Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
napsat, že Euro7a zákaz spalovacích aut od roku 2035 je to samé?
Potom se nemůžeme ani divit, když se udávají náklady na Euro 7 od 200 do 5000€.
Potom se nemůžeme ani divit, když se udávají náklady na Euro 7 od 200 do 5000€.
Mig_35
Prakticky jediná možnost
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…e-to-uz-neudela/
https😐/www.autoforum.cz/…obilovy-prumysl/
https😐/www.autoforum.cz/…ci-bez-nastupce/
...a jedna humorná nakonec: 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…-uz-mu-nepomuze/
https😐/www.autoforum.cz/…obilovy-prumysl/
https😐/www.autoforum.cz/…ci-bez-nastupce/
...a jedna humorná nakonec: 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…-uz-mu-nepomuze/
ryccardo
EU zakaze prodavat nova spalovaci auta po roce 35, ale o zakazu provozovani takovych aut nepadlo ani slovo. Takze benzin i nafta pujde dal koupit. O zakazu prodeje techto paliv se taky nemluvi, takze nechapu proc by nekdo jezdil na synt. Benzin kdyz si bude moci natankovat normalni?
kuk
Syntetická paliva jsou po vodíku hned ta největší neekonomická, neefektivní a neekologická hovadina, kterou tlačej ropáci a dinosauři. :no: Na jejich výrobu je potřeba obludný možství elektrický energie, aby se posleze spálily pojízdnejch kamnech jménem spalovací automobily s účiností sotva 30 %. To už je lepší na tu elektriku rovnou jezdit než jí takhle plýtvat jako naprostý *** a hovado!!! :no:
epaliva můžou bejt 100x uhlíkově neutrální, ale stejně jejich spalováním vznikaj koncentrované jedy, který budou nadále lítat z výfuku do našich plic. Toho nás nezbavěj. ;-\ :no:
epaliva můžou bejt 100x uhlíkově neutrální, ale stejně jejich spalováním vznikaj koncentrované jedy, který budou nadále lítat z výfuku do našich plic. Toho nás nezbavěj. ;-\ :no:
Na vodík je té energie potřeba ještě 5x tolik, zelnej elektrickej joudo.
Běž si oxidovat na autorevue
Běž si oxidovat na autorevue
Renoo
jdou opačným směrem. Místo aby zvýšili cla pro dovoz automobilů a tím pádem odřízli čínské elektromobily od válu, tak požadují připosrané polořešení. Elektromobilita byla tak dlouho protlačována, že už to nejde zastavit. Nyní se zachrání na pár let, omezí investice do vývoje elektromobility a až to padne, tak je čínské elektrické automobilky sežerou za rok. Navíc nadále přihrají Tesle. Ta už prodlužuje dobu dodání, protože i přes dostatek surovin nestíhá vyrábět. Kromě nové továrny v Mexiku bude další Giga v Evropě.
Ale tohle je z velké části problém Euro 7. Automobilky navalí kotel peněz do Eura 7 a jednoduše chtějí svoje prachy z vývoje zpět a na to potřebují čas. A auta navíc stejně nadále zdraží. Zlom z ve lepší ceně elektromobilu vzhledem k ceně ICE nastane tím pádem skutečně 2025.
Zajímalo by mě, kde chtějí ty šašci takové kvanta syntetických paliv vyrábět. A taky z čeho. Potřebují k tomu spoustu levné elektřiny a to 24/07, tak najednou nebude vadit, že to bude elektřina i z uhelek. Navíc najednou ani nebude vadit, že v porovnání s elektromobily spotřebuje ICE se syntetickým palivem asi 3 x více elektřiny na ujetí 100 km. A nebo vyrobí ekobio paliva mimo EU a kromě plynu z banánů, fašistických mordstátů a nebo plynu dovezeného z opačného konce světa, FVE panelů z Číny a čínských surovin, vytvoří další závislost a budou to vozit lodí z Čile a pod., kde už vyrábí syntetické paliva Porsche. To je mňam eko bio a hlavně supr geopolitické řešení.
Ale tohle je z velké části problém Euro 7. Automobilky navalí kotel peněz do Eura 7 a jednoduše chtějí svoje prachy z vývoje zpět a na to potřebují čas. A auta navíc stejně nadále zdraží. Zlom z ve lepší ceně elektromobilu vzhledem k ceně ICE nastane tím pádem skutečně 2025.
Zajímalo by mě, kde chtějí ty šašci takové kvanta syntetických paliv vyrábět. A taky z čeho. Potřebují k tomu spoustu levné elektřiny a to 24/07, tak najednou nebude vadit, že to bude elektřina i z uhelek. Navíc najednou ani nebude vadit, že v porovnání s elektromobily spotřebuje ICE se syntetickým palivem asi 3 x více elektřiny na ujetí 100 km. A nebo vyrobí ekobio paliva mimo EU a kromě plynu z banánů, fašistických mordstátů a nebo plynu dovezeného z opačného konce světa, FVE panelů z Číny a čínských surovin, vytvoří další závislost a budou to vozit lodí z Čile a pod., kde už vyrábí syntetické paliva Porsche. To je mňam eko bio a hlavně supr geopolitické řešení.
Jaksi si "taktně" pomlčel o naprosto zásadní přednosti řešení se syntetickými palivy - můžeš nadále používat ve srovnání se zkratowozy nesrovnatelně praktičtější, lehčí a řidičsky atraktivnější stávající spalovací vozy a hlavně nemusíš cpát miliardy do budování nabíječek a posilování El. sítě! A nemusíš drancovat přírodu těžbou různých surovin na obludné baterie! 😄 :yes:
No, možná mám mezery ve znalostech co se týká syntetických paliv, ale neznám žádné syntetické palivo které by dávalo ekologický smysl a bylo reálně vyrobitelné v masové míře.
Jinak řečeno - každé syntetické palivo je energeticky nevýhodné proti stávajícímu fosilu. Ale tím vůbec netvrdím že syntetické palivo je větší blbost než EV mobilita.
Jinak řečeno - každé syntetické palivo je energeticky nevýhodné proti stávajícímu fosilu. Ale tím vůbec netvrdím že syntetické palivo je větší blbost než EV mobilita.
Možná nemusíš cpát miliardy do nabíječek a elektrické sítě, ale musíš cpát ještě několikrát tolik více miliard do stavby těch elektráren. Jak to chceš vyrábět? Víš, jaká šílená kvanta energie to potřebuje? Už selským rozumem ti musí být jasné, že tam bude šílený rozdíl. Máš elektřinu a použiješ ji v EV. Nebo s její pomocí vyrobíš syntetické palivo. Oba procesy nesou ztráty. Jenže pak to neproženeš elektromotorem s 85-95% účinností, ale ICE s cca 25-40% účinností. Snad je ti jasné, že pro to potřebuješ minimálně 3krát tolik více elektráren než pro BEV už jen z pohledu účinnosti motorů.
topten
ucinnost vyroby syntetickyho paliva 70%, realna ucinnost spalovaku sotva 30%, celkova ucinnost stezi 20% kdyz nebudes brat ohled jak elektriku vyrobis
ucinnost EV 70%, kdyz nebudes brat ohled jak elektriku vyrobis, tedy 3.5x tolik
je to jen navnada pro nejvetsi bezmozky a kriklouny aby se jim zacpala huba ve stylu vlk se nazere a koza zastane cela
v realu to je ekonomickej, energetickej a ekologickej nesmysl
ale synteticky palivo na topeni misto topne nafty a do kogeneracnich jednotek pres zimu, kdy se z casti vyrobi elektrika a odpadnim teplem se bude topit smysla dava hlavne proto, ze se snadneji dlouhodobe skladuje nez vodik
ucinnost EV 70%, kdyz nebudes brat ohled jak elektriku vyrobis, tedy 3.5x tolik
je to jen navnada pro nejvetsi bezmozky a kriklouny aby se jim zacpala huba ve stylu vlk se nazere a koza zastane cela
v realu to je ekonomickej, energetickej a ekologickej nesmysl
ale synteticky palivo na topeni misto topne nafty a do kogeneracnich jednotek pres zimu, kdy se z casti vyrobi elektrika a odpadnim teplem se bude topit smysla dava hlavne proto, ze se snadneji dlouhodobe skladuje nez vodik
Kogenerační jednotky dávno umí spalovat LPG či CNG, fanatickej rusofobe a (zárovenň) milovníku zelenejch utopistickejch marxistů (což je pradox jak SVIN) , takže si jako tradičně na velkým omylu.
Tvoji zelený pomatení soukmenovci v HELLMUT LANDU a Bruselu chtěj vyrábě stejně neefetivní sragoru - vodík, elektrolýzou vody , kde jedna jednotka na elektrolýzu má spotřebu energie jako 5 rafinerek a chtějí tím vykrývat zimu, kdy vaše OZE dávaj velký kulový.
to už nám to nenapíšeš vid TROFIME 😄 😄 😄 😄
Tvoji zelený pomatení soukmenovci v HELLMUT LANDU a Bruselu chtěj vyrábě stejně neefetivní sragoru - vodík, elektrolýzou vody , kde jedna jednotka na elektrolýzu má spotřebu energie jako 5 rafinerek a chtějí tím vykrývat zimu, kdy vaše OZE dávaj velký kulový.
to už nám to nenapíšeš vid TROFIME 😄 😄 😄 😄
vyhravas zlatou o nejvetsiho bezmozka
balliku
balliku
😄 😄 😄 😄 😄 To víš že jo, TROFIME
balliku,
podobne jako se vy bolsevici dnes vysmivate EV a dekarbonizaci, tak jste se svyho casu vysmivali kybernetice a polovodicum, a pak jste se marne snazili Zapad dohnat
vy bolsevici jste svetu nikdy nic nedali. jen vrazdit, krast a drancovat
podobne jako se vy bolsevici dnes vysmivate EV a dekarbonizaci, tak jste se svyho casu vysmivali kybernetice a polovodicum, a pak jste se marne snazili Zapad dohnat
vy bolsevici jste svetu nikdy nic nedali. jen vrazdit, krast a drancovat
Pokud si myslíš, že odpůrci nařizované elektrodebility jakou jen bolševici, jseš úplně mimo! 😒] 😒] 😒] :no: Proti zrůdné totalitní ideologii elektrofašismu jsou totiž všichni rozumní a svobodomyslní lidé! 😄
Ano, hlavne teda svoboda v tom, ze cenu paliva ovlada nejen legalni kartel OPEC ale i nelegalni kseftari na benzinkach.
Takze priste az pri rustu ceny ropy bude zas stoupat cena paliv takrka z minuty na minutu, ale zpatky klesat tydny muzes zase svobodne nadavat. 😄
Sakra redakce a jeji trollove zas jedou bomby.
Takze priste az pri rustu ceny ropy bude zas stoupat cena paliv takrka z minuty na minutu, ale zpatky klesat tydny muzes zase svobodne nadavat. 😄
Sakra redakce a jeji trollove zas jedou bomby.
Chceš snad tvrdit, že cena elektřiny v podledních měsících klesala a že tu vyrobenou v ČR naše vláda může domácímu obyvatelstvu prodávat za ceny jen těsně převyšující její výrobní náklady? Trošku zdravého rozumu a objektivity a mnohem méně elektrofanatismu by to ve tvých příspěvcích chtělo!! 😄 😄 😄 :no:
Už ste se byli jako správní utopisti přilepit k silnici?
https😐/www.novinky.cz/…gistrat-40424942
😄 😄 😄
https😐/www.novinky.cz/…gistrat-40424942
😄 😄 😄
Zajímalo by mě kolik těch EV bezmozků by bylo schopno zvednout ruku pro výstavbu nových bloků jaderné elektrárny...
Ale předpokládám německé IQ, tj. zakázeme jádro protože stačí elektřinu dovézt že... 😁
Ale předpokládám německé IQ, tj. zakázeme jádro protože stačí elektřinu dovézt že... 😁
https😐/elektrickevozy.cz/…en-elektromobily
😄
Chod si pozriet co tento dusevny kripel Kukbuk dokaze vypotit na hybrid webe a potom verim,ze pouzijes daleko vulgarnejsie slovo na opis tohto stokarskeho odpadu :-!
https😐/www.cobaltinstitute.org/…ytic-converters/
“Cobalt plays a vital role in catalysing the removal of sulphur from oil, contributing to a more sustainable society. Desulphurisation is the process by which sulphur is removed from oil. A significant use of cobalt globally is as part of catalysts in this desulphurisation process. The use of cobalt in desulphurisation reactions represents the highest tonnage of cobalt use in the catalyst sector.”
Tolik baterek, co se vejde do jednoho EV nesmyslu nevyplácá moje čtyřčlenná rodina za život. A teď si to znásob počtem milionů vehiklů (když zůstanu jenom v EU blázinci), co musí nahradit jiné vehikly. Aby se taky poprvé v historii planety nestalo, že nám dojdou afroafrický děcka. Ty svoje by si na těžbu asi neposlal, co?
Tak se zkus ještě jednou mrknout do slovníku, jestli jsi toho pokrytce pochopil správně. Možná ti pomůže, když se rozhlídneš okolo sebe a upřímně si odpovíš, co všechno ti tam patří díky rakovinometům. A klidně si dej do kontrastu ty věci, co ti přivezla ta nejvíc nejlepší a nejčistší elektromobilita. Protože obě technologie mají přes sto let a stihly si tak dávno najít své místo na trhu, bude to pohled maximálně objektivní.
https😐/www.idnes.cz/…152_automoto_fdv
nebo takhle😒br />
https😐/www.svethardware.cz/…-zasadnih👋59104
No že by z toho byl někdo pos... jak ty píšeš, si nemyslím 😉
Mimochodem přečet sis a pochopil si aspoň ten druhej članek na kterej odkazuješ? :-!
Norsko co to tvrdě dotuje z příjmů z ropy a plynu je nejlepší příklad, pokrytecký kašpaři 😄 😄 😄 😄
Právě Norsko je krásným příkladem který ukazuje že mnohem podstatnější než CO je vědět a říkat PROČ.