zjednodušili, v ustálené rychlosti 150 km/h spotřebovává 540i méně než 530i? To je asi totiž to, co se snažíš kostrbatě říct 😉
Říkám pořád to samé, jestli jsi schopen to chápat, není na mně. Dej prostě delší trasu s tímto průměrem jak rychlostním, tak spotřeby a pak přijď. Mmch. nevím, v které evropské zemi bys při současném provozu dokázal jet stabilně 150 km/h, to už nejde ani v D. Takže chutě do toho, zjistíš, že dosáhnout průměr nad 115 km/h na tisíci kilometrech není jen tak, budeš na to muset šlápnout.
Takže v nějaké rychlosti se to zlomí a 30i už žere víc, než 40i? Klickujes hezky, ale zkus dat přímou odpověď.
Dej si hadr na hlavu, kličko. 😉
Tady máš inspiračku, až dáš něco relevantního k diskusi, ozvi se.
https😐/eu.zonerama.com/…574069/374125212#…
Tady máš inspiračku, až dáš něco relevantního k diskusi, ozvi se.
https😐/eu.zonerama.com/…574069/374125212#…
Hybrid funguje. Proto ho tam dali. A líbí se mi tvuj vývoj, nejdřív to byly jenom zbytečný kila navíc, po čase už se to pozná jenom v extrému a opajis se spotřebou :yes:
Ale čistý benzin za tolik nejezdi… to už jsem myslím prokázal dostatečně.
Ale čistý benzin za tolik nejezdi… to už jsem myslím prokázal dostatečně.
Ty tvoje projekce vlastního vidění světa, to je už na léčebnu... 😁
Kila jsou a byly tvoje téma, k mildhybridům xkrát.
Mně mhev vadil a vadí projevem, to píšu pořád, nekonzistentní chování po sundání nohy z plynu, bezhybridní verzi bych vždy bral raději. Ten neduh se dá naštěstí obejít sport modem, což je mód, ve kterém jezdím výhradně. Takže spotřeba pro mě, jako uživatele, není podstatná, ale pokud je na to téma debata, pak přiznávám, že je to v této verzi z hlediska kriteria dynamika/spotřeba B58 skutečně velmi podařený motor. To je celé, ty si tu celou dobu argumentuješ na nějaká svá, nikým jiným nevyslovená tvrzení, čistý benzíne.
Ale třeba se jednou dočkám nějaké normální odpovědi (něčím hmatatelným doložené), za kolik umí jet při vysokém rychlostním průměru něco se čtyřválcem, něco porovnatelného velikostně a aspoň trochu výkonově s 540i. Protože u toho to celé začalo, pod arteonem 2,0tsi, a tys neprokázal nic, natož dostatečně.
Kila jsou a byly tvoje téma, k mildhybridům xkrát.
Mně mhev vadil a vadí projevem, to píšu pořád, nekonzistentní chování po sundání nohy z plynu, bezhybridní verzi bych vždy bral raději. Ten neduh se dá naštěstí obejít sport modem, což je mód, ve kterém jezdím výhradně. Takže spotřeba pro mě, jako uživatele, není podstatná, ale pokud je na to téma debata, pak přiznávám, že je to v této verzi z hlediska kriteria dynamika/spotřeba B58 skutečně velmi podařený motor. To je celé, ty si tu celou dobu argumentuješ na nějaká svá, nikým jiným nevyslovená tvrzení, čistý benzíne.
Ale třeba se jednou dočkám nějaké normální odpovědi (něčím hmatatelným doložené), za kolik umí jet při vysokém rychlostním průměru něco se čtyřválcem, něco porovnatelného velikostně a aspoň trochu výkonově s 540i. Protože u toho to celé začalo, pod arteonem 2,0tsi, a tys neprokázal nic, natož dostatečně.
K porovnání 530i vs 540i. Sám vlastním od nova 530i. Zadní náhon. Cenově jsem oproti R6 ušetřil myslim 200 tis, spotřeby jsem se u 3.0 bál. Po 4 letech vlastnictví vím, že 530i se M paketem odlehčená o Xdrive tehdy před FL by měla vážit 1,6t a na CZ poměry lítá opravdu víc než dostatečně. Předesílám ale, že jde o sedan s perfektní aerodynamikou a jezdím většinou sám. Reálně bez problémů do 7l, dovedu i pod 6l, nějaký občasný dynamický svezení žádnou hrůzu ve spotřebě neudělá.
Ale stejně tak rovnou přiznám, že dnes už vím, že absolutně ve všem lepší R6 si vyžádá při stejné ani ne o litr větší spotřebu. Takže s 530i spokojenost velká, ale dnes bych volil bez rozmyslu 540i.
Krom toho se mi i zdá, že někým uváděná výhoda lehčího motoru bych označil za spornou, protože mám někdy na limitu pocit naopak odskakování čumáku a nějaký kila (motor, xdrive)by tomu mohly naopak pomoct.
K vzhledu supry - úplně bych ho nehanil, je to japonský pro odpovídající klientelu (já to nejsem), vadí mi spíš detaily, že jsou třeba výdechy fejkové apod..
Ale stejně tak rovnou přiznám, že dnes už vím, že absolutně ve všem lepší R6 si vyžádá při stejné ani ne o litr větší spotřebu. Takže s 530i spokojenost velká, ale dnes bych volil bez rozmyslu 540i.
Krom toho se mi i zdá, že někým uváděná výhoda lehčího motoru bych označil za spornou, protože mám někdy na limitu pocit naopak odskakování čumáku a nějaký kila (motor, xdrive)by tomu mohly naopak pomoct.
K vzhledu supry - úplně bych ho nehanil, je to japonský pro odpovídající klientelu (já to nejsem), vadí mi spíš detaily, že jsou třeba výdechy fejkové apod..
Objednej si u racechip upgrade na 305 koní. Jestli mas 1600 kg auto, pojede to tak, ze si nová 540i ani neškrtne.
to jak si opakovaně kálíš do úst, to je fakt zábavné
kdybych něco necitoval doslovně, tak mě omluv
- 40i už žere tak málo, že nafta není potřeba
- celá firma jezdíme tankovat na ONO
- mně na spotřebě nezáleží
...a prošel jsem všechny testy Aertonu a nikde jsem zmiňovanou diskusi nenašel...
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
530i za poslední 4 roky, o litr níž, než 540i bez hybridu. auta z Německa, dálničního provozu předpokládám dost. nevím, co mám ještě dokazovat, tříleté dítě pochopí, že litr žere míň než dvoulitr a dvoulitr žere míň, než třílitr...
P.S. jezdíš výhradně ve sportovním módu a převodovka řadí ve 2 tisících :yes:
kdybych něco necitoval doslovně, tak mě omluv
- 40i už žere tak málo, že nafta není potřeba
- celá firma jezdíme tankovat na ONO
- mně na spotřebě nezáleží
...a prošel jsem všechny testy Aertonu a nikde jsem zmiňovanou diskusi nenašel...
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
530i za poslední 4 roky, o litr níž, než 540i bez hybridu. auta z Německa, dálničního provozu předpokládám dost. nevím, co mám ještě dokazovat, tříleté dítě pochopí, že litr žere míň než dvoulitr a dvoulitr žere míň, než třílitr...
P.S. jezdíš výhradně ve sportovním módu a převodovka řadí ve 2 tisících :yes:
https😐/www.spritmonitor.de/…1626-Arteon.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
Podle barvy grafu poznáš, v jakém módu to auto jede, červená = sport mód, u mě jen červená.
Ty si nepřestaneš nabíhat na vidle... každé malé dítě. 😁 😁
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
Podle barvy grafu poznáš, v jakém módu to auto jede, červená = sport mód, u mě jen červená.
Ty si nepřestaneš nabíhat na vidle... každé malé dítě. 😁 😁
Dobře. A teď mi konečně najdi tu diskusi s tím Aertonem, o které tady pořád mluvíš. Je mi to totiž záhadou, nic takového si nepamatuju, ale protože jsem zapomnětlivý, nevylučuju, že se to stalo. Protože tvrzení "tohle žádný dvoulitr neumí" je o dost něco jiného, než že 540i žere míň, než Aerton.
Mně je totiž záhadou, proč bych se hádal pod Aertonem nebo Superbem, kterým jsem v životě nejel 😒
Mně je totiž záhadou, proč bych se hádal pod Aertonem nebo Superbem, kterým jsem v životě nejel 😒
Diskuse Aerton 2.0 benzín poprvé
https😐/www.auto.cz/diskuse/88333/1
Diskuse Aerton 2.0 R benzín podruhé
https😐/www.auto.cz/diskuse/84013/1
Diskuse Aerton hybrid
https😐/www.auto.cz/diskuse/83103/1
Diskuse Aerton Shooting brake
https😐/www.auto.cz/diskuse/81741/1
Nikde ani slovo o spotřebě benzínu, s vyjímkou jednoho příspěvku - cituji "Neotravuj" jsem v těch diskusích nenapsal ani slovo. Takže jsi zcela mimo mísu. Napsal bych, že lžeš, ale myslím, že to je spíš jenom začínající stařecká demence, než záměr 😄
https😐/www.auto.cz/diskuse/88333/1
Diskuse Aerton 2.0 R benzín podruhé
https😐/www.auto.cz/diskuse/84013/1
Diskuse Aerton hybrid
https😐/www.auto.cz/diskuse/83103/1
Diskuse Aerton Shooting brake
https😐/www.auto.cz/diskuse/81741/1
Nikde ani slovo o spotřebě benzínu, s vyjímkou jednoho příspěvku - cituji "Neotravuj" jsem v těch diskusích nenapsal ani slovo. Takže jsi zcela mimo mísu. Napsal bych, že lžeš, ale myslím, že to je spíš jenom začínající stařecká demence, než záměr 😄
Už som bol vážne rozhodnutý vymeniť 30d, r. 2019 za novšie a benzín, a tak som sa bol prejsť v 40i. Porozprával s predajcom a servisákom o mild hybride, a zrejme si nechám to svoje.
Servisák má mild hybrid a tiež hovorí, že funguje nekonzistentne. Inak 40i nejde veľa vecí vytknúť. Vyššiu poruchovosť zatiaľ nevidí, ale Štart stop funguje bez možnosti vypnutia chaoticky, pri horúcom turbe, alebo sa naopak zapne motor pri zastavení...
PS: Naja, stále si myslíš, že má zmysel mu dávať rozumné odpovede a argumenty? Ja už tie jeho príspevky nevidím po podobnej výmene a je to pre mňa tak lepšie.
Servisák má mild hybrid a tiež hovorí, že funguje nekonzistentne. Inak 40i nejde veľa vecí vytknúť. Vyššiu poruchovosť zatiaľ nevidí, ale Štart stop funguje bez možnosti vypnutia chaoticky, pri horúcom turbe, alebo sa naopak zapne motor pri zastavení...
PS: Naja, stále si myslíš, že má zmysel mu dávať rozumné odpovede a argumenty? Ja už tie jeho príspevky nevidím po podobnej výmene a je to pre mňa tak lepšie.
Jako moje? Jako parkrat jsem te do úzkých zahnal, ale netušil jsem, ze je to tak vážné 😉
P.S. jinak se v technice se moc nevyznáš, je tam samozřejmě další okruh, který to turbo dochlazuje, tak pitomí zas u BMW nejsou...
P.S. jinak se v technice se moc nevyznáš, je tam samozřejmě další okruh, který to turbo dochlazuje, tak pitomí zas u BMW nejsou...
Supra s šestiválcem - spritmonitor - 10,11
Supra se čtyřválcem - spritmonitor - 7,63
od každého cca 5-8 aut, víc tam toho není. Odkaz nelze. Ale asi to nebude náhoda, co?
...a jen dodám, že kolem těch deseti litrů to umí jezdit s 350 hp, 400 nebo 500... takže ano, úplně v pohodě spotřeba, dřív takové auta žraly 15.
Supra se čtyřválcem - spritmonitor - 7,63
od každého cca 5-8 aut, víc tam toho není. Odkaz nelze. Ale asi to nebude náhoda, co?
...a jen dodám, že kolem těch deseti litrů to umí jezdit s 350 hp, 400 nebo 500... takže ano, úplně v pohodě spotřeba, dřív takové auta žraly 15.
No, výborně, a litrová oktávka má kolik? Tvl, tohle už je moc i na tebe.
Ty normované spotřeby, to se někde měří, nebo se to počítá, nebo si to vymýšlejí?
Argumentace srovnáním spotřeb sportovních aut s výkony rozdílnými v řádu desítek procent tos viděl kde, v televizi?
Cos to zase vymyslel... chtěl jsem stejné auto s jiným motorem a teď už zase nemůžu srovnávat auta s jiným výkonem... to už je čiré zoufalství...
schválně pro tebe, tady to srovnává a ty desítky procent nějak nejsou vidět😊
https😐/www.youtube.com/watch?…
už jsem ti ukázal průměrné spotřeby 540i s hybridem, bez něj, stovky příkladů, a ty furt dokola opakuješ ale já jezdím... no bravo, když bydlíš u dálničního přivaděče a z jedné strany "města" na druhou je to deset km, potom se s tím městským provozem moc nepotkáš.
schválně pro tebe, tady to srovnává a ty desítky procent nějak nejsou vidět😊
https😐/www.youtube.com/watch?…
už jsem ti ukázal průměrné spotřeby 540i s hybridem, bez něj, stovky příkladů, a ty furt dokola opakuješ ale já jezdím... no bravo, když bydlíš u dálničního přivaděče a z jedné strany "města" na druhou je to deset km, potom se s tím městským provozem moc nepotkáš.
Chtěl jsem stejné auto s jiným motorem? Proto píšu o alespoň trochu výkonově srovnatelných čtyřválcích, proto uvádím pro srovnání se suprou R6 např. cla 45 AMG? Proto srovnávám supru s V6 zetka?
Už si na hlavu ten hadr pleskni, jsi opravdu přehřátý... 😉
Už si na hlavu ten hadr pleskni, jsi opravdu přehřátý... 😉
to tě asi překvapí, ale výkon s tím nemá moc co dělat. většina lidí po softwarovém zvýšení výkonu mluví o snížení spotřeby. vnitřní odpory jsou stejné, ale protože se zvýši výkon, pro stejný režim jízdy stačí obvykle menší otáčky.
celou dobu se bavíme o tomtéž, tvrzení, že "tohle žádný dvoulitr neumí" je lehce vyvratitelné srovnáním stejných aut s jinou motorizací. konkrétně tou tvojí pětkou, která prostě s menším motorem žere míň.
celou dobu se bavíme o tomtéž, tvrzení, že "tohle žádný dvoulitr neumí" je lehce vyvratitelné srovnáním stejných aut s jinou motorizací. konkrétně tou tvojí pětkou, která prostě s menším motorem žere míň.
Po 27tkm rovných 8. Pokud neberu třepačky kolem komína, tak žádná snaha o ekorally, spíš naopak. Poměr výkon/spotřeba nemá obdoby. Navíc se nejedná o hybrid, ale jen MHEV.
Za mě chybí k dokonalosti jen to, aby motor benzín vyráběl.
Za mě chybí k dokonalosti jen to, aby motor benzín vyráběl.
jj hoši původní tvrzení, že bez hybridu si ten motor umí vzít jste bez pochyb vyvrátili dvěmi zkušenostmi s hybridní verzí...
ta má závratných 333 koní z třílitru a je proti slibovaným číslům podstatně horší...
https😐/www.youtube.com/watch?…
a dívám se, že ani dva roky po uvedení na trh se Racechip neobtěžoval přijít s lékem na tuto dýchavičnost 😉
ta má závratných 333 koní z třílitru a je proti slibovaným číslům podstatně horší...
https😐/www.youtube.com/watch?…
a dívám se, že ani dva roky po uvedení na trh se Racechip neobtěžoval přijít s lékem na tuto dýchavičnost 😉
Ji-Ri tu psal něco o tom, že máš zřejmě krámy, ale já to vidím spíš na přechod. To tvoje mentální zoufalství nejen že nemá periodu, ono kontinuálně roste.
B58 je čtyřnásobný motor roku, samozřejmě se nedělá jen v jedné výkonové variantě, ta ve 340i například stíhá na sprint RS4, papírově výrazně silnější auto. Tolik k dýchavičnosti.
O tom, co si ten motor vezme/nevezme jsi tu mohl číst od několika majitelů, každý si spotřebu pochvaluje, to je celé, hrocení debaty bláboly o zázraku to je tvoje hra. Proč to děláš? No, pro tu nekonečně zoufalou snahu "nandat" to lidem, kteří ti xkrát řekli, že jsi jim pro legraci. To je ale problém tvého ega, ne šestiválce od bmw. 😉
B58 je čtyřnásobný motor roku, samozřejmě se nedělá jen v jedné výkonové variantě, ta ve 340i například stíhá na sprint RS4, papírově výrazně silnější auto. Tolik k dýchavičnosti.
O tom, co si ten motor vezme/nevezme jsi tu mohl číst od několika majitelů, každý si spotřebu pochvaluje, to je celé, hrocení debaty bláboly o zázraku to je tvoje hra. Proč to děláš? No, pro tu nekonečně zoufalou snahu "nandat" to lidem, kteří ti xkrát řekli, že jsi jim pro legraci. To je ale problém tvého ega, ne šestiválce od bmw. 😉
gratuluju, na stará kolena ses dopracoval k benzínu, já s ním jezdím posledních 15 let. tvoje zkušenost s hybridem vs. moje se čtyřmi různými dvou a třílitry... ale ta tvoje je samozřejmě ta správná...
zkusím to ještě jednou. když 500 různých aut má v průměru spotřebu 10 litrů a je tam jeden, co jezdí 6,5 - má to nějakou váhu?
P.S. opakovaně to tady psal Lubo, ano, mám spotřebu pod 8 litrů, ano, s městským provozem se prakticky nepotkám...
mluvíš o tomhle?
https😐/www.youtube.com/watch?…
aha, ale to je S58...
zkusím to ještě jednou. když 500 různých aut má v průměru spotřebu 10 litrů a je tam jeden, co jezdí 6,5 - má to nějakou váhu?
P.S. opakovaně to tady psal Lubo, ano, mám spotřebu pod 8 litrů, ano, s městským provozem se prakticky nepotkám...
mluvíš o tomhle?
https😐/www.youtube.com/watch?…
aha, ale to je S58...
Gratuluju, celou dobu tu mluvíme o nějakém motoru a nakonec se ukáže, že ani nevíš, o jakém. To video máš správně, ale ten motor ne, samozřejmě, že v 340i není S58, ale B58.
Tohle je fakt o ničem, užij si pátku. 😉
Tohle je fakt o ničem, užij si pátku. 😉
stačilo by hodit link na inkriminovanou situaci, abych byl v obraze. když dám do google 340i vs RS4, vyběhne mi tohle.
Ja mám na M140i xdrive priemer presne 9. keby nejazdím krížom cez BA, tak by to bolo bližšie k 8. Tiež si myslím, že ten motor má neskutočný pomer výkon/spotreba.
Ano, všichni co ho jezdí nebo aspoň zkusili vědí, že nejen skvěle jede a zní, ale i na poskytovaný výkon má malou spotřebu. 😉
No vidíš jak jste nakonec došli rozumu. Léta jste drandili ty smrduté diesely, ale nakonec jste zjistili co je dobrý :yes😒br />
A ještě něco pro pobavení z televizního archivu - 2019, řeč je o nejlepším motoru na světě B58, tehdy ještě verze bez mhev /který prakticky neznamená žádný rozdíl a je tam jenom kosmeticky/😒br /> Dinar😒br /> Jede dostatečně, 540i je rychlejší, ale výkon 530d stačí natolik, že nedostatkem prostě nestrádám. Mým stylem bych dlouhodobě v mixu jezdil s 540i za 10, s 530d za 7,3. Pro mně je ten rozdíl argument, když mi projev 30d nijak nevadí.
Dinar😒br /> Tak já u 540i na spritmonitoru čtu 10,14 litru u 530d 7,41 litru, to je, jen pro pořádek, rozdíl 2,5 litru, osobně mám vyzkoušeno, že při mém stylu ježdění jsou to v mixu litry 3.
Dinar😒br /> Podstatou je, že rozdíl není 2, ale spíše 3 litry, osobně je mi pořiz. cena a násl. ztráta při prodeji jedno, při operáku je měsíční nájemné na stejně konfigurovanou 540i o pár stovek vyšší, což je zanedbatelné, každopádně hlavní rozdíl v nákladu v takovém případě dělá palivo. Jistě, že na nějaké tři litry na sto nikdo neumře, ale už z principu, peníze ne-se-ru a dávat státu víc, když nemusím, prostě nebudu. Musel bych nějakou vlastností 30d vyloženě strádat, abych upřednostnil 40i, a to se neděje, v režimech, ve kterých to auto já používám, je R6d lepší, v tom je podstata, ta nižší spotřeba je další bonus. Připomínám, že tu mluvím o daily caru vyšší střední, ne třeba o 2er pro zábavu, tam bych to samozřejmě viděl úplně jinak.
Paja: Mě tedy u užitkového auta 30d vůbec netýrá a 40i nebylo potřeba řešit.
V roce 2019 40i nechutně žrala a jezdit s ní bylo plýtvání. Pak přišel mhev a teď už vůbec nežere. Což je zvláštní, protože ten mhev vůbec nic neušetří a je tam úplně zbytečně.
Dinar 2021, po prvních zkušenostech s mhev😒br /> Jinak je 540i samo jinde, přestože jí ten mildhibrid nijak nepomohl, spíš naopak.
Já to vidím na syndrom krále Midase. Čehokoliv se dotknu, promění se ve zlato. Když jezdí 530d, je to nejlepší auto na světě. Když přesedne do 540i, je to nejlepší auto na světě.
A ještě něco pro pobavení z televizního archivu - 2019, řeč je o nejlepším motoru na světě B58, tehdy ještě verze bez mhev /který prakticky neznamená žádný rozdíl a je tam jenom kosmeticky/😒br /> Dinar😒br /> Jede dostatečně, 540i je rychlejší, ale výkon 530d stačí natolik, že nedostatkem prostě nestrádám. Mým stylem bych dlouhodobě v mixu jezdil s 540i za 10, s 530d za 7,3. Pro mně je ten rozdíl argument, když mi projev 30d nijak nevadí.
Dinar😒br /> Tak já u 540i na spritmonitoru čtu 10,14 litru u 530d 7,41 litru, to je, jen pro pořádek, rozdíl 2,5 litru, osobně mám vyzkoušeno, že při mém stylu ježdění jsou to v mixu litry 3.
Dinar😒br /> Podstatou je, že rozdíl není 2, ale spíše 3 litry, osobně je mi pořiz. cena a násl. ztráta při prodeji jedno, při operáku je měsíční nájemné na stejně konfigurovanou 540i o pár stovek vyšší, což je zanedbatelné, každopádně hlavní rozdíl v nákladu v takovém případě dělá palivo. Jistě, že na nějaké tři litry na sto nikdo neumře, ale už z principu, peníze ne-se-ru a dávat státu víc, když nemusím, prostě nebudu. Musel bych nějakou vlastností 30d vyloženě strádat, abych upřednostnil 40i, a to se neděje, v režimech, ve kterých to auto já používám, je R6d lepší, v tom je podstata, ta nižší spotřeba je další bonus. Připomínám, že tu mluvím o daily caru vyšší střední, ne třeba o 2er pro zábavu, tam bych to samozřejmě viděl úplně jinak.
Paja: Mě tedy u užitkového auta 30d vůbec netýrá a 40i nebylo potřeba řešit.
V roce 2019 40i nechutně žrala a jezdit s ní bylo plýtvání. Pak přišel mhev a teď už vůbec nežere. Což je zvláštní, protože ten mhev vůbec nic neušetří a je tam úplně zbytečně.
Dinar 2021, po prvních zkušenostech s mhev😒br /> Jinak je 540i samo jinde, přestože jí ten mildhibrid nijak nepomohl, spíš naopak.
Já to vidím na syndrom krále Midase. Čehokoliv se dotknu, promění se ve zlato. Když jezdí 530d, je to nejlepší auto na světě. Když přesedne do 540i, je to nejlepší auto na světě.
Mám tě vypnutého (četl jsem to nepřihlášeně na mobilu), někdo se dokáže posunout a změnit názor (zvlášť pokud se bavíme o evoluci pohonných jednotek. Jiný, jak píšeš po "midasovsku", bude pořád adorovat horší dvoulitr R4.
Za víc reakcí to nestojí 😉
Za víc reakcí to nestojí 😉
Evoluce v podobě baterek změnila spotřebu o tři litry? Tak to se jim povedl husarský kousek. A teď otázka za deset milionu: nejdřív me presvedcujes, ze to je zásluha toho geniálního motoru a mhev není opravdový hybrid a teď je to zase evoluce a skutečně se to děje? Šestiválec je pěkná věc, ale abych s nim dostal auto o 260 kg těžší mi za to opravdu nestojí 😉 a ze jsem za jednu z mála nehybridnich 430i dal tolik, ze bych klidně měl M440ix.
Pro zajímavost, F30 335i, rok 2012😒br /> A kolik udává samo BMW pro kombinovaný cyklus? Oněch 7,2 l/100 km, za které dokáže 335i jezdit po dálnici. Přitom nejde o žádnou náhodu, protože dynamicky talentovaný šestiválec má asketické návyky prakticky ve všech jízdních režimech. Chcete po dálnici letět 180? I tak se udržíte na deseti litrech. A ať jsme se snažili sebevíc, ani na okreskách spotřeba nepřekročila 20litrovou hranici.
Spotřeba na konci testu ve výši 9,6 l/100 km je nejlepší vizitkou bavorské turboéry. Neoddiskutovatelný podíl na tom má převodovka, minulá generace se šestistupňovým automatem jezdila podobným stylem alespoň za 12 litrů
https😐/www.auto.cz/…0-jako-e30-65949
Takže to, čím se opajite, to je především práce automatu, který dokáže i ve vysokých rychlostech “najít kvalt”, což logicky manuál nikdy nezvládne, a proto točí na dálnici hodně a spotřeba jde přirozeně nahoru.
Pro zajímavost, F30 335i, rok 2012😒br /> A kolik udává samo BMW pro kombinovaný cyklus? Oněch 7,2 l/100 km, za které dokáže 335i jezdit po dálnici. Přitom nejde o žádnou náhodu, protože dynamicky talentovaný šestiválec má asketické návyky prakticky ve všech jízdních režimech. Chcete po dálnici letět 180? I tak se udržíte na deseti litrech. A ať jsme se snažili sebevíc, ani na okreskách spotřeba nepřekročila 20litrovou hranici.
Spotřeba na konci testu ve výši 9,6 l/100 km je nejlepší vizitkou bavorské turboéry. Neoddiskutovatelný podíl na tom má převodovka, minulá generace se šestistupňovým automatem jezdila podobným stylem alespoň za 12 litrů
https😐/www.auto.cz/…0-jako-e30-65949
Takže to, čím se opajite, to je především práce automatu, který dokáže i ve vysokých rychlostech “najít kvalt”, což logicky manuál nikdy nezvládne, a proto točí na dálnici hodně a spotřeba jde přirozeně nahoru.
Arese
...ale pokud odhlédnu od toho nehezkého designu, tak je to technická pecka! K úplné technické dokonalosti tomu chybí už jen klasická ručka. Škoda. 😐
Hendly
jen provukuju, ale super mechanicke auto pro milovniky klasiky za velice prijatelne penize a prodeje….
Kusovka
Kusovka
Mě odradila velikost. Na denní ježdění je to fakt ultramalé a jako druhé auto za 1,8... třeba za pár let. Ale jinak, nejlepší BMW na trhu😊
Až na to jak bohužel vypadá, Stejsn to trefil naprosto přesně. Přitom se dalo udělat i drobné retro některé z předchozích generací nebo Celicy.
Stejsn
jako vyvržený rybí měchýř. Příjde mi, že v Japonsku teď umí design snad už jen Mazda.
Toyota nedělá design vyloženě špatně, třeba novej Prius je hodně fajn, ale i Corolla a další jsou ok.
Přitom design je v případě kupé doslova Alfa a Omega prodejního úspěchu. Když to japonští designéři neumí, proč si Toyota nenajala někoho z Evropy, ideálně z itálie? 😲 😒 :no:
P.S. Boční pohled ještě ujde, ale předek a zadek jsou čiré zoufalství... 😲 😒
P.S. Boční pohled ještě ujde, ale předek a zadek jsou čiré zoufalství... 😲 😒
https😐/mag.toyota.co.uk/wp-content/uploads/sites/2/2014/01/TOYOTA_FT1_Exterior_front.jpg
...jenže stejně bombastické tvary s proporcema normálního auta holt nefungujou.
https😐/d15-a.sdn.cz/…_E_G/85LWpU.jpeg?…
https😐/www.topgear.com/…ee-5_1600x0w.jpg?…
https😐/preview2.netcarshow.com/…2019-1600-05.jpg
...já se Suprou problém nemám, ale chce to nějakou jinou barvu, než bílou
https😐/www.autolimite.com/…_09-1024x680.jpg
nebo něco ne tak teplého
https😐/cdn.shopify.com/…808350_2400x.jpg?…
Design je holt potřeba dělat s vědomím cílovýho auta. FT1 byl design pro hypersport a jako takový vypadal skvěle. Na "normálním" sporťáku už je to slabší... a je to o to horší pro ty, co viděli ty koncepty 😄 . Možná tomu chybí nějaká jednotná linka a ty tvary jsou moc rozbité... nevím.
Pořád je to na silnici auto, za kterým se ohlédnu... ale v týhle kategorii je laťka vysoko.
https😐/cz.pinterest.com/…474208916867669/
PS: raději bych psal minulé než původní... co je "původní" Supra je asi diskutabilní.
https😐/static1.topspeedimages.com/…-1-concept-7.jpg
a stačí dát kolem auta rozšiřující lemy a najednou
https😐/www.motor1.com/…-supra-widebody/
to vypadá líp, než koncept samotný...
a zkus mi říct, že to zelený je hnusný... to auto prostě potřebuje menší nebo větší tuning, akorát pak už v tom člověk bude vypadat jak se zamrzlou pubertou...
Krom těch proporcí je ale ten koncept taky mnohem designově čistší... za mě je to nebe a dudy.
https😐/www.auto.cz/…-strechou-148074
a jestli tohle je ten čistý design... tak děkuju, obejdu se😊
K uzoufání nudné auto... Kdybych si měl vybrat mezi tou upravenou Suprou a tímhle, tak neváhám ani na chvilku.
https😐/upload.wikimedia.org/…019_1Y7A5665.jpg ...ani s Astonem... https😐/www.svetauticek.cz/…cebook/70278.jpg ... to jsou auta z úplně jiný ligy (i cenový) a jsou to spíš ty plakáty.
Když půjdu o level níž... F-Type je pěkný auto, 911 taky, za mně úplně klidně Cayman nebo jak se to teď jmenuje... Emira... konec konců se mi docela líbí i to Zetko, možná ten čumák je trošku slabší.
Supra je prostě škaredá, možná se tomu dá pomoct černou barvou s nějakými výraznými koly, ale pěkné kupé z toho prostě nebude.
https😐/www.nissan-global.com/…S/IMG/ZCP_02.jpg
Ostatně ani ten koncept se mi nějak moc nelíbí...
Ale já nedržím prst na tepu doby, Supra měla být už dávno hybrid 😄
Každopádně je to škoda, jestli toyota dokázala udělat z té převodovky něco "japonsky" řadícího, tak to ve spojení s tímhle motorem musí být parádní, o to víc mrzí, že je to zabaleno do téhle obloučkové hroudy.
PS: nevím kdo designoval Prius... ale smekám.
Corolla Cross se dá, Yaris Cross je ještě o kousek lepší... Highlander taky jde na to jaká je to stodola na kolech.
PS: I Pininfarina se občas utne... 😉 https😐/www.auto-data.net/images/f126/Hyundai-Matrix.jpg
Technika absolútne bez výhrad.
Dřív jsem žral McLaren F1, ale novodobé McLareny ani Murrayho kreace se mi tolik nelíbí (co do designu)... takže za mě dneska #1 asi kupodivu to Tributo.
Samozřejmě, kdo je střelec, který to prostě ojezdí do mrtě, tak ten to řešit nemusí.... protože na pojištění, gumách, benzínu a svém čase do toho investuje tolik, že zůstatková cena už mu může být ukradená.
Ja samozrejme nepopieram, že sú autá, ktorých hodnota časom rastie, ale to sú malosériové exotiky a exkluzivitky, ktoré si tu my bežne nekupujeme. A ani pri nich nechápem to oprašovanie v garáži, keď sa na tom majitelia boja jazdiť, lebo to auto je príliš drahé/vzácne, aby sa mu náhodou neodral lak v bežnej premávke (o okruhu ani nehovoriac).