Že A7 55 TFSI obecně jezdí dobře a je dobře zpracovaná věřím. Ale opět by to chtělo porovnat a obzvlášť s ohledem na použitou převodovku a pohon 4x4 s konkurencí, která má papírově lepší techniku (Mercedes, BMW). Že dobře zatáčí, co to znamená, jezdí to jako FWD nebo to quattro ultra je furt v zápřahu a zakryje koncepční nedostatky? To platí i pro ten podvozek, zmíněné bouchání nezní lichotivě u komfortního auta za 2.8M 😊
Popis jízdních vlastností tam je, takové typické Audi, samozřejmě provedení ultra quattro je ku škodě. Pneumatický podvozek Audi bouchá na dírách určitě méně než ten od MB. Navíc umí opravdu slušně udržet karoserii pod kontrolou.
Nakonec v A7 ten motor oproti tomu co psali kluci v dlouhodobém testu A6 zase není takový žrout. Toho už jsou porovnatelná čísla s konkurencí.
Měl jsem tu min. týden kamarádku z D, která přijela přesně touto A7 55tfsi, měla na ní jen dvacítky, jinak specka podobná. Před tím měla předchozí S7 s osmihrnkem, sama říká, že tohle auto je hořší než to staré, motor (logicky), ale ovládání (proč? když by měl jít vývoj dopředu).
Mně to přišlo opravdu jako klasické audi, odtažité, řízení plastik, přední náprava neumí zdaleka tak "zakleknout" jako na 5er, nevím, co to má za druh quattra, ale ten zadokolkový pocit jako u xdrive tam není ani náhodou, pocitově předokolka. Podvozek slušně filtruje, ale kola na dírách bouchají, možná míň než na mb, jak říká webpaja, ale bouchají. Motor nemá hezký zvuk, v poklidu je tichý, ale pod plynem spíš hučí jako dýzlová V6, žádný zpěv, jako to uměly V6 MB z předchozí gen. Převodovka podtáčí motor, v zápřahu řadí ok, nějaké cukání jsem nezaznamenal, celkově hnací řetězec horší než B58+ZF8. Vzadu není žádné místo, za sebe si v 5er nějak sednu, v A7 ani náhodou, kufr je velký, takže pro dva slušně praktické auto, které i dobře vypadá, snad jako jediná akt. audi, v mých očích.
pro řízení asi platí to samé co u Allroadu, je hodně lehké bez jakéhokoliv pocitu. Podvozek A6 funguje i na 21" velmi pěkně, u A7 bude určitě tvrdší.
Ultra Quattro neznám, s TDI má totiž klasické Quattro navíc se sport difem. Zatáčí velmi pěkně, navíc má AWS.
Sednes si za sebe v 5er i s Komfortsitze? Ja mam dnes uz spis podprumernych 181cm a s komfortama to ma za sebou na hrane. Se Sportsitze neni nejmensi problem, tam verim, ze i 185-190cm se vleze.
Při 192 cm a sezením za volantem "na dlouhé nohy" si za sebe sednu, i s komforty, ne že bych tam chtěl sedět a někam jet, ale sednu si, směstnám se tam, do A7 prostě nenastoupím, nedám do místa za sebou ani nohy ani hlavu.
Když tam přidáš odvětrání, bude to chtít kůži, možná jiné sedačky, známe to... Takže nakonec auto za 3 mega, normální vyšší střední s šestiválcem... Kam se to řítíme? 😁
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nakonec v A7 ten motor oproti tomu co psali kluci v dlouhodobém testu A6 zase není takový žrout. Toho už jsou porovnatelná čísla s konkurencí.
Edit: Ta modrá je překrásná!
Mně to přišlo opravdu jako klasické audi, odtažité, řízení plastik, přední náprava neumí zdaleka tak "zakleknout" jako na 5er, nevím, co to má za druh quattra, ale ten zadokolkový pocit jako u xdrive tam není ani náhodou, pocitově předokolka. Podvozek slušně filtruje, ale kola na dírách bouchají, možná míň než na mb, jak říká webpaja, ale bouchají. Motor nemá hezký zvuk, v poklidu je tichý, ale pod plynem spíš hučí jako dýzlová V6, žádný zpěv, jako to uměly V6 MB z předchozí gen. Převodovka podtáčí motor, v zápřahu řadí ok, nějaké cukání jsem nezaznamenal, celkově hnací řetězec horší než B58+ZF8. Vzadu není žádné místo, za sebe si v 5er nějak sednu, v A7 ani náhodou, kufr je velký, takže pro dva slušně praktické auto, které i dobře vypadá, snad jako jediná akt. audi, v mých očích.
Ultra Quattro neznám, s TDI má totiž klasické Quattro navíc se sport difem. Zatáčí velmi pěkně, navíc má AWS.